Als je als toetje gewone yoghurt eet is dit juist bevordelijk voor je spijsvertering... yoghurt is namelijk gemaakt met een bepaalde stof uit de maag / slokdarm van kalven...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat het minder zeuren gedeelte?
of het gezond afvallen?
Mensen eten gewoon ongezond tegenwoordig (als ik zie hoe sommige koken, anders laat je een paar lappen vlees gewoon dik een kwartier in een bak vet sudderren en giet je overal dikke saus overheen) en snoepen is de normaalste zaak van de wereld.
Toetjes ook zoiets onnuttig.
En ipv gezonder eten gaan mensen minder eten. Wat weer totally fucked up is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je het tweede plaatje goed bekijkt, zul je zien dat dat op de eerste foto niet zijn buik is, maar een dij.
Die dingen noem ik geen toetjes, maar goed. ^_^quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:55 schreef CHC het volgende:
[..]
Als je als toetje gewone yoghurt eet is dit juist bevordelijk voor je spijsvertering... yoghurt is namelijk gemaakt met een bepaalde stof uit de maag / slokdarm van kalven...
Maar het werk natuurlijk niet als je naarnaast net wat je zegt zoveel en ongezond eet...
Das een kwestie van opvoeding inplaats van voeding. Ik krijg al vanaf me geboorte yoghurt na me etenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die dingen noem ik geen toetjes, maar goed. ^_^
quote:Hans zegt:
Hey schatje, alles goed? Ja lekker, vandaag lekker gesport om mijn six-pack in orde te krijgen. Wat voelt dat lekker zo met die gewichten, zodat mijn strakke biceps er weer goed en strak uitzien.
Hier nemen wij dan vla.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das een kwestie van opvoeding inplaats van voeding. Ik krijg al vanaf me geboorte yoghurt na me eten![]()
Als ik 7 boterhammen eet PLUS avondeten ben ik binnen een jaar 250 kiloquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Mja zo'n buurman heb ik ook, of het gezond is is een 2de.
Als je wil afvallen kun je het best de hele dag door kleine maaltijden eten. Stuk of 7. Al eet je maar 1 boterham telkens ofzo + avondeten.
Zo hebben je darmen het veel makkelijker en zul je afvallen.
Bullshit.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik 7 boterhammen eet PLUS avondeten ben ik binnen een jaar 250 kilo
Ow?quote:
Ondanks dat ik het nog steeds sterk vind, zou het zo kunnen zijn dat je een übertraag metabolisme hebt. Zelfs dan nog is 7 boterhammen + avondeten ontzettend weinig, al helemaal voor een man van 110+ kilo. Maar wie weet ben je een genetisch wonderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow?
Ik eet nu 4 boterhammen op een dag, fiets 7 kilometer op een dag en eet normaal avondeten.
Ik eet alleen in het weekend nootjes of chips (maximaal 2 zakken samen met mijn vrouw). Soms 's avonds om een uur of 8 nog een cracker met kaas ofzo.
Ik weeg 112 kilo en ben in de afgelopen 4 jaar 30 kilo aangekomen. 6 jaar geleden ben ik 37 kilo afgevallen trouwens en dit jaar ben ik op 1 januari cold turkey gestopt met roken (3,5 pakjes zware van Nelle per week). Gebrek aan ruggegraat kan me dus niet verweten worden.
Accepteer nu maar dat sommige mensen gewoon ERG weinig moeten eten om niet aan te komen. Nogmaals als ik 7 boterhammen EN avondeten eet, weeg ik binnen een jaar 250 kilo.
Wat een onzin. Een volwassen man heeft tussen de 2000 en 2500 Kcal nodig per dag.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het nog steeds sterk vind, zou het zo kunnen zijn dat je een übertraag metabolisme hebt. Zelfs dan nog is 7 boterhammen + avondeten ontzettend weinig, al helemaal voor een man van 110+ kilo. Maar wie weet ben je een genetisch wonder.
Een GEMIDDELDE volwassen man, die fietst a. geen 7km per dag en b. weegt geen 110kg.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een volwassen man heeft tussen de 2000 en 2500 Kcal nodig per dag.
Ga maar eens tellen hoe snel je daar aan zit. En ik heb de pech zo efficient te zijn dat ik met 1500 toe kan.
Ik weet ook prima wat ik eraan moet doen. Helemaal geen chips meer, max 3 boterhammen per dag, veel water drinken en verder....niets.
Wat wil je nou zeggen man?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een GEMIDDELDE volwassen man, die fietst a. geen 7km per dag en b. weegt geen 110kg.
Precies.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik fiets iets meer dan tien kilometer per dag, sta en loop de hele dag, werk acht a negen uur en eet zes boterhammen, een kom soep en avondeten. Meer dan genoeg.
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef milagro het volgende:
Kan het niet zo zijn, dat įls je eenmaal ruim 30 kilo overgewicht hebt, dat die 7 boterhammen dan even teveel zijn, naast het avondeten?
Dat als je eenmaal op een gezond gewicht zit, met voldoende beweging die 7 boterhammen met gezond beleg wel kunnen naast het avondeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |