En sneijder, maar je mag best wat meer middenvelders hebben.. Boukhari, Pienaar en Galasek zijn vertrokken hoor..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny en davids? please we hebben maduro ook nog...

Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef jna het volgende:
[..]
Komt volgens mij door wat hij er onder aan heeft

quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.

Je brengt goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.

Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:

Stevie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:

Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msnquote:

Ja, dat is een inkoppertje. Ik heb van een bron gehoord dat Sjaak Polak niet naar Ajax komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msn) kwijt
. Ik zeg alleen dat ie niet naar Ajax gaat.

Als wat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!

Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!

Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.

Precies!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.

Heden en verleden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef DrDentz het volgende:
toch even de topscorer aller tijden van Oranje en FC Barcelona

Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardinges.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?![]()

Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardingesyan.
Kluivert is de man.

Kluivert is zinnig, die rotterdamer van een Schigt daarentegen nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |