Een beetje bloed, wat gekrijs... net een bevalling maar dan efficiënterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een teringzooi dát geeft?
Punt één; niets is ooit heilig geweest. Bespottelijke religieuze noties ook altijd. Twee; hier komt een tragedie op Griekse schaal: ik weet niet eens wat ik fout heb gedaan!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:00 schreef Bupatih het volgende:
De Karboenkel van vroeger maakte nooit fouten in zijn posts.
Is er dan niets meer heilig tegenwoordig?!
Daar mist iets!quote:ik denk dat ik vanaf nu maar elke vrouw ik ook maar aankijk meerdere malen met een hooivork door de buik ga steken.
Whehehe.equote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Daar had ik het niet over, jogy.Dankzij Pepijn van Onze Taal weten Karboenkeltje en ik dat zowel 'de topic' als 'het topic' kan.
Het ging me meer om dit stukje:
[..]
Daar mist iets!
Laat je wel je hooivork thuis?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, het zal allemaal wel. Ik ga zo toch naar de "verjaardag" van mijn nichtje dus de dag is toch al naar de knoppen.
'Ons' shirt is oranje!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef Bupatih het volgende:
1-0 voor die blauwe.
Je begrijpt natuurlijk dat niemand mijn nichtje gaat bewerken met hooivorken op straffe van een strafexpeditie op oud-testementaire schaal.quote:
Sorrie Boenkel, ik beldoel het goed hoor. Ik wil gewoon niet dat je opeens TBS zonder internet krijgt want dan moet ik je missen en dat wil ik niet. Nee, dat kán ik niet, mijn leven zal dan zijn laatste greintje vreugde hebben verloren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat niemand mijn nichtje gaat bewerken met hooivorken op straffe van een strafexpeditie op oud-testementaire schaal.
Daarbij doen haar eierstokken het nog lang niet en ga ik een mannenhatende tuinbroekpot die naar metal luistert van haar maken. Gewoon om mijn broeder te stangen.
Ik vond van nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Stofje?
Waarom heb je het goedemiddag topic gesloten?
Is het omdat men vind dat je een beetje raar bent?
Hij kan ook helemaal niets meer hebben, ons lieve Stofje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Stofje?
Ik bedoelde het niet negatiefquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Stofje?
Ik ontken alles, pertinent.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef Dagonet het volgende:
Hebben Boenkel en Jogy nou eigenlijk al eens een keer in lederen broeken gehuld gehuppeld door Berlijn?
Ja. Je hebt nog genoeg plek om lekker te baggeren, hoeft niet in een nieuw topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef VaderJacob het volgende:
Zeg jogy dat stormlooptopic van me wat je net op slot gooit, was dat nou egt nodig
Nou dankjewel ik vond dat sommige best lekker meededen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja. Je hebt nog genoeg plek om lekker te baggeren, hoeft niet in een nieuw topic.
Dan hou je alleen de topictitel over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:06 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou dankjewel ik vond dat sommige best lekker meededen.
Kan je niet gewoon het gebagger weghalen en het nog 1 kans geven![]()
Zo slecht was het nietquote:
Als je even in de slotjeslijst kijkt zie je wel dat het vandaag wat druk is met de baggerende teringhonden mensen die niet helemaal door hebben hoe zich te gedragen hier. Als het een keer wat rustiger is en er is ruimte voor jouw soort topics dan zal het zo'n vaart niet lopen. Of je doet even je best voor een grappig ( subjectief, ik weet het ) topic. Alvast bedankt en nog een prettige dag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zo slecht was het niet![]()
Er staat egt wel leuke reacties tussen.
Het was grappigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je even in de slotjeslijst kijkt zie je wel dat het vandaag wat druk is met de baggerende teringhonden mensen die niet helemaal door hebben hoe zich te gedragen hier. Als het een keer wat rustiger is en er is ruimte voor jouw soort topics dan zal het zo'n vaart niet lopen. Of je doet even je best voor een grappig ( subjectief, ik weet het ) topic. Alvast bedankt en nog een prettige dag.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
Zo subjectief is dat niet.
Als ik in je topic post, en het is geen sluitpost, kun je ervan uitgaan dat ik het grappig vind. En dat is het enige wat telt in ONZ.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:33 schreef VaderJacob het volgende:
Maargoed jij bent de mod jij beslist.
Jij ook een prettige dag hoor![]()
Ik ben niet op 11-11 jarig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat leuk!!
We zijn op dezelfde dag jarig![]()
Hoezo heb je wat te verbergenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet op 11-11 jarig!
Je denkt toch ook niet dat ik in 1111 geboren ben?
Het is nep! Mijn hele profiel, mijn hele fotoboek...allemaal nep!
Ja. Ik wil graag anoniem over straat kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Ik wil graag anoniem over straat kunnen.
Nee, ik ben nog bezig met een fors sportschooltraject om de lederen broek te vullen met een mooi, bol mannenkontje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef Dagonet het volgende:
Hebben Boenkel en Jogy nou eigenlijk al eens een keer in lederen broeken gehuld gehuppeld door Berlijn?
Hij heeft een mailtje gehad met uitleg. Vraag het hem dus maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef _Gromit_ het volgende:
Hoi.
Weten jullie waar BrauN is? Hij zal toch zeker geen ban hebben, of wel? Er staat immers niets in MED.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef _Gromit_ het volgende:
Hoi.
Weten jullie waar BrauN is? Hij zal toch zeker geen ban hebben, of wel? Er staat immers niets in MED.
Ja, dat liet ie me zien inderdaad. Beetje slap verhaal allemaal hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft een mailtje gehad met uitleg. Vraag het hem dus maar.
Grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ja, dat liet ie me zien inderdaad. Beetje slap verhaal allemaal hoor.
Gelukkig kan ie morgen een unban aanvragen. En we hopen allebei dat zoiets als dit nooit weer voorkomt! Want dan gaan er koppen rollen!![]()
En dat noem ik een doodsverwensing...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
sterf kutnewbie
Ik edit die verwensingl weg en voor de rest doen wij ons werk wel en doe jij wat jij normalitair in een dag doet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef -Marc- het volgende:
Fok User TR_SoldieR
Gooi die dan ook dicht...
[..]
En dat noem ik een doodsverwensing...
Krijg zelf griepquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit die verwensingl weg en voor de rest doen wij ons werk wel en doe jij wat jij normalitair in een dag doet.
Excuus voor het volgende: Wat loop je nou te miepen man, heb je er last van, rotten je ballen spontaan weg als je dat topic in de topiclijst ziet? Als je het een baggertopic vind dan kijk je er gewoon overheen, mocht het voor jou onmogelijk zijn om je er overheen te zetten zonder psychische hulp dan raad ik je aan om jezelf in een donker kamertje op te sluiten zonder internet want anders krijg je het nog moeilijk in het echte leven, want daar zal het nog veel vaker voorkomen dat er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:13 schreef -Marc- het volgende:
Oké, maar waarom gaat dit "gezellige" topic niet dicht?
Fok User TR_SoldieR
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Wie heeft dat leuke foto-topic verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |