Ergens vanaf de doenkade?bij zestienhoven?/polder schieveen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Weet iemand waar die foto is gemaakt. Ik weet wel waar in de buurt, maar ik wil hem ook precies zo hebben![]()
waarom zo'n gare foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:05 schreef dimage het volgende:
Mijn skyline vanaf het balkon. Eerste buren zijn zo'n 4km verderop
[afbeelding]
Ja je woont in internet, Daar is alles mogelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:05 schreef dimage het volgende:
Mijn skyline vanaf het balkon. Eerste buren zijn zo'n 4km verderop
[afbeelding]
Hahaha, ja, die ken ik wel.quote:
Zelfs afgunstquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja je woont in internet, Daar is alles mogelijk
op geen enkele foto staat de euromast met je goede foto'squote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef Bellator het volgende:
Zeg Rotterdammers, post eens goede foto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat al een beetje op google earth te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ergens vanaf de doenkade?bij zestienhoven?/polder schieveen?
De Euromast behoor niet tot de skyline en staat bovendien best ver uit het centrum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op geen enkele foto staat de euromast met je goede foto's
Thnx, mooie foto's iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een beetje om een idee te krijgen hoe mooi de Meppeler toren te zien is...
[afbeelding]
[afbeelding]
yes =]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb ik het goed als ik hier in de CSM in Hoogkerk zie?
Waar woon jij, Hoogkerk ofzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
De tuin.
[afbeelding]
Hoogste gebouw van 't dorp
Dacht wel dattie ergens zou staan, maargoeddd 4 pagina's met huizen is me teveel om door te bladerenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef Volvoman het volgende:
[..]
mijn grap jatten heLees het topic door.
![]()
![]()
Wow, die's nog schever dan de toren van Pisa!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef nils7 het volgende:
Een betere van W'osterhout is er niet....
[afbeelding]
quote:
dat is trouwens wel een foto met heeeeeel veel kleurstoffenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Dit is trouwens veruit de geilste skyline van Europa.
[afbeelding]
Frankfurt am Main.
MAAR DAAR WOON IK NIEJ HEUR!!!11! ;d;d;;d
![]()
![]()
;d
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |