Tja je kan ook gewoon op een afstandje het topic vol laten spammenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Och, in het ergste geval haalt Peaceman er gewoon een modje bij om de boel weer op te schonen.
Is ook niet vanwege een band dacht ik, maar vanwege het Yazoo-platenlabelquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef cafca het volgende:
Dat van Yazoo wist ik niet....
Dit was geen slowchat maar discussie over muziek, daarom zitten we ook in MUZ en niet in MENquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef cafca het volgende:
Jongens, houden jullie het slowchatten een beetje binnen de perken?![]()
Wie zei er wat over toevoegen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef GLO het volgende:
En het is bij hen ook geen kwestie van een toevoeging geworden, maar er ging just iets af. In Amerika heten ze Yaz.
dat zoiezo..quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een neger.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef Route het volgende:
Maar ik zal me iets dommer houden, dan kom ik misschien minder verdacht over..![]()
quote:4 mei 2006 15:59[/url] schreef Route het volgende:
uhm....james brown?![]()
Skanegerquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef GLO het volgende:
Is het een ska- dan wel reggaeneger?
Nee, wel bekender. Ik denk dat dit een redelijk oude foto is of dat meneer goed geconserveerd is, want hij is van hetzelfde bouwjaar als mijn vader (1938).quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef GLO het volgende:
Is het Roddy van The Beat?
Kan niet meer dan 20, 25 jaar oud zijn, want eerder hadden ze geen zendmicrofoons (en die werden aanvankelijk ook nog maar zelden gebruikt)quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wel bekender. Ik denk dat dit een redelijk oude foto is of dat meneer goed geconserveerd is, want hij is van hetzelfde bouwjaar als mijn vader (1938).
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef GLO het volgende:
Prince Buster?
quote:
Het houdt maar niet opquote:
daar hadden jullie het gistermiddag/avond toch ook nog over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
een fusie van Buma en Conamus? Daar was iets mee![]()
Vanochtend dacht ik... scoorde nog een puntje d'r mee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar hadden jullie het gistermiddag/avond toch ook nog over?![]()
heeft Blöf nog subsidie nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef Skanqua het volgende:
Subsidie voor projecten die geen mens kan volgens...
Goed genoegquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
een fusie van Buma en Conamus? Daar was iets mee![]()
ranja +1quote:Vanaf 1 maart wordt de band met de Buma nauwer aangehaald. Alle activiteiten van Conamus zullen vanaf die datum plaatsvinden onder de naam Buma Cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |