Iets wat nergens over gaat lijkt me toch goed te volgens...quote:
Ik zag bij het teruglezen idd de vraag 'Wat is Conamus' staan. Toen moest ik meteen denken aan de rare situatie dat www.conamus.nl idd nog steeds actief is, net als het Conamus-logo, terwijl alle persberichten en andere publieke uitingen sinds 1 maart onder de naam Buma Cultuur plaatsvinden. Heel raar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar hadden jullie het gistermiddag/avond toch ook nog over?![]()
quote:Zaterdag 22 juli geeft Billy Joel een concert in Ahoy’ in Rotterdam. Dit is het eerste concert van de Amerikaanse singer-songwriter in Nederland sinds. De kaartverkoop voor dit concert begint aanstaande zaterdag.
Je gaat lekkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef ranja het volgende:
1994vanochtend gelezen in elk geval, de krant ligt nog binnen handbereik
Nee, maar mijn dame belde ff... en tja, dan weet je het wel he?! dat duurt altijd te langquote:
Tinky Winky zegt: uh-ohquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dame belde ff... en tja, dan weet je het wel he?! dat duurt altijd te lang![]()
fuck ze komt hier ook wel eens![]()
En bovendien kan ik als man niet 2 dingen tegelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman is een man, dus niet zo ongeduldig met antwoorden..
quote:Today do not come I today go I also and tomorrow remain it have perhaps then expired I suitable am because me not come also yesterday today I am today I also go and tomorrow it perhaps remains then expired I for me is also yesterday designated
quote:Today do not come I today go I is also and tomorrow it perhaps remain then past I is appropriate for me also yesterday not today come I today go I is also and tomorrow it perhaps remain then past I is appropriate for me also yesterday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |