Nee, wel bekender. Ik denk dat dit een redelijk oude foto is of dat meneer goed geconserveerd is, want hij is van hetzelfde bouwjaar als mijn vader (1938).quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef GLO het volgende:
Is het Roddy van The Beat?
Kan niet meer dan 20, 25 jaar oud zijn, want eerder hadden ze geen zendmicrofoons (en die werden aanvankelijk ook nog maar zelden gebruikt)quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wel bekender. Ik denk dat dit een redelijk oude foto is of dat meneer goed geconserveerd is, want hij is van hetzelfde bouwjaar als mijn vader (1938).
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef GLO het volgende:
Prince Buster?
quote:
Het houdt maar niet opquote:
daar hadden jullie het gistermiddag/avond toch ook nog over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
een fusie van Buma en Conamus? Daar was iets mee![]()
Vanochtend dacht ik... scoorde nog een puntje d'r mee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar hadden jullie het gistermiddag/avond toch ook nog over?![]()
heeft Blöf nog subsidie nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef Skanqua het volgende:
Subsidie voor projecten die geen mens kan volgens...
Goed genoegquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
een fusie van Buma en Conamus? Daar was iets mee![]()
ranja +1quote:Vanaf 1 maart wordt de band met de Buma nauwer aangehaald. Alle activiteiten van Conamus zullen vanaf die datum plaatsvinden onder de naam Buma Cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |