Geen idee, ik heb hem ook maar gevonden via googlequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
[..]Is die ook op grote resolutie te krijgen
Zulks een gemis als dat ontbreekt, welke plaats woon je dan?quote:
MIsschienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zulks een gemis als dat ontbreekt, welke plaats woon je dan?![]()
Anders post je effe foto's van de hoge gebouwen van Den Haag.quote:
Hengelo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dit heb ik ff bij de hand, ik zoek nog wel een betere.
[afbeelding]
Twin Cities baaaaabyquote:
zeg, waarom worden mijn plaatjes niet afgebeeld en die van jou (veel groter) wel?quote:
Elke plaats heeft een Skyline! Waar de toppen van de gebouwen samenkomen met de lucht, onafhankelijk van de hoogte van de gebouwen!quote:
Zie jij zo'n toren in Hengelo staan?quote:
quote:
Zeg, er zit een soort kip op je kasteeltje. Heb je dat door?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
en zelfs een naakte Herman Brood in 1975 mocht niet ontbreken in het kleien dorpje
[afbeelding]
Ook groningen!!quote:
Mooie bomen.quote:
bij het scrollen herkende ik de spits alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
De grote kerk op de Markt in Schagen.
Erg knap, buzzer. Leuk dat je 'm al herkende voordat je het hele plaatje zag joh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
bij het scrollen herkende ik de spits al
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.quote:
ik denk hoornquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendamquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.
Dat is geen gehucht ... dat is een sectequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendam.
Ah Cokedam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendam.
Damn, die wou ik dus ook posten bij het zien van de titel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De Rabobank toren gevestigd in Alimere:
[afbeelding]
Ik ben importquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dat is geen gehucht ... dat is een secte![]()
Jij dacht zeker dat mijn kinderen gestampte muisjes onder hun neusjes haddenquote:
Maak er een Zwaantje van en je hebt een deal knul!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Zeg, er zit een soort kip op je kasteeltje. Heb je dat door?
Oeh Skytower... pretty... Kon ik maar zeggen dat dat mijn skyline wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dit heb ik ff bij de hand, ik zoek nog wel een betere.
[afbeelding]
En bomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Flatje, boerderijte, watertorentje.
Wat een kut stad!quote:
Hoe kan ik je dan na-apen als ik het topic niet eens gelezen hebquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Na-aper. Lees voortaan eerst het topic door![]()
Waar vind je echte skylines in Nederland?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
Blijkbaar snappen veel mensen niet wat skyline betekent.
Rotterdam:quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waar vind je echte skylines in Nederland?
Behalve Rotterdam danquote:
Wel een mooie fotoquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Behalve Rotterdam dan
Wel typische skyline trouwensDe modernste die we hebben en dan toch nog met weiland en schaapjes
Het gaat niet zo zeer om hoogbouwskylines a la New York, het gaat erom hoe de foto genomen is (vanaf welke locatie). Ik bedoel, ik kan vanaf een terrasje een foto maken van de lokale kathedraal, maar dat is toch geen skyline foto? De contouren van hetzelfde gebouw, maar dan genomen vanuit een weiland aan de rand van de stad, dat is dan weer wel een skyline foto.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waar vind je echte skylines in Nederland?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:32 schreef Djep het volgende:
[afbeelding]
Altijd fijn als ik die toren weer zie![]()
Nee, ok, daar heb je gelijk in. Mijn punt is meer dat er waarschijnlijk van heel veel steden en dorpen gewoon geen duidelijke skylinefoto te maken is, omdat de gebouwen dermate laag zijn dat alles verscholen wordt door de bomen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om hoogbouwskylines a la New York, het gaat erom hoe de foto genomen is (vanaf welke locatie). Ik bedoel, ik kan vanaf een terrasje een foto maken van de lokale kathedraal, maar dat is toch geen skyline foto? De contouren van hetzelfde gebouw, maar dan genomen vanuit een weiland aan de rand van de stad, dat is dan weer wel een skyline foto.
voorbeeld van een skyline foto
voorbeeld van wat niet als een skyline foto beschouwd kan worden
Utrecht als je het mij vraagt, maar om nou te zeggen dat het een bijzondere skyline is..?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef Q. het volgende:
Dit is nou een skyline. Raadt de stad:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
Blijkbaar snappen veel mensen niet wat skyline betekent.
Doe dan maar een foto van jezelfquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
![]()
Voor een echte skyline moet ik een foto gaan maken, en ik heb geen digicam...
Als ik 10 meter loop kan ik opzich een skyline foto van Leiden maken.
Weet iemand waar die foto is gemaakt. Ik weet wel waar in de buurt, maar ik wil hem ook precies zo hebbenquote:
Ergens vanaf de doenkade?bij zestienhoven?/polder schieveen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Weet iemand waar die foto is gemaakt. Ik weet wel waar in de buurt, maar ik wil hem ook precies zo hebben![]()
waarom zo'n gare foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:05 schreef dimage het volgende:
Mijn skyline vanaf het balkon. Eerste buren zijn zo'n 4km verderop
[afbeelding]
Ja je woont in internet, Daar is alles mogelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:05 schreef dimage het volgende:
Mijn skyline vanaf het balkon. Eerste buren zijn zo'n 4km verderop
[afbeelding]
Hahaha, ja, die ken ik wel.quote:
Zelfs afgunstquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja je woont in internet, Daar is alles mogelijk
op geen enkele foto staat de euromast met je goede foto'squote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef Bellator het volgende:
Zeg Rotterdammers, post eens goede foto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat al een beetje op google earth te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ergens vanaf de doenkade?bij zestienhoven?/polder schieveen?
De Euromast behoor niet tot de skyline en staat bovendien best ver uit het centrum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op geen enkele foto staat de euromast met je goede foto's
Thnx, mooie foto's iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een beetje om een idee te krijgen hoe mooi de Meppeler toren te zien is...
[afbeelding]
[afbeelding]
yes =]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb ik het goed als ik hier in de CSM in Hoogkerk zie?
Waar woon jij, Hoogkerk ofzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
De tuin.
[afbeelding]
Hoogste gebouw van 't dorp
Dacht wel dattie ergens zou staan, maargoeddd 4 pagina's met huizen is me teveel om door te bladerenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef Volvoman het volgende:
[..]
mijn grap jatten heLees het topic door.
![]()
![]()
Wow, die's nog schever dan de toren van Pisa!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef nils7 het volgende:
Een betere van W'osterhout is er niet....
[afbeelding]
quote:
dat is trouwens wel een foto met heeeeeel veel kleurstoffenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Dit is trouwens veruit de geilste skyline van Europa.
[afbeelding]
Frankfurt am Main.
MAAR DAAR WOON IK NIEJ HEUR!!!11! ;d;d;;d
![]()
![]()
;d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |