quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve TR_Soldier, zijn er eigenlijk nog mensen serieus/zerieuzzzzzzzz?
ik ben serieus vriend, niet fokken met tr_soldierquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve TR_Soldier, zijn er eigenlijk nog mensen serieus/zerieuzzzzzzzz?
?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik dan godverdomme echt kwaad worden?
en wat heeft dit ermee te maken?quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:35 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ik ben serieus vriend, niet fokken met tr_soldier![]()
haha zeker weten omdat jij dan die geit ben weetje ik (wij) neuken jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef DikkeSpuug het volgende:
dat jullie geitenneukers zijn
homoquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha zeker weten omdat jij dan die geit ben weetje ik (wij) neuken jou
Je bent dus homo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha hoezo homo? als wij zoals hij zegt geitenneukers zijn dan zijn we ook tog zogenaamd homo dus jah als hij de geit is en wij hem neuken ja dan blijft t nog steeds het zelfdequote:
zeker jezelf gedetecteerd met je domme jullie zijn dit datquote:
nee man rechtstreeks erdoorheen snapjequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:41 schreef DikkeSpuug het volgende:
overheen praten he
nee ik ben op jou gevallen en daarom praat JIJ eromheen hahah ik ga er doorheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben je godverdomme op je achterhoofd gevallen...je praat eroverheen
ja ckr (H) hahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef Jett het volgende:
Ah, een stoer topique.
siktir met je msn smileys. dit is fok! mennnquote:
oke wat jij wilquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
nee ik ben op jou gevallen en daarom praat JIJ eromheen hahah ik ga er doorheenahahaa
ja ja jij bent zeker wel blij met internet zodat je domme afbeeldingen kunt zoeken en hier kunt plaatsen om mij zogenaamd stil te krijgen, maar dat lukt je niet jongenquote:
ja jij vindt alles gaar zelfs jezelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf moetje met zoeen gare jas
je praat dom tegen mij maar blijkbaar vindt je TURKS interessant en ga je TURKS leren ook al zijn t scheldwoorden .. maarjah t enige wat ik ga zeggen is: LOSERRRRRquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef DikkeSpuug het volgende:
eeey lan..siktirgit
ja zou leuk zijn tooch? maar dan ga je mij zeker nog meer haten UIT JALOEZIE muhahahaaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
stoer van jou man...je zal binnekort vast een lintje van de gemeenschap krijgen
nou weet je t wel zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik praat niet dom tegen jou...jij praat dom tegen mij
godverdegodver
ja dat zegt de verliezer altijd .. maarjah tog daaaagquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik ga even ergens anders kijken...beschouw het maar een morele overwinning op jezelf
[afbeelding]
daaaaaaaag
je bedoelt enelaatste jongequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik heb het laatste woord....lan
haha nee eet die 3 weken oud frans stokbrood maar op jongenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:00 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik je soms mishandelen met een 3 weken oud frans stokbrood
haha gelijk andere onderwerp gelijk andere foto.. ga je gang jongen je bent gewoon jaloers op mij.. KLAAR.!! ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:02 schreef DikkeSpuug het volgende:
[afbeelding]
je lijkt meer op een verslaafde yugo
ja ik weet het ik heb het al door vanaf het beginquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:04 schreef DikkeSpuug het volgende:
ja ik ben jaloers op je
je vindt me stylo eerst niet goed je zegt je lijkt op verslaafde enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef DikkeSpuug het volgende:
nee ik ga niet weg...ik blijf dicht bij jou in de buurt. Misschien kan ik er nog wat van opsteken...je weet togh...di3 $tyL0
jaa zou je wel willen weten maarjah je krijgt t van mij niet te horen..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:09 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat is je geheim?
nu normaal nederlandsquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
ja aanbid iemand maar die niet eens normaal kan vertellen wat hij bedoeltquote:
ik (wij) zijn de geitenneukers MAAR vergeet niet dat jij en jou soorten de geiten zijn en wij neuken jullie KAPOT en dan mogen jullie over homo zijken maar daar heb ik schijt aan!!! ik weet dat dat niet zo isquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Wil je mijn buddie zijn?
nee ik hoef geen buddies ofzo manquote:
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?quote:
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?
omdat ik je niet als buddie wil? loser ben je zeg![]()
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.
stomme kutzak
ik ben hier nieuw en k opende een topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef OG-Loco het volgende:
DikkeSpuug.
TR_SoldieR.
^ , waarom ben je in GODSNAAM dit topic begonnen?
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...
droom verder misschien wordt je nog ooit wakker gemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.
pwnz0rz mahahaha!
stik in je duitse moffepakquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:37 schreef Nashje het volgende:
stik in je soldatenuniform, nagemaakte private ryan
Insiniueer je nu dat er vanuit enkele users hier haat cq. jaloezie zou moeten zijn jegens jouw persoon?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben hier nieuw en k opende een topic
maarjah door jaloezie mij haten kan gebeuren![]()
er is ook geen regel dat je iedereen aardig moet vinden enz. en blijkbaar zijn er mensen die mij ''haten''quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Insiniueer je nu dat er vanuit enkele users hier haat zou moeten zijn jegens jouw persoon?
Vind je het heel gek? Er zijn zelden nuttelozere topics geopend!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
er is ook geen regel dat je iedereen aardig moet vinden enz. en blijkbaar zijn er mensen die mij ''haten''
normaal praten in onz? ben je wel lekker? klootvioolquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
stik in je duitse moffepak![]()
EN OP JOU GA IK OOK NIET MEER REAGEREN NETALS DIE DIKKESPUUG OFZO TOTDAT JE NORMAAL GAAT PRATEN
DUS KOM MAAR WEER TERUG ALS JE DENK DAT JE NORMAAL KUNT PRATEN![]()
![]()
![]()
waarom nutteloos?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Er zijn zelden nuttelozere topics geopend!
Leer zelf ook normaal praten door je caps uit te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
stik in je duitse moffepak![]()
EN OP JOU GA IK OOK NIET MEER REAGEREN NETALS DIE DIKKESPUUG OFZO TOTDAT JE NORMAAL GAAT PRATEN
DUS KOM MAAR WEER TERUG ALS JE DENK DAT JE NORMAAL KUNT PRATEN![]()
![]()
![]()
haha dat bepaal jij NIET haha oke zo goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Leer zelf ook normaal praten door je caps uit te doen.
kopieer dan al mijn tekst EN NIET ALLEEN MAAR DIE ENE GEDEELTEquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef nexhil het volgende:
http://www.donn-e.nl/
Ik zit ook te wachten... op een storing ofzo.
quote:ZoooOOOoow dit was mijn dope ass CU2 hoop dat jullie genoten hebben... me msn is very_lonely_man@hotmail.com voeg me toe als je down met me bent... Out, ballen, lekker, tjouw......
ga jij maar op mij kotsen ik schijt jou onder vuile schijterdquote:
Je hoeft niet te schijten hoor, je bent al vies genoeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ga jij maar op mij kotsen ik schijt jou onder vuile schijterd
![]()
ik ben volgens jou vies? jongen je hebt geen eens gezien hoe vies jij bent ga in de spiegel kijken en zie de waarheid ..quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schijten hoor, je bent al vies genoeg. [afbeelding]
Jij brabbelt nog meer dan Maikuuulquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben volgens jou vies? jongen je hebt geen eens gezien hoe vies jij bent ga in de spiegel kijken en zie de waarheid ..
en ik schijt op JOUer wordt niet op mij gescheten
ik schijt op jou weetje
nog meer onzin te vertellen?
Zou niet geheel onverstandig zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mijn ondertitel en avatar veranderen.![]()
als jij de waarheid brabbelen vindt .. mijn best geen probleemquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:18 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jij brabbelt nog meer dan Maikuuul.
Ik hoop dat je dood gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |