quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Brunette het volgende:
ik begin:
-zoveel lipgloss dat alles eraf lijkt te druipen
volgens mij bedoel je "coverstick" en "sowieso"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
hehehequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik probeer mijn moeder al jaren over te halen eindelijk eens te stoppen met die mooie blauwe oogschaduw die in de jaren 70 zo hip was.
Ze snapt het ook nooit dat ik mijn eigen make-up moet hebben. "Dan leen je toch wat van mij?"quote:
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
blauwe mascara
klonterige mascara
lipliner
blauwe oogschaduw
foundation (die zo leuk stopt op de kaaklijn)
lippenstift op de tanden
ogen helemaal dichtsgesmeerd met zwarte lijnen
en geen makeup, dus een blotebillen kop hebben, dát vind ik ook geen porum
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef -Delta- het volgende:
Potlood-wenkbrauwstreepjes, omdat je alles weg geëpileerd hebt
iig beetje mascara, en iets op je lippen (als is het maar labello of lipgloss)quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?
Gelakte nagels vind ik wel kunnen hoor mits het geen rose/oranje/blauwquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Spacehamster het volgende:
- Donkerrode of bruine nagellak, net een beest geslacht?
- Gelakte teennagels, net een beest geslacht en in diens bloed gedanst? Nou kan ik extra goed zien dat je nagels ingegroeid en verkalkt zijn...eeeeewww!
Als je van moeder natuur niet teveel schoonheid hebt meegekregen, dan zou wat make-up niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef Roönaän het volgende:
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?
of een hele verbetering vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
niet echt make up, maar toch...te bruin hoofd, zo'n noten houten kop het hele jaar door, huuuuuh
te zwaar opgemaakte ogen, tenminste voor dagelijks 'gebruik', voor uitgaan wel leuk, soms, bij sommigen...
dikke laag mascara, die klontert of waarvan de wimpers aan elkaar gaan zitten, huuuuuuuh
overduidelijke oogschaduw, geen natuurlijke kleuren, blauw, groen, paars huuuuuh
nu ja, eigenlijk alles waarbij je , zou je je ineens zonder die make up vertonen, de mensen ofwel schrikken of je niet herkennen
ja, da's beter jaquote:
Zó triest weet jequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, da's beter ja
maar andersom is het een hoop gedoe, altijd een uur voor je lover opstaan, om je gezicht erop te pleuren voor hij wakker wordt... er zijn echt dames die dat doen
Als je Parkinson hebt dan duurt dat volgens mij wel langerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat als je make up een uur duurt je al iets fout doet hoor
nou, het haar moet ook nog, hèquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat als je make up een uur duurt je al iets fout doet hoor
van die gerimpelde huidjes (al dan niet vroeg oud door teveel zonnebankenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en dames op leeftijd met veel make up op, ook zo huuuuuuh.
naarmate je ouder wordt, kun je beter juist minder op doen, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.
Ja maar dat is weer een vergelijking tussen twee extremen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zie liever van make up druipende wijven dan die saaie boerensnollen die wij in Nederland dagelijks zien![]()
Wat een flauwekul . er zijn zat prachtige meiden/vrouwen zonder make-upquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Daarmee willen ze benadrukken dat ze beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:22 schreef MaLo het volgende:
Blusher. Soms zie je nog steeds vrouwen lopen met zo'n roze streep op de kaken.
Ben het best met je eens.. behalve dat men sowieso iets van make-up moet gebruikenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
blauwe mascara
klonterige mascara
lipliner
blauwe oogschaduw
foundation (die zo leuk stopt op de kaaklijn)
lippenstift op de tanden
ogen helemaal dichtsgesmeerd met zwarte lijnen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ben het best met je eens.. behalve dat men sowieso iets van make-up moet gebruiken
Ik doe hooguit mascara op en lipgloss.. maar vaker eigenlijk niets
Meer staat gewoon niet bij me..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iig beetje mascara, en iets op je lippen (als is het maar labello of lipgloss)
oogschaduwquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:39 schreef Jett het volgende:
Gewoon naturel. Beetje mascara en klaar. Terwijl ik bij punk achtige mensen zware make up vaak wel heel stoer vind staan, dan past het gewoon bij de outfit.
Mensen met roze/blauwe oogschaduw.
Bruine oogschaduw kan mooi zijn, heel licht bruin dan.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vind paprika beter staan bij jou![]()
Die heb ik ook nooit begrepen; lippenstift is toch juist bedoeld om je lippen ietwat te accentueren en niet om ze weg te werken?quote:
Vooral Pammie lijkt wel een mislukte travestiet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie fijn dromen vannacht
De grootte van haar (voor)hoofd is niet helemaal normaalquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef Serendips het volgende:
[..]
Vooral Pammie lijkt wel een mislukte travestiet.![]()
Kweenie, ik heb verder een gladde huid, maar gebruik soms toch ook een beetje foundation, om een egalere tint te krijgen inderdaad. Daarna een kleeein vleugje rouge op mn wangen (op de goede plekken van je wangenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
oh en waarom sommige vrouwen foundation gebruiken, terwijl ze van zichzelf een gave huid hebben, is me ook een raadsel.
als je erg last heb van puistjes kan ik me voorstellen, dat je er iets overheen smeert (al is dat ms niet verstandig) om het iets rustiger te doen tonen.
maar waarom zou je die afgevende, afsluitende onnatuurlijke zooi op je gezicht doen als je niets te verbergen hebt, behalve ms een niet helemaal egale teint
geen enkel gezicht is toch egaal van kleur helemaal, maakt toch niet uit?
Make-up is niet alleen maar dingen wegwerken, maar ook dingen accentueren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:21 schreef saaw het volgende:
er zijn serieus mensen hier die 'helemaal geen make-up' 'geen porum' vinden![]()
watvoor rotkop heb je dan?
ik draag nooit make-up, en ik geloof best dat het er misschien mooi uit zou kunnen zien maar vind het zelf niet mooi. maar op af en toe een puistje na ziet mn gezicht er prima uit hoor
nja ik vind het niet perse 'niet mooi'quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Make-up is niet alleen maar dingen wegwerken, maar ook dingen accentueren.
Volgens mij heb je vrij lichte wimpers en het kan mooi zijn om die aan te zetten met mascara, dat geeft je ogen wat meer uitstraling. Maar als je het zelf niet mooi vindt, moet je het inderdaad vooral niet doen
dat snap ik ook niet zo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:21 schreef saaw het volgende:
er zijn serieus mensen hier die 'helemaal geen make-up' 'geen porum' vinden![]()
watvoor rotkop heb je dan?
ik draag nooit make-up, en ik geloof best dat het er misschien mooi uit zou kunnen zien maar vind het zelf niet mooi. maar op af en toe een puistje na ziet mn gezicht er prima uit hoor
Ik vind dat dus echt geen lekker gevoel, iets de hele dag op m'n lippenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef DarkElf het volgende:
iig beetje mascara, en iets op je lippen (als is het maar labello of lipgloss)
Dat is geen lippenstift maar camouflagestift!quote:
Hoezo het schone geslacht? Wij mannen hebben al die troep niet nodig om knap te zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:24 schreef dewd het volgende:
Het liefst naturel, maar heel weinig meisjes kunnen dat hebben.
Je hebt ook huidkleurige lippenstift hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat is geen lippenstift maar camouflagestift!
Dat smeer je niet op je lippen maar op donkere wallen, puistjes en andere verkleuringen.
Sommige mensen snappen dat niet he....
Doen ze dan ook lipliner om hun ogen?
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Blauwe oogschaduw.
Wenkbrauwen op een totaal andere plaats tekenen dan waar ze normaal zitten.
Ik zag laatst een meisje... Ik zou willen dat ik een foto had gemaakt. Het was absurd. Ik kon niet begrijpen dat ze niet zag dat dat niet kon. Maar sommige mensen schijnen en stijl-handicap te hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja zo halverwege het voorhoofd zo'n dun lijntje....voor het alien effect... heel huuuuuuuh idd![]()
Dit is licht blauw, maar nog steeds ontzettend lelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:34 schreef miki het volgende:
Van die hele lichte, meestal witte, oogschaduw, super dik opgebracht. Vaak ook nog crème oogschaduw. Heb nog nooit iemand gezien bij wie dat leuk stond.
'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dit is licht blauw, maar nog steeds ontzettend lelijk![]()
[afbeelding]
Aaahquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
'
![]()
Mijn dochter van 2 zit naast me en zegt bij het zien van deze foto: Spongebob Squarepants!
Hoe ze erbij komt, geen idee. Maar:![]()
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef MaLo het volgende:
Mwoehahahaha, dat zal het zijn ja. Ik zie nu ook een overeenkomst tussen de ogen
Ja hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Wat een schatje is het toch!![]()
Dat vind ik dus echt lelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe denken jullie over make up die op de kleding is afgestemd? Ik zag vandaag bijvoorbeeld een vrouw met een groene trui en ze droeg ook groene oogschaduw en een groene lijn onder haar ogen. Ik heb altijd "geleerd" dat je je make up afstemt op je huid- haar- en oogkleur en juist niet op je kleding.
Die foto's had ik gister ook gezien, heb ze maar niet gepost, want eigenlijk hoorden ze meer bij 'Door plastische chirurgie verspookte vrouwen' vond ikquote:
Ja, de moeder van Sylvester Stallone.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef tanna het volgende:
[..]
Tjezus! Is het eigenlijk een beroemdheid?
Teveel pancake of teveel nivea bruinende bodylotion?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Klonterige mascara. En lippenstift op dunne lippen [afbeelding] Dat doet me altijd zo denken aan opgemaakte mannen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]het Thea Ternauw effect
![]()
[afbeelding]
Als we het over die boeg gaan gooien...quote:
die smiley van jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Klonterige mascara. En lippenstift op dunne lippen [afbeelding] Dat doet me altijd zo denken aan opgemaakte mannen.
das gewoon vragen om huidkankerquote:
OMG! Dat zag ik vandaag bij een meisje op Leiden Centraal, ik schrok me dood. Van ver weg was ze al lelijk. Kom je dichtbij allemaal puisten en dan een hele laag poeder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Wortelfoundation, foundation op een zwaar onegale huid [b[(dat je zo'n mooi relief er onder zit liggen zeg maar),[/b] teveel foundation, lipliner, sterretjes naast je ogen tekenen
, oogschaduw tot aan je wenkbrauwen in een felle kleur, getekende wenkbrauwen
, lippenstift die lichter is dan je eigen huid (parelmoer/lichtroze, dat is zo enorm ordinair), blauwe mascara.
Oh en wat ik laatst zag bij de Douglas: airbrush voor je benen. Hoe zielig, photoshop in het eggie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |