En dat noem ik een doodsverwensing...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
sterf kutnewbie
Ik edit die verwensingl weg en voor de rest doen wij ons werk wel en doe jij wat jij normalitair in een dag doet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef -Marc- het volgende:
Fok User TR_SoldieR
Gooi die dan ook dicht...
[..]
En dat noem ik een doodsverwensing...
Krijg zelf griepquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit die verwensingl weg en voor de rest doen wij ons werk wel en doe jij wat jij normalitair in een dag doet.
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:13 schreef -Marc- het volgende:
Oké, maar waarom gaat dit "gezellige" topic niet dicht?
Fok User TR_SoldieR
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Wie heeft dat leuke foto-topic verwijderd?
Je bent je medicatie vergeten...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.
Je bent gewoon een kutkneus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hahahaha! Onze zeer consequente mod kan lachen!
Excuses voor het volgende: Heeft je moeder gerookt tijdens haar zwangerschap?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.
Ik zit op school, dus heb niet veel tijd, maar ik moest dit even kwijt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Spuit 11 moet ook nog even wat zeggen...
Is dit een kansloze poging tot het maken van een grap, of iets wat daar op lijkt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Excuses voor het volgende: Heeft je moeder gerookt tijdens haar zwangerschap?
Nieuwsbericht, had hem ook in NWS kunnen zetten. Maar hier vind ik hem wat toepasselijker!
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:52 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Is dit een kansloze poging tot het maken van een grap, of iets wat daar op lijkt?
Kerel, flikker toch eens op! Serieus.
Nee? Was het geen grap? Jammer.quote:
Als dat zo is dan heeft die van jou twee kilo morning after pillen geslikt en heeft ze met breinaalden en klerenhangers in haar baarmoeder lopen porren terwijl ze crack snoof en spiritus dronk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Excuses voor het volgende: Heeft je moeder gerookt tijdens haar zwangerschap?
Nieuwsbericht, had hem ook in NWS kunnen zetten. Maar hier vind ik hem wat toepasselijker!
Uit dit FB topic? Prima hoor!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Nee? Was het geen grap? Jammer.
Maar zou je dan willen voldoen aan mijn verzoek om op te zouten? Bedankt.
Ik zei toch dat dat zou gebeurenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Wie heeft dat leuke foto-topic verwijderd?
Zijn TO knopje is al weg hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef Maisnon het volgende:
Wat is het toch met die DikkeSpuug, zit allemaal van die onzinnige topics te openen en bagger te posten, kunnen jullie em niet een tik op de vingers geven zodat ik niet hoef te huilie-en?
Oke, doeiquote:Op donderdag 25 mei 2006 04:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik post even een post, omdat ik al maanden geen post meer in een ONZ-Feedbacktopic heb gepost. Om nou te zeggen dat het een postume post is gaat me wat te ver, het is meer om nostalgische redenen dat ik deze post post. Proost!
jah, Canisfire mag wel dood inderdaad, het liefst heel langzaamquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Lyr het volgende:
De TS van Tieten heeft die kutlink ook in zijn sig staan. Kan daar wellicht wat aan gedaan worden?
Dat lijkt me leuk. En om dat ik jou zo'n toffe user vind, wil ik graag een deal met je maken. Jij opent geen topics meer en ik sluit ze niet meerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stofje..... vind je me niet meer lief?
ik doe nog zooo men best om leuke topics te maken en jij gooit ze steeds dicht!
WAAROM GOD!... ehh ik bedoel WAAROM STOFJE WAAROM!!!!!!
zullen we weer vriendjes zijn?:*
ook niet als ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed idee heb?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk. En om dat ik jou zo'n toffe user vind, wil ik graag een deal met je maken. Jij opent geen topics meer en ik sluit ze niet meer!
Met alle respect, maar gezien jouw posthistory heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Maar als je me van het tegendeel overtuigt, geef k dat natuurlijk met liefde toe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook niet als ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed idee heb?
quote:maar ik ga iig me best doen... en ook al sluit je ze.. je bent wel oke!
Ja, Jogy is tof. En Stofje ook. De rest van de mods is kut, want die was er niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:28 schreef remlof het volgende:
ey jogy, je bent tof!
en ik ben ranzig dronken
Nou, wees blij dat ik er een slotje op heb gezet.quote:
Dat hoor je sowieso elke dag te doen. Maar hey, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef jogy het volgende:
Sorrie bup, maar ter compensatie heb ik op andijvie gestemd.
Doe ik ook, zo goed als. Je loopt lekker voor op dat andere pauperwoord trouwens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoor je sowieso elke dag te doen. Maar hey, het is je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |