abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38330577
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef twi het volgende:

[..]

Is dat onderdeel van het nieuwe lessenprogramma ofzo, kunnen slagen voor speciale verrichtingen (soort van TTT?), voordat je je theorie hebt gehaald?

Hoe dan ook,gefeliciteerd en succes vanmiddag
Ik denk dat het om een motorrijbewijs gaat.
Daarvoor is het praktijkgedeelte in 2 delen gesplitst.
- Voertuigbeheersing of bijzondere verrichtingen. Je moet dan op een afgesloten terrein allemaal kunstjes uithalen, zoals een 8-tje rijden, lopen met de motor, slalommen, stopproef en nog veel meer.
- Verkeer. Dit is vergelijkbaar met het praktijkexamen auto, maar dan zonder de bijzondere verrichtingen. Daarbij komen wel controle, nummerbordlezen en dingen kunnen aanwijzen die op je motor zitten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:32:15 #152
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38331527
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Mag je dan wel vast een intest doen?
Of moet je dan ook eerst je 'theorie' hebben?
Hmm, dat is een goede vraag, dat weet ik zo niet.
Ik heb mijn intest pas ná mijn theorieexamens, maar of dat zo moet of dat dat toevallig is weet ik niet.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_38331712
Sylvana Wat ontzettend ontiegelijk ongelovelijk kut nou weer zeg. Gelukkig heb je er zelf een goed gevoel over, maar wat een kut examinator dan zeg Echt heel erg stom, stelletje dieven zijn het, ze hadden zeker weer wat geld nodig Wat kut meid
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38334703
ik ben twee weken geleden gezakt voor examen! domme fout gemaakt.
Maar goed ik ben dus al ff bezig (ruim een jaar) en nu moet ik me theori weer opnieuw halen! Die had ik trouwens in 1 keer Maar ik had vanmorgen dus 9 fout!!!!!!!! Aaaagh *schaam*
donderdag maar weer proberen weer 30 pleuro......
pi_38334725
Nou jaaa.... Wat raar.... Echt kut voor je, heb je al een nieuwe examendatum?

Je maakt me nu wel extra zenuwachtig voor mijn examen morgen....
;)
pi_38335390
Ff een vraagje: Midden juli ga ik verhuizen en nou is het ws zo dat ik mijn theorie haal als ik nog op mijn oude adres woon en mijn praktijk op mijn nieuwe adres. Weet iemand hoe dat in zn werk gaat? Moet ik dan weer een nieuwe GBA aanvragen bij de gemeente ofzo?
Hoe zit dat überhaupt met verhuizen en je rijbewijs, want daar staat toch je adres op?
Niet waf-waf doen!
  maandag 29 mei 2006 @ 16:07:56 #157
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38335661
tvp

rijlessen ging echt megagoed zaterdag

zaterdag weer

hij zei dat ik 'feeling' had

Doei.
  maandag 29 mei 2006 @ 16:08:46 #158
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38335699
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:01 schreef Scharrelkip het volgende:
Ff een vraagje: Midden juli ga ik verhuizen en nou is het ws zo dat ik mijn theorie haal als ik nog op mijn oude adres woon en mijn praktijk op mijn nieuwe adres. Weet iemand hoe dat in zn werk gaat? Moet ik dan weer een nieuwe GBA aanvragen bij de gemeente ofzo?
Hoe zit dat überhaupt met verhuizen en je rijbewijs, want daar staat toch je adres op?
Je mag afrijden waar je maar wilt, theorie in Groningen, praktijk in Maastricht, maar je moet je rijbewijs afhalen/aan laten vullen in de gemeente waar je op dat moment ingeschreven staat

Doei.
  maandag 29 mei 2006 @ 16:08:46 #159
139330 TNA
For the stars that shine
pi_38335700
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef Sylvana het volgende:
Het ging echt fantastisch

Invoegen ging
Grote rotonde ging
Gewone rotondes gingen
Kruispunten gingen
Vooruit kijken ging
Bijzondere verrichtingen ging
Geen ingrepen gehad

Had er echt een goed gevoel over, zo goed had ik nog nooit gereden

Maarja, dan heb je een pietlut als examninator

Die dan na afloop eerst even 100.000 complimenten geeft en dan zegt " ja, maar in die woonwijk met aan beide kanten geparkeerde auto's 1 km per uur zachter moeten rijden

Ik ga me theorieboeken dus maar weer opzoeken
Balen dat je zo'n examinator had! Maar je hebt wel gemerkt dat je het kan. Met een examinator moet iedereen een beetje geluk hebben, volgende keer gaat het zeker lukken!
  maandag 29 mei 2006 @ 16:10:12 #160
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38335783
quote:
Die dan na afloop eerst even 100.000 complimenten geeft en dan zegt " ja, maar in die woonwijk met aan beide kanten geparkeerde auto's 1 km per uur zachter moeten rijden
dat is om je niet helemaal meteen af te kraken

maar jammer..

volgende keer beter..
Doei.
  maandag 29 mei 2006 @ 16:11:44 #161
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38335934
Ik had net ook weer een uurtje les, ging wel aardig. Ik wordt alleen onwijs gestoord van het door woonwijken rijden, er is zo veel te kijken en ik zag weer een brommer over het hoofd
And you know I might
pi_38336118
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:08 schreef Faithy het volgende:

[..]

Je mag afrijden waar je maar wilt, theorie in Groningen, praktijk in Maastricht, maar je moet je rijbewijs afhalen/aan laten vullen in de gemeente waar je op dat moment ingeschreven staat

Okee dank
Niet waf-waf doen!
pi_38336563
Syl! Wat een belachelijke reden, wat een pech meis.. Sterkte..! !

En je theorie opnieuw halen is echt een eitje hoor! Ik kan het weten.
  maandag 29 mei 2006 @ 16:38:11 #165
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38336671
nou ja, belachelijke reden.. in de woonwijk gebeuren de meeste ongelukken met kinderen ed.

Als je daar niet goed doorheen weet te rijden ja, kut, maar wel een kriterium...
Doei.
pi_38336765
nu lees ik verkeerd edit
And you know I might
  maandag 29 mei 2006 @ 16:46:03 #167
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38337367
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:38 schreef Faithy het volgende:
nou ja, belachelijke reden.. in de woonwijk gebeuren de meeste ongelukken met kinderen ed.

Als je daar niet goed doorheen weet te rijden ja, kut, maar wel een kriterium...
Weet ik. Maar zoiets kleins terwijl alles verder goed ging. Dát vind ik wel belachelijk. Maar dat ben ik.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:11:26 #169
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_38337630
Ik ga over enkele weken beginnen met rijlessen, ben nu eerst wat info aan het verzamelen wat de prijzen zijn en de slagingspercentages aan het vergelijken.
Wel heb ik een vraagje: Hoelang is de tijd tussen het aanmelden bij een rijschool en het beginnen met rijlessen?
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  maandag 29 mei 2006 @ 17:11:27 #170
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38337631
nou ja, ik heb nu bijna twee jaar mn autorijbewijs, en het is gewoon té tricky om zoiets over het hoofd te zien, omdat je bij die ene rotonde wel goed terugschakelde.. zeg maar..
Doei.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:12:13 #171
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38337656
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga over enkele weken beginnen met rijlessen, ben nu eerst wat info aan het verzamelen wat de prijzen zijn en de slagingspercentages aan het vergelijken.
Wel heb ik een vraagje: Hoelang is de tijd tussen en aanmelden bij een rijschool en het beginnen met rijlessen?
dat ligt aan de rijschool natuurlijk..

bij de ene rijschool is het drukker dan bij de andere, en hebben ze meer of minder instructeurs..
Doei.
pi_38338142
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Faithy het volgende:
nou ja, ik heb nu bijna twee jaar mn autorijbewijs, en het is gewoon té tricky om zoiets over het hoofd te zien, omdat je bij die ene rotonde wel goed terugschakelde.. zeg maar..
Ik twee weken!

Sorry, kon 't niet laten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Zonnestraaltje op 29-05-2006 17:44:49 ]
  maandag 29 mei 2006 @ 17:39:05 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38338415
Morgen nog een les en dan donderdag TTT
pi_38338441
quote:
Het ging echt fantastisch

Invoegen ging
Grote rotonde ging
Gewone rotondes gingen
Kruispunten gingen
Vooruit kijken ging
Bijzondere verrichtingen ging
Geen ingrepen gehad

Had er echt een goed gevoel over, zo goed had ik nog nooit gereden

Maarja, dan heb je een pietlut als examninator

Ik ga me theorieboeken dus maar weer opzoeken
Rij jij toevallig in Groningen? En was je examiator Hörster? Want ik ben dus ook net gezakt voor mijn examen... En, om de woorden van mijn meerijdende instructrice te gebruiken: "ik mag het misschien niet zeggen, maar het is ook wel een eikel". En toen ik zei dat ik bij 95% waarschijnlijk wel geslaagd was, sprak ze me niet tegen. Enige verschil is dat mijn examinator gewoon begon met "ik vond het nog niet goed genoeg"
Just my luck: een eikel als examinator.

Ik was al wel voorbereid: bij mijn les van afgelopen vrijdag had ze al gezegd, dat hij niet zo aardig was en dat hij een altijd hetzelfde stokpaardje bereed: rondkijken, dode hoek, straat in kijken, spiegels, achter je... de mythologische Argus zou bij hem waarschijnlijk nog gezakt zijn. En dat ging allemaal echt goed. Sterker nog, in de les voor het examen aan had ik zo overdreven rond gekeken dat ik zelfs last van mijn nek had
En dan begin je... laat je de auto direct (let wel: DIRECT!) afslaan en op de uitrit van de CBR nog eens En het was dus echt maanden geleden dat dat me voor de laatste keer was gebeurd dus er moet toch ergens iets van zenuwen gesluimerd hebben.
Rijden we later door een wijk, geeft hij voor mijn gevoel vrij laat aan dat we rechtsaf moeten, waardoor ik vergeet terug te schakelen van de 3 naar de 2. We komen de uitritconstructie nog best wel netjes over, maar omdat het zo logisch is dat je hem na een uitrit in zijn 2 hebt staan komt het ook niet bij me op dat ie nog steeds in zijn 3 staat! Pas als we al een meter of 50, 60 verder zijn heb ik zoiets dat de auto er met me vandoor wil en schakel ik pas terug... En speciale verrichtingen: tsja... ik gebruikte iets teveel van de stoep bij zowel draaien als fileparkeren. Beetje jammer, want in de les vlak voor het examen had ik het nog geoefend en daar ging het vlekkeloos. En bij het fileparkeren vond hij dat ik teveel uitzwierde toen ik de weg weer op wilde... Sorry hoor, maar als je dat soort dingen aan moet halen om iemand niet te laten slagen, dan schep je volgens mij gewoon plezier in teleurgestelde gezichten.

Nu noem ik de slechte dingen en lijkt het net alsof er heel veel fout ging. Maar het waren echt kleine dingetjes hoor. Hij heeft ook verschillende routes die hij vaak gebruikt en er moeten zoveel mogelijk 'instinkers' (lastige kruispunten, plotselinge baanverschuivingen, een onoverzichtelijke bocht in een afrit) in zitten. En die instinkers heb allemaal keurig gepareerd! En ook voor andere situaties heb ik echt complimenten gekregen van mijn instructrice: "Die ene fietser daar, hield je echt keurig rekening mee" "Echt goed dat je wachtte op die fietser en tegelijk ook rekening hield met de bus die weer kon vertrekken van de bushalte" "Goed snelheid terug genomen toen er vlak na die bocht een kar dwars over de weg stond" Maar ja, het is maar hoe je in het leven staat... en deze examinator keek vooral naar de dingen die 'verkeerd' gingen...

[ Bericht 11% gewijzigd door captain.lefteye op 29-05-2006 17:46:29 ]
pi_38339583
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:39 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Rij jij toevallig in Groningen? En was je examiator Hörster? Want ik ben dus ook net gezakt voor mijn examen...
balen dat jij ook gezakt bent En nee, ik rij niet in Groningen, maar in Amersfoort, dus das niet echt in de buurt
  maandag 29 mei 2006 @ 18:24:16 #176
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38339745
quote:
Wel heb ik een vraagje: Hoelang is de tijd tussen het aanmelden bij een rijschool en het beginnen met rijlessen?
maandag aangemeld, woensdag eerste les maar het schijnt in de ozmer wat drukker te zijn...
pi_38340003
* Rembooo heeft roze papiertje in de pocket
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_38340476
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:38 schreef Faithy het volgende:

Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan

Sylvana, succes (eigenlijk) weer helemaal opnieuw. Theorie moet wel te doen zijn, praktijk... succes!
pi_38340496
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef Rembooo het volgende:
gefeliciteerd
pi_38340559
quote:
Ligt er aan bij wat voor rijschool je gaat natuurlijk. Toen ik met lessen begon heb ik opgebeld, en werd ik gevraagd of ik de volgende dag om 11 uur kon. "uh... ja" Terwijl voor een grote rijschool je waarschijnlijk op een wachtlijst terecht komt. Voordeel van een grote rijschool is by the way dat je korter van te voren je examen kan plannen. Een grote rijschool koopt gewoon *tig examenplekken in, terwijl een kleine rijschool dat heel gericht moet doen, en dus ook een grotere kans op 'nare' tijden heeft.
pi_38341034
Morgen mag ik voor de 2e keer rijden

Hopen dat ik de stad uit mag

Als het goed is krijg ik morgen de theorie boeken, kunnen we daar over 2/3 weken examen in doen. Ik zal ook eens vragen hoeveel lessen hij denkt dat ik nodig heb, kunnen we examen al plannen.

* Zin in
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 29 mei 2006 @ 19:29:08 #182
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_38342046
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan
Precies. Mevrouw denkt het allemaal beter te weten.

Sylvana! Wat klote voor je zeg! Een pluspunt is is dat je zelfvertrouwen weer een stuk hoger is, maar als iemand dan gaat mierenneuken over 1 km. zachter rijden.... Echt balen, vooral omdat het een dure grap is. Ik hoop zó dat het volgende keer wel gewoon lukt.
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
Morgen mag ik voor de 2e keer rijden

Hopen dat ik de stad uit mag

Als het goed is krijg ik morgen de theorie boeken, kunnen we daar over 2/3 weken examen in doen. Ik zal ook eens vragen hoeveel lessen hij denkt dat ik nodig heb, kunnen we examen al plannen.

* Zin in
Hahaha... optimistje. Theorie leren is opzich een makkie, maar het is raadzaam om pas na een les of 10 theorie te gaan doen, puur omdat je dan de meeste situaties al hebt meegemaakt, wat het makkelijker maakt om je theorie examen te maken. En praktijkexamen zou ik helemaal mee wachten als ik jou was.
Je hebt morgen pas je tweede les, en je moet nog zoveel leren, als je nu een examen zou plannen die bv. over 2 maanden is, heb je grote kans dat je er nog helemaal niet klaar voor bent, en dan zak je geheid. Maar goed, dit is een tip van mij, wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten.
Back in business.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:32:09 #183
139330 TNA
For the stars that shine
pi_38342164
quote:
Gefeliciteerd Hoeveelste keer?
pi_38342702
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hahaha... optimistje. Theorie leren is opzich een makkie, maar het is raadzaam om pas na een les of 10 theorie te gaan doen, puur omdat je dan de meeste situaties al hebt meegemaakt, wat het makkelijker maakt om je theorie examen te maken. En praktijkexamen zou ik helemaal mee wachten als ik jou was.
Je hebt morgen pas je tweede les, en je moet nog zoveel leren, als je nu een examen zou plannen die bv. over 2 maanden is, heb je grote kans dat je er nog helemaal niet klaar voor bent, en dan zak je geheid. Maar goed, dit is een tip van mij, wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten.
misschien ben ik wel overoptimistisch, maar ben ook enorm gemotiveerd!

praktijkexamen wil ik begin september ongeveer doen = 14 weken - minus vakanties. mimimaal 2x per week lessen, moet lukken toch?

bedankt voor je advies, maar theorie ga ik toch zo snel mogelijk halen. ik heb ook verschillende keren gelezen dat je sneller leert wanneer je aan het autorijden bent en je beheerst de regels, vandaar
  maandag 29 mei 2006 @ 19:58:12 #185
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_38343007
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:47 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

misschien ben ik wel overoptimistisch, maar ben ook enorm gemotiveerd!

praktijkexamen wil ik begin september ongeveer doen = 14 weken - minus vakanties. mimimaal 2x per week lessen, moet lukken toch?

bedankt voor je advies, maar theorie ga ik toch zo snel mogelijk halen. ik heb ook verschillende keren gelezen dat je sneller leert wanneer je aan het autorijden bent en je beheerst de regels, vandaar
Ik ben in augustus begonnen en leste ook twee keer per week totdat ik examen ging doen. In februari theorie gehaald en n april kon ik pas voor het eerst afrijden. Dus tot april 2 keer per week gelest, en ik had het vrij snel onder de knie, dacht ook dat ik het zo zou halen, ook erg gemotiveerd enzovoorts. Ik wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar hou rekening ermee dat je langer bezig zult zijn.
Back in business.
pi_38343305
quote:
gefeliciteerd
  maandag 29 mei 2006 @ 20:16:59 #187
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38343502
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Precies ja, ik heb dat ook altijd
pi_38343546
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef JosvG het volgende:

[..]

Precies ja, ik heb dat ook altijd
En ik kan haar ook al niet uitstaan

Maar dat is nit alleen hier op Fok, dat was al begonnnen op fastfw, toen ze mij voor arrogant begon uit te maken
  maandag 29 mei 2006 @ 20:40:17 #189
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38344356
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En ik kan haar ook al niet uitstaan

Maar dat is nit alleen hier op Fok, dat was al begonnnen op fastfw, toen ze mij voor arrogant begon uit te maken
Hmm, volgens mij is er maar 1 van jullie 2 arrogant, en ik kan je de kleine hint geven dat jij dat niet bent
Ik geloof dat ze ooit een weddenschap wilde houden hoe vaak ik zou zakken, voordat ik was begonnen met lessen, omdat ze het schijnbaar beter wist [/hap]
  maandag 29 mei 2006 @ 20:47:16 #190
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_38344588
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef JosvG het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij is er maar 1 van jullie 2 arrogant, en ik kan je de kleine hint geven dat jij dat niet bent
Ik geloof dat ze ooit een weddenschap wilde houden hoe vaak ik zou zakken, voordat ik was begonnen met lessen, omdat ze het schijnbaar beter wist [/hap]
eindelijk!!!!!

recognition....
Oh yes i did!
pi_38345693
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:49 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Ligt er aan bij wat voor rijschool je gaat natuurlijk. Toen ik met lessen begon heb ik opgebeld, en werd ik gevraagd of ik de volgende dag om 11 uur kon. "uh... ja" Terwijl voor een grote rijschool je waarschijnlijk op een wachtlijst terecht komt. Voordeel van een grote rijschool is by the way dat je korter van te voren je examen kan plannen. Een grote rijschool koopt gewoon *tig examenplekken in, terwijl een kleine rijschool dat heel gericht moet doen, en dus ook een grotere kans op 'nare' tijden heeft.
Dat is niet (altijd) waar, ik rij ook bij een kleine rijschool (alleen mijn instructrice) en zij koopt steeds ruim van te voren zoveel mogelijk plaatsen in, als ze geen leerlingen voor die plaatsen heeft verkoopt ze ze weer aan andere rijscholen. Ik ben 2 weken geleden gezakt en morgen ga ik voor de herkansing. Het is gewoon persoonsafhankelijk, hoe hard wil de instructeur voor zijn leerlingen lopen.
;)
  maandag 29 mei 2006 @ 21:22:16 #192
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38345975
Ja hoi. Wat jullie van Faithy vinden is niet zo boeiend voor dit topic
  maandag 29 mei 2006 @ 21:47:08 #193
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38347154
awwaliev
Doei.
pi_38347300
Wat kut Sylvana!

Hoe zie je de toekomst? Ga je wel door?
  maandag 29 mei 2006 @ 21:50:19 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38347312
tipje voor nieuwe of toekomstige rijders

ik stond weer 's stil vandaag met mn auto, omdat de kabel van de koelvloeistof gescheurd was

neem niet alleen een starterspakket van de ANWB, maar ook de aanvulling voor in je eigen woonplaats.
Ik stond NET buiten de stad op de snelweg stil, en kon dus 'kosteloos' geholpen worden
Had ik 2 km verder stilgestaan, had ik moeten dokken omdat ik die aanvulling niet heb
Dus net meteen maar even aangevraagd Anders gaat 't je veel geld kosten
Misschien een overbodige en ARROGANTE tip.. maargoed het is er 1
Doei.
pi_38347355
Morgen mag ik voor de 2e keer rijlessen
  maandag 29 mei 2006 @ 21:53:46 #197
88233 Steve
Still the best.
pi_38347469
Sylvana! ! Wat klote! Denk je eindelijk eens goed gereden te hebben... .
Ooit halen we het allemaal. . .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 29 mei 2006 @ 21:59:19 #198
6915 Faithy
Kutwijf.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:09:22 #199
99123 Doekje
POE HE!
pi_38348342
Slijm Slijm
pi_38348669
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

balen dat jij ook gezakt bent En nee, ik rij niet in Groningen, maar in Amersfoort, dus das niet echt in de buurt
Wat was de naam van de examinator?
X
X
X
pi_38349038
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ben in augustus begonnen en leste ook twee keer per week totdat ik examen ging doen. In februari theorie gehaald en n april kon ik pas voor het eerst afrijden. Dus tot april 2 keer per week gelest, en ik had het vrij snel onder de knie, dacht ook dat ik het zo zou halen, ook erg gemotiveerd enzovoorts. Ik wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar hou rekening ermee dat je langer bezig zult zijn.
waarom heeft het dan toch zo lang geduurd?
  maandag 29 mei 2006 @ 22:24:54 #202
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38349322
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef Doekje het volgende:
Slijm Slijm
Doekje nodig?
Doei.
pi_38349642
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:32 schreef TNA het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Hoeveelste keer?
2e keer Eerste keer wel terecht gezakt, had gewoon mijn geadviseerde pakket afgemaakt en toen examen gedaan, maar was er eigenlijk nog niet klaar voor (achteraf gepraat dan, maar toch).
Zojuist voor het eerst in de auto van mn ouders rondgecruised (Saab 95 2.3, oudje, rijdt prima though ), is echt ff wennen. Het is een nogal brede, lange, lompe auto in vergelijking met mijn lesauto, maar als je eraan gewend bent rijdt het echt zéér relaxt, je zit minder rond te stuiteren en te schokken dan in zo'n semi-sportief autootje als mijn lesauto (Opel Astra turbodiesel geval).
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_38349656
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef its_me_ het volgende:
Wat kut Sylvana!

Hoe zie je de toekomst? Ga je wel door?
Natuurlijk ga ik door, anders is het helemaal zonde van het geld en heb er nu weer hartstikke veel vertrouwen in. Het ging gewoon zo goed vandaag, nou moet het de volgende keer wel lukken ( tenzij ik weer zo'n mierenneuker heb natuurlijk )
pi_38349804
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wat was de naam van de examinator?
Meulmeester
  maandag 29 mei 2006 @ 22:34:03 #206
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38349909
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Natuurlijk ga ik door, anders is het helemaal zonde van het geld en heb er nu weer hartstikke veel vertrouwen in. Het ging gewoon zo goed vandaag, nou moet het de volgende keer wel lukken ( tenzij ik weer zo'n mierenneuker heb natuurlijk )
Ik had echt al wel verwacht dat het bij je examen ineens een stuk beter zou gaan. Ik had ook vlak voor mijn examen nog 2 uur les waar ik echt kut reed. Maar ik kan me niet voorstellen dat je na zoveel lessen als jij gehad had nog niet kunt rijden, dus volgende keer haal je het gewoon makkelijk
  maandag 29 mei 2006 @ 22:34:15 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38349933
donderdag ttt ben benieuwd.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:40:22 #208
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38350391
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Meulmeester
dat klinkt ook al gewoon als een chagerijn eerste klas
Doei.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:40:41 #209
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_38350409
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

waarom heeft het dan toch zo lang geduurd?
Omdat je niet zomaar alles meteen onder de knie krijgt. Gemiddeld heeft iemand 40 á 45 lessen voor ie z'n rijbewijs heeft. Ik heb er nu 51 weg, wel wat meer lesuren weg. Maar toen ik voor de eerste keer afreed had ik 38 lessen gedaan, en moet binnenkort voor de 3e keer op. Natuurlijk verschilt het wel per persoon, maar ik schaar mezelf nu even onder de gemiddelde lesser.
Back in business.
pi_38351974
Morgen m'n eerste echte (dubbele) les na de intake
Signature
pi_38353795
quote:

[..]

Meulmeester
Was je verkouden en zei je per ongeluk: "Bôguhh bedeer Beulbeester"?
pi_38353972
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Was je verkouden en zei je per ongeluk: "Bôguhh bedeer Beulbeester"?
grapjas

hou maar op over die man, want ik ben echt in staat om hem te vermoorden
pi_38354513
quote:

[..]

Meulmeester
Die heb ik de eerste keer ook gehad. Best een schappelijke kerel vond ik. Misschien een beetje te precies. Hij is ook de hoofd-examinator.
X
X
X
pi_38355310
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

grapjas

hou maar op over die man, want ik ben echt in staat om hem te vermoorden
Rij er de volgende keer overheen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:19:54 #215
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38358013
ja, dat is goed voor je slagingskansen
Doei.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:33:01 #216
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38358094
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef Rembooo het volgende:

[..]

2e keer Eerste keer wel terecht gezakt, had gewoon mijn geadviseerde pakket afgemaakt en toen examen gedaan, maar was er eigenlijk nog niet klaar voor (achteraf gepraat dan, maar toch).
Zojuist voor het eerst in de auto van mn ouders rondgecruised (Saab 95 2.3, oudje, rijdt prima though ), is echt ff wennen. Het is een nogal brede, lange, lompe auto in vergelijking met mijn lesauto, maar als je eraan gewend bent rijdt het echt zéér relaxt, je zit minder rond te stuiteren en te schokken dan in zo'n semi-sportief autootje als mijn lesauto (Opel Astra turbodiesel geval).
Ook weer een reden waarom ik in de Mercedes C klasse wil.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38358174
Gister theorie gehaald voor de motor, 4 foutjes. Nu alleen het laatste praktijkexamen nog, ben op 2/3e
pi_38358774
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 07:19 schreef Faithy het volgende:
ja, dat is goed voor je slagingskansen
Ik sta in je sub
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:13:31 #219
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38360599
Doei.
pi_38361066
Op 1 km zakken?
Ik reed vorige week op m'n examen binnen de bebouwde kom 65 km/h.

Examinatrice: "Ik snap dat je het lekker vind om te rijden maar je moet toch iets minder hard rijden."
pi_38361212
Ik heb straks me eerste rijles
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:33:31 #222
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38361264
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:32 schreef Markster het volgende:
Ik heb straks mijn eerste rijles
succes!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom