Die zijn er nog steeds nietquote:Op zondag 28 mei 2006 10:56 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Speculatie:
Nu je op je mac ook Windows kan draaien, is het niet te verwachten dat er eerdaags iSight drivers komen waarmee je in Windows kan webcam-MSNen?
De iBook G4 wordt niet eens meer nieuw verkocht...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:36 schreef Mr.Graveheart het volgende:
Nu 'nog' een Ibook g4 kopen, of doorsparen voor een MacBook (Pro)?
Niet bij Apple, maar bij resellers meestal wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
De iBook G4 wordt niet eens meer nieuw verkocht...
In Windows bedoel je?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds niet! ik kan wel webcammen met mijn logitech ding. Maar usb is nog steeds echt kut met bootcamp
.
Is volgens mij een bekende bug, soms valt alle usb opeens uit.. toetsenbord en muis meestal. En soms moet je dan rebooten zodat alles weer werkt.. en je moet als het toetsenbord uitvalt de kabel er weer in en uit doenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:01 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
In Windows bedoel je?
En waarom is USB kut met bootcamp?
Verlicht deze leek.
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iListen dan ook maar even gedownload. Ben nu te brak om mezelf uberhaupt te horen maar ik ga straks ook een poging wagen.
Trial ofzo? Help me op deze vroege ochtend.quote:Suggested Retail Price $99 without headset, $149.00 and up with headset/microphone.
er zijn usb-hetsets.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:10 schreef Tijn het volgende:
Zeg Audrey, die hetset die je gekocht hebt he, is dat een Bluetoothding ofzo? Want ik zat me net te bedenken dat een iBook helemaal geen microfoon ingang heeft en je er dus geen headset-met-een-snoertje op kunt aansluiten
Ah, de techniek heeft me weer eens ingehaaldquote:
Ja, nogalquote:de ingebouwde microfoon gebruiken zou raar zijn als je een hetset koopt
Torrent of zo. Dat mag helaas niet op Fok! besproken worden..quote:Op zondag 28 mei 2006 11:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
[..]
Trial ofzo? Help me op deze vroege ochtend.
Ik heb ze nog nooit zien staan in de Apple store waar ik weleens kom (Leeuwarden), je zou het 't denk ik beter ff aan het personeel daar kunnen vragen. Hebben ze deze toevallig ook in zwart met wit Apple logo?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand de iMokken in de Macshops wel eens zien staan? Wat een leuke dingen zijn dat. Krijg je die bij een aankoop of kun je ze ook los kopen? Ik wil er wel één
"The new Mac is black" bedoel je toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil een Apple-girlie.
"Mac is the new black." Ofzo.
Dat weet ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
De iBook G4 wordt niet eens meer nieuw verkocht...
Dat is een vrouwengrap, liefje.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"The new Mac is black" bedoel je toch?
Gay as christmas.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:12 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Audrey, ik snapte het grapje. ben ik nu gay?
Ik ben je mailadres kwijt en ik wil je uitnodigen voor mijn afstudeerfeestje van a.s. zaterdag. Help. [/dienstmededeling]quote:
Geloof het of niet, maar dat wist ikquote:Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een vrouwengrap, liefje..
Jeweetwel. Dat de Cosmopolitan zegt dat een zwart jurkje altijd kan enzo, en dat ze dan elk seizoen een andere kleur uitroepen tot "het nieuwe zwart". En omdat Mac zo mooi rijmt op black, snappie ?
Nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Congratulations are in order Audrey...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |