Bepaalde aanrakingen op mijn naakte lichaam kunnen, mits goed toegepast, leiden tot een gelukzalige glimlach. In die zin, zou je lachspieren als erogeen kunnen bestempelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Zijn lachspieren een erogene zone? Dat zou leuke seks opleveren.
Zoals men ook op de paintcreatie van Chowi kon zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef Zimmerman het volgende:
Baarden.
Een heuse dijenkletser, nóú.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
Ik moet nog wel even mijn derrière derailleur poetsen.
Ho ho, wat een mop weer.
De stad hier ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
Feedback in een pisbui is ok.
Krentenbaarden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef Zimmerman het volgende:
Baarden.
Bakkebaarden.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.
"Vindt", jogy.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
Dat ben jíj!quote:
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Jammer dat als ze roken, ze van die gele snorren krijgen. Da's jammer.
Wat een leuke man lijkt me dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.
Moet je als hij even niet oplet ineens keihard in die bobbel knijpen. En dan wegrennen. Lachen, joh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ja daar heb je gelijk in. Ik moet denken aan mijn Engels-leraar. Die had naast knalgeel haar en een snor ook een bobbel te grootte van een biljartbal in zijn nek. Aardige man was dat.
het zou familie kunnen zijn van mijn scheikunde leraar!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Gá gewoon een overhemd kopen, klaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef Zimmerman het volgende:
Ja, vernolle, de [afspraak] emailt niet terug, en dit is de laatste dag van deze week dat ik een nieuw overhemd zou kunnen gaan kopen.
Ik durfde nooit. En toen, op een dag was de bobbel weg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je als hij even niet oplet ineens keihard in die bobbel knijpen. En dan wegrennen. Lachen, joh.
DAAAVIIIIID.quote:
Davidquote:
en nu heb je er tweequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
Ik had al een vermoeden...
ruilen voor mijn voorgevoel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
Ik had al een vermoeden...
Ik herken het probleem.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
"Dan moeten we het maar zo afspreken dat jij dit weekend telefonisch bereikbaar blijft voor het AC en dat je J. of mij belt voor eventuele afstemming."
"Ja, dat is goed."
Waarom zeg ik nou nooit eens "nee".
Hardop dan.
omdat je in het weekend met 150% per uur onze portemonnee leeg kunt trekken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
"Dan moeten we het maar zo afspreken dat jij dit weekend telefonisch bereikbaar blijft voor het AC en dat je J. of mij belt voor eventuele afstemming."
"Ja, dat is goed."
Waarom zeg ik nou nooit eens "nee".
Hardop dan.
Nee. Dit is een kwestie van "liefdewerk oud papier".quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
omdat je in het weekend met 150% per uur onze portemonnee leeg kunt trekken? [afbeelding]
ieder zijn hobby's.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dit is een kwestie van "liefdewerk oud papier".
Biosphere.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef ehqo het volgende:
Eto libo metal, libo metal pokrashenyi, holodnaya poverhnost'
Eto libo metal pokrashennyi, libo, mozhet byt', plastmassa.
Tsvetnoy..tam est'...
Yarky.
Pohozh.. mozhet byt', eto igrushka.
Poverhnost' gladkaya, no est' vot kakiye-to vystupy.
Palets dazhe zastrevayet..mozhet byt' eto kaiye-to nasechki..ili.
eto bukvy..ili vystupy prosto.
Na igrusku pohozhe...
Raznotsvetniy metall ili plastmassa, krasheniy metall.
Vot vsye...
Stop.
Tiet in je neus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
is het nou eens afgelopen met al die songtexten die toch niemand kent?
beter dan een neus in je tietquote:
'Russian "biocommunicator" (telepath), that is sitting in a room, trying to "see" which object is lying on a table two floors up.'quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
is het nou eens afgelopen met al die songtexten die toch niemand kent?
Gezellig, dat shirtje heb ik ook. Of een soortgelijk iets dan.quote:
wat tof voor je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezellig, dat shirtje heb ik ook. Of een soortgelijk iets dan.
niet méér?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja. Daar dacht ik niet eens bij na. Ik ben niet zo heel wakker meer.
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef mcDavid het volgende:
"wat doe je in het dagelijks leven?"
"ik ben radiatorknopzetter"
Een vak vol ambities. Radiatorknopzetter. Gelukkig zijn die mensen doorgaans gezegend met zo'n laag IQ dat ze zelf niet doorhebben hoe ze dom zijn. Ik ben blij voor ze. Slap excuus voor een mens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".
Maar ik heb zometeen wel mooie nieuwe radiatorknoppen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een vak vol ambities. Radiatorknopzetter. Gelukkig zijn die mensen doorgaans gezegend met zo'n laag IQ dat ze zelf niet doorhebben hoe dom zijn. Ik ben blij voor ze. Slap excuus voor een mens.
en zijn baas zei: "let goed op, dan doe ik het nog 1x voor, dan kun jij de volgende doen. Kijk, je trekt de oude knop eraf, en duwt de nieuwe knop erop. gesnapt?" ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zijn hulpje van net twintig keek schuchter naar mijn boekenverzameling en grapte onzeker naar zijn baas: "Haha, studeren, dat is nou echt niets voor mij, laat mij maar werken".
Door domheid verblind voor de werkelijkheid. Of er gewoon niet over na willen/kunnen denken. Ze doen het zelf, dus echt oneerlijk is het niet. Maar op een manier, toch wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Maar ik heb zometeen wel mooie nieuwe radiatorknoppen.
Práchtig, hoe de oneerlijkheid van de wereld in elkaar steekt.
Wel even die t weghalen, staat zo slordig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Door domheid verblindt voor de werkelijkheid. Of er gewoon niet over na willen/kunnen denken. Ze doen het zelf, dus echt oneerlijk is het niet. Maar op een manier, toch wel.
IK BEN VISUEEL GEHANDICAPPED!!1quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel even die t weghalen, staat zo slordig.
Je doet me blozen:quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is niet erg, we blijven op je geilen.
nee dankjequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is niet erg, we blijven op je geilen.
Is dat zoiets als nierstenenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef fck het volgende:
Balstenen.
Dat wordt een leuk weekend voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik haast gaan denken dat u lijdt aan een balobsessie.
Ach joh, Jeff is mijn grote vriend. Blijf geilen, wil je.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoewel, je uitspraken jegens Jeff zijn niet vergeten.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach joh, Jeff is mijn grote vriend. Blijf geilen, wil je.
Er rijden allerlei trams richting Scheveningen. Maar fck kan je daar vast nog wel wat meer details over vertellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met het openbaar vervoer op het strand van Scheveningen? Ik ben daar alleen met de auto geweest.
station holland spoor, tram 1 of 9.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met het openbaar vervoer op het strand van Scheveningen? Ik ben daar alleen met de auto geweest.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vind BeF toch leuker, volgend topic weer de gewone OP.
"Waar ik eerst!".quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
TIETEN!!!!!!11111!!!!!!!!!11!!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
TIETEN!!!!!!11111!!!!!!!!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |