Waar is jij danquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hobje, jij zit toch vlak bij mij?
heeft er iemand foto's gemaakt toevalligquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben net trouwens gedonderd met de fiets, er was geen houden meer aan, je werd gewoon tegen de stoep aangezogen.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben net trouwens gedonderd met de fiets, er was geen houden meer aan, je werd gewoon tegen de stoep aangezogen.![]()
Hier het zelfde. Echt pikzwart nuquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zie ondertitel CoelhoDASOO is de enige rede dat mijn woonplaats daar staat.
Flinke bui net héquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:26 schreef brighton het volgende:
Nou nou nou...was dat nou nodig
Gelukkig was ik net in de winkel en kon ik schuilen...was mooi om te zien
Nu is het weer helemaal licht buiten (Arnhem)
Doet wel eer aan dit jubileumdeel
die kans is erquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet dat dit een moeilijke vraag is, maar is er kans dat het om 20:30 droog is in Nijmegen??
Ik moet dan namelijk een half uur lopen daar![]()
Die wolken zijn haast engquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Wow! Moet je dezen eens zien
Mammatus Clouds
mooie foto'squote:Op woensdag 24 mei 2006 21:16 schreef -CRASH- het volgende:
Alle foto's (van een bui ongeveer een uur geleden) zijn een klein beetje bewerkt
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Ja, volgens mij welquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:57 schreef Gappie het volgende:
Donkergrijs, windje bijna stil en tot nu toe geen rege.. Als het zo blijft de hele dag? Beetje jammer
Toch niet! Het zonnetje komt hier door!! en ik zie een brok blauwe lucht.. foto komt eraanquote:
waarschijnlijk te lichte neerslag om opgepikt te worden door de radar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef E.T. het volgende:
buienradar.nl zegt dat t al de hele ochtend droog zou zijn....}:|
sinds 7.30 is het nog geen minuut droog geweest
Update:quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:22 schreef Gappie het volgende:
Toch niet! Het zonnetje komt hier door!! en ik zie een brok blauwe lucht.. foto komt eraan![]()
Daar zit ik op te wachten... mag wat mij betreft wel iets eerder.quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
woensdag 31 mei tot en met zaterdag 03 juni 2006
Overgang naar stabieler en overwegend droog weer. Bij geregeld zon stijgt de middagtemperatuur naar ongeveer 20 graden.
Door een komeet toevallig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef -CRASH- het volgende:
Kijk net naar buiten en zie dat er nog heeeeele hoge bewolking belicht wordt....
Helaas wordt het zicht naar het noorden belemmert:
de komeet is /was voor zonsopkomst te zien...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Door een komeet toevallig?
Is het in het noorden te zien?
www.buienradar.nl is niet heel nauwkeurig. Deze radar http://weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3 , is wat nauwkeuriger en geeft ook aan of er onweer in zit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Prowl het volgende:
Hier regende het net terwijl het op buienradar.nl onbewolkt is
Hetzelfde probleem als mijn oom.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Het is hier maar druilerig weer. Regent goed door en het ziet er niet naar uit dat dit snel gaat stoppen. Ze zouden vanmiddag m'n tuintje komen bestraten, maar ik zie het wel gebeuren dat het net zoals afgelopen zaterdag weer afgezegd/uitgesteld wordt.
Ze zijn nu in ieder geval bezig. In de stromende regen, maar ik zorg voor extra koffiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem als mijn oom.![]()
Ze hebben het al 3 weken uitgesteld omdat het elke keer op die Zaterdag regende.![]()
Weerman Jan Visserquote:ORKAANWINDEN OP 5 KILOMETER
Wind, wind, wind! Op grote hoogte in de atmosfeer staat, voor de tijd van het jaar, buitengewoon veel wind. Op 5 kilometer bedroeg de windsnelheid gisternacht boven zowel België als ons land circa 145 km/uur, boven de Noordzee zelfs 230 km/uur. Zulke hoge windsnelheden komt men doorgaans alleen in het koude seizoen tegen en symboliseren de sterkte van de krachtige, zonale (westelijke) straalstroom. Met de krachtige hoogtestroming trok gisteren het regengebied van een volgende storing over met name de zuidelijke helft van het land. In Boxtel viel 11 (maandsom 106 nu) Eindhoven 12, Soerendonk 13 en Hoensbroek 15 mm. In het noorden bleef het op de meeste plaatsen droog, Nieuw Beerta had nog een maximumtemperatuur van 17,1ē. Vervolgens is tijdens de afgelopen nacht nog een buienstoring gepasseerd. Om 3,15 uur meldde Dieren hagel. Erg veel regen valt er de laatste tijd in de Limburgse heuvels. In Vijlen ving Patrick Bock tussen gisteravond en vanochtend 23 mm op, het maandtotaal is daar nu opgelopen naar 131 mm.
* DemonRage pakt er een 3D-brilletje bij.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zit weer te genieten van de iriserende wolken.........
[afbeelding]
Nu zit je zeker met je hoofd in de wolkenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage pakt er een 3D-brilletje bij.
aha, dus dat waren die plusjesquote:Op maandag 29 mei 2006 11:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bliksemdetectie op buienradar.nl. Het KNMI is mijn held!
ahh dan ben ik ook zo aan de beurtquote:Op maandag 29 mei 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
en in Amsterdam komt het nu ook met bakken naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |