Ja zeg, wat een klootzak was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Nee, een klootzak.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef gelly het volgende:
Een fiets zeg ik je !
Johan is van zijn Apropos af?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.quote:Vuilnismannen Amsterdam- West bang voor jeugd
Uit angst voor hangjongeren weigert de reinigingsdienst van Amsterdam-West na 10 uur 's ochtends nog schoon te maken. De medewerkers van de reinigingsdienst voelen zich bedreigd en geïntimideerd door de jongeren.
Waren er ook blagen in Thailand?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Het begint met een "M" en het eindigt op "arokkanen".
Sja, als zelfs vuilinsmannen al mietjes zijn geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Monidique?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, afstammelingen van de apen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Monidique het volgende:
De joden waren kosmonauten.
Dag, Dr.feet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoi, nieuwe GeïllustreerdeSporten.
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waren er ook blagen in Thailand?
Chewie is al bezig zijn opperkleed te verdienen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Monidique het volgende:
Operation Al Qaeda
Als iemand tijd en zin heeft......
Uh, je kan hier ook gewoon over straat 's avonds. Ligt meer aan jezelf als je hier bang bent, Thailand is een stuk crimineler.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
In plaats van hangen zongen ze elke avond karaoke bij elkaar thuis. Misschien moeten marokkanen meer karaoke zingen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |