Ik had echt al wel verwacht dat het bij je examen ineens een stuk beter zou gaan. Ik had ook vlak voor mijn examen nog 2 uur les waar ik echt kut reed. Maar ik kan me niet voorstellen dat je na zoveel lessen als jij gehad had nog niet kunt rijden, dus volgende keer haal je het gewoon makkelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik door, anders is het helemaal zonde van het geld en heb er nu weer hartstikke veel vertrouwen in. Het ging gewoon zo goed vandaag, nou moet het de volgende keer wel lukken( tenzij ik weer zo'n mierenneuker heb natuurlijk
)

Omdat je niet zomaar alles meteen onder de knie krijgt. Gemiddeld heeft iemand 40 á 45 lessen voor ie z'n rijbewijs heeft. Ik heb er nu 51 weg, wel wat meer lesuren weg. Maar toen ik voor de eerste keer afreed had ik 38 lessen gedaan, en moet binnenkort voor de 3e keer op. Natuurlijk verschilt het wel per persoon, maar ik schaar mezelf nu even onder de gemiddelde lesser.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom heeft het dan toch zo lang geduurd?

grapjasquote:Op maandag 29 mei 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was je verkouden en zei je per ongeluk: "Bôguhh bedeer Beulbeester"?

Die heb ik de eerste keer ook gehad. Best een schappelijke kerel vond ik. Misschien een beetje te precies. Hij is ook de hoofd-examinator.quote:

Rij er de volgende keer overheenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
grapjas
hou maar op over die man, want ik ben echt in staat om hem te vermoorden

Ook weer een reden waarom ik in de Mercedes C klasse wil.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef Rembooo het volgende:
[..]
2e keerEerste keer wel terecht gezakt, had gewoon mijn geadviseerde pakket afgemaakt en toen examen gedaan, maar was er eigenlijk nog niet klaar voor (achteraf gepraat dan, maar toch).
Zojuist voor het eerst in de auto van mn ouders rondgecruised (Saab 95 2.3, oudje, rijdt prima though), is echt ff wennen. Het is een nogal brede, lange, lompe auto in vergelijking met mijn lesauto, maar als je eraan gewend bent rijdt het echt zéér relaxt, je zit minder rond te stuiteren en te schokken dan in zo'n semi-sportief autootje als mijn lesauto (Opel Astra turbodiesel geval).

quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
gefeli!
nu ik nog, ik word steeds zenuwachtiger![]()
Dank uquote:
whehe, maak je maar geen zorgen, gewoon goed opletten tijdens je rijles, en doen wat er gezegd wordtquote:

We gingen een beetje door de stad cruisen, vooral op spiegels de nadruk gelegd. Was in het begin even goed nadenken maar verder ging het wel okéquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Faithy het volgende:
das mooiwat heb je allemaal zelf al mogen doen?

Auto beheersing is ook t makkelijkstequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:42 schreef zijle het volgende:
[..]
We gingen een beetje door de stad cruisen, vooral op spiegels de nadruk gelegd. Was in het begin even goed nadenken maar verder ging het wel okéDe auto zelf beheers al redelijk goed, koppeling en schakelen enzo. Nu de rest nog
![]()

Ik kom uit almere ja, ik zit bij elmersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Robin__ het volgende:
Kwam jij niet uit almere? Bij welke rijschool zit je?

Waar rij je mee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kom uit almere ja, ik zit bij elmers

Bij wie rij je?quote:

Ja! Ben de weg al opgeweest, best leuk maar vind het toch wel moeilijk. Alles zo in 1 keer. Maar het schakelen, remmen gassen ging wel aardig.quote:

Je lest toch niet in Hengelo of wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij heet Albert. En thx, maar ik ben alweer terug

écht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Markster het volgende:
[..]
(...) Ja! Ben de weg al opgeweest, (...)

Dit moet je voor het examen idd even afleren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, net de laatste officiele rijles voor mijn examen gehad
het ging wel ok, ik trap alleen te veel onnodig de koppeling in [verkeerd aangeleerd automatisme], en ik had ergens verkeerd voorgesorteerd voor rechts af slaan
verder ging het wel goed
*nagelbijt*
ik weet de naam van mijn examinator, meneer de vos [leiden]
ben benieuwd, mijn instructeur zei dat het wel een relaxte man was.

probleem met ontkoppelen is dat je A) vooruit kan schieten en B) mensen je niet direct zien (af) remmen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hem nooit in de bocht in hoor! laat hem alleen vlak van te voren weer opkomen
en met afremmen ook koppelen, terwijl dat niet hoeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |