Mooie bomen.quote:
bij het scrollen herkende ik de spits alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
De grote kerk op de Markt in Schagen.
Erg knap, buzzer. Leuk dat je 'm al herkende voordat je het hele plaatje zag joh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
bij het scrollen herkende ik de spits al
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.quote:
ik denk hoornquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendamquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als je er bij zet welk kut gehucht het betreft.
Dat is geen gehucht ... dat is een sectequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendam.
Ah Cokedam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor het geval je het kutgehucht waar ik woon niet herkend hebt, da's dus Volendam.
Damn, die wou ik dus ook posten bij het zien van de titel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De Rabobank toren gevestigd in Alimere:
[afbeelding]
Ik ben importquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dat is geen gehucht ... dat is een secte![]()
Jij dacht zeker dat mijn kinderen gestampte muisjes onder hun neusjes haddenquote:
Maak er een Zwaantje van en je hebt een deal knul!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Zeg, er zit een soort kip op je kasteeltje. Heb je dat door?
Oeh Skytower... pretty... Kon ik maar zeggen dat dat mijn skyline wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dit heb ik ff bij de hand, ik zoek nog wel een betere.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |