er zijn usb-hetsets.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:10 schreef Tijn het volgende:
Zeg Audrey, die hetset die je gekocht hebt he, is dat een Bluetoothding ofzo? Want ik zat me net te bedenken dat een iBook helemaal geen microfoon ingang heeft en je er dus geen headset-met-een-snoertje op kunt aansluiten
Ah, de techniek heeft me weer eens ingehaaldquote:
Ja, nogalquote:de ingebouwde microfoon gebruiken zou raar zijn als je een hetset koopt
Torrent of zo. Dat mag helaas niet op Fok! besproken worden..quote:Op zondag 28 mei 2006 11:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
[..]
Trial ofzo? Help me op deze vroege ochtend.
Ik heb ze nog nooit zien staan in de Apple store waar ik weleens kom (Leeuwarden), je zou het 't denk ik beter ff aan het personeel daar kunnen vragen. Hebben ze deze toevallig ook in zwart met wit Apple logo?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand de iMokken in de Macshops wel eens zien staan? Wat een leuke dingen zijn dat. Krijg je die bij een aankoop of kun je ze ook los kopen? Ik wil er wel één
"The new Mac is black" bedoel je toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil een Apple-girlie.
"Mac is the new black." Ofzo.
Dat weet ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
De iBook G4 wordt niet eens meer nieuw verkocht...
Dat is een vrouwengrap, liefje.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"The new Mac is black" bedoel je toch?
Gay as christmas.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:12 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Audrey, ik snapte het grapje. ben ik nu gay?
Ik ben je mailadres kwijt en ik wil je uitnodigen voor mijn afstudeerfeestje van a.s. zaterdag. Help. [/dienstmededeling]quote:
Geloof het of niet, maar dat wist ikquote:Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een vrouwengrap, liefje..
Jeweetwel. Dat de Cosmopolitan zegt dat een zwart jurkje altijd kan enzo, en dat ze dan elk seizoen een andere kleur uitroepen tot "het nieuwe zwart". En omdat Mac zo mooi rijmt op black, snappie ?
Nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Congratulations are in order Audrey...?
Waarom geef je dan überhaupt al een afstudeerfeestje dan, als je het zo druk hebtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Dankzij mijn muisarm heb ik niet kunnen werken en is alles bij lange na nog niet af, dus ik krijg vrijdag een nepdiploma uitgereikt. Verder zorgt mijn afstudeerfeestje alleen maar voor nog meer stress die ik al helemaal niet kan gebruiken. Vandaar ook dat iListen.
En ja, ik weet dat ik niet hier moet posten. Ga daar alsjeblieft niet over zeiken. Ik kreeg net al een preek van een bezorgde Tijn over de telefoon..
Verschilt van school tot school heb ik zo het idee.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:44 schreef oor het volgende:
weet iemand wanneer de diplomauitreikingen van een MBO zijn ongeveer? want de kans is namelijk dat mijn ouders dan op vakantie zijn
So good luck is in order!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Dankzij mijn muisarm heb ik niet kunnen werken en is alles bij lange na nog niet af, dus ik krijg vrijdag een nepdiploma uitgereikt. Verder zorgt mijn afstudeerfeestje alleen maar voor nog meer stress die ik al helemaal niet kan gebruiken. Vandaar ook dat iListen.
En ja, ik weet dat ik niet hier moet posten. Ga daar alsjeblieft niet over zeiken. Ik kreeg net al een preek van een bezorgde Tijn over de telefoon..
Meestal de vrijdag nadat de overheid subsidie heeft overgemaakt voor het aantal tevreden leerlingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:44 schreef oor het volgende:
weet iemand wanneer de diplomauitreikingen van een MBO zijn ongeveer? want de kans is namelijk dat mijn ouders dan op vakantie zijn
Ik had het al in de koker voordat ik wist dat het daadwerkelijk zo kut was met mijn arm. Bovendien doe ik het samen met een vriendin, anders was het er uberhaupt niet van gekomen. (Ik heb een kankerhekel aan het organiseren van feestjes. Daarom wordt dit ook een DIY picknick waarbij wij alleen de cocktails en het avondeten organiseren.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom geef je dan überhaupt al een afstudeerfeestje dan, als je het zo druk hebt
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
So good luck is in order!
Volgens mij is mijn vakgebied niet jouw vakgebied maar als ik kan helpen met creatief schrijven of analyseren (mijn wetenschappelijke forte) dan hoor ik het wel.
Now where in the hell did you get that idea? Bovendien zit er nogal een verschil tussen de eerste G5 en de laatste revisie. Maar goed, sneller dan he iMac zullen ze wel zijn jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Alleen... Moeten ze wel snel zijn en zo.. Sneller dan de G5 die inmiddels alweer 5 jaar oud isEn sowieso sneller dan mijn g4 imac die ik hier heb staan maar dat zal wel lukken
Ik wil ook tietenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef Nugget het volgende:
Ik heb een iMok!![]()
De verkoper zei dat ze ze eigenlijk niet weg gaven, maar haalde er toen wel één uit de etalage. "Eén iMok voor mevrouw."![]()
* Nugget nipt aan een kopje iThee
Oeps ik bedoelde dus imac g3 en gewone g4quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Now where in the hell did you get that idea? Bovendien zit er nogal een verschil tussen de eerste G5 en de laatste revisie. Maar goed, sneller dan he iMac zullen ze wel zijn ja
Overigens trekt een Quad-Core G5 nog steeds een Core Duo eruit hoor
Ik wil ook een iMokquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef Nugget het volgende:
Ik heb een iMok!![]()
De verkoper zei dat ze ze eigenlijk niet weg gaven, maar haalde er toen wel één uit de etalage. "Eén iMok voor mevrouw."![]()
* Nugget nipt aan een kopje iThee
Ik kan je met stellige zekerheid vertellen dat een 1,83 GHZ Core Duo wel sneller is dan een 400 MHZ G4quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde dus imac g3 en gewone g4![]()
Heb nu imac g3 en als die laptop sneller is dan die g4 die hier staat.. ( 400 mhz 1gb) dan ben ik al best wel tevreden![]()
Whehehehequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik kan je met stellige zekerheid vertellen dat een 1,83 GHZ Core Duo wel sneller is dan een 400 MHZ G4
Je kan natuurlijk ook een tweedehands PowerBook G4 kopen. Dan heb je nog een groter scherm ook, snel zat en een DL dvd brander. Ik zat eerst te denken om een MacBook Pro te kopen, maar dan doe ik er nog heel lang over voordat ik hem kan betalen. Heel misschien ga ik wel gewoon een G4'tje kopen. Maar daar moet ik nog wel even over nadenken. Die MacBook is zo veeetquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
WheheheheIk kijk nooit zo naar die dingen eigk. Let meer op hoe het er uitziet
Maar 1400 euro is wel geld voor een arm meisje als ik
Want ik wil natuurlijk wel dvd brander
misschien moet ik toch maar een oudere kopen
![]()
Oude ibook?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
waarom koop je geen oude iBook g4 met een externe dvd brander.. of vind je dat geen idee?
Superlangzaam valt wel mee, maar het is natuurlijk niet zo snel als de nieuwste MacBooks. Maar ja, daar betaal je dan ook meer voor. Overigens gaan de witte iBooks van een 500 Mhz G3 tot een 1420 MHz G4, dus de snelheid hangt flink af van het model dat je koopt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Oude ibook?Die zijn toch keilangzaam?? M'n vader heeft ook een laptop die is niet supersnel gaat wel ( zo een grijze)
Ik laat die laptop dan wel gewoon thuis enz.. Maar dan kan ik op de bank computeren of in m'n bed
Ja weet ik... Die macbook zijn ok maar 1400 euroquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Remzz het volgende:
Powerbook en IBook zijn bijna niet meer te krijgen.
Nu zijjn daarvoor in de plaats gekomen
De macBook pro(idd grijs)
[afbeelding]
En de MacBook(Wit en zwart)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |