abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:04:51 #151
103793 kozakken
Living the life
pi_38175455
Lief dat je vraagt Belana. Ik voel me momenteel vooral in m'n hoofd wat ambivalent. Ene kant blij om thuis te zijn en 'bankzaken' te doen , andere kant mis ik werk ook wel wat vnl omdat ik het gevoel heb de boel nog niet goed achtergelaten te hebben. (emotioneel dan, want werktechnisch draag ik weinig over. Dat kan eenvoudig door m'n collega's worden opgevangen. Zij hebben wel een veel hogere werkdruk op dit moment)

M'n hoofd heeft moeite om te wennen aan het feit dat m'n lijf niet wil. Dat is het zwaarste van deze hele geschiedenis.
Verder vordert de kamer van Jonne gelukkig heel gestaag door hulp van vrienden en door het doorpakbeleid van kozakkenman. Die zich momenteel trouwens met de verfkwast alweer boven bevindt. Het wordt zoooo mooi! Wanneer 't klaar is komen er vanzelf foto's in het kamertopic. Twee krijtwitte muren, een antracietgrijze muur, laminaat wordt vrijdag door kozakkenman gelegd en twee kasten in een iets donker lime kleur met deuren van zwart schoolbordverf. Mijn oude bed (van grenen) en verder opleuken met asecoires die we al hebben en die we nog gaan aanschaffen.
Daarna is het tijd voor de babykamer en de wieg op onze kamer. Finally!!

De osteopaat bevalt heel goed. Na twee behandelingen ben ik voor een groot gedeelte pijnvrij. Alhoewel ook hij opmerkt dat het nu meer gaat om ruimte scheppen in de wervels dan een permanent behandelen. Daarvoor is een zwanger lijf gewoonweg aan veel te veel invloeden onderhevig. Wel interessant om zijn zienswijze zo te horen. Het zijn dan ook interessante uurtjes met veel nieuwe nadenkstof voor me. Alleen dat vind ik al heel erg leuk en boeiend.
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:42:30 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_38177061
Je klinkt toch positief! Daar ben ik blij om! Het is best moeilijk om je erbij neer te leggen idd, maar het is nou eenmaal zo. Ik was erop voorbereid, dat scheelde.
Klinkt goed die nieuwe kamer voor Jonne! Ik kan daar ook naar uit kijken, maar dat moet allemal nog wachten.
Ik kan me voorstellen dat een ostheopaat een beetje dezelfde zienswijze heeft als een chiropractor en dat dat interessant is! Fijn ook dat je er zoveel aan hebt. Het is idd een beetje pappen en nathouden tijdens de zwangerschap, dat geldt voor mij bij de chiropractor ook, maar het helpt en dat is belangrijk!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:56:15 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_38177668
Ik heb er even over zitten lezen en dat klinkt goed zeg! Ik ga misschien ook eens naar 1 toe
stormy waters...
sailin'
pi_38179297
Kun je na 5 weken zwangerschap al last hebben van bandenpijn Mijn collega is nu 5 weken zwanger en heeft gezegt nu al bandenpijn te hebben!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_38179658
Hier vanmiddag weer bij de vlos geweest. Bloeddruk is goed, urine ook nog steeds goed. Hij ligt nu gewoon met zijn hoofd naar beneden en kontje omhoog. Heb ook de anti-D spuit gehad en die voel ik nu nog Ook meteen maar ff een naam van een drankje meegekregen voor de zuurbranden. Want als ik rennies neem krijg ik daar zuurbranden van dus dat schiet ook niet op. Nog 10 weken en dan is het eindelijk zover. Al dacht de vlos dat ie wel eerder kwam Laten we het dan maar hopen!!

En ohja ben ook eindelijk aangekomen Na 30 weken eindelijk een paar kilo erbij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38179956
owww hadden jullie in het begin ook zo'n last van je neus(bloedneuzen) .
en constant wakker worden midden in de nacht om te plassen .
word er wel een beetje erg moe van ik slaap denk nog maar vier uurtjes in me bed en val voor de rest overal in slaap
ow en ken je met negen weken eigenlijk al een buik hebben of er een meloen in zit of zou ik me verrekend kunnen hebben deed iemand van jullie eigenlijk ook mee aan moeders voor moeders.
zoja werden jullie ook zo misselijk van die potten
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:25:40 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38181559
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:54 schreef pinkelmeisje het volgende:
Nee, dat ken ik niet.
quote:
Ja, en dat wordt alleen maar erger!
quote:
word er wel een beetje erg moe van ik slaap denk nog maar vier uurtjes in me bed en val voor de rest overal in slaap
Ook die extra slaap blijf je nodig hebben, ik wel tenminste
quote:
ow en ken je met negen weken eigenlijk al een buik hebben of er een meloen in zit of zou ik me verrekend kunnen hebben
Ja een buikje kan, ik had al vroeg ook een bol, maar dat schijnen je darmen te zijn!
quote:
deed iemand van jullie eigenlijk ook mee aan moeders voor moeders.
Ja, en ja, erg misselijk idd, wat evt helpt is als je nieuwe krat krijgt de doppen eraf doen en buiten laten luchten (dat heb ik hier ook van iemand gehoord, op Fok!)

Vergeet je niet te genieten??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf woensdag 24 mei 2006 @ 22:26:23 #158
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38181600
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:54 schreef pinkelmeisje het volgende:
ow en ken je met negen weken eigenlijk al een buik hebben of er een meloen in zit of zou ik me verrekend kunnen hebben deed iemand van jullie eigenlijk ook mee aan moeders voor moeders.
Ik heb ook last van bloedneuzen, bloedend tandvlees en ik ben elke nacht om een uur of 6 wakker. En dan kan ik de slaap niet meer vatten. Dan val ik eindelijk weer in slaap gaat die verdomde klotewekker weer.
Hoe bedoel je uitputtend?

Dat buikje heb ik gelukkig nog niet maar ben dan nog niet zo ver heen als jij.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:06:03 #159
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38183165
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:38 schreef Beaker het volgende:
Kun je na 5 weken zwangerschap al last hebben van bandenpijn Mijn collega is nu 5 weken zwanger en heeft gezegt nu al bandenpijn te hebben!
Jaaaaaaaaaaa, dit kan zeker. Ik had ontzettende pijn. Om de paar uur een "aanval" zo erg dat ik er niet van kon slapen. Na 2 weken pijn te hebben gehad eiste ik een echo bij de gynaecoloog bij mijn huisarts. We waren voorbereid op het ergste omdat ik de pijn niet kende, maar wat bleek... ik was gewoon zwanger en had bandenpijn omdat mijn baarmoeder aan het uitrekken was. Toen de pijn begon was ik dus pas 4 weken zwanger. Na 3 weken was het helemaal over.
pi_38183416
ik geniet tussen het door zeker wel heel de dag vlinders in me buik ben zo blij dat er leven in me groeit ik straal helemaal alleen jammer van al die puisjes en zo (ow en dat bloedende tand vlees heb ik ook maar daar helpt paradontax heel goed voor
Charlie
Robbin
pi_38183629
oja en ik ga zeker proberen om die potten eerst te laten luchten wel buiten anders gaat het nog mis want heel de tijd je adem in houden met schenken schiet ook niet op haha maar wel bedankt voor de tip
Charlie
Robbin
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:22:55 #162
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38183701
Ik heb ook nog nooit zo'n slechte huid gehad als nu. Normaal altijd egaal met een klein puistje hier en daar soms. Nu echt elke dag verschijnen er nieuwe, vooral als ik over mijn nek ben gegaan. Springen bovendien dan ook adertjes bij mijn ogen en kin waardoor mijn hoofd net een maanlandschap lijkt. Bloedende de neus en tandvlees had ik ook de eerste 12 weken, daarna ging het (gelukkig) over. Ik zal blij zijn als ik leven voel in mijn buik. Voel me nu met bijna 17 weken zwangerschap nog steeds niet zwanger :-(
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:19:15 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38185788
Hoort er allemaal bij . Niet leuk, je wordt er ook niet mooier van, van een kind dragen. En als je nu al moe bent... sorry je gaat nog veel moeier worden .
En het mooie is, het went. Waar je vroeger blij was met 8 uur slaap, wordt je straks heel blij met een uurtje of 5.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:44:12 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186570
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef pinkelmeisje het volgende:
oja en ik ga zeker proberen om die potten eerst te laten luchten wel buiten anders gaat het nog mis want heel de tijd je adem in houden met schenken schiet ook niet op haha maar wel bedankt voor de tip
Mss een idee om die fles onder een draaiende afzuigkap te zetten en dan met je arm zo gestrekt mogelijk te schenken.
Ik zeg ook maar wat hoor, maar mss helpt het om de lucht wat minder erg te maken.
  donderdag 25 mei 2006 @ 02:52:35 #165
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_38189014
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:19 schreef Leah het volgende:
Hoort er allemaal bij . Niet leuk, je wordt er ook niet mooier van, van een kind dragen.
Een van m'n mooiste, stralendste foto's is gemaakt toen ik 8 maanden zwanger was van de jongste. De oudste heeft 'm nu -op haar verzoek- zelfs op haar kamer staan En dat haar! Man wat een haar had ik.... Geweldig!

Nikky, als je weet dat je om 6 uur wakker gaat worden (deed ik ook, m'n hele zwangerschap) ga je toch om 8 uur naar bed? Meestal lag ik om half 8 al gewoon op de grond te maffen.
pi_38189881
*meldt*

Vannacht weer eens proberen te slapen met kussen tussen m'n benen en dat hielp wel tegen de pijn in m'n bekken bij het draaien. Voortaan dus maar weer met m'n kussen naar bed.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:13:52 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38189995
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:04 schreef kozakken het volgende:
De osteopaat bevalt heel goed. Na twee behandelingen ben ik voor een groot gedeelte pijnvrij. Alhoewel ook hij opmerkt dat het nu meer gaat om ruimte scheppen in de wervels dan een permanent behandelen. Daarvoor is een zwanger lijf gewoonweg aan veel te veel invloeden onderhevig. Wel interessant om zijn zienswijze zo te horen. Het zijn dan ook interessante uurtjes met veel nieuwe nadenkstof voor me. Alleen dat vind ik al heel erg leuk en boeiend.
Ja, osteopaten zijn mensen met gouden handjes! En van hun visie op lijf en leden kun je idd heel wat leren. Erg fijn dat jij er zo'n baat bij hebt Kozakken!
Ik kom er al jaren ivm hoofdpijn, die sindsdien dus veel minder is.
Als mijn kindje geboren is ga ik ook zeker met hem/haar bij mijn osteopaat langs. het schijnt dat veel kwaaltjes waar een kindje last van kan hebben de eerste tijd heel goed verholpen kunnen worden door een (of een paar) bezoekjes aan een osteopaat.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 08:57 schreef Tamea het volgende:
*meldt*

Vannacht weer eens proberen te slapen met kussen tussen m'n benen en dat hielp wel tegen de pijn in m'n bekken bij het draaien. Voortaan dus maar weer met m'n kussen naar bed.
Ik lig ook al weken met een extra kussen in bed en ik ben nog lang niet zo ver als jij.
Ik vind het erg verwelend als mijn buik zo zwaar hangt als ik op mijn zij lig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:15:54 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38190013
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb ook last van bloedneuzen, bloedend tandvlees en ik ben elke nacht om een uur of 6 wakker. En dan kan ik de slaap niet meer vatten. Dan val ik eindelijk weer in slaap gaat die verdomde klotewekker weer.
Hoe bedoel je uitputtend?
Jij slaapt aan een stuk door tot 6 uur 's ochtends?
Prijs je gelukkig!
quote:
Dat buikje heb ik gelukkig nog niet maar ben dan nog niet zo ver heen als jij.
Huh? Bijzonder. De meeste moeders in spé kunnen niet wachten tot hun buikje zichtbaar wordt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:16:46 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38190016
Hier ook een slechte nacht achter de rug. Gewoon geen fijne houding meer kunnen vinden, dus de hele nacht draaien. Ook darmen die opspelen, maar dan ga je naar de w.c. en dan komt er alleen maar 'lucht' uit.
Zit hier met kleine oogjes, want het is nu al nacht 3.

Kozakken, dat loslaten van het werk is idd moeilijk. Vooral als je plotsklaps stopt. Ik kon het niet en werkte daarom nog 3 uurtjes per dag. Was bang dat het juist meer stress zou veroorzaken als ik ineens helemaal zou stoppen. Dan maalt er nog zoveel door je hoofd. Nu heb ik rustig alles op mijn manier kunnen afhandelen.
Fijn dat je zoveel baat hebt bij de osteopaat.
Die rust in je hoofd komt er wel, echt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38190026
Hebben jullie niet zo'n lekker zwangerschapskussen, zo eentje in boemerangvorm, die in mijn geval bijna zo groot is als ik ben?

Ideaal, je kan er met je hoofd liggen en tegelijk je buik ondersteunen en hem tussen je benen douwen, ook voor steun dan, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:19:27 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190033
Hee Gao , alles goed?

Hier gaat het wel OK. Nog 1 weekje werken en dan mag ik met verlof. Ik ben er wel aan toe, maar ook nog helemaal niet klaar voor. Er moet nog zoveel gedaan worden op mijn werkplek...
Gisteren was ik voor mijn APK, ik ben weer goedgekeurd! Mooie bloeddruk, baby al ingedaald (AUW!) en hij ligt op schema. En dat terwijl iedereen vindt dat ik zo'n enorme grote buik heb

Langzaamaan begin ik me druk te maken over de kamer, er moeten nu wel eens kasten in enz. Misschien laat ik mijn tweede hands idee wel varen en ga ik straks naar Ikea om te halen wat ik nodig heb. Ik leuk het wel op.
Het huis begint verder steeds meer een huis te lijken. De studeerkamer staat, er staan nog wat dozen in, maar een kiesoor die daarop let (ik dus....)

Oja, ik begin nerveus te worden voor de bevalling! Brrrrrr, ik wil niet *bangissmilie*
Lekker douchen!
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:22:34 #172
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38190054
Oja, bloedneuzen heb ik ook al sinds het begin. Het is niet heel erg maar ik sta telkens wel verbaasd Ik kon met 8 weken al geen eigen broeken meer aan, dus ja, ik werd ook dik in het begin, en nog steeds trouwens. Ben bang dat het er straks niet meer afgaat

Ow, en die MvM flessen. Wat een nachtmerrie zeg. Ver weg houden, boven je neushoogte schenken en volhouden he. We hebben Slaapmeisje er zwanger door gekregen

Ja heerlijk zo'n zwangerschapskussen! Dat helpt echt om ook in wat andere houdingen te kunnen liggen. Ik kan daardoor het wat langer volhouden op mijn rug en rechterzijde. Zonder is het alleen maar linkerzij.
Lekker douchen!
pi_38190151
Bloedneuzen heb ik nooit gehad, maar puistjes wel. En ook dingen die niet echt puistjes zijn, maar wel bultjes. Het lijken wel een soort mini vetbultjes ofzo. In m'n nek en in m'n elleboogholtes

En zo'n voedingskussen heb ik ja, maar daar sliep ik eerst niet mee omdat ik telkens wakker werd als ik me ermee om probeerde te draaien. Dan bleef ik hangen ergens tussen dat ding en m'n dekbed en zat ik in de knoop. Maar nu word ik wakker van de pijn in m'n bekken en slaap ik dus aar weer met kussen. Als ik toch wakker word, dan liever zonder pijn.
pi_38190179
Het kussen dus (Form Fix kussen XL, effe doorklikken)

Niet goedkoop alleen, maar wel ideaal, ook voor ná de bevalling, jaaaaaaaren erna
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:37:00 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38190198
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Tamea het volgende:
En zo'n voedingskussen heb ik ja, maar daar sliep ik eerst niet mee omdat ik telkens wakker werd als ik me ermee om probeerde te draaien.
Ik heb (ook) zo'n klein boemerangkussen. Stuk onder mijn buik, ander stuk tussen mijn benen. En draaien is idd wakker worden (of andersom ).
Maar je hoeft niet meer zo lang Tamea... Hoewel, daarna word je 's nachts weer van je kindje wakker.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef sjak het volgende:
Oja, ik begin nerveus te worden voor de bevalling! Brrrrrr, ik wil niet *bangissmilie*
Relativeer, relativeer...
Ik heb makkelijk praten natuurlijk, duurt nog wel even voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')