of een hele verbetering vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
niet echt make up, maar toch...te bruin hoofd, zo'n noten houten kop het hele jaar door, huuuuuh
te zwaar opgemaakte ogen, tenminste voor dagelijks 'gebruik', voor uitgaan wel leuk, soms, bij sommigen...
dikke laag mascara, die klontert of waarvan de wimpers aan elkaar gaan zitten, huuuuuuuh
overduidelijke oogschaduw, geen natuurlijke kleuren, blauw, groen, paars huuuuuh
nu ja, eigenlijk alles waarbij je , zou je je ineens zonder die make up vertonen, de mensen ofwel schrikken of je niet herkennen
ja, da's beter jaquote:
Zó triest weet jequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, da's beter ja
maar andersom is het een hoop gedoe, altijd een uur voor je lover opstaan, om je gezicht erop te pleuren voor hij wakker wordt... er zijn echt dames die dat doen
Als je Parkinson hebt dan duurt dat volgens mij wel langerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat als je make up een uur duurt je al iets fout doet hoor
nou, het haar moet ook nog, hèquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat als je make up een uur duurt je al iets fout doet hoor
van die gerimpelde huidjes (al dan niet vroeg oud door teveel zonnebankenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en dames op leeftijd met veel make up op, ook zo huuuuuuh.
naarmate je ouder wordt, kun je beter juist minder op doen, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.
Ja maar dat is weer een vergelijking tussen twee extremen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zie liever van make up druipende wijven dan die saaie boerensnollen die wij in Nederland dagelijks zien![]()
Wat een flauwekul . er zijn zat prachtige meiden/vrouwen zonder make-upquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
en geen makeup, dus een blotebillen kop hebben, dát vind ik ook geen porum
Daarmee willen ze benadrukken dat ze beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:22 schreef MaLo het volgende:
Blusher. Soms zie je nog steeds vrouwen lopen met zo'n roze streep op de kaken.
Ben het best met je eens.. behalve dat men sowieso iets van make-up moet gebruikenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
blauwe mascara
klonterige mascara
lipliner
blauwe oogschaduw
foundation (die zo leuk stopt op de kaaklijn)
lippenstift op de tanden
ogen helemaal dichtsgesmeerd met zwarte lijnen
en geen makeup, dus een blotebillen kop hebben, dát vind ik ook geen porum
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ben het best met je eens.. behalve dat men sowieso iets van make-up moet gebruiken
Ik doe hooguit mascara op en lipgloss.. maar vaker eigenlijk niets
Meer staat gewoon niet bij me..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iig beetje mascara, en iets op je lippen (als is het maar labello of lipgloss)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |