Er staat een prachtige OP in de wiki. Zou je zo vriendelijk willen zijn deze overigens erg inspirerende woorden daardoor te vervangen? Dan hebben editor2, ik, en anderen die wat hebben bijgedragen dat tenslotte niet voor niets gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef oor het volgende:
Go on
Ach, gelukkig letten we allemaal zo goed op, is de kans groter dat niets gaat ontsporen hierquote:
Apple Slowchat - Deel 56quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Nou alleen nog iets aan die nummering doen... Maar heb niet echt zin om heel DIG uit te gaan graven om vervolgens het aantal AppleSC topics te tellen.
Waar is trouwens het plaatje uit de OP gebleven
edit laat maar nu kan ik hem niet meer editten :/quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef editor2 het volgende:
Zou je als MOD ff die openingspost die ik in Appleslowchat 57 heb neergezet in oor's OP kunnen invoegen? Dit is trouwens ook Appleslowchat nr 57 en kun je dan mijn thread weggooien.
Is al gebeurdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:33 schreef oor het volgende:
[..]
ik kan de op ook gewoon aanpassen, meld gewoon ff wat er in moet komen te staan
Het is wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef oor het volgende:
[..]
beetje overdreven hevoor een Openings post
Tegen de tijd dat ik terig was met de OP achter mijn copy was freddy al klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef oor het volgende:
[..]
beetje overdreven hevoor een Openings post
U must be F*ckin' kidding me...quote:Tuesday, 23 May 2006
IPod-Compatible Sneakers From Apple And Nike
Topic: iPod
It's a global mega-brand mashup!
Apple is teaming up with Nike to cross-promote sneakers and iPods. The footwear and earwear giants are soon launching a new line of iPod-compatible sneakers, plus a wireless pedometer-cum-connection-kit that pumps exercise feedback into runners' ears. "Faster, fat ass!"
The Nike+iPod cross promotion encourages runners to buy a new pair of Nike+ sneakers, which have a little pocket for a wireless sensor. The wireless sensor is part of a $30 Nike+iPod Sport Kit from Apple, which is expected to ship within 60 days.
The Nike+iPod Sport Kit also includes a small receiver that plugs into the dock connector on the bottom of the iPod. Out on the road, the sensor sends data about time, distance, and pace to the iPod, which provides unspecified "workout-based voice feedback" while you run. Presumably, it's encouraging.
Back at home, the iPod uploads the exercise data to the Mac or PC, and syncs with iTunes and the NikePlus website which records runs and sets goals. In addition, the site will allow runners to challenge each other to "virtual races" and download time- or distance-based workout routines. It will also offer sporty iMixes "chosen and introduced by top athletes."
Bestaan diequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef tonks het volgende:
FredZ, je bent een toffe mod.
Die van mij of Tonks?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ik FredvZ was, had ik het heel groot in mn sig gezet.
Sparen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef Slarioux het volgende:
Die van tonks, sorry
Ik ben al over de helft voor mijn macbook!
Yep. Salaris, stufi, "repareer mijn pc en ik geef je geld", ik dump alles op mn spaarrekening, ipv van in de kroeg enzoquote:
Ik ben bijna op de helf van mijn MacBook Proquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef Slarioux het volgende:
Die van tonks, sorry
Ik ben al over de helft voor mijn macbook!
Ik zie het voordeel niet zo t.o.v. de Apple store's die we nu hebben, die in Leeuwarden vind ik b.v. erg goed. Wat draagt zo'n concept er dan nog verder aan bij.quote:
Die storequote:
Ik heb het ook hoor.... ik werk zoveeeeeel op het ouwe beestje (hij is al 2). Die MacBook is een mooi ding, maar noodzakelijk is voor mij de 'switch' niet. Het ouwe beestje doet zijn werk trouw. Ik moet van het idee afstappen dat ik altijd het beste moet hebben. Als iets 2 jaar oud is en er komt eindelijk iets beters, dan moet ik daar vrede mee kunnen hebben, als het oorspronkelijke apparaat nog steeds goed isquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:39 schreef Remzz het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen ik ben heel erg blij met mijn iBook... Maar het feit dat je de Macbook wel dicht kunt doen zonder dat ie op stand-by gaat, dat je er windows op kunt draaien en dat de resolutie hoger is doen me toch wel erg twijfelen
De Geeks waren ook puik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:17 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Die store.
Ik mag hier weer posten, nog een maandje en ik heb mijn MacBook.
Eigenlijk best een toffe baan. Volgens mij de enige baan in de IT waar je én heel de dag met Apples mag spelen, én de dames ook nog eens bij je wegsoppen.quote:
Applestores in Europa en het laatste Apple news.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef blrrrt het volgende:Mogelijk Apple Store in Nederland
Dat soort dingen deden we dus niet meer hier, oor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef oor het volgende:
Zeg hier wat je gekocht hebt!
geqxon aan de macbook
andere smilie dan maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat soort dingen deden we dus niet meer hier, oor.
Zou de .dmg beschadigd zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil dat iListen het doet ! En dat doet het nogsteeds niet. En ik word er een beetje chaggerijnig van. En niemand kan me helpen, hier niet en op andere Macfora niet, en ik snap niet wat er nou mis is..
Is er misschien iemand die me een goed groot internationaal macforum kan aanraden, dan kan ik het daar nog proberen een keertje te vragen.
Liefs, een geirriteerde Au3.
Ik heb alle installatiebestanden van een docent van me op schijf gekregen die daarmee zelf zijn eigen iListen heeft geinstalleerd dus, wat ik je ook al mailde. Daar zou het dus ook niet aan moeten liggen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:53 schreef XL het volgende:
[..]
Zou de .dmg beschadigd zijn?
Probeer het eens te installeren op de mac van iemand anders (bij voorkeur zonder gestripte talen, vanwege de taalfout). Als dat direct goed gaat kan het aan de talen liggen, als dat niet goed gaat kan het installatiebestand wel eens fouten bevatten.
Zonde dat geqxon de komende maanden hier nog niet terecht kan met vragen over zijn macbook![]()
Heb je een kopie van zijn schijf, of heb je zijn schijf? Dat zou ook nog verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb alle installatiebestanden van een docent van me op schijf gekregen die daarmee zelf zijn eigen iListen heeft geinstalleerd dus, wat ik je ook al mailde. Daar zou het dus ook niet aan moeten liggen.
Wat ik nu ook al geprobeerd heb is alles erafgooien en opnieuw installeren met Engels als taal van mijn OS. (Had eerst NL, zou misschien kunnen batsen met het feit dat iListen geen NL versie heeft) Werkte dus ook niet.
Kortom, het enige dat ik nu zou kunnen gaan doen is dat hele fucking Tiger opnieuw installeren met alle talen en die er allemaal op laten staan. (.) Ik vind dat alleen niet logisch te verklaren. Zolang Engels er onaangetast opstaat, waarom zou ik dan mijn taalfile van Sranang-Togo moeten hebben om iListen te installeren ?
grrr,
Au3
De bestanden kunnen wel fouten bevatten. Gebeurt wel vaker met branden (zeker als het op hoge snelheid gebrand wordt, bij lagere snelheden is die kans (sowieso al niet groot) veel kleiner).quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb alle installatiebestanden van een docent van me op schijf gekregen die daarmee zelf zijn eigen iListen heeft geinstalleerd dus, wat ik je ook al mailde. Daar zou het dus ook niet aan moeten liggen.
Bedankt! Wat zijn er veelquote:
Hmm, ik ga hem eens even mailen. Dan zal dat het misschien toch wel kunnen wezen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De bestanden kunnen wel fouten bevatten. Gebeurt wel vaker met branden (zeker als het op hoge snelheid gebrand wordt, bij lagere snelheden is die kans (sowieso al niet groot) veel kleiner).
En nu nog een keer diezelfde opmerking in de Audrey-gaat-m-ook-snappen-uitvoering.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt kijken of de bestanden identiek zijn met md5 (man md5 in de terminal).
je doet de stekker in het stopcontact. dan doe je de mac aan met de aanknop.....quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En nu nog een keer diezelfde opmerking in de Audrey-gaat-m-ook-snappen-uitvoering..
Applications > Utilities > Terminal.app.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En nu nog een keer diezelfde opmerking in de Audrey-gaat-m-ook-snappen-uitvoering..
1 2 3 | MD5 (20060324P4PRObeschrijving en opdrachten Innobus.doc) = 7cf77e1bce8472325e135db5542ead64 alex-martinius-ibook-g4:~/Desktop alexmartinius$ |
Naar mijn inschatting haakt ze hier al af.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, simpel: ga in de terminal naar de map waar het bestand (de .dmg) staat.
Als ze het bestand vanaf de cd op de Desktop zet (en dat gaat haar lukken), hoeft ze alleen even verder te lezen om te weten dat dat met 'cd Desktop' moet. En daarna alleen nog 'md5 bestandsnaam'. Al met al is het vrij makkelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Naar mijn inschatting haakt ze hier al af.
Oscar_de_Grouch, douze points.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Naar mijn inschatting haakt ze hier al af.
Ook na de post boven die van jou?quote:
Die in Amersfoort is wel erg populair hè? Op GoT zijn er ook al 5 users die daar zijn geweest vandaag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef super-muffin het volgende:
Geqxon heeft een MacBook gereserveerd bij A-mac in Amerfoort!
Doe niet zo Windows... hier is het topic voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef editor2 het volgende:
@ XL & AoD:
Ik heb eerder al aangegeven aan Audrey dat ze gewoon een clean install maar moet doen
omdat ik al voorzag waar dit heenging. Veel uitleggen en communicatie-stoornissen waardoor
je uiteindelijk meer tijd kwijt ben dan wanneer je een cleaninstall zou doen.
In mijn ervaring is het onmogelijk om terminal uit te leggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook na de post boven die van jou?
Ik weet niet hoe ik mijn terminal open.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook na de post boven die van jou?
Hij staat in Applications/Utilities en heet "Terminal".quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn terminal open..
Welnee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het onmogelijk om terminal uit te leggen.
Tip: gebruik quicksilver.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn terminal open..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |