Het gras is meestal groener bij de buren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste twee foto's voor de categorie CDhoesjes portretten. Ben niet heel tevreden, ik vind de foto's die Jo (op de foto) van mij heeft gemaakt veel leuker geworden. Maar dat is altijd he, die van de ander zijn altijd leuker...
gestemd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef Toeps het volgende:
Spamslet meldt!
http://www.soty.nl/Bianca
Stemmen met mail@inter.net is me tot nu to nog relatief vaak gelukt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gestemd.
hij weigerde eerst mijn anti-spam email adres
Lekker ding zegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef Toeps het volgende:
Spamslet meldt!
Ik vind die eerste wel dope... tweede wat minder voor een cdhoesje..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste twee foto's voor de categorie CDhoesjes portretten. Ben niet heel tevreden, ik vind de foto's die Jo (op de foto) van mij heeft gemaakt veel leuker geworden. Maar dat is altijd he, die van de ander zijn altijd leuker...
Geen. Het is een schoolopdracht, we moeten het gewoon allemaal uit de dikke duim zuigen dus. Maar we moesten in ieder geval twee hele verschillende hoesjes maken, vandaar de blije en de depri foto's. Ik moet alleen zeggen dat ik nog niet zo ervaren ben in modelfotografie. Vind het moeilijk om aanwijzingen te geven en zo, en achteraf heb ik veel leukere ideeen dan tijdens het maken en zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Charizma het volgende:
Wat voor muziek is het trouwens ?? heb je wat meer info ?
Goedesavonds! Mag ik u bij deze herinneren aan een print? (Tevens voor meneer Re, mag ik u ook even herinneren?)quote:
wanneer wil je hem hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Goedesavonds! Mag ik u bij deze herinneren aan een print? (Tevens voor meneer Re, mag ik u ook even herinneren?)
let op je msn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Goedesavonds! Mag ik u bij deze herinneren aan een print? (Tevens voor meneer Re, mag ik u ook even herinneren?)
Gracias! Ik zit nog even te denken hoe we die foto van jou naar mij naar modellenbureau gaan krijgen. Misschien is het een goed idee als je hem zelf daar langsbrengt of zo, het zit immers in Amsterdam centrum. Anders wordt het zo'n over en weer gedoe. Of ik haal hem bij je op en lever hem daar af, of zo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
wanneer wil je hem hebben... ik ga hem vrijdag laten printen denk ik dus...
ah ok... jammer.. ik dacht een leuke meid als jou maakt vast ook goeie muziekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Geen. Het is een schoolopdracht, we moeten het gewoon allemaal uit de dikke duim zuigen dus. Maar we moesten in ieder geval twee hele verschillende hoesjes maken, vandaar de blije en de depri foto's. Ik moet alleen zeggen dat ik nog niet zo ervaren ben in modelfotografie. Vind het moeilijk om aanwijzingen te geven en zo, en achteraf heb ik veel leukere ideeen dan tijdens het maken en zo.
Student of the Year! Zie hier mijn mooie spamtopic.
waar in het centrumquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gracias! Ik zit nog even te denken hoe we die foto van jou naar mij naar modellenbureau gaan krijgen. Misschien is het een goed idee als je hem zelf daar langsbrengt of zo, het zit immers in Amsterdam centrum. Anders wordt het zo'n over en weer gedoe. Of ik haal hem bij je op en lever hem daar af, of zo?
Is goed! Jij had toch nog zo'n nieuwe fan die getest moest worden?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:52 schreef Re het volgende:
[..]
waar in het centrum... en langskomen mag natuurlijk altijd
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is goed! Jij had toch nog zo'n nieuwe fan die getest moest worden?
je naam staat er op hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:34 schreef Toeps het volgende:
http://members.lycos.nl/boompje84/livejournal/biancacd.jpg
Creatie van de klasgenote die ik op de foto heb.
owww je zonnebril zal het goed doen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oei! Heb je er wel veiligheidsriempjes bij? En zo'n grote scheikundebril?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Derde hoesje, deze keer met titel. De eerste hebben we trouwens de foute titel "On My Own" meegegeven, in van die mooie geschreven letters.
da's vroeg!quote:
och, who cares, jouw slaapquote:
tssssss nah ja pringles iemand?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
och, who cares, jouw slaap
truste dan maar
Ik heb net op je gestemdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef Toeps het volgende:
Spamslet meldt!
Ik ben al weer te lang wakkerquote:
quote:
Wakker enzo, zo maar is kijken hoeveel geld ik teveel uitgegeven heb aan nieuwe kledingquote:
werkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wakker enzo, zo maar is kijken hoeveel geld ik teveel uitgegeven heb aan nieuwe kleding. Misschien toch maar wat terugbrengen ofzo
. En dan straks, werken..
Mij kennende hou ik gewoon alles hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:16 schreef Re het volgende:
[..]
werken
toch kutweer
en showen die hap voordat je het terugbrengt![]()
MIsbruikte spamsletjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:18 schreef ableton het volgende:
morgen! Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje vier)
Kan de topic titel aangepast worden, vind het nogal kwetsend.
Ik kan er ook niets aan doen, elke morgen word ik er gewoon weer in meegesleept en ik kan het niet ontwijken of voorkomen.
En al die teksten op de pakjes "spamsletten kan impotentie veroorzaken", "spamsletten is schadelijk voor u en uw omgeving"... ik wil het ook niet, maar het gebeurd gewoon ja, hou op met verschil maken, iedereen is gelijk.
* ableton zich een misbruikt spamsletje voelt![]()
hmmm nee da's niet slim, te groot of te klein?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mij kennende hou ik gewoon alles hoor. Alleen heb echt alweer teveel uitgegeven
. En een shirtje in de verkeerde maat gekocht, heel dom
.
TRUTquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:18 schreef ableton het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen, elke morgen word ik er gewoon weer in meegesleept en ik kan het niet ontwijken of voorkomen.
En al die teksten op de pakjes "spamsletten kan impotentie veroorzaken", "spamsletten is schadelijk voor u en uw omgeving"... ik wil het ook niet, maar het gebeurd gewoon ja, hou op met verschil maken, iedereen is gelijk.
Hoi Dude.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi FOTters!
Misschien hebben jullie nog goede adviezen (door schade en schande wijs geworden)?
Ongeoorloofd gebruik van foto's
Hee SharkBabequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Dude.
Zie deze threads:
Copyright foto's en Fok policy deeltje 2
Copyright foto's en Fok policy
Je kan er over het algemeen weinig tegen doen tenzij je veel geld hebt. Zelfs de Telegraaf gebruikt foto's zonder te betalen heb ik vernomen. Het beste is daarom om je foto's niet te groot op internet neer te zetten.
Dat kost je een avondje BBQenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Hee SharkBabe![]()
![]()
Handige linkjes en je hebt ze daar ook al neergezet zie ik. Dank je wel!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Prima, ik zal zaterdag gaan BBQ-en.
We nemen een karbonaatje op je![]()
![]()
kwil verbrand gronings vleeschquote:
vroeg grijsquote:
Zo is 't goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kwil verbrand gronings vleesch![]()
![]()
zo goed?
[..]
vroeg grijs
Ben ik gevaarlijk?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:18 schreef ableton het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Je bent van harte welkom deze zomer hoor![]()
"het is toch ons bier?"quote:
Gefeliciteerd kerel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
Olé! Ben toegelaten op de kunstacademie![]()
GVD nu MOET ik foto's gaan maken...![]()
![]()
feliquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
gefeli man!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
Goed zeg!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:53 schreef ableton het volgende:
dank je
met teveel foto'sgewoon mijn portfolio en een opdracht foto.de helft van mijn portfolio staat wel ergens hier op fok
je dacht er vanwege het weer aan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef Debsterr het volgende:
En ik heb vanochtend ook maar een nieuwe bikini gekocht![]()
je snapt het niet, dan kan ze gelijk testen of die wel waterdicht is in de regenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je dacht er vanwege het weer aan?
waren ze in de uitverkoop vanwege het weer?
Gefeliciteerd abletonquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef ableton het volgende:
![]()
dank en ja hoop het wel anders heb ik een probleem hehequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ableton![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel pleziertjes gewenst op je opleiding!
Wanneer ga je beginnen? gewoon in september of zo?![]()
zeer voorspelbaar maar tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef Debsterr het volgende:
En ik heb vanochtend ook maar een nieuwe bikini gekocht![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:42 schreef Toeps het volgende:
Toch is het niet verkeerd, zo de hele dag in bed liggen met je laptop op schoot.
Mee eensch is ons lekker maken met een dooie mus...quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Er zijn altijd mensen die moeten het er weer inwrijven....
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:![]()
....is het bij jullie ook zo heet? (33 graden)
gelukkig hebben we airco in het internetcafequote:
Ook voor jou.... Daar willen wij foto's van....quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:![]()
....is het bij jullie ook zo heet? (33 graden)
jah, lekker, hier hoef je je kop maar uit het raam te steken en je hebt met windkracht 10 en 50 liter regen per seconde gelijk bevriezingsverschijnselen... stuur eens wat zon door ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gelukkig hebben we airco in het internetcafe
ik straal wel een par graden richting nederland ok ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:40 schreef Re het volgende:
[..]
jah, lekker, hier hoef je je kop maar uit het raam te steken en je hebt met windkracht 10 en 50 liter regen per seconde gelijk bevriezingsverschijnselen... stuur eens wat zon door ofzo
ok.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ook voor jou.... Daar willen wij foto's van....![]()
thnxquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik straal wel een par graden richting nederland ok ?
heyquote:
[Centraal] Wie helpt mij een nieuwe camera vinden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:42 schreef UncleSam het volgende:
Jongens help me is uit de knoop, wat is beter. Een Sony DSCW50 of een canon ixus 60?
Prijs verschilt niet zo veel, megapixels zijn hetzelfde, zoom is hetzelfde. Wat is er nu beter aan de Canon. De naam zelf?
nee, want ik heb geen idee welke camera beter is. Dat ligt o.a. aan jouw wensen en voorkeuren...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:51 schreef UncleSam het volgende:
Kan je misschien in dat topic antwoord geven dan![]()
Dan ruk je er toch random eentje van het schapquote:
jaa hun hebbuh een grotuh naam, net alz Nikon en dei andere, Pantex guloof ik ofsow. Ut klopd dat je daarfoor betaaldquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb totaal geen wensen of voorkeuren
Ik vraag me af welke camera, inhoudelijk, beter is.
Volgens mij is die Canon een stuk duurder, omdat hun een grote naam hebben in de camera wereld of niet, en dat je daarvoor meer betaald, of niet?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaa hun hebbuh een grotuh naam, net alz Nikon en dei andere, Pantex guloof ik ofsow. Ut klopd dat je daarfoor betaald
biertje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:51 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik "breezer" praat dan?
Ja, het komt allemaal door mijquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef Subhuman het volgende:
Kom op, doe even normaal. Nu weten we ook waar de geluiden dat FOT een groot kliekje is vandaan komen.
Sjezus, Re is weg en het valt hier gelijk doodquote:
als je het dan toch wil weten: sony is goed in muziek en canon in camera's en foto kopieerapparaten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb totaal geen wensen of voorkeuren
Ik vraag me af welke camera, inhoudelijk, beter is.
Volgens mij is die Canon een stuk duurder, omdat hun een grote naam hebben in de camera wereld of niet, en dat je daarvoor meer betaald, of niet?
Dordt he? Toch niet in het centrum?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjezus, Re is weg en het valt hier gelijk doodzal van de week is kijken of die bikini past, en zo ja, heel misschien post ik dan wel een foto
. Misschien ook niet! Verder was werken druk, en heb ik zo autorijles. Begeef je dus niet in de buurt van Dordrecht, Zwijndrecht, Ridderkerk. H.I. Ambacht en Rotterdam
.
angsthaas...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dordt he? Toch niet in het centrum?
An blijft maar binnen vanavond![]()
Zo had ik het eigenlijk nooit bekeken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
als je het dan toch wil weten: sony is goed in muziek en canon in camera's en foto kopieerapparaten.
Ga dan maar voor de canon.
Dus jij koopt ook zonder problemen je groentes bij de shell en je benzine bij albert heijn?quote:
Ik kom nooit bij Shell. Is een tic die ik heb overgehouden uit de tijd dat Shell nog erg fout in ZuidAfrika zat. Alweer 15 jaar geleden, misschien moet ik toch eens van die gewoonte af.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus jij koopt ook zonder problemen je groentes bij de shell en je benzine bij albert heijn?
ik zou niet eens weten hoe ik bezine in een auto moet krijgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij Shell. Is een tic die ik heb overgehouden uit de tijd dat Shell nog erg fout in ZuidAfrika zat. Alweer 15 jaar geleden, misschien moet ik toch eens van die gewoonte af.
En ik wist niet dat AH benzine verkocht? Ik vind het al erg genoeg dat ze PCs verkopen (tenminste: dat heb ik gehoord: ik doe zelf geen boodschappen, ik ben niet voor niks getrouwd)
Het was meer hypothetisch gesproken. Maar misschien spreek jij geen hypothetisch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
Ik kom nooit bij Shell. Is een tic die ik heb overgehouden uit de tijd dat Shell nog erg fout in ZuidAfrika zat. Alweer 15 jaar geleden, misschien moet ik toch eens van die gewoonte af.
En ik wist niet dat AH benzine verkocht? Ik vind het al erg genoeg dat ze PCs verkopen (tenminste: dat heb ik gehoord: ik doe zelf geen boodschappen, ik ben niet voor niks getrouwd)
HOU OP!!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
HOU OP!!!!!
ik heb minimaal 1000 psu's van die krengen vervangen die ze als aanbieding hadden..![]()
Mobo vervangen in 10 minuten en een PSU in 3 ...![]()
never mind ik heb toch niets met auto'squote:
Ik had er een slecht cijfer voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was meer hypothetisch gesproken. Maar misschien spreek jij geen hypothetisch?![]()
yup. Die van mij heeft afgelopen zondag al zijn 1000e foto gemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:35 schreef prupke het volgende:
had ik al gemeld dat ik een nikon D200 heb inmiddels???![]()
PSU = power suply Unit oftwel een Voedingquote:
whehe, die van mij zit op 15000quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup. Die van mij heeft afgelopen zondag al zijn 1000e foto gemaakt
quote:
afgelopen 2 maanden heb ik bij elkaar 15 shoots gehad, elk zo'n 300-400 foto's dus rekent u maaar uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar da's geen D200
Die van mij komt neer op 500 per maand-vinnik best wel veel want met film deed ik er 500 per jaar.... en de jouwe?
en dan ga je om 9 uur je bed uit?, of lig je weer te luiwammesopbedtelaptoppenquote:
Nee, ik doe een poging huiswerk te maken. Maar ik ben nog steeds niet begonnen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
en dan ga ke om 9 uur je bed uit?, of lig je weer te luiwammesopbedtelaptoppen
er zijn wel middelen om je aan de slag te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, ik doe een poging huiswerk te maken. Maar ik ben nog steeds niet begonnen...
Ik moest eerst ontbijten voor ik de puf hier te reageren..quote:
Als je klaar bent, kom je dan heir effe de boel opruimen???quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:59 schreef Toeps het volgende:
Ik ben nu bezig met de grote schoonmaak, nog steeds geen huiswerk gedaan. Maar goed, morgen ook nog.
teeeeering! da's ruwweg 5 keer zoveel als ik. ik heb al moeite met 3 shoots per maand af te ronden in mijn vrije uurtjes, 15 shoots in 2 maanden lijkt me helemaal een feestquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef Re het volgende:
afgelopen 2 maanden heb ik bij elkaar 15 shoots gehad, elk zo'n 300-400 foto's dus rekent u maaar uit(plus nog het freubel werk tussendoor natuurlijk)
Mag ik ook ontbijten bij jou ma ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik ga maar eens lunchen bij mijn ma... aardbeien op brood
Dat denk ik niet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:26 schreef Vliegvrager het volgende:
Goed zo subbie, nou komen we ergens. Dat 'niet ter vervanging' slijt er vanzelf wel wel uit ;)
Het is iig wel een grote verbetering tov de d70, vooral dat enorme scherm valt meteen op. Maar ook de bediening is veel beter nu. En die lens, daar kan ik maar 1 ding over zeggen:quote:
Dat viel mij (prupke) ook al opquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is iig wel een grote verbetering tov de d70, vooral dat enorme scherm valt meteen op. Maar ook de bediening is veel beter nu. En die lens, daar kan ik maar 1 ding over zeggen:
Nagasaki? daar hebben ze toch een stukje Nederland gebouwd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef Vliegvrager het volgende:
wat is het stillekes hier![]()
Tijd voor actie. Raadseltje. Waar is deze plaat geschoten? Give or take 100 km.
[afbeelding]
Da's ruim over de 100km, maar je zit thematisch erg warm: in de stoptrein van Hiroshima naar Miyajima. Ik reken m 14.gifquote:
dream onquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef Subhuman het volgende:
Dat denk ik niet!Ik zorg er wel voor dat dat er niet uitslijt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Da's ruim over de 100km, maar je zit thematisch erg warm: in de stoptrein van Hiroshima naar Miyajima. Ik reken m 14.gif![]()
Grappig hoe de Japanse dom 'gladder' is dan de Utrechtse. Net of ie later gebouwd is![]()
En je gaat natuurlijk voor een my first sony alpha systeem van Sony.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef Subhuman het volgende:
Dat denk ik niet!Ik zorg er wel voor dat dat er niet uitslijt.
Positievere attidude graagquote:
De Kijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de kijk gelezen dat ze van plan waren om em te bouwen... hij's staat ws ook een stuk rechter?
[afbeelding]
Gelukkig niet zeg, dat zou nog eens saai zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:24 schreef Xilantof het volgende:
Mijn toekomst ligt nog niet vast.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Met dat geld kan je veel mooie objectiefjes aanschaffen.. 28mm f/1.4 bijvoorbeeld![]()
oja, en dat betekent ook dat jij je msn naam moet aanpassen naar "werken zuigt" of iets dergelijks
bij nader inzien:
Gisteren een detacheerder aan mijn tafel.. Hij zocht kandidaten voor een nieuw project. Op zich tof maar je wordt daar opgeleid tot werkvoorbereider. Das ook tof. Maar om daar nu al mee te beginnen (ben 21 als ik mijn papiertje heb) en dus mijn toekomst vast te leggen... Liever nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat zou nog eens saai zijn![]()
die foto is best een beetje *auw-aan-de-oogjes*quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Blijft het hier toch stillekes. Laat ik jullie maar weer vermaken met een vakantie-snapje:
Kerel in jurk, geen trafo (denk ik):
[afbeelding]
Ik zal vragen of ze morgen de zon wat zachter zetten hierquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die foto is best een beetje *auw-aan-de-oogjes*
neh, laten ze 'm maar gewoon hierheen sturenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zal vragen of ze morgen de zon wat zachter zetten hier![]()
altijd jammer he die koppen op de voorgrond, de mensen in de achtergrond geven wel mooi het perspectief weer en de groote van die poort daarachterquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Blijft het hier toch stillekes. Laat ik jullie maar weer vermaken met een vakantie-snapje:
Kerel in jurk, geen trafo (denk ik):
[afbeelding]
Overmorgen, okay? Vanaf dan zit ik toch binnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
neh, laten ze 'm maar gewoon hierheen sturen![]()
quote:is het leuk daar?
mag ik jou complimenteren op een hele mooie serie van je iPod?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
altijd jammer he die koppen op de voorgrond, de mensen in de achtergrond geven wel mooi het perspectief weer en de groote van die poort daarachter
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag ik jou complimenteren op een hele mooie serie van je iPod?
nee?
nou ik doe het lekker toch!![]()
beetje standaard commentaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
altijd jammer he die koppen op de voorgrond, de mensen in de achtergrond geven wel mooi het perspectief weer en de groote van die poort daarachter
foto's niet naar 550 geresizedquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[TK] Fotografieboeken
Ik kwam dit topic tegen en aangezien jullie fotograferen, dacht ik aan jullie. Het hoeft niks te zijn, maar voor hetzelfde geld zit er wel iets tussen.
Het is ook niet mijn topicquote:
I knowquote:
Op zich wel een goeie deal voor generalisten in fotografie, of mensen die dat willen worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[TK] Fotografieboeken
Ik kwam dit topic tegen en aangezien jullie fotograferen, dacht ik aan jullie. Het hoeft niks te zijn, maar voor hetzelfde geld zit er wel iets tussen.
waar????quote:
Wonen wij in hetzelfde huisquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
waar????
Oh bij jouw thuis.. wna thier is het de saaiheidszelfe
![]()
Ja en ga effe bier uit de koelkast halen op de terugweg van de koektrommel in de keuken.quote:
Eerst wijn, veel belangrijker dan jouw bierquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja en ga effe bier uit de koelkast halen op de terugweg van de koektrommel in de keuken.![]()
die wijn die je n hebt, is niet zo lekker hoor.. beetje muf..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerst wijn, veel belangrijker dan jouw bier
Jij drinkt bier, jij hebt helemaal geen smaak dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
die wijn die je n hebt, is niet zo lekker hoor.. beetje muf..![]()
Jou kennende... dat wat de dichtstbijzijnde afhaal je biedtquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:01 schreef Re het volgende:
zow, wat ga ik eens eten?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
okee. ik heb geleerd dat je niet moet gaan hardlopen als je roti hebt gegeten.
Ligt me blijkbaar iets te zwaar op de maag.
Hoi Debquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]hoi Tof!
Aai over buik geeft ofzo. Zo, buikpijn weer over
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Wijn
. Sigaretten
. Vaders
. Wat is m'n situatie toch gemakkelijk omschrijfbaar
.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar nu ben jij erdas veeeel beter
:P.
Je noemde me lekker wijfquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je noemde me lekker wijf. Wanneer kom je vervroegd terug
![]()
Haha, zou dat wel mogen van mn vaderquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]Debsterrrr is een lekker wijf! Debsterrr is een lekker wijf!
![]()
wanneer mag ik bij je intrekken dan?
owhoi re
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]Debsterrrr is een lekker wijf! Debsterrr is een lekker wijf!
![]()
wanneer mag ik bij je intrekken dan?
owhoi re
ow...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, zou dat wel mogen van mn vader(troubles thuis enzo
) Maar van mij mag het altijd hoor
Ja! Het huis uit het huis uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow...
zullen we dan gaan samenwonen![]()
Het is hier nu 25 graden. precies goed dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef Re het volgende:
[..], hey FB
![]()
, nog beetje warm daar, t'is hier tyfus koud enzo dus kan wel wat gebruiken
dan maken we meteen een studioquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Het huis uit het huis uitwoeiii
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het is hier nu 25 graden. precies goed dus
niks voor jou dustrek maar een trui aan
![]()
Jaaaaaa goeie optie!!! Re, opzouten. We nemen je huis in! Spullen mag je laten staan hoor, vindne we niet ergquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan maken we meteen een studioword jij mijn model
weet je wat?
we stampen re uit zijn huis![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan maken we meteen een studioword jij mijn model
weet je wat?
we stampen re uit zijn huis![]()
ik voel me hier in de minderheid...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaaa goeie optie!!! Re, opzouten. We nemen je huis in! Spullen mag je laten staan hoor, vindne we niet erg
ok dan gooien we je met liefde enzoquote:
Ja, als ik je spank gaat dat niet werken, vind je toch alleen maar lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik voel me hier in de minderheid..., won't give it up without a fight you know
jij tegen 2 meidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik voel me hier in de minderheid..., won't give it up without a fight you know
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, als ik je spank gaat dat niet werken, vind je toch alleen maar lekker. Je mag wel op bezoek komen dan hoor, wel van te voren bellen!
mijn bed wat doe jequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]je mag zelfs blijven slapen
op de bank of zo![]()
Ja, hij gaat niet ondertussen ofzo hoor. Met jou in bed is al gezellig genoegquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]je mag zelfs blijven slapen
op de bank of zo![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij gaat niet ondertussen ofzo hoor. Met jou in bed is al gezellig genoeg.
Mannenhoofden zijn ook ontzettend voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:57 schreef fraubitch het volgende:
[..](menig mannenhoofd slaat hier op hol)
Vrouwen en stil zijn =quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mannenhoofden zijn ook ontzettend voorspelbaar. Maar goed, als je terugkomt: ik zoek nog een huis. Inclusief huisgenoot
.
Maar ik verhuis niet naar dat vreemde land wat jij je thuishaven noemt hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik denk dat jij en ik eens moeten praten samen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ik verhuis niet naar dat vreemde land wat jij je thuishaven noemt hoor. Randstad ja
!
Oh wacht, er zit daar een IKEA he? Dan heb ik wel werk op zichquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wacht, er zit daar een IKEA he? Dan heb ik wel werk op zich
maar zeker wel hypotheek betalen huhquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey! het is jouw huis niet meer! kap daar eens mee!
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
och... ff de douane gebeld dat ze vliegtuigen uit Kreta goed moeten onderzoeken op bolletjesslikkers de komende 12 maanden
ge watte?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:08 schreef Re het volgende:
[..]
ja de man wordt weer gedecimeerd zie ik wel ....
yot bijna 0 gereduceerdquote:
wie is er hier dokterquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
yot bijna 0 gereduceerd, jullie denken dat ik een eindeloze geldtank heb huh
![]()
quote:
Kom nou terug joh uit Kreta, hier is het veeeeel leukerquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom nou terug joh uit Kreta, hier is het veeeeel leuker. Ik ben hier, weet je
![]()
je bedoelt "op" denk ik? Meer dan eens ook nog eens?quote:
Hey, doe is niet alsof je me zo goed kentquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bedoelt "op" denk ik? MEer dan eens ook nog eens?
sex? waar gaat het hier over sex?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
--> KEL of SEX
tot zoquote:
ach laat zequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
--> KEL of SEX
Tuurlijk, je bent een wandelende hormonenbomquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Hey, doe is niet alsof je me zo goed kent.
watsgebeurtquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Re het volgende:
[..]
ach laat ze... de jeugd van tegenwoordig he
Ik sta al 20 dagen droog ja, wat wil jequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent een wandelende hormonenbom
msn is zeker stuk? Dat ze FOT komen volspammen bedoel ikquote:
lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent een wandelende hormonenbom
Ik wil nat!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik sta al 20 dagen droog ja, wat wil je![]()
Foto's posten van m'n droogheid is niet interessant hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
msn is zeker stuk? Dat ze FOT komen volspammen bedoel ik
ah toe... ik kom hier al bijna nooit meer.. laat me ffquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ach een fotograaf ziet hier natuurlijk wel potentie in enzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
ah toe... ik kom hier al bijna nooit meer.. laat me ff
Ik denk dat er in US heel wat puberende puistjes anders over denkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto's posten van m'n droogheid is niet interessant hoor.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:23 schreef Debsterr het volgende:
Foto's posten van m'n droogheid is niet interessant hoor.
Ja maar dat zijn puberende puistjes. Die zijn mij te jongquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat er in US heel wat puberende puistjes anders over denken
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik maakte maar een geintje, het kan mij nl niets hormonenbommen
Mits in smaakvol monochroom geschotenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:24 schreef Re het volgende:
ach een fotograaf ziet hier natuurlijk wel potentie in enzo.... owww
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat er in US heel wat puberende puistjes anders over denken
En Low Keyquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mits in smaakvol monochroom geschoten
Haaii!quote:
Kreta zit vol met grieken (ben je alvast voorbereid voor die bolletjesonderzoeken) en dronken vakantiegasten-les 1, niet gaan compjoeteren, mensen ontmoeten! .quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef fraubitch het volgende:
ik sta ook al veel te lang droognu we het toch over hormonen hebben
helaaaasschquote:
griekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kreta zit vol met grieken (ben je alvast voorbereid voor die bolletjesonderzoeken) en dronken vakantiegasten-les 1, niet gaan compjoeteren, mensen ontmoeten! .
Weet je, ik heb nog geen zomervakantie gepland nu ik weer single benquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
grieken
dronken vakantiegasten
anabolen slikkers
wanhopige mannen
moet ik doorgaan?
debsterrr![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef fraubitch het volgende:
moet ik doorgaan?
Volgens mij had ik jou een andere opdracht gegeven dan een ander forum voor mij zoekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dit forum wat meer voor Debsterr dan?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:33 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij had ik jou een andere opdracht gegeven dan een ander forum voor mij zoeken![]()
ik doe het lekker met 3 rrrolt zo lekkerrr overrr mijn tongquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je, ik heb nog geen zomervakantie gepland nu ik weer single ben. Hoeveel kost een ticket Kreta
? Ennum, Debsterr met 2 maal r
Omdat jij het bent danquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik doe het lekker met 3 rrrolt zo lekkerrr overrr mijn tong
quote:
Ja, laat ons maar weer alleenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:38 schreef fraubitch het volgende:
trrrouwens lieverrrds! het is hierrr bijna 12 oerrr!! tijd om te gaan stappen!!![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Euj Guys
Tgaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hey Debdinges alles goed met u?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |