ik had 1 rugzak mee enne BBQ?? Ik dacht meer gewoon in restaurant. Misschien in diezelfde als ik was, zien we wellicht Sabine ook nogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenMax 1 passagier dus. Helemaal ook omdat er toch al bagage mee moet voor de overnachting en eventueel BBQ?
Die kofferbak gebruik ik 3x per jaar ofso, net als de achterbank. M'n bijrijdersstoel word 1x per week gebruikt als ik ga sporten met een vriendin, anders zou die ook meestal leeg zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*gromt*
Je hebt daar een kofferbak voor?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
en wie de neuk is die Sabine waar je lul van steigert?
hoezo? Ik kan het lezen heurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
Je had die tekst wel achterwege kunnen laten
heb gelukkig me eigen vervoerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog dakdragers, wil je op het dak dan?
Net zoals afgelopen zomer zekerquote:
Wat zou je baas zeggen als je het 3e motorblok opblaast en deze keer op de Ringquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb gelukkig me eigen vervoer![]()
Alexxxxx.....bek houwen![]()
in het echt gaat het nog wel maar nee ze is niet de knapstequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die sabine zo een uber lelijk wijf he
Weet je wat het mooie is... ik heb exact dezelfde text ook in het Eneglsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
Je had die tekst wel achterwege kunnen laten
De supermarkt of de slager.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef BoJo het volgende:
BBQ kan dan wel gezelliger zijn maar waar wou je die houden dan? Plus waar wou je het vlees en dergelijke vandaan halen?![]()
ik zeg toch ook niet erbij dat ik er waarschijnlijk dagen over doe om het te lezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net zoals afgelopen zomer zeker3 minuten naar een woord van 5 leters staren
Ik heb koelkast die koud genoeg kan om te vriezen voor in de auto, dus vlees kan meegenomen worden en hij is groot genoeg om voldoende vlees mee te nemen. Ik neem aan dat we een huisje oid huren dan? (is stukken goedkoper als hotel volgens mij) Daar kunnen we dan voor BBQ'n.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef BoJo het volgende:
BBQ kan dan wel gezelliger zijn maar waar wou je die houden dan? Plus waar wou je het vlees en dergelijke vandaan halen?![]()
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net zoals afgelopen zomer zeker3 minuten naar een woord van 5 leters staren
ze hing over me heen toen ze mijn cola en die van mijn overbuurman neer zettequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
haar kort, bek scheef en het is Shumacher
De winkels gaan er zaterdags dicht om 1 á 2 uur ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles was pot dicht afgelopen weekend, kon met moeite een pin automaat vinden.
smartass![]()
Perfect omschrijvingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
haar kort, bek scheef en het is de vrouwelijke Shumacher
En toen ging de tafel omhoog?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze hing over me heen toen ze mijn cola en die van mijn overbuurman neer zette
dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb koelkast die koud genoeg kan om te vriezen voor in de auto, dus vlees kan meegenomen worden en hij is groot genoeg om voldoende vlees mee te nemen. Ik neem aan dat we een huisje oid huren dan? (is stukken goedkoper als hotel volgens mij) Daar kunnen we dan voor BBQ'n.
achterlijk vroegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De winkels gaan er zaterdags dicht om 1 á 2 uur ja.
camperquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan.
ik heb geen huisjes gezien die we kunnen huren![]()
alleen hotels/pensions/gaestehauser![]()
Waar was die ARTC155 meeting op de Ring toen dan? Want daar werd wel ge BBQ'dquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan.
ik heb geen huisjes gezien die we kunnen huren![]()
alleen hotels/pensions/gaestehauser![]()
hoezo? ik werk niet in een winkel. Als ik daar zou werken en ik wil na 13/14u nog wat halen en het kan niet dan zou ik gefrustreerd zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je er zou werken zou je er blij mee zijn
alfisti heeft de link gepost in paar topics geleden... geen zin om terug te zoekenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar was die ARTC155 meeting op de Ring toen dan? Want daar werd wel ge BBQ'd
Ik had al eerder geroepen (maar volgens mij op een ander forum) dat ik het niet erg zou vinden om met een tent oid te gaan. Maar toen gingen er een paar stijgerenquote:
De grote supermarkten zijn wel losquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo? ik werk niet in een winkel. Als ik daar zou werken en ik wil na 13/14u nog wat halen en het kan niet dan zou ik gefrustreerd zijn![]()
Verwend stadsmensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo? ik werk niet in een winkel. Als ik daar zou werken en ik wil na 13/14u nog wat halen en het kan niet dan zou ik gefrustreerd zijn![]()
Ja, mijn piem0lquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had al eerder geroepen (maar volgens mij op een ander forum) dat ik het niet erg zou vinden om met een tent oid te gaan. Maar toen gingen er een paar stijgeren
Je telraamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 473] RelaxxVakantiegeldmaandpooberzz
Die OP![]()
30 min. is ook overdreven. Enne warm rijden kan je op de weg ernaast, voldeed prima voor mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Maar we hoeven toch ook niet 5min rijden bij de RIng vandaan te zitten? Ik bedoel, de auto's moeten toch eerst warm gereden worden, dan kunnen we net zo goed er een 30min vandaan oid gaan zitten.
Campers zijn nieuw vaak duurder dan jullie appartement, en luxer en nog verplaatsbaar ookquote:
Ja oke, maar voor een (grote) groep onderdak zoeken, waarbij je ook wat vrijheid hebt mbt eten en dergelijke, wat ook voor mensen te betalen is die nog naar school gaan! Kan het handig zijn om wat verder van t circuit wat te zoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
30 min. is ook overdreven. Enne warm rijden kan je op de weg ernaast, voldeed prima voor mij.
stond ik op je teentjes ? kampertje?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Campers zijn nieuw vaak duurder dan jullie appartement, en luxer en nog verplaatsbaar ook
Precies wat hij zegt. Dan maar arrogant. MAAR IK BEN TE GOED VOOR ZO EEN KUT HOKquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
stond ik op je teentjes ? kampertje?
ik wil gewoon een kamer met douch/wc hebben. camperen blijf ik armoedige bende vinden hoe duur ze zo'n oerlelijk kreng ook maken![]()
Neuh, m'n moeder wil wel een camper, maar nu het hier beter lijkt te gaan dan ooit, komt misschien dat oldtimer museum er alsnogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
stond ik op je teentjes ? kampertje?
ik wil gewoon een kamer met douch/wc hebben. camperen blijf ik armoedige bende vinden hoe duur ze zo'n oerlelijk kreng ook maken![]()
FIJHIJN.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, m'n moeder wil wel een camper, maar nu het hier beter lijkt te gaan dan ooit, komt misschien dat oldtimer museum er alsnog![]()
(wel 20 jaren plan
)
ik kan het gemiep ook even niet hebben. Tussen 30 en 50 euro voor 1 nacht is een normaal bedrag imo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef Googolplexian het volgende:
jezus mensen ... kost 30 eu pp/nacht toch?
ik maak wel een flyertje extra om 5 man de ellende van een tent te besparen, hoor
Dit moest ik even quotenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef PeuRac het volgende:
maar nu het hier beter lijkt te gaan dan ooit,
Ik slaap op t moment zo'n beetje 2x per maand in dld, onder de 60 euro per nacht heb ik nog geen fatsoenlijk bed meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het gemiep ook even niet hebben. Tussen 30 en 50 euro voor 1 nacht is een normaal bedrag imo.
Ik gaf 450 eu/nacht uit voor Novotelletje Parijs met 2 personen. Is niet stoer doen maar ik wil het liefst lekker douchen, plassen en slapen (Zeker met vrouwelijk gezelschap).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het gemiep ook even niet hebben. Tussen 30 en 50 euro voor 1 nacht is een normaal bedrag imo.
Het hotel waar ik in zit afgelopen weekend:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik slaap op t moment zo'n beetje 2x per maand in dld, onder de 60 euro per nacht heb ik nog geen fatsoenlijk bed meegemaakt.
Tot morgen![]()
let wel, dit was een echt Hotel. Ik zat in een hele nieuwe kamer, en het was echt een fatsoenlijk bed.quote:Beschreibung:
Gemütliches Hotel in unmittelbarer Nähe zum Nürburgring.
Zimmer/Ausstattung:
DU/WC, Bad, TV, Telefon, Garage, Terrasse, Restaurant
Zimmerpreise:
EZ ab 52,00 EUR, DZ ab 80,00 EUR pro Übernachtung
met een beetje mazzel heb ik de audi dan binnen....kan die gelijk zijn vuurdoop krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zou je baas zeggen als je het 3e motorblok opblaast en deze keer op de Ring
Ja oke maar ik snap ook wel dat we rekening moeten houden met de personen die niet full time werken enzo. Maar kom op tussen de 30 en 50 euro vinden we vast wel wat en dat ook fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik gaf 450 eu/nacht uit voor Novotelletje Parijs met 2 personen. Is niet stoer doen maar ik wil het liefst lekker douchen, plassen en slapen (Zeker met vrouwelijk gezelschap).
30 eu/ nacht + het maanden vantevoren weten is geen probleem toch. En zo ja dan verzinnen we er wel wat op dat het toch kan.
Absoluut snappen we dat. En daarom moeten we misschien een potje maken ... zij die meer kunnen geven op dat moment leggen iets meer in. Wat over blijft gaan we lekker van zuipen en vreten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja oke maar ik snap ook wel dat we rekening moeten houden met de personen die niet full time werken enzo. Maar kom op tussen de 30 en 50 euro vinden we vast wel wat en dat ook fatsoenlijk is.
omgquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit moest ik even quoten
[afbeelding]
sloebahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil best die prijs betalen maar dan moet ik wel de rest van de maand bij iemand inwonen
[afbeelding]
Of heb jij een klusje dat ik over kan nemen?quote:
Wat kan je / doe je / wil je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of heb jij een klusje dat ik over kan nemen?
[afbeelding]
Kandoewil:quote:
Tuurlijk Rotti is om de hoekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... kan ik niet stiekem met je meerijden daarheen enzo?
[afbeelding]
her-trouwerijenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We zijn al 5x getrouwd ofzo. Kunnen we nou niets anders verzinnen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij maakt mij wakker dus ja![]()
Ik gaap nog steedsEn ik zwaai, dus hij klopt gewoon
[afbeelding]
wat een gayquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2496.html
Over papegaai gesprokenD'r vlogen d'r hier net een stuk of 10 in een groepje oerendhard over.
Dat klonk niet echt Haagsquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat een gay
Ja jij hebt die wel vaker daar ehOmgeving Den Haag heeft ze gewoon
[afbeelding]
Afhankelijk van wanneer de Sol klaar isquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waren we er al achter wanneer we die Ring Meet willen doen? Eind Juli/begin Augustus?
* Hugster zit van 18 juli tot 03 aug in de usaquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waren we er al achter wanneer we die Ring Meet willen doen? Eind Juli/begin Augustus?
DUS lekker vroeg wakker, DUS een lekker lange dag en vnaaf vroeg naar bed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef ThaFreak het volgende:
heb je lekker vrij dus denk je lekker laat in bed blijven liggen![]()
![]()
MOETEN ZE FUCKING NU AAN DE BESTRATING WERKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ze mag hem zo graagquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... ik dacht poepstampersIJsmeis ook, volgens mij
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... ik dacht poepstampersIJsmeis ook, volgens mij
tssssss!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster zit van 18 juli tot 03 aug in de usa
[afbeelding]
je ziet toch dat ik gelijk rekening met je houquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Of wil niemand mijn meehebben naar de ring?
Kan ook natuurlijk..
[afbeelding]
ik had me er al helemaal op ingesteld om uit te kunnen slapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DUS lekker vroeg wakker, DUS een lekker lange dag en vnaaf vroeg naar bed.
Glas is halfvol, man
als je durftquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Of wil niemand mijn meehebben naar de ring?
Kan ook natuurlijk..
[afbeelding]
quote:
Okayquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
je ziet toch dat ik gelijk rekening met je hou![]()
ik denk het eigenlijk van nietquote:
lopen is altijd een optiequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik denk het eigenlijk van niet
Maar we kunnen altijd stoppen zodat ik kan uitstappen en teruglopen toch?
[afbeelding]
Okay gelukkigquote:
oh het gaat er ook om dat je me mist dan, wat lieeevvvvvvvvquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben heul niet jaloers. Jij moet kei lang in het vliegtuig zitten *lacht je uit*
Ik ga je echt niet missen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
oh het gaat er ook om dat je me mist dan, wat lieeevvvvvvvv![]()
vliegtuig is nooit leuk nee
[afbeelding]
zou niet eens weten hoe hard een diesel over de ring kan blazen dus dat wordt ook een eerstequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay gelukkig
Heb nog nooit hard meegereden met een auto ook, en circuits zijn al helemaal nieuw, dus ik ben benieuwd![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ben de langzaamstequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou niet eens weten hoe hard een diesel over de ring kan blazen dus dat wordt ook een eerste![]()
zolang bojo maar langzamer is![]()
dan ben IK jarig klojo!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan weet ik niet meer waarom jij het vervelend zou vinden dat ik naar de USA ga
Vaag wijf
[afbeelding]
volgens mij heb jij redelijk wat aan je setup gedaan aan kwa wegligging dus ik denk dat jij nog wel goed over de ring kunt gaan.....quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik kan er niet wakker van liggen
"vrij licht" valt wel mee en ik zit meer met ground-clearance. Wil geen carterpan aan gort rijden, ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij heb jij redelijk wat aan je setup gedaan aan kwa wegligging dus ik denk dat jij nog wel goed over de ring kunt gaan.....
+160pk in een vrij licht autotje moet lekker gaan![]()
kut! PI vergetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfs geen smileyIk zei nog netjes, ze heeft de bruiloft meegemaakt
heb je hem zo laag liggen danquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"vrij licht" valt wel mee en ik zit meer met ground-clearance. Wil geen carterpan aan gort rijden, ofzo
valt wel mee als je hem goed inrijd en ook niet te hard door heen gaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]jup ... karrousel gaat serieus probleem worden
er rijden ook touringcar bussen rondquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Fugie het volgende:
vectra power over de ring, lijkt me succesvol75 hele pks berg op
Mercedes-Benz 190D: 75pk op 1180 kilo, 0 - 100 in 18,5 seconden, topsnelheid van 150km/h, en wat reed jij op je 21ste?quote:
Chippen die handelquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:42 schreef ThaFreak het volgende:
+- 170pk en iets van 350nm, ding weegt zeker een 1300kg![]()
nieuwe motor is direct al gechippedquote:
die gaat zowiezo niet gechipped worden.....heeft standaard al genoegquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
Dacht dat je al vooruitliep op de Audi, ik dacht al wat een laffe sepecs voor een 3.0 TDI. Maar het is je Bora![]()
[afbeelding]
succesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga weer verderSchijtpresentatie
[afbeelding]
3.0 tdi sedanquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:31 schreef Fugie het volgende:
wat voor audi kwam er ook alweer tf ?
Ben al aan het sparenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
Mukie, ga je ook mee naar de Nurburg meet ?
lekker drukquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
drukdrukdruk maar daardoor
daar?
oe wanneer is die?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
Mukie, ga je ook mee naar de Nurburg meet ?
Bo organiseert hetquote:
rs4 blauw maar dan een tint donkerderquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
204 pk en 450nm bij 1400 rpmdoe je goed TF
RS4 blauw zei je eh? En wat voor velgen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
WHAHAHAHA
http://www.marktplaza.nl/(...)onda-crx-1810882.php
"Belbas Tunning"
[afbeelding]
er zit hier in de buurt een garage Belbasquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
WHAHAHAHA
http://www.marktplaza.nl/(...)onda-crx-1810882.php
"Belbas Tunning"
[afbeelding]
Ver bij uit de buurt blijven lijkt mequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er zit hier in de buurt een garage Belbas![]()
![]()
Netjes netjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rs4 blauw maar dan een tint donkerderoriginele kleur is me net iets te knallerig
5 dubbelspaaks velgen....zal eens kijken als ik een pic ervan kan vinden
like in de pics dus![]()
nog geen definitieve leverdatum gekregen behalve dat het augustus gaat worden.....quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Netjes netjes
Wanneer wordt hij afgeleverd?
[afbeelding]
omrijden zelfs in het vervolgquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ver bij uit de buurt blijven lijkt me
oeh nog even wachtenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog geen definitieve leverdatum gekregen behalve dat het augustus gaat worden.....
binnen 2 weken verwacht ik een wat preciesere datum te krijgen
terug lezen moet gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bo organiseert hetergens begin augustus wordt het, geloof ik (data staan eerder in deze SC)
Ik kan nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef BoJo het volgende:
Nurburg meet:
5 en 6 of 12 en 13 Augustus.
Goed plan?
ach is nog wel uit te houden....niet dat ik keus heb oidquote:
shitquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef BoJo het volgende:
Nurburg meet:
Goed plan?
5 en 6 ben ik iig nog op vakantiequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef BoJo het volgende:
Nurburg meet:
Goed plan?
Gewoon af en toe lekker een motortje opblazen, keeps you bussyquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach is nog wel uit te houden....niet dat ik keus heb oid![]()
doen ze speciaal voor de dealers die prutsmotoren.....quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon af en toe lekker een motortje opblazen, keeps you bussy
[afbeelding]
quote:Datum:
Samstag, 12.08.2006 von 10:00 Uhr bis 18:45 Uhr
Datum:
Sonntag, 13.08.2006 von 10:00 Uhr bis 19:30 Uhr
Wordt op zeker een hotelletje ... lekker rond 17:00 uur over de Duitse grens, rond 19:00 uur ergens eten en route, rond 21:00 uur max bij hotel... lekker zuipen, meeten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
ik wil het niet te laat houden eigenlijk die meeting.
Uhm... die route vanuit Venlo doe je ongeveer 3 uur over. Ik zou graag eerder willen meeten zeg maar rond 14:00 en dan als we aankomen inchecken. Chillen/zuipen/eten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wordt op zeker een hotelletje ... lekker rond 17:00 uur over de Duitse grens, rond 19:00 uur ergens eten en route, rond 21:00 uur max bij hotel... lekker zuipen, meeten.
Rond 9:00 uur op en ontbijt, rond 10:00 uur op de ring en KARREN!
rond 15:00 uur uitchecken en rond 19:00 uur max over de grens
Ik moet nog vanuit Voorburg, hequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Uhm... die route vanuit Venlo doe je ongeveer 3 uur over. Ik zou graag eerder willen meeten zeg maar rond 14:00 en dan als we aankomen inchecken. Chillen/zuipen/eten.
Zal niet veel schelen met Amsterdam denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik moet nog vanuit Voorburg, he
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef BoJo het volgende:
En op die route rijden we door allemaal kleine gaten, en afgelopen zaterdag was echt alles dicht leken wel spookdorpen![]()
Maar hele mooie hairpins waar je echt terug moet naar de eerste versnelling om de bocht te kunnen halen en de klim erna![]()
![]()
ehh ... JIJ bent coördinator!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen met Amsterdam denk ik![]()
nou ik ben benieuwd, geloof er niks vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]terug naar de eerste versnelling
me wou dat u Honda had
vanuit venlo 3 uurquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Uhm... die route vanuit Venlo doe je ongeveer 3 uur over. Ik zou graag eerder willen meeten zeg maar rond 14:00 en dan als we aankomen inchecken. Chillen/zuipen/eten.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef Jimmeh het volgende:
Alexxxxx waarom heb je eigenlijk geen opleiding gevolgd? Tenminste daar lijkt het op aangezien je bezig bent met ongeschoold werk
Ik zie dat het voor jou iets verder is ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ehh ... JIJ bent coördinator!!!
je bent de enige die ik "ken" die van hoog naar laag is gegaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe ongeschoold werk omdat dat het enige is wat er beschikbaar is.... Ik heb VWO, opleiding transport en logistiek manager, en mn heftruckcertificaat.
leer lezen, we rijden helemaal binnendoor over bochtige stuurmanswegen met prachtige hairpins en routes enzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanuit venlo 3 uur![]()
hoe hard hebben jullie gereden, 80 oid![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zie dat het voor jou iets verder is ja.
Anders zo:
Zaterdag:
15:30 - Venlo
16:00 - Vertrekken
19:00 - Aankomst Hotel/pension inchecken
19:30 - Chillen/Eten/Zuipen
Zondag:
9:00 - opstaan, ontbijten, uitchecken
10:30 - Nordschleife
Ergens rond de middag lunchen, misschien is het Nurburg museum open en kunnen we daar langs.
Daarna kijken we wel of we nog wat willen rijden of dat we aftaaien.
aaah okequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
leer lezen, we rijden helemaal binnendoor over bochtige stuurmanswegen met prachtige hairpins en routes enzo.
het was dat f op mn 17e in Duitsland naar school gaan. En daar was ik toen simpelweg nog niet aan toequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je bent de enige die ik "ken" die van hoog naar laag is gegaan
ja toen ik terug reed zondag deed ik er precies 3 uur over van Nurburg tot Amsterdam. Maar dan rij je hoofdzakelijk snelweg. Opzich wel lekker, omdat je best vermoeid raakt van de Ring (je moet je echt concentreren).quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah oke![]()
want route planner geeft aan dat het maar 150km is vanuit venlo
Moet toch wel ergens een vacature te vinden zijn voor de opleiding die je gevolgd hebt dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe ongeschoold werk omdat dat het enige is wat er beschikbaar is.... Ik heb VWO, opleiding transport en logistiek manager, en mn heftruckcertificaat.
komt ie nu meequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:08 schreef hermandeperman het volgende:
Richting (o.a.) Fryslan
[afbeelding]
absoluutquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:22 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Moet toch wel ergens een vacature te vinden zijn voor de opleiding die je gevolgd hebt dan?
vanuit enschede een uurtje of 2 (270km)quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja toen ik terug reed zondag deed ik er precies 3 uur over van Nurburg tot Amsterdam. Maar dan rij je hoofdzakelijk snelweg. Opzich wel lekker, omdat je best vermoeid raakt van de Ring (je moet je echt concentreren).
Aaah, je had m ook moeten halen op je 18equote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluutmaar tot nu toe alleen op plekken die voor mij niet beriekbaarzijn met de fiets of OV. vandaar dat ik ook zo druk bezig ben mn rijbewijs te halen
En het ging vandaag zoooo lekker, ik wil dat veul vaker gaan doentaxi of koerier of zo
De omstandigheden lieten dat destijds niet toequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Aaah, je had m ook moeten halen op je 18e
damnquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Kom je smorges op je werk....Is er een collega van net 48 overleden![]()
Hartaanval tijdens het sporten![]()
Nooit wat mis met die kerel, laat 3 kids achter![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Mja, het was een verkoper waar ik niet heel erg veel mee te maken had, maar toch blijft zoiets kut.quote:
dat meen je nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
collega van me vandaag nog:
Ik ben hakse goed opgelijdt, khep tog muh rijbuweis? Alleenne omdak un strafblad hep kenk geen taksisjowfeur worden
Mn anbdere collegas kregen vandaag rekenlesDe tafel van 1 ging ze serieus waar nog niet zo goed af
damnquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
shit ga ik dat missenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zie dat het voor jou iets verder is ja.
Anders zo:
Zaterdag:
15:30 - Venlo
16:00 - Vertrekken
19:00 - Aankomst Hotel/pension inchecken
19:30 - Chillen/Eten/Zuipen
Zondag:
9:00 - opstaan, ontbijten, uitchecken
10:30 - Nordschleife
Ergens rond de middag lunchen, misschien is het Nurburg museum open en kunnen we daar langs.
Daarna kijken we wel of we nog wat willen rijden of dat we aftaaien.
Helaas welquote:
whehehquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:52 schreef Fugie het volgende:
ja kankerlijer moet je komen, zal ik je kromme neus eens recht meppen
Kun je direct voor de hoofdprijs gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helaas wel
Ach, ik weet nu precies wekle drugsdelaers in Leeuwarden slechte kwaliteit verkopen, ik ben volgesn mij de enige daar zodner drugs of alcoholverslving, of strafblad
De beste drugs schijnt van "die bosneger met die panty over zn hoofd die hier ook werkt" te komen, heb ik gehoordquote:
Mja dat en een analyse van sociologie en waarom het niet in staat is om een passende definitie op te stellen wat betreft nationalisme en de invloed op de coherentie van de samenleving.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo, die zal dan wel flink zuipen. Amerikaanse V8?
Dus ik als negerknuffelende Fryske seperatist zorg voor het ineenvallen van jou theorietjes?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat en een analyse van sociologie en waarom het niet in staat is om een passende definitie op te stellen wat betreft nationalisme en de invloed op de coherentie van de samenleving.
[afbeelding]
Beetje arrogant ehquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik als negerknuffelende Fryske seperatist zorg voor het ineenvallen van jou theorietjes?
Presentatie van netquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor die van gister? of voor die presentatie?
ik mag dan arrogant zijn, ik voel mezelf niet te goed voor een camperquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje arrogant eh
Nee, jij in het bijzonder, bevestigd ze 3 dubbel
[afbeelding]
En ik heb geen hekel aan buitenalnders, alleen aan Hollandersquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje arrogant eh
Nee, jij in het bijzonder, bevestigd ze 3 dubbel
[afbeelding]
En ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag dan arrogant zijn, ik voel mezelf niet te goed voor een camper
Daar heeft het helemaal niks mee te makenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik heb geen hekel aan buitenalnders, alleen aan Hollanders
He, die werkt ook wel eens bij mij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beste drugs schijnt van "die bosneger met die panty over zn hoofd die hier ook werkt" te komen, heb ik gehoord
en de conflict praktijk is gewoon met bbiancavia getrouwd en heeft een bootje in Dordrechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar heeft het helemaal niks mee te makenJij bent het ultieme voorbeeld van de conflict theorie
[afbeelding]
jij werkt ook op de kneuzenkermis?:')quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:39 schreef M5 het volgende:
[..]
He, die werkt ook wel eens bij mij?
Monopolist dat ie is
Yep midden in mijn vakantiequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga meteen een ban aanvragenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb op m'n werk nog aan alex gedacht
Ik kom echt zooooo vaak mooie fotowaardige bouwmachines tegen maar heb nooit camera bij![]()
Vandaag 2 graafmachines, bulldozer, en een machine die een oud gebouw stond te slopen in 1 shot
Helaaaaaaas
nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij werkt ook op de kneuzenkermis?:')
Ja en terechtquote:
Iemand die er op lijktquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en zonet zeg je nog dat er een drugsdealer oepnlijk op jou wekr zn waren loopt te verkopen?
En hoe was het met Jody Bernal en zijn klitje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:50 schreef ook_gek het volgende:
zo gisteren leuk feestje gehad zeg
club klasiekers van 1990 tot 2003. DE TERING zeg wat was dat heeerlijk om op los te gaan. Ouwe tijden herleven op dat moment. Echt danssalon muziek van vroeger. Die mark van dale was erg erg erg lekker bezich
Die waren er niet deze keer. Maar deze keer was jemie van direct erquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hoe was het met Jody Bernal en zijn klitje?
jemigquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die waren er niet deze keer. Maar deze keer was jemie van direct er![]()
Vrijdag ga ik weer naar klitje toe
jha het is wat hequote:
nee dat niet iedereen lag in het eigen bedjequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En toen je thuis kwam kroop je in bed en lag ineens je ma naast je?![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En toen je thuis kwam kroop je in bed en lag ineens je ma naast je?![]()
Dat is Peu niet, dat is Rogier Havelaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:03 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand weer de kop van Peu op een rood autotje zitten fotosjoppen?
1160 is voor mijquote:
oh ff paintenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is Peu niet, dat is Rogier HavelaarPeu heeft een balkje
ook naar de klote?quote:
ik wel en ik zit er aan te denken om nog effe op stap te gaan vanavondquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:05 schreef lipje het volgende:
oh en Lex, ben je al de slimste van de klas?
Als het maar geenquote:
sorryquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als het maar geenChevrolet Aveo sedan
is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |