Dit moet je voor het examen idd even afleren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, net de laatste officiele rijles voor mijn examen gehad
het ging wel ok, ik trap alleen te veel onnodig de koppeling in [verkeerd aangeleerd automatisme], en ik had ergens verkeerd voorgesorteerd voor rechts af slaan
verder ging het wel goed
*nagelbijt*
ik weet de naam van mijn examinator, meneer de vos [leiden]
ben benieuwd, mijn instructeur zei dat het wel een relaxte man was.
probleem met ontkoppelen is dat je A) vooruit kan schieten en B) mensen je niet direct zien (af) remmen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hem nooit in de bocht in hoor! laat hem alleen vlak van te voren weer opkomen
en met afremmen ook koppelen, terwijl dat niet hoeft
Feli!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Kroen het volgende:
Hoi
Vorige maand was ik dus gezakt voor rij examen B maar vandaag wel geslaagd!
Denk ik meld 't even
Gefeliciteerd!quote:
En jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Kroen het volgende:
Hoi
Denk ik meld 't even
In de tijd ertussen nog 3 lessen genomen, m'n instructeur zei dat ik er nog 2 had moeten nemen maar ik had er eigenlijk wel genoeg van. Gelukkig geslaagd!
Totaal 43 lessen gehad.
Jammer! Misschien een kalmeringsmiddeltje nemen volgende keer? Daar is al aardig wat over geschreven in de afgelopen topics. Vanmorgen zag ik Rob Oudkerk (oké, die heeft misschien wat alternatieve dingen gedaan, maar hij is huisarts, daar gaat het nu even omquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Ms_Furious het volgende:
Om alle blije berichten een beetje naar beneden te halen, ik ben gezakt vanmiddag. Groot gelijk ook van die examinator, ik reed echt als een debiel gewoon. Natuurlijk toen ik wegreed na het examen reed ik wel weer supergoed. Leuk joh examenvrees. Ik ben boos op mezelf![]()
volgende keer beter, johquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Ms_Furious het volgende:
Om alle blije berichten een beetje naar beneden te halen, ik ben gezakt vanmiddag. Groot gelijk ook van die examinator, ik reed echt als een debiel gewoon. Natuurlijk toen ik wegreed na het examen reed ik wel weer supergoed. Leuk joh examenvrees. Ik ben boos op mezelf![]()
zul je zien gaat het vandaag voor geen meterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
over 2 uur rijden, ff veel parkeren enzo oefenen voor donderdag
wat moest je doen bij die intakeles dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zaterdag had ik m'n intakeles, nu zometeen mag ik m'n eerste echte les van 2*50 min
Beginnetje maken met rijden en veel praten over de te nemen lessen enzo, dus wél gereden maar vooral geluldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat moest je doen bij die intakeles dan?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Kroen het volgende:
Hoi
Balen zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Ms_Furious het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |