Ik rij in een Mercedes Benz A170, oftewel de baby Benz. Ik vind het een lekker compact wagentje die lekker rijdt.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Succes!![]()
![]()
In wat voor auto rijden jullie nou allemaal? En is het soort/type auto belangrijk vind je?
Nee, geen ervaring mee.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef its_me_ het volgende:
Heeft iemand al ervaring met deze rijschool: http://www.nul-zes.nu/index.htm
De prijzen zijn zeer laag, alleen lijkt het mij alsof er een addertje onder het gras zit?
23 euro voor 45 minuten.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef its_me_ het volgende:
Nou Sylvana, veel succes morgen!
Heeft iemand al ervaring met deze rijschool: http://www.nul-zes.nu/index.htm
De prijzen zijn zeer laag, alleen lijkt het mij alsof er een addertje onder het gras zit?
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:12 schreef IceHeat het volgende:
Succes Sylvana!
Ik dacht ook net als jij dat ook ik het nooit kon, maar kon het toch!! Als ik het kan, kan jij het ook
Nee hoor, kom toch nog ff snel kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef Yankee_One het volgende:
Volgens mij leest ze dit topic morgen half 10 pas weer
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef Sylvana het volgende:
Het ging echt fantastisch![]()
![]()
Invoegen ging
Grote rotonde ging
Gewone rotondes gingen
Kruispunten gingen
Vooruit kijken ging
Bijzondere verrichtingen ging
Geen ingrepen gehad
Had er echt een goed gevoel over, zo goed had ik nog nooit gereden
Maarja, dan heb je een pietlut als examninator
Die dan na afloop eerst even 100.000 complimenten geeft en dan zegt " ja, maar in die woonwijk met aan beide kanten geparkeerde auto's 1 km per uur zachter moeten rijden
Ik ga me theorieboeken dus maar weer opzoeken
Damn, ik had echt serieus verwacht dat je geslaagd zou zijn, en zo te zien heb je ook supergoed gereden. Als je hiermee je zelfvertrouwen terughebt is dat in ieder geval 1 punt. Laten we dan maar zeggen dat je het in ieder geval de volgende keer haalt als je zo goed kunt rijdenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Invoegen ging
Grote rotonde ging
Gewone rotondes gingen
Kruispunten gingen
Vooruit kijken ging
Geen ingrepen gehad
Die dan na afloop eerst even 100.000 complimenten geeft en dan zegt " ja, maar in die woonwijk met aan beide kanten geparkeerde auto's 1 km per uur zachter moeten rijden
kan niet woar wezenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Invoegen ging
Grote rotonde ging
Gewone rotondes gingen
Kruispunten gingen
Vooruit kijken ging
Geen ingrepen gehad
Is dat onderdeel van het nieuwe lessenprogramma ofzo, kunnen slagen voor speciale verrichtingen (soort van TTT?), voordat je je theorie hebt gehaald?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:49 schreef Blapiet het volgende:
Vrijdag geslaagd voor m'n speciale verrichtingen![]()
Vanmiddag 15:00 theorie, goed geleerd, moet lukken.
Als ik die binnen heb hoef ik alleen nog maar praktijkexamen te doen![]()
Das idd wel vreemd ja, want met je TTT moet je je theorie al hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van het nieuwe lessenprogramma ofzo, kunnen slagen voor speciale verrichtingen (soort van TTT?), voordat je je theorie hebt gehaald?
Hoe dan ook,gefeliciteerd en succes vanmiddag
Mag je dan wel vast een intest doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef JosvG het volgende:
[..]
1. Techniek is 1 jaar geldig, verkeer en administratie 2 jaar.
2. Mij is verteld dat het gemiddelde 24 lessen is, maar dat verschild heel erg veel per stad. Zo is het in Amsterdam veel meer dan in Eindhoven (waar ik zit).
Ik zou zeggen, als je begint doe dan eerst een intest, dan weten ze op hoeveel lessen je ongeveer moet rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |