Ja hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Wat een schatje is het toch!![]()
Dat vind ik dus echt lelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe denken jullie over make up die op de kleding is afgestemd? Ik zag vandaag bijvoorbeeld een vrouw met een groene trui en ze droeg ook groene oogschaduw en een groene lijn onder haar ogen. Ik heb altijd "geleerd" dat je je make up afstemt op je huid- haar- en oogkleur en juist niet op je kleding.
Die foto's had ik gister ook gezien, heb ze maar niet gepost, want eigenlijk hoorden ze meer bij 'Door plastische chirurgie verspookte vrouwen' vond ikquote:
Ja, de moeder van Sylvester Stallone.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef tanna het volgende:
[..]
Tjezus! Is het eigenlijk een beroemdheid?
Teveel pancake of teveel nivea bruinende bodylotion?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Klonterige mascara. En lippenstift op dunne lippen [afbeelding] Dat doet me altijd zo denken aan opgemaakte mannen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]het Thea Ternauw effect
![]()
[afbeelding]
Als we het over die boeg gaan gooien...quote:
die smiley van jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Klonterige mascara. En lippenstift op dunne lippen [afbeelding] Dat doet me altijd zo denken aan opgemaakte mannen.
das gewoon vragen om huidkankerquote:
OMG! Dat zag ik vandaag bij een meisje op Leiden Centraal, ik schrok me dood. Van ver weg was ze al lelijk. Kom je dichtbij allemaal puisten en dan een hele laag poeder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Wortelfoundation, foundation op een zwaar onegale huid [b[(dat je zo'n mooi relief er onder zit liggen zeg maar),[/b] teveel foundation, lipliner, sterretjes naast je ogen tekenen
, oogschaduw tot aan je wenkbrauwen in een felle kleur, getekende wenkbrauwen
, lippenstift die lichter is dan je eigen huid (parelmoer/lichtroze, dat is zo enorm ordinair), blauwe mascara.
Oh en wat ik laatst zag bij de Douglas: airbrush voor je benen. Hoe zielig, photoshop in het eggie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |