abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:37:28 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38190205
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:35 schreef milagro het volgende:
Het kussen dus (Form Fix kussen XL, effe doorklikken)

Niet goedkoop alleen, maar wel ideaal, ook voor ná de bevalling, jaaaaaaaren erna
Yep, die ken ik. Hij lijkt mij te groot.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:39:49 #177
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190233
Eeehhh, is:"Ik kan toch niet meer terug" voldoende relativeren?
Normaal is relativeren één van mijn kernkwaliteiten. Maar niet over dit onderwerp
Lekker douchen!
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:43:22 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38190268
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:39 schreef sjak het volgende:
Eeehhh, is:"Ik kan toch niet meer terug" voldoende relativeren?
Of "Hij/ zij zal er toch uit moeten"....
quote:
Normaal is relativeren één van mijn kernkwaliteiten. Maar niet over dit onderwerp
Ah, relativeren vind ik juist erg moeilijk, maar over dit onderwerp gaat het me (vooralsnog!!! ) redelijk af.
Ik bedenk me telkens dat miljoenen, zo niet miljarden vrouwen me voor zijn gegaan. Dus waarom zou ik het niet kunnen? En ja, het gaat pijn doen, heel erg veel pijn....
Maar nogmaals, welllicht raak ik volledig in paniek tegen die tijd....
pi_38190364
Ja, zo één heb ik ook maar dan van de HEMA. Hij is wel groot, maar wel erg handig en multifunctioneel.

En die houding van "miljoenen vrouwen hebben dit voor mij gedaan, dus ik kom er ook wel doorheen" probeer ik ook te houden Moonah, maar dat wordt moeilijker naarmate het dichterbij komt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:57:20 #180
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190427
Voorlopig roep ik nog: "Als de verloskundige niet doet wat ik wil, laat ik haar hier in huis achter, stap in de auto en rijd naar mijn "eigen" ziekenhuis." Daar is in ieder geval de ruggenprik geregeld. Dat geeft me wat rust... (Tot ik bedenk dat ik dan geen eens auto kan/wil rijden )

Bij mij is de schrik trouwens weer gekomen toen ik de kraamverbanden mocht aanschouwen
Lekker douchen!
pi_38190456
Het 'mooie' is, dat het je, ondanks die negen maanden en een overload aan info, toch overvalt, en je dus op het moment zelf geen tijd hebt om te panieken en je, complicaties daargelaten, precies doet wat je moet doen, en precies aankan wat je moet aankunnen.

"morgen om deze tijd is het alweer 24 uur geleden" dat is mijn houvast bij iedere te verwachten pijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:09:39 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_38190607
Sjak, baby al ingedaald! goedzo! Meid, dat je je druk maakt om de bevalling is heel natuurlijk, doe ik ook weer. Als het zover is... go with the flow... is alles wat je kunt doen.
Ik maak me toch voornamelijk druk om dat verkeerd om liggen merk ik. Als ik dan hoor dat jouw beebje al is ingedaald... (en ik weet best dat het met een 2e langer duurt enzo hoor...) Maar ik maak me gewoon druk. Ik ben sowieso ff stuk geloof ik... huilerig, moe... ik weet niet wat ik heb.

Doen jullie dat kussen nou echt onder je buik? Ik snap nooit zo goed hoe? Dat ligt helemaal niet lekker? Tussen mijn knieën is wel lekker idd.
stormy waters...
sailin'
pi_38190637
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef milagro het volgende:
Het 'mooie' is, dat het je, ondanks die negen maanden en een overload aan info, toch overvalt, en je dus op het moment zelf geen tijd hebt om te panieken en je, complicaties daargelaten, precies doet wat je moet doen, en precies aankan wat je moet aankunnen.

"morgen om deze tijd is het alweer 24 uur geleden" dat is mijn houvast bij iedere te verwachten pijn
Dat doe/dee ik ook!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:13:56 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190695
Ach Belana Lijkt me ook niet prettig om te horen dat je baby nog niet goed ligt. Maar ja, relativeren he Het weer werkt ook niet mee qua humeur, jank anders gewoon effe lekker, ben je het weer kwijt

Ik ben al aan het oefenen met ademen dames, dat is toch goed

Het kussen heb ik ook niet onder mijn buik, maar lekker tussen mijn knieen en aan de andere kant mijn hoofd er tegen aan. Het ligt tegen mijn buik aan dus en dat is heerlijk geruststellend. (Haha, ik heb ook een soort terug naar de baarmoedergevoel nu ik het beschrijf )
Lekker douchen!
pi_38190747
Zoals sjak het omschrijft lig ik ook met dat kussen. Onder m'n buik heb ik helemaal geen ruimte voor dat ding. Nu niet en toen ik nog wat minder buik had ook al niet Ik lig ook vrij ver doorgedraaid als ik op m'n zij slaap, dus m'n buik haalt het matras wel.

Ik vermoed trouwens dat ik een gaatje tussen 2 kiezen heb morgen de tandarts maar even bellen, maar ze kunnen er nu vast niets aan doen. Om het te zien hebben ze een foto nodig en die gaan ze nu vast niet maken. Maargoed, ik bel maar even, misschien kunnen ze toch iets doen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:19:59 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_38190801
ah, zo doe ik het dus ook met dat kussen, ik vroeg me al af of ik raar was
stormy waters...
sailin'
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:25:42 #187
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190908
Nou ja, raar ben je wel
Lekker douchen!
pi_38191102
Ach je weet wie het zegt Belana
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:44:00 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38191212
Milagro lees ik het nou goed dat jij ook weer zwanger bent?

Ik zal mijn zus vragen of ze dat kussen morgen toch weer mee wil nemen. Ik heb nu een gewoon kussen tussen mijn knieën.

Belaan, het is maar een fase. Rustig aan hè.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:45:28 #190
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38191240
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:37 schreef Xanthe het volgende:
Ach je weet wie het zegt Belana
Lekker douchen!
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:48:04 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_38191287
Ik heb mijn kussen tussen mijn benen, dan tegen mijn buik aan (of half eronder) en dan tussen mijn armen. Mijn hoofd ligt gewoon op mijn slaapkussen. En als ik me dan omdraai, dan word ik wel wakker en mijn man ook, want het hele bed gaat dan bijna mee!

Belana, vervelend dat je je niet zo lekker voelt... Ik las trouwens dat 2e (en volgende) kindjes soms pas op het laatste moment goed draaien en indalen! Het komt wel goed.

Ten aanzien van de bevalling ben ik juist omgekeerd: in het begin van de zwangerschap wilde ik het er absoluut niet over hebben, ik had echt een struisvogeltechniek, en nu maak ik me er eigenlijk niet echt druk om. Ik weet hoe ik weeen op moet vangen, mijn man is er bij, ik voel me prettig in het ziekenhuis waar ik naar toe moet en de rest zie ik wel. Ik heb de garantie van het ziekenhuis dat de ontsluitingsweeen max 10 uur mogen duren en de persweeen max 1 uur, dus het echte bevallen moet binnen 12 uur klaar zijn, anders grijpen ze in. En dat stelt mij wel gerust.
pi_38191345
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef Belana het volgende:
Sjak, baby al ingedaald! goedzo! Meid, dat je je druk maakt om de bevalling is heel natuurlijk, doe ik ook weer. Als het zover is... go with the flow... is alles wat je kunt doen.
Ik maak me toch voornamelijk druk om dat verkeerd om liggen merk ik. Als ik dan hoor dat jouw beebje al is ingedaald... (en ik weet best dat het met een 2e langer duurt enzo hoor...) Maar ik maak me gewoon druk. Ik ben sowieso ff stuk geloof ik... huilerig, moe... ik weet niet wat ik heb.

Doen jullie dat kussen nou echt onder je buik? Ik snap nooit zo goed hoe? Dat ligt helemaal niet lekker? Tussen mijn knieën is wel lekker idd.
Belaan, hier ook een kindje wat het vertikt om met haar hoofd naar beneden te gaan liggen. Hoeft ook nog niet nu, maar toch zit het me niet helemaal lekker. Heb echt zo'n voorgevoel dat ze zo blijft liggen.
Ik hoorde wel dat een goede accupuncturist die met moxa werkt (soort dikke sigaret die boven de huid gehouden wordt) heel veel kan doen bij stuitligging. kijk hier maar bijvoorbeeld Dus mocht het hier echt zo ver komen dat we een stuitertje hebben dat ga ik maar even bij mijn oom (homeopaat/fysiotherapeut/accupuncturist) langs.
Ik hoef ook echt geen kussen onder mijn buik, dat past gewoon niet. Tussen mijn knieën wel inderdaad.
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:56:16 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38191443
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Milagro lees ik het nou goed dat jij ook weer zwanger bent?
Jaaaaah! Ze zit al in haar dertigste week!
Ze kan alleen heeeel goed haar mond houden!

Ge fe li ci teerd Milagro!
Fijn dat we er nu eindelijk gewoon over kunnen praten!
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:05:45 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38191637
Milagro! Gefeliciteerd!

En dan toch uiteindelijk 'vertellen'. OUD is onweerstaanbaar.
pi_38191812
En nota bene : het is NIET van Boebiedoe!!!!
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:16:06 #196
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38191895
Gefeliciteerd milagro En al dertig weken zeg, dan ben je absoluut de snelst stijgende nieuwe binnenkomer op de lijst!
Lekker douchen!
pi_38192003
ja ik ben er al weer bijna vanaf
dat is het voordeel van laat vertellen
deed ik met de eerste 2 ook, omdat ook toen het pas laat te zien was voor de buitenstaanders, die het genoegen hadden mij nooit naakt te hoeven zien

op de een of andere manier lijken die 9 maanden dan veel korter
pi_38192038
GEfeliciteerd Milagro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38192648
Milagro gefeliciteerd
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:45:17 #200
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38192771
Milagro, van harte! JE derde, leuk hoor!

Belana, een offday...je hebt er wel goed weer voor uitgezocht. Lekker in bed kruipen, of ben je alleen met LIam?

Ik heb heerlijk en lang geslapen (met lang kussen ook, tussen knieën en armen en tegen mijn buik).
Maar men o men, ik heb zo'n pijn, spierpijn. Draaien lukt dus gewoon echt niet en opstaan is ook een crime. Vannacht deed het zo'n pijn. Opstaan van stoel/wc lukt alleen door mijn handen op mijn bovenbenen te zetten en me zo op te richten. Alle spieren doen pijn lijkt het wel. En hoe het komt? Niet omdat ik moelijk ben gaan lopen zou ik zeggen, maar misschien ook wel.
Gisteren kon ik zelfs toen ik 'stond' alleen maar gebukt en met gebogen benen lopen, zo'n kramp in mijn spieren kreeg iktoen ik overeind wilde.
Nouja, komende dagen lekker blijven liggen en niets doen, mag niet eens afwasmachine uitruimen vna vriendje!!
Probeer er maar van te genieten, meer keus heb ik eignelijk ook niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')