abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38259887
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Wat het minder zeuren gedeelte?
of het gezond afvallen?

Mensen eten gewoon ongezond tegenwoordig (als ik zie hoe sommige koken, anders laat je een paar lappen vlees gewoon dik een kwartier in een bak vet sudderren en giet je overal dikke saus overheen) en snoepen is de normaalste zaak van de wereld.
Toetjes ook zoiets onnuttig.

En ipv gezonder eten gaan mensen minder eten. Wat weer totally fucked up is.
Als je als toetje gewone yoghurt eet is dit juist bevordelijk voor je spijsvertering... yoghurt is namelijk gemaakt met een bepaalde stof uit de maag / slokdarm van kalven...

Maar het werk natuurlijk niet als je naarnaast net wat je zegt zoveel en ongezond eet...
pi_38273902
Walgelijk...kan er niks anders van zeggen...heb zelf ook wat overgewicht maar dat mensen zo de controle en zelfdiscipline kunnen verliezen en zoooo dik worden...k zal het nooit begrijpen...een willekeurige heroinejunk heeft volgens mij nog meer zelfdiscipline...
pi_38273932
ik word er gewoon onpasselijk van
pi_38274061
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Als je het tweede plaatje goed bekijkt, zul je zien dat dat op de eerste foto niet zijn buik is, maar een dij.
.

Smerig man, zo'n vetklep .
  zondag 28 mei 2006 @ 00:29:19 #155
63613 outcast_within
of toch niet
pi_38289480
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:55 schreef CHC het volgende:

[..]

Als je als toetje gewone yoghurt eet is dit juist bevordelijk voor je spijsvertering... yoghurt is namelijk gemaakt met een bepaalde stof uit de maag / slokdarm van kalven...

Maar het werk natuurlijk niet als je naarnaast net wat je zegt zoveel en ongezond eet...
Die dingen noem ik geen toetjes, maar goed. ^_^
  zondag 28 mei 2006 @ 10:11:11 #156
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38293849
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Die dingen noem ik geen toetjes, maar goed. ^_^
Das een kwestie van opvoeding inplaats van voeding. Ik krijg al vanaf me geboorte yoghurt na me eten
pi_38304532
quote:
Hans zegt:
Hey schatje, alles goed? Ja lekker, vandaag lekker gesport om mijn six-pack in orde te krijgen. Wat voelt dat lekker zo met die gewichten, zodat mijn strakke biceps er weer goed en strak uitzien.
pi_38305958
quote:
Op zondag 28 mei 2006 10:11 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Das een kwestie van opvoeding inplaats van voeding. Ik krijg al vanaf me geboorte yoghurt na me eten
Hier nemen wij dan vla.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:03:22 #159
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_38306751
Maar... vliegt hij naar Italie?
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:46:37 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_38308085
Onder vrienden staat hij bekend als Pukkie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:49:46 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38308170
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef Q_Orianka het volgende:
ik neem aan met een chinook ofzo, veel andere opties zijn er niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38308209
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef Q_Orianka het volgende:
Met Fat Air

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38308328
omg! Het is Jabba the Hut!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:00:30 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38308512
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Mja zo'n buurman heb ik ook, of het gezond is is een 2de.

Als je wil afvallen kun je het best de hele dag door kleine maaltijden eten. Stuk of 7. Al eet je maar 1 boterham telkens ofzo + avondeten.
Zo hebben je darmen het veel makkelijker en zul je afvallen.
Als ik 7 boterhammen eet PLUS avondeten ben ik binnen een jaar 250 kilo
pi_38308545
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ik 7 boterhammen eet PLUS avondeten ben ik binnen een jaar 250 kilo
Bullshit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:05:36 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38308677
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Bullshit.
Ow?
Ik eet nu 4 boterhammen op een dag, fiets 7 kilometer op een dag en eet normaal avondeten.
Ik eet alleen in het weekend nootjes of chips (maximaal 2 zakken samen met mijn vrouw). Soms 's avonds om een uur of 8 nog een cracker met kaas ofzo.

Ik weeg 112 kilo en ben in de afgelopen 4 jaar 30 kilo aangekomen. 6 jaar geleden ben ik 37 kilo afgevallen trouwens en dit jaar ben ik op 1 januari cold turkey gestopt met roken (3,5 pakjes zware van Nelle per week). Gebrek aan ruggegraat kan me dus niet verweten worden.

Accepteer nu maar dat sommige mensen gewoon ERG weinig moeten eten om niet aan te komen. Nogmaals als ik 7 boterhammen EN avondeten eet, weeg ik binnen een jaar 250 kilo.
pi_38308755
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow?
Ik eet nu 4 boterhammen op een dag, fiets 7 kilometer op een dag en eet normaal avondeten.
Ik eet alleen in het weekend nootjes of chips (maximaal 2 zakken samen met mijn vrouw). Soms 's avonds om een uur of 8 nog een cracker met kaas ofzo.

Ik weeg 112 kilo en ben in de afgelopen 4 jaar 30 kilo aangekomen. 6 jaar geleden ben ik 37 kilo afgevallen trouwens en dit jaar ben ik op 1 januari cold turkey gestopt met roken (3,5 pakjes zware van Nelle per week). Gebrek aan ruggegraat kan me dus niet verweten worden.

Accepteer nu maar dat sommige mensen gewoon ERG weinig moeten eten om niet aan te komen. Nogmaals als ik 7 boterhammen EN avondeten eet, weeg ik binnen een jaar 250 kilo.
Ondanks dat ik het nog steeds sterk vind, zou het zo kunnen zijn dat je een übertraag metabolisme hebt. Zelfs dan nog is 7 boterhammen + avondeten ontzettend weinig, al helemaal voor een man van 110+ kilo. Maar wie weet ben je een genetisch wonder .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:12:44 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38308894
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het nog steeds sterk vind, zou het zo kunnen zijn dat je een übertraag metabolisme hebt. Zelfs dan nog is 7 boterhammen + avondeten ontzettend weinig, al helemaal voor een man van 110+ kilo. Maar wie weet ben je een genetisch wonder .
Wat een onzin. Een volwassen man heeft tussen de 2000 en 2500 Kcal nodig per dag.
Ga maar eens tellen hoe snel je daar aan zit. En ik heb de pech zo efficient te zijn dat ik met 1500 toe kan.

Ik weet ook prima wat ik eraan moet doen. Helemaal geen chips meer, max 3 boterhammen per dag, veel water drinken en verder....niets.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:13:38 #169
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_38308922
Het helpt geen nut!
pi_38308953
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een volwassen man heeft tussen de 2000 en 2500 Kcal nodig per dag.
Ga maar eens tellen hoe snel je daar aan zit. En ik heb de pech zo efficient te zijn dat ik met 1500 toe kan.

Ik weet ook prima wat ik eraan moet doen. Helemaal geen chips meer, max 3 boterhammen per dag, veel water drinken en verder....niets.
Een GEMIDDELDE volwassen man, die fietst a. geen 7km per dag en b. weegt geen 110kg.
pi_38309002
-nevermind -
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:16:35 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309024
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een GEMIDDELDE volwassen man, die fietst a. geen 7km per dag en b. weegt geen 110kg.
Wat wil je nou zeggen man?
Dat iemand die 7 kilometer fietst NOG MEER moet vreten dan 7 boterhammen? Dikke onzin.
2000~25000 Kcal is genoeg voor elke volwassen vent in nederland, behalve bij extreem sporten.
3,5 kilometer naar je werk 's morgens en 3,5 kilometer 's avonds terug noem ik niet extreem sporten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:18:04 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309070
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik fiets iets meer dan tien kilometer per dag, sta en loop de hele dag, werk acht a negen uur en eet zes boterhammen, een kom soep en avondeten. Meer dan genoeg.
Precies.
pi_38309078
Kan het niet zo zijn, dat áls je eenmaal ruim 30 kilo overgewicht hebt, dat die 7 boterhammen dan even teveel zijn, naast het avondeten?

Dat als je eenmaal op een gezond gewicht zit, met voldoende beweging die 7 boterhammen met gezond beleg wel kunnen naast het avondeten?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:21:17 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309166
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef milagro het volgende:
Kan het niet zo zijn, dat áls je eenmaal ruim 30 kilo overgewicht hebt, dat die 7 boterhammen dan even teveel zijn, naast het avondeten?

Dat als je eenmaal op een gezond gewicht zit, met voldoende beweging die 7 boterhammen met gezond beleg wel kunnen naast het avondeten?

Ga ik opeens verder van mijn werk wonen als ik afval ofzo?

Ik ben zoals gezegd in 2000 37 kilo afgevallen. Ik ben 2 jaar redelijk op gewicht gebleven met hetzelfde eetpatroon als nu (3 tot 4 boterhammen per dag) met het verschil dat een zak chips in het weekend nu standaard is.

MAAR.... die 7 kilometer fietsen zijn pas van de laatste anderhalf jaar. In de afgelopen 4 jaar ben ik gestaagd gaan groeien en ondanks dat ik halverwege die 4 jaar opeens signaficant meer ben gaan bewegen, maakt dat totaal geen verschil. ik blijf in hetzelfde tempo aankomen.

7 boterhammen is voor mij bizar veel. Drie boterhammen zou het maximum moeten zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:24:09 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309249
Overigens, ben je er nog steeds zelf bij en moet je het simpelweg niet zo ver laten komen.
Maar ik heb wel eens het idee dat degene die het hardste in dit soort topics roepen zelf inderdaad 7 boterhammen op een dag weinig vinden .
  zondag 28 mei 2006 @ 19:25:09 #177
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:26:05 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309319
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk, swets?
1.76
Nee, ik wil mijn BMI niet weten
  zondag 28 mei 2006 @ 19:28:08 #179
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38309379
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

1.76
Nee, ik wil mijn BMI niet weten
Ik zat gewoon te denken... aks iemand 2m is, dan is 110 kilo niet zo erg als bij iemand van 1.70m. Ik zal je BMI niet uitrekenen hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 19:30:26 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38309451
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik zat gewoon te denken... aks iemand 2m is, dan is 110 kilo niet zo erg als bij iemand van 1.70m. Ik zal je BMI niet uitrekenen hoor
Nee dat klopt, maar ik ben momenteel weer gewoon baggervet. En hoewel ik feitelijk gezonder leef dan ooit zal ik er weer snel wat aan moeten gaan doen.
pi_38309487
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ga ik opeens verder van mijn werk wonen als ik afval ofzo?

Ik ben zoals gezegd in 2000 37 kilo afgevallen. Ik ben 2 jaar redelijk op gewicht gebleven met hetzelfde eetpatroon als nu (3 tot 4 boterhammen per dag) met het verschil dat een zak chips in het weekend nu standaard is.

MAAR.... die 7 kilometer fietsen zijn pas van de laatste anderhalf jaar. In de afgelopen 4 jaar ben ik gestaagd gaan groeien en ondanks dat ik halverwege die 4 jaar opeens signaficant meer ben gaan bewegen, maakt dat totaal geen verschil. ik blijf in hetzelfde tempo aankomen.

7 boterhammen is voor mij bizar veel. Drie boterhammen zou het maximum moeten zijn.
Uuuh, waar noem ik die 7 km als zijnde te weinig beweging

Niet zo bozig, hoor, ik vroeg me iets af enkel

Als je eenmaal het tever hebt laten komen, en ruim 110 kilo is dat blijkbaar, dat je dan tijdelijk even moet minderen en dan als je eenmaal weer op een aanvaardbaar gewicht zit, dat je door middel van die in jouw geval 7 km op dat gewicht blijft, ondanks dat je weer iets meer gaat eten ?

zou toch kunnen?

ik fiets bijna dagelijks ongeveer 20 km (binnenshuis op zo'n spinding) maar afvallen doe ik ook niet, is ook niet nodig in mijn geval, maar ik word er wel steviger van, i.e. strakker.

maar idd, de een heeft meer aanleg om dik te worden dan de ander, dan nog denk ik dat je van gewoon eten en genoeg beweging niet op 30 kilo overgewicht hoeft te komen, dan heb je toch echt wel meer gedaan dan dat, of je moet een aandoening hebben en/of medicijnen slikken die je doen aankomen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 20:37:16 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38311641
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef milagro het volgende:

maar idd, de een heeft meer aanleg om dik te worden dan de ander, dan nog denk ik dat je van gewoon eten en genoeg beweging niet op 30 kilo overgewicht hoeft te komen, dan heb je toch echt wel meer gedaan dan dat, of je moet een aandoening hebben en/of medicijnen slikken die je doen aankomen.
En daar ga je dus de fout in. Er zijn echt mensen welke zeer eenvoudig dikker worden. Ik ben er 1 van (sowieso is het zo dat mensen welke veel afgevallen zijn een enzym aanmaken waardoor je makkelijker aankomt.). Gelukkig val ik ook redelijk makkelijk af. Indien ik me aan een heel strak sober eetpatroon hou, val ik 2 kilo per week af. En tussen aankomen en afvallen zit heel weinig marge bij mij.

Geloof het of niet. Alleen zie ik niet in waarom ik er over zou moeten liegen. Ik moet namelijk nog steeds afvallen. Met of zonder excuus.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:40:56 #183
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38311795
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En daar ga je dus de fout in. Er zijn echt mensen welke zeer eenvoudig dikker worden. Ik ben er 1 van (sowieso is het zo dat mensen welke veel afgevallen zijn een enzym aanmaken waardoor je makkelijker aankomt.). Gelukkig val ik ook redelijk makkelijk af. Indien ik me aan een heel strak sober eetpatroon hou, val ik 2 kilo per week af. En tussen aankomen en afvallen zit heel weinig marge bij mij.

Geloof het of niet. Alleen zie ik niet in waarom ik er over zou moeten liegen. Ik moet namelijk nog steeds afvallen. Met of zonder excuus.
En als je het afvallen/ leefpatroon wijzigen gaat uitsmeren over een jaar? Of 2 jaar? Als je dingen langzaam af en opbouwt, dan is het makkelijker om tot een doel te komen. Het lichaam past zich dan ook langzaam aan aan de nieuwe patronen.
pi_38312061
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, sorry, het kan er bij mij echt niet in dat je dertig kilo meer weegt dan een ander met gelijke lengte en bouw,als je beide hetzelfde eet en beweegt .
Wel als het tien kilo zou zijn of zo, maar ruim boven de 100 zitten en echt niet meer of ongezonder eten dan je zou moeten doen of eerst deed, lijkt me toch dat er wat anders aan de hand is, i.e. medicijn gebruik of aandoening, of...ergens toch iets over het hoofd zien..

Ben je niet ook gestopt met roken?
En ms idd, als je erg veel schommelt in gewicht, doordat je eerst heel streng lijnt , in korte tijd veel afvalt en dan ineens weer normaal gaat eten, ja dan raakt je lichaam in de war en komt dus ook zo weer aan.
Die normale portie is dan voor je lichaam ineens een overdosis.

Nogmaals, tuurlijk heeft de een meer aanleg dan de ander, en moet de een dus meer opletten met wat hij eet, en dat dan eventueel compenseren met meer bewegen, maar zoveel teveel wegen is denkik toch vooral een dominoeffect.

Als je eerder ingrijpt, het dus niet zover laat komen, hoef je ook niet af te vallen zo veel (en ms zo snel) en zal je lichaam niet zo ontregeld raken door die grote verschillen.
pi_38312763
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Tagoean het volgende:

[..]

Mag die dan met het vrachtvliegtuig of krijgt 'ie gewoon 1 kant van een boing ter beschikking ??
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 mei 2006 @ 00:04:39 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38320452
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, sorry, het kan er bij mij echt niet in dat je dertig kilo meer weegt dan een ander met gelijke lengte en bouw,als je beide hetzelfde eet en beweegt .
Dat is dan jouw probleem
pi_38336919
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Lijkt me ook dat een maagoperatie totaal geen zin heeft als het niet aan het vele eten zou liggen
Bij sommige mensen helpt een maagoperatie dan ook niet.Vaak gaat het ook niet om de hoeveelheid eten maar om wat je eet.Zo kan ik op een drukke dag bijna heel de dag niks eten om dan sávonds laat een flinke warme maaltijd weg weg te werken(wat natuurlijk gewoon slecht is) waardoor je dus veel sneller aankomt,ik ben dan ook te zwaar.Mijn broer daarintegen gaat 5dgn per week lunchen bij de Mac en eet zo ongeveer heel de dag maar hij is gewoon erg mager.Vind het altijd zo vreemd omdat we uit hetzelfde gezin komen.Als je te zwaar bent komt dat echt in 99% van de 100 gevallen dat je meer calorien binnen krijgt dan je verbruikt maar ik denk dat veel mensen er toch te mekkelijk over denken.Als je echt veel overgewicht hebt is er vaak meer aan de hand vaak emotie-eten,een verslaving,depressie.En dan is het natuurlijk makkelijk om voor een ander te zeggen zus of zo,zijn smoesje etc....natuurlijk moet er wat aan gedaan worden maar het is zo lekker makkelijk oordelen he als je het van een afstandje ziet en het probleem zelf niet kent.De ene persoon probeerd een normaal gewicht te krijgen door met zijn levens/eet-patroon goed te leren omgaan,de ander een maagoperatie,de ander accepteerd dat ie de rest van zijn leven zwaarlijvig is en weer iemand anders zal met het probleem blijven zitten voor de rest van zijn leven.Ik denk dat het geen van allen makkelijk is,dus om maar te zeggen dat ze lui zijn ,geen wilskracht of wat dan ook slaat nergens op.Er zijn zoveel slechte eet/leef gewoontes maar bij te veel/slecht eten zie je het gewoon aan iemand.Iemand die b.v rookt of veel drinkt zal zomaar niet raar aangekeken worden in het zwembad of als ie staat te swingen in een disco en dat terwijl het allemaal ongezond en slecht is. En ik heb er ook een hekel aan als mensen smoesjes verzinnen,ik ga ook niet zeggen dat ik een gezonde levensstijl hebt terwijl ik overgewicht heb maar oordeel niet te snel want het is heel makkelijk gezegt maar zoooooo moelijk om van het overgewicht af te komen,dat is als je er eenmaal aanleg voor hebt een gevecht voor de rest van je leven en dat gaan niet altijd even makkelijk.

Die man op de foto is trouwens echt heel extreem,hoe dat kan snap ik echt niet!Kan me haast niet voorstellen dat het van alleen eten komt,hoeveel moet je dan wel niet weg werken per dag!!!
01-08-2008
  maandag 29 mei 2006 @ 18:01:50 #188
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38339033
ieuw.
not hot.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:54:02 #189
140141 ivosnivo
pi_39002860
What a huge motherfucker.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:56:53 #190
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_39002954
En dan doen alsof je in een keer wakker werd met 400 kilo extra...

Kan geen medelijden hebben voor dit soort mensen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_39003318
Zijn arme vrouw ligt eronder!!!

Ik zie een handje.
pi_39003801
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:09 schreef Tatutatu het volgende:
Zijn arme vrouw ligt eronder!!!

Ik zie een handje.
Hoe kom je aan het geld om zo dik te worden??

Je kan iig niet werken als je ze dik ben plus je ben een heleboel geld kwijt aan het eten wat je aan het verstouwen bent??
fefesff ere erfe
pi_39010289
Damn!

Zit niet lekker in zijn vel denk ik die beste man.
X
  dinsdag 20 juni 2006 @ 06:45:07 #194
140141 ivosnivo
pi_39025375
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:23 schreef motionknight het volgende:

[..]

Hoe kom je aan het geld om zo dik te worden??

Je kan iig niet werken als je ze dik ben plus je ben een heleboel geld kwijt aan het eten wat je aan het verstouwen bent??
Dat vraag ik me ook af, en hoe schijt dit geval. En hoe kom je tussen zijn reet om het weer af te vegen. Ff een bil van 100 kilo optillen?
pi_39025967
Het zou me niks verbazen als deze man in zijn leven al een paar keer fiks op diëet is geweest.
pi_39026041
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 06:45 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, en hoe schijt dit geval. En hoe kom je tussen zijn reet om het weer af te vegen. Ff een bil van 100 kilo optillen?
Daar heeft hij ws iemand voor, net zoals in dat programma wat ik zag destijds, een moeder die zo dik was en wiens 12 jarige dochter alle zorg op zich moest nemen, dus ook het betten met een doekje en talkpoeder strooien tussen de 124 plooien en het vegen van 's moeders kont met een washandje.

In datzelfde programma was er ook een vrouw die ondanks haar gewicht een lieve vriend had, de man was gek op haar, uiterlijk vond hij zo niet belangrijk, ze had een prachtig karakter en daar ging het toch tenslotte om....... detail : de man was blind, letterlijk blind as a bat.
pi_39028167
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:17 schreef Alulu het volgende:
Damn!

Zit niet lekker in zijn vel denk ik die beste man.
Het ziet er anders naar uit dat hij knusjes in zijn vel zit, lekker dik ingepakt enzo
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 06:45 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Op zijn zij leggen, een bil pakken en een gruwelijk dikke deadlift doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')