Bepaalde aanrakingen op mijn naakte lichaam kunnen, mits goed toegepast, leiden tot een gelukzalige glimlach. In die zin, zou je lachspieren als erogeen kunnen bestempelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Zijn lachspieren een erogene zone? Dat zou leuke seks opleveren.
Zoals men ook op de paintcreatie van Chowi kon zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef Zimmerman het volgende:
Baarden.
Een heuse dijenkletser, nóú.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
Ik moet nog wel even mijn derrière derailleur poetsen.
Ho ho, wat een mop weer.
De stad hier ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
Feedback in een pisbui is ok.
Krentenbaarden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef Zimmerman het volgende:
Baarden.
Bakkebaarden.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.
"Vindt", jogy.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
Dat ben jíj!quote:
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Jammer dat als ze roken, ze van die gele snorren krijgen. Da's jammer.
Wat een leuke man lijkt me dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.
Moet je als hij even niet oplet ineens keihard in die bobbel knijpen. En dan wegrennen. Lachen, joh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.
het zou familie kunnen zijn van mijn scheikunde leraar!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Gá gewoon een overhemd kopen, klaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef Zimmerman het volgende:
Ja, vernolle, de [afspraak] emailt niet terug, en dit is de laatste dag van deze week dat ik een nieuw overhemd zou kunnen gaan kopen.
Ik durfde nooit. En toen, op een dag was de bobbel weg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je als hij even niet oplet ineens keihard in die bobbel knijpen. En dan wegrennen. Lachen, joh.
DAAAVIIIIID.quote:
Davidquote:
en nu heb je er tweequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
Ik had al een vermoeden...
ruilen voor mijn voorgevoel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
Ik had al een vermoeden...
Ik herken het probleem.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
"Dan moeten we het maar zo afspreken dat jij dit weekend telefonisch bereikbaar blijft voor het AC en dat je J. of mij belt voor eventuele afstemming."
"Ja, dat is goed."
Waarom zeg ik nou nooit eens "nee".
Hardop dan.
omdat je in het weekend met 150% per uur onze portemonnee leeg kunt trekken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
"Dan moeten we het maar zo afspreken dat jij dit weekend telefonisch bereikbaar blijft voor het AC en dat je J. of mij belt voor eventuele afstemming."
"Ja, dat is goed."
Waarom zeg ik nou nooit eens "nee".
Hardop dan.
Nee. Dit is een kwestie van "liefdewerk oud papier".quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
omdat je in het weekend met 150% per uur onze portemonnee leeg kunt trekken? [afbeelding]
ieder zijn hobby's.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dit is een kwestie van "liefdewerk oud papier".
Biosphere.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef ehqo het volgende:
Eto libo metal, libo metal pokrashenyi, holodnaya poverhnost'
Eto libo metal pokrashennyi, libo, mozhet byt', plastmassa.
Tsvetnoy..tam est'...
Yarky.
Pohozh.. mozhet byt', eto igrushka.
Poverhnost' gladkaya, no est' vot kakiye-to vystupy.
Palets dazhe zastrevayet..mozhet byt' eto kaiye-to nasechki..ili.
eto bukvy..ili vystupy prosto.
Na igrusku pohozhe...
Raznotsvetniy metall ili plastmassa, krasheniy metall.
Vot vsye...
Stop.
Tiet in je neus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
is het nou eens afgelopen met al die songtexten die toch niemand kent?
beter dan een neus in je tietquote:
'Russian "biocommunicator" (telepath), that is sitting in a room, trying to "see" which object is lying on a table two floors up.'quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
is het nou eens afgelopen met al die songtexten die toch niemand kent?
Gezellig, dat shirtje heb ik ook. Of een soortgelijk iets dan.quote:
wat tof voor je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezellig, dat shirtje heb ik ook. Of een soortgelijk iets dan.
niet méér?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja. Daar dacht ik niet eens bij na. Ik ben niet zo heel wakker meer.
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef mcDavid het volgende:
"wat doe je in het dagelijks leven?"
"ik ben radiatorknopzetter"
Een vak vol ambities. Radiatorknopzetter. Gelukkig zijn die mensen doorgaans gezegend met zo'n laag IQ dat ze zelf niet doorhebben hoe ze dom zijn. Ik ben blij voor ze. Slap excuus voor een mens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".
Maar ik heb zometeen wel mooie nieuwe radiatorknoppen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een vak vol ambities. Radiatorknopzetter. Gelukkig zijn die mensen doorgaans gezegend met zo'n laag IQ dat ze zelf niet doorhebben hoe dom zijn. Ik ben blij voor ze. Slap excuus voor een mens.
en zijn baas zei: "let goed op, dan doe ik het nog 1x voor, dan kun jij de volgende doen. Kijk, je trekt de oude knop eraf, en duwt de nieuwe knop erop. gesnapt?" ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".
Door domheid verblind voor de werkelijkheid. Of er gewoon niet over na willen/kunnen denken. Ze doen het zelf, dus echt oneerlijk is het niet. Maar op een manier, toch wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Maar ik heb zometeen wel mooie nieuwe radiatorknoppen.
Práchtig, hoe de oneerlijkheid van de wereld in elkaar steekt.
Wel even die t weghalen, staat zo slordig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Door domheid verblindt voor de werkelijkheid. Of er gewoon niet over na willen/kunnen denken. Ze doen het zelf, dus echt oneerlijk is het niet. Maar op een manier, toch wel.
IK BEN VISUEEL GEHANDICAPPED!!1quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel even die t weghalen, staat zo slordig.
Je doet me blozen:quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is niet erg, we blijven op je geilen.
nee dankjequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is niet erg, we blijven op je geilen.
Is dat zoiets als nierstenenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef fck het volgende:
Balstenen.
Dat wordt een leuk weekend voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik haast gaan denken dat u lijdt aan een balobsessie.
Ach joh, Jeff is mijn grote vriend. Blijf geilen, wil je.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoewel, je uitspraken jegens Jeff zijn niet vergeten.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach joh, Jeff is mijn grote vriend. Blijf geilen, wil je.
Er rijden allerlei trams richting Scheveningen. Maar fck kan je daar vast nog wel wat meer details over vertellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met het openbaar vervoer op het strand van Scheveningen? Ik ben daar alleen met de auto geweest.
station holland spoor, tram 1 of 9.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met het openbaar vervoer op het strand van Scheveningen? Ik ben daar alleen met de auto geweest.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vind BeF toch leuker, volgend topic weer de gewone OP.
"Waar ik eerst!".quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
TIETEN!!!!!!11111!!!!!!!!!11!!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
TIETEN!!!!!!11111!!!!!!!!!11!!
Heb ik in jouw fotoboek gekeken ja? Moet onbewust gebeurd zijn, zoekende naar foto's om het mentale beeld van je te versterken. Denk ik.quote:
Ik bedoelde dat ík gesnapt was. Ik heb geeneens een fotoboek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik in jouw fotoboek gekeken ja? Moet onbewust gebeurd zijn, zoekende naar foto's om het mentale beeld van je te versterken. Denk ik.
Mijn frustratie omtrent mijn gebrek aan inspiratie is inmiddels zo groot, dat ik nu ook al uw posts niet meer begrijp...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:13 schreef ehqo het volgende:
"Waar ik eerst!".
Oh, ok, dat is al logischer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ík gesnapt was. Ik heb geeneens een fotoboek.
Was dit trouwens een subtiele vraag om foto's ofzo? Want dan snap ik hem niet.
ze wil naar het strand van scheveningen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:14 schreef fck het volgende:
Oh, bus 23 gaat ook via Scheveningen.
denk en gij zult wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Danku, schatjes.
Wie ís fck nou? Ik heb het niet helemaal gevolgd.
Hetgeen zich manifesteert in schandalige typfouten!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik ben al 2 dagen wakker. Geen druppel slaap, maar wel een stel hersenen wat niet meer naar behoren ufnctioneert.
wat niet vreemd is op fok!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hetgeen zich manifesteert in schandalige typfouten!
Ik krijg de belichting nog niet helemaal goed, maar er word aan gewerkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ok, dat is al logischer.
En nee, het was geen subtiele vraag. Ik doe sinds kort niet meer aan subtiele vragen, die begrijpen mannen toch niet. Daarnaast heb ik al 's een foto van je gezien. Waarmee ik niet bedoel te zeggen dat het zo afschuwelijk was dat ik nooit meer iets van je hoef te zien. Die vraag foto's van je achterwerk staat immers nog steeds.
Terplekke gedemonstreerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik ben al 2 dagen wakker. Geen druppel slaap, maar wel een stel hersenen wat niet meer naar behoren ufnctioneert.
Waar bemoei jij je tegenaan, droplul.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze wil naar het strand van scheveningen.
Tram 1 of 9 dus. Die rijden vaak zat. Klaar.
d.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik krijg de belichting nog niet helemaal goed, maar er word aan gewerkt.
[..]
Terplekke gedemonstreert.
Deze 'oneliner' was op de basisschool vaak het gevolg van een persoon die het woord "kut" scandeerde.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn frustratie omtrent mijn gebrek aan inspiratie is inmiddels zo groot, dat ik nu ook al uw posts niet meer begrijp...
tot voor kort was ík gewoon degene met het ergste gebrek aan aandacht hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:22 schreef fck het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je tegenaan, droplul.
De vraag was hoe je naar Scheveningen kan met het OV. Daar geef ik een gedegen antwoord op.
Dat jij daar met je bekrompen radiatorknoppenvervangersbrein stevig jaloers van wordt zou je beter voor je houden, het siert je niet.
Wel álle.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben toch nog een klein beetje scherp.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:22 schreef fck het volgende:
[..]
De vraag was hoe je naar Scheveningen kan met het OV. Daar geef ik een gedegen antwoord op.
Dat jij daar met je bekrompen radiatorknoppenvervangersbrein stevig jaloers van wordt zou je beter voor je houden, het siert je niet.
Ik vind het liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:22 schreef fck het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je niet slaapt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal die de volgende keer gebruiken bij galgjequote:radiatorknoppenvervangersbrein
Het is wel een mooie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die de volgende keer gebruiken bij galgje
En als ik toch aan het mierenneuken ben, hier mist een t.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik krijg de belichting nog niet helemaal goed, maar er word aan gewerkt.
Leg de nadruk even op 'geen druppel slaap'.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je niet slaapt?
DTDTDTDTDT. Ik schaam me DIEP.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als ik toch aan het mierenneuken ben, hier mist een t.
Ik wacht met smart op de foto's.
Waarom heb je geen druppel slaap gehad?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leg de nadruk even op 'geen druppel slaap'.
Helder. Dank u.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:23 schreef ehqo het volgende:
Deze 'oneliner' was op de basisschool vaak het gevolg van een persoon die het woord "kut" scandeerde.
Ik slaap niet als ik gestresst ben. Of ik slaap heel veel. Dit keer dus niet. Tot zover de psycho-analyse.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom heb je geen druppel slaap gehad?
Terecht. Ik ben je slechts dankbaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik moést er wel iets van zeggen.
Ik moet hier gewoon nog om lachen ook hè.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben je slechts dankbaar.
Zag je hoe ik heel leep extra accent legde op 'diep', whehe. Diep.
Je zei diep! Wel 2 keer! En ik nu 1 keer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben je slechts dankbaar.
Zag je hoe ik heel leep extra accent legde op 'diep', whehe. Diep.
Je moet echt nodig slapen. Kom, ik dek je toe, zing een lied en streel je in slaap.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet hier gewoon nog om lachen ook hè.
Wat zeg je dat liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je moet echt nodig slapen. Kom, ik dek je toe, zing een lied en streel je in slaap.
Dan zit ik al 45 minuten thuis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef fck het volgende:
Met een beetje péch zit ik inderdaad hier tot 1930 uur te werken.
Ik zie ons al helemaal voor me.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief.
*smelt
Hihi.
Poezebeesten. Ik ben allergisch. Maar heb er sowieso niets mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder wil geen poezebeesten in huis. Zélfs niet nadat ze een foto van de kitten die ik wil heeft gezien
.
Stamp met je voeten op de vloer, hard. En schreeuw: "Ik wil een poeeehooees!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder wil geen poezebeesten in huis. Zélfs niet nadat ze een foto van de kitten die ik wil heeft gezien
.
Dat heb ik probeert met een hond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stamp met je voeten op de vloer, hard. En schreeuw: "Ik wil een poeeehooees!.
!.
."
dquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb ik probeert met een hond.
Het werkte niet.
Nogal logisch, als je schreeuwd om een poes krijg je geen hond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb ik probeert met een hond.
Het werkte niet.
True that. Maar honden toffer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef mcDavid het volgende:
katten zijn tof.
Ik ben stiekem ook allergisch. Nou ja, dat was ik vroeger, volgens mij is het nu weg ofzo. Maar poezen mógen mij. En ik mag poezen. Tenminste, lieve poezen. Mijn poes zou lief zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Poezebeesten. Ik ben allergisch. Maar heb er sowieso niets mee.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nogal logisch, als je schreeuwd om een poes krijg je geen hond.
Gaarne. Dan stelt u mijn tevreden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ga me in een hoekje heel diep zitten schamen, is dat ook goed?
ik moet gewoon niet verbeteren. Zou niemand moeten doen, eigenlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs dan klopt hij niet hoor. Áls je verbetert, doe het dan goed.
Bups Dago en alle anderen hun 'werk' afnemen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet verbeteren. Zou niemand moeten doen, eigenlijk.
Ja, nouja, nu je het zo zegt, ik heb er de afgelopen tien jaar ook niet echt last meer van. Maar ik vind poezen altijd irritant aanwezig. Kluwen op je schoot, dat werk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook allergisch. Nou ja, dat was ik vroeger, volgens mij is het nu weg ofzo. Maar poezen mógen mij. En ik mag poezen. Tenminste, lieve poezen. Mijn poes zou lief zijn.
Mijn broer is er overheen gegroeit. Wel hebben we onze hond moeten weg doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, nouja, nu je het zo zegt, ik heb er de afgelopen tien jaar ook niet echt last meer van. Maar ik vind poezen altijd irritant aanwezig. Kluwen op je schoot, dat werk.
Grote honden net zo trouwens. Niet dat die kluwen, maar die kunnen ook irritant aanwezig zijn.
al die spellingsnazi's bannen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bups Dago en alle anderen hun 'werk' afnemen?
Ik ben bang voor hondenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, nouja, nu je het zo zegt, ik heb er de afgelopen tien jaar ook niet echt last meer van. Maar ik vind poezen altijd irritant aanwezig. Kluwen op je schoot, dat werk.
Grote honden net zo trouwens. Niet dat die kluwen, maar die kunnen ook irritant aanwezig zijn.
da's juist vet gezellig!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
We zetten je in ieder geval niet tegen de muur na de zoveelste d/t-fout. Dat is al heel wat.quote:
Oh oka, dah ic hed goetquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zetten je in ieder geval niet tegen de muur na de zoveelste d/t-fout. Dat is al heel wat.
Het gaat míj gewoon om domme fouten die té lelijk staan.
zullen we vanaf nu gewoon niet meer ellenlange discussies over een verkeerde letter houden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zetten je in ieder geval niet tegen de muur na de zoveelste d/t-fout. Dat is al heel wat.
En dat zijn er behoorlijk wat! Op deze pagina.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Janken men.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat zijn er behoorlijk wat! Op deze pagina.
Een Toffe Turk dus!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Turkse die valt over spelfouten. Ik ben me er eigenlijk ook wel eentje ook.
Schattig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang voor honden.
Vooral leuk als je dan bij iemand over de vloer komt die 3 van die kutkeffertjes heeft die je blijkbaar mogen en op je schoot in slaap vallen.
Jij streeft naar succes. Een héééél ende vooral zeer klein percentage Turken kunnen jou evenaren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Turkse die valt over spelfouten. Ik ben me er eigenlijk ook wel eentje ook.
Nou.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef ehqo het volgende:
Harende beesten zijn het ergst. Harende beesten..
Grote honden zijn ook veel toffer. Mijn hond heeft wel een mooi formaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schattig..
Kutkeffertjes zijn ook irritant. Helemaal als ze zo vertroeteld zijn.
Ik wacht nog steeds op mijn troetelturk-tag die me ooit is beloofdquote:
Ik ben soms gewoon schattig, ik kan er niets aan doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schattig..
Kutkeffertjes zijn ook irritant. Helemaal als ze zo vertroeteld zijn.
En vissen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Parbleau! Dan kunnen alle levende dingen op de wereld dood met uitzondering van beesten met veren en wormen en een schildpad.
Ja maar, kijk. Sommige katten en honden zijn gewoon erg, dat óveral haar ligt. Das vies. Als ze buiten wonen doen ze maar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Parbleau! Dan kunnen alle levende dingen op de wereld dood met uitzondering van beesten met veren en wormen en een schildpad.
Och. Zolang de gemiddelde Nederlander blijft schrijven en praten als een gemiddelde eerste-generatie Turk is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij streeft naar succes. Een héééél ende vooral zeer klein percentage Turken kunnen jou evenaren.
Goeeeedemorgenmiddagquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
Leuke pics, maar wanneer heb ik dát gezegd?
Ik mag jou echt. Écht echt. Je denkt precies goed enzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn troetelturk-tag die me ooit is beloofd.
[..]
Ik ben soms gewoon schattig, ik kan er niets aan doen.
Ja. Dan krijg je van die verhalen hè. "Sara heeft gisteren een vol uur achter haar staart aangerend. Is ze niet schattig?!!"
Nee! Dat is gewoom dom! Dom!
Die staat er toch al een tijdje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goeeeedemorgenmiddag. Waar heb je het over?
Toevallig die quote in de OP? Die was mij ook al opgevallen..
Hondentrimmer (Y)quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja maar, kijk. Sommige katten en honden zijn gewoon erg, dat óveral haar ligt. Das vies. Als ze buiten wonen doen ze maar.
Ik ga nu even stil zitten en blozen, ok?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik mag jou echt. Écht echt. Je denkt precies goed enzo.
Ik wilde iets over wanhopig zijn en pijpen en honden en dergelijke zeggen, maar ik doe het gewoon niet.quote:
best wel ja.quote:
pijpen en hondenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde iets over wanhopig zijn en pijpen en honden en dergelijke zeggen, maar ik doe het gewoon niet.
Wat een nuance, geniaal!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij streeft naar succes. Een héééél ende vooral zeer klein percentage Turken kunnen jou evenaren.
Kijk hem doen alsof.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pijpen en honden
nee... dat was nou echt nóóit in mij opgekomen
Best een guitig ventje ben jij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef fck het volgende:
Het feit dat Kasta mod is geweest is de enige reden dat ik niet verbaasd ben over de verblauwing van sommigen..
Ook niet als je eerst zijn tanden eruit trekt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je wel eens een hond op zo'n flosding zien kluiven?
nee dank je
Oh, pardon reeds. Zó had ik het niet gelezen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat is schattiiihiiig!!
Zo van 'ik ben een kneus dus hunnie ook!'
Dat duurt hier nog een tijdje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef mcDavid het volgende:
* mcDavid] naar de C1000 gaat voor de [url=www.buienradar.nl]hel[/url losbarst.
In de hel, vol vuur, zou dit plaatje inderdaad zeer frustrerend kunnen werken. Als je ervanuitgaat dat de hel bij de kust van Noord-Holland zou liggen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef mcDavid het volgende:
* mcDavid] naar de C1000 gaat voor de [url=www.buienradar.nl]hel[/url losbarst.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
Ok, ik volg het niet meer. Wie zit nu wie af te zeiken en wie is er nu weer een kneus?
Ik ben de kneus, prutser!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
Ok, ik volg het niet meer. Wie zit nu wie af te zeiken en wie is er nu weer een kneus?
Ja kom op hoor. Zo'n opmerking en dan verwachten dat we allemaal met je mee gaan giechelen ofzo? Dan heb je aan mij écht de verkeerde.quote:
Best een tof type. Die Kasta.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef fck het volgende:
Het feit dat Kasta mod is geweest is de enige reden dat ik niet verbaasd ben over de verblauwing van sommigen..
Zelfkennis is macht.quote:
En dan zeggen dat Túrken zich niet zouden inspannen, ook nog. Het gore lef!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja kom op hoor. Zo'n opmerking en dan verwachten dat we allemaal met je mee gaan giechelen ofzo? Dan heb je aan mij écht de verkeerde.
Hoe zit het nou met zijn piemel? Is het écht compensatiedrang, of heeft hij toch nog wat hangen daar beneden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Best een tof type. Die Kasta.
Whehehe.
Dat is inclusief de tieten!quote:
Oh, jij bent de verkeerde.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja kom op hoor. Zo'n opmerking en dan verwachten dat we allemaal met je mee gaan giechelen ofzo? Dan heb je aan mij écht de verkeerde.
Ik ben godvergeten lui, behalve als ik iemand mag afkraken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef fck het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Túrken zich niet zouden inspannen, ook nog. Het gore lef!.
Het is M.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
En help me uit m'n lijden, wie is fck?.
Yes! Daar ben ik toch mooi onderuit gekomen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
KUTSTUMPERDS!
Behalve zij met tieten. Die niet.
Chowi ist tof.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes! Daar ben ik toch mooi onderuit gekomen!
Je kent me. Eén en al discretie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zit het nou met zijn piemel? Is het écht compensatiedrang, of heeft hij toch nog wat hangen daar beneden?
En help me uit m'n lijden, wie is fck?.
Pfiew.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
KUTSTUMPERDS!
Behalve zij met tieten. Die niet.
Klinkt als een hollander.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben godvergeten lui, behalve als ik iemand mag afkraken.
Ooooooooooooh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:23 schreef fck het volgende:
[afbeelding]
Best tof, die google plaatjesszoeker.
Eindelijk iemand die het erkent.quote:
U kijkt wel wat bozig...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:23 schreef fck het volgende:
[afbeelding]
Best tof, die google plaatjesszoeker.
Enkel en alleen omdat hij zich(zelf) verveelt. En anderen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Zeg, mag ik de titel veranderen in "Kijk hier hoe Renésite zichzelf belachelijk maakt" ?
U bent blauw. Wat let u?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Zeg, mag ik de titel veranderen in "Kijk hier hoe Renésite zichzelf belachelijk maakt" ?
je doet het niet he.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
IN-STANT STORM-LOOP!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef fck het volgende:
[..]
Even voor jou: Tieten zijn niet die haken aan de deur waardoor die open gaat.
Ik spreek namens Rita als ik zeg dat ik tróts op je ben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben dan ook retegoed geïntegreerd hè. Verdonk zou trots op me zijn. Tróts zeg ik je.
Best snelquote:
Dat waardeer ik ten zeerste, maar ik ben nog steeds een beetje bang van Chowiquote:
Ik zit al op mijn printscreen knop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ten zeerste, maar ik ben nog steeds een beetje bang van Chowi
Pas je dan op dat je met je aars die scrolllock niet per ongeluk indrukt!quote:
Stel je eens voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas je dan op dat je met je aars die scrolllock niet per ongeluk indrukt!
Nee zeg, ik mag hopen dat ze in elk geval nog haar op haar hoofd heeftquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:35 schreef fck het volgende:
Litso, Chowi =/= Danny.
Ik ben niet belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ten zeerste, maar ik ben nog steeds een beetje bang van Chowi
En de hond danquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee zeg, ik mag hopen dat ze in elk geval nog haar op haar hoofd heeft
Ik kijk nóg een keer in je fotoboek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Hey. Weet ik veel. Ik ben ook maar nieuw.
Verrek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef fck het volgende:
Norton Internet Security is best wel een kloteprogramma.
Ik heb jou nog dat voorstel gedaan om wel een baard te laten staan op je wangen en je kin en bovenlip kaal te houden. Het komt allemaal weer terug.quote:
Ik heb systemworks 2006 maar eens legaal gekocht. Voor weinigquote:
Dat legaal moet ik ook maar eens overwegenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb systemworks 2006 maar eens legaal gekocht. Voor weinig
Daar ben ik toen - wijselijk - niet verder op ingegaan. Semi-Amish lijkt me niet de te volgen stijl.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jou nog dat voorstel gedaan om wel een baard te laten staan op je wangen en je kin en bovenlip kaal te houden. Het komt allemaal weer terug.
Stel je voor. Losse componentenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Liaison het volgende:
Húúú. Ik zou nooit een consumentenpc kopen. En als ik een consumentenpc kreeg zou ik níet de standaardinstall gebruiken!
Ik heb wel érg gelachen toen ik de volgende dag op het station iemand zag lopen die 'bakkebaarden' had die z'n wangen bekleedden, heb ik dat verteld?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef Liaison het volgende:
[..]
Daar ben ik toen - wijselijk - niet verder op ingegaan. Semi-Amish lijkt me niet de te volgen stijl..
En msn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef mcDavid het volgende:
ik heb ook legale software!
winamp, bijvoorbeeld.
oh ja!quote:
Altijdquote:
wolverine?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef Litso het volgende:
Ik heb een klasgenooot met meer baard op zijn wangen dan op zijn kin
En je windows dan? En word?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh ja!
en Picasa. en enkele downloadprogramma's, maar daar houdt het ook mee op!
oh.quote:
Ik heb een 'bedrijfseditie' waarmee je meerdere keren op 1 code kanquote:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh.
Wees niet bang, er zijn hier geen taalpuristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |