Yep, die ken ik. Hij lijkt mij te groot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:35 schreef milagro het volgende:
Het kussen dus (Form Fix kussen XL, effe doorklikken)
Niet goedkoop alleen, maar wel ideaal, ook voor ná de bevalling, jaaaaaaaren erna
Of "Hij/ zij zal er toch uit moeten"....quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:39 schreef sjak het volgende:
Eeehhh, is:"Ik kan toch niet meer terug" voldoende relativeren?
Ah, relativeren vind ik juist erg moeilijk, maar over dit onderwerp gaat het me (vooralsnog!!!quote:Normaal is relativeren één van mijn kernkwaliteiten. Maar niet over dit onderwerp![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef milagro het volgende:
Het 'mooie' is, dat het je, ondanks die negen maanden en een overload aan info, toch overvalt, en je dus op het moment zelf geen tijd hebt om te panieken en je, complicaties daargelaten, precies doet wat je moet doen, en precies aankan wat je moet aankunnen.
"morgen om deze tijd is het alweer 24 uur geleden" dat is mijn houvast bij iedere te verwachten pijn
Belaan, hier ook een kindje wat het vertikt om met haar hoofd naar beneden te gaan liggen. Hoeft ook nog niet nu, maar toch zit het me niet helemaal lekker. Heb echt zo'n voorgevoel dat ze zo blijft liggen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef Belana het volgende:
Sjak, baby al ingedaald! goedzo! Meid, dat je je druk maakt om de bevalling is heel natuurlijk, doe ik ook weer. Als het zover is... go with the flow... is alles wat je kunt doen.
Ik maak me toch voornamelijk druk om dat verkeerd om liggen merk ik. Als ik dan hoor dat jouw beebje al is ingedaald... (en ik weet best dat het met een 2e langer duurt enzo hoor...) Maar ik maak me gewoon druk. Ik ben sowieso ff stuk geloof ik... huilerig, moe... ik weet niet wat ik heb.
Doen jullie dat kussen nou echt onder je buik? Ik snap nooit zo goed hoe? Dat ligt helemaal niet lekker? Tussen mijn knieën is wel lekker idd.
Jaaaaah! Ze zit al in haar dertigste week!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Milagro lees ik het nou goed dat jij ook weer zwanger bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |