Waar is jij danquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hobje, jij zit toch vlak bij mij?
heeft er iemand foto's gemaakt toevalligquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben net trouwens gedonderd met de fiets, er was geen houden meer aan, je werd gewoon tegen de stoep aangezogen.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben net trouwens gedonderd met de fiets, er was geen houden meer aan, je werd gewoon tegen de stoep aangezogen.![]()
Hier het zelfde. Echt pikzwart nuquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zie ondertitel CoelhoDASOO is de enige rede dat mijn woonplaats daar staat.
Flinke bui net héquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:26 schreef brighton het volgende:
Nou nou nou...was dat nou nodig
Gelukkig was ik net in de winkel en kon ik schuilen...was mooi om te zien
Nu is het weer helemaal licht buiten (Arnhem)
Doet wel eer aan dit jubileumdeel
die kans is erquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet dat dit een moeilijke vraag is, maar is er kans dat het om 20:30 droog is in Nijmegen??
Ik moet dan namelijk een half uur lopen daar![]()
Die wolken zijn haast engquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Wow! Moet je dezen eens zien
Mammatus Clouds
mooie foto'squote:Op woensdag 24 mei 2006 21:16 schreef -CRASH- het volgende:
Alle foto's (van een bui ongeveer een uur geleden) zijn een klein beetje bewerkt
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Ja, volgens mij welquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:57 schreef Gappie het volgende:
Donkergrijs, windje bijna stil en tot nu toe geen rege.. Als het zo blijft de hele dag? Beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |