Werk ze, zal ik dan maar zeggenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:00 schreef freecell het volgende:
*meldt* goedemorgen
Hier een freecell vanaf stage. Net ontdekt dat ik nog erg weinig tijd heb en erg veel werk te doen voor de vakantie. Dus ik geef SOG geen kans en ga aan het werk
*hatsjoe*
Dank je.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Werk ze, zal ik dan maar zeggen![]()
*gezondheid*
Net drie kwartier geslaagd in het "SOG geen kans geven"quote:Op maandag 29 mei 2006 09:27 schreef Ieneminie het volgende:
SOG geen kans geven, is mij nog nooit gelukt! Maar goed, ik heb nog maar 3 daagjes op mn stageplek, dus ik ga ook een poging doen tot!
Maakt niet uitquote:Op maandag 29 mei 2006 09:31 schreef Ymke het volgende:
Troel , het maken van de foto's gaat pas na de zomervakantie lukken , sorry
een beetje welquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef teigan het volgende:
Riann, spannend zeg, dus jij zweeft nu over de grond?
Nou dat is dus precies ook mijn idee, dat hele onderzoek slaat helemaal nergens op en is voor niemand van enig nut, dus waarom moet ik het dan toch doen!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Net drie kwartier geslaagd in het "SOG geen kans geven"
Ben best een eind verder gekomen.
Wát een baggeronderzoek ga ik inleveren zeg
Nou ja, het moet maar
Weet niet hoelang ik het hier nog uithoud vandaag, zit me toch echt ellendig te voelen.... bleh.
Maar de mentholdropjes zijn zinnig en ik heb veel zakdoekjes bij me
Gehaktsnippers? Ik neem aan dat je het gewoon in de pan gooit en dan met je spatel in stukjes prakt zodat je kleine stukjes krijgt?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb mager rundergehakt gekocht, met gehaktkruiden, en aardappelspuree uit een zakje, een 2 kleine blikjes doperwten
Op de verpakking van het vlees staat dat je de ballen zo`n 25 minuten moet bakken, maar ik maak er geen gehaktballen van, maar gehaktsnippers.
Weet iemand hoelang je ze dan moet bakken, en hoe je weet of het klaar is?
Eet dit wel 2 dagen achter elkaar, misschien zelfs wel 3.
edit: o, bij het voedingscentrum staat gehakt in het "niet aanbevolen" rijtje, maar ze hadden geen versnipperbaar ander rundvlees, en gewoon vlees braden zie ik niet zo zitten ivm mislukkingsgevaar
En is (broodbeleg) kipfilet eigenlijk hetzelfde als kiprollade?
Rundergehakt kun je prima rul bakken: gehakt in een droge pan gooien, peper en zout en zo erbij, op matig vuur bakken, veel omwoelen. Na een minuut of 10, als je geen roze meer ziet maar alleen bruine stukjes, is het klaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb mager rundergehakt gekocht, met gehaktkruiden, en aardappelspuree uit een zakje, een 2 kleine blikjes doperwten
Op de verpakking van het vlees staat dat je de ballen zo`n 25 minuten moet bakken, maar ik maak er geen gehaktballen van, maar gehaktsnippers.
Weet iemand hoelang je ze dan moet bakken, en hoe je weet of het klaar is?
Eet dit wel 2 dagen achter elkaar, misschien zelfs wel 3.
edit: o, bij het voedingscentrum staat gehakt in het "niet aanbevolen" rijtje, maar ze hadden geen versnipperbaar ander rundvlees, en gewoon vlees braden zie ik niet zo zitten ivm mislukkingsgevaar
Overigens, het gehakt van de supermarkt is dus alles behalve mager, ook al heet het mager. Daar is vorige week een onderzoek over gepubliceerd. Gehakt is natuurlijk rundvlees wat nie top een andere manier verkocht kan worden en daarom vermalen wordt, dus je weet niet precies welk vlees er allemaal inzit. Het is eigenlijk afvalvlees (wat nog wel gewoon goed te eten is, maar er bijvoorbeeld niet mooi genoeg uitziet).quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |