quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
gefeli!
nu ik nog, ik word steeds zenuwachtiger![]()
Dank uquote:
whehe, maak je maar geen zorgen, gewoon goed opletten tijdens je rijles, en doen wat er gezegd wordtquote:
We gingen een beetje door de stad cruisen, vooral op spiegels de nadruk gelegd. Was in het begin even goed nadenken maar verder ging het wel okéquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Faithy het volgende:
das mooiwat heb je allemaal zelf al mogen doen?
Auto beheersing is ook t makkelijkstequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:42 schreef zijle het volgende:
[..]
We gingen een beetje door de stad cruisen, vooral op spiegels de nadruk gelegd. Was in het begin even goed nadenken maar verder ging het wel okéDe auto zelf beheers al redelijk goed, koppeling en schakelen enzo. Nu de rest nog
![]()
Ik kom uit almere ja, ik zit bij elmersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Robin__ het volgende:
Kwam jij niet uit almere? Bij welke rijschool zit je?
Waar rij je mee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kom uit almere ja, ik zit bij elmers
Bij wie rij je?quote:
Ja! Ben de weg al opgeweest, best leuk maar vind het toch wel moeilijk. Alles zo in 1 keer. Maar het schakelen, remmen gassen ging wel aardig.quote:
Je lest toch niet in Hengelo of wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij heet Albert. En thx, maar ik ben alweer terug
écht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Markster het volgende:
[..]
(...) Ja! Ben de weg al opgeweest, (...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |