titel niet goed?quote:
wat gebruik jij danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee... Wie gebruikt dat tegenwoordig nog...
tja, je zal eens wat voor me over hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja die heb ik, thuis. Op print. Maar dat ga ik niet allemaal overtypen Bjoor...
voor de à gebruik je gewoon de toets naast de 1 en de a. Voor é gebruik je de hoge komma toets en de e. Easy as piequote:
Eigen schuld dikke bult. Had je gisteren maar iets spontaner moeten zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, je zal eens wat voor me over hebben![]()
meisjes die vragen........quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Had je gisteren maar iets spontaner moeten zijn
die kunnen inderdaad wachten totdat ze in slaap vallen !quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Meisjes die vragen wachten niet af en zijn stoer.![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Meisjes die vragen wachten niet af en zijn stoer.![]()
Goed opletten, Robbie!quote:
Moet het nog halen, maar het wordt een bioscoopbon voor haar en dr vriend.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed opletten, Robbie!![]()
Wat had je nou voor die ene meid, de vriendin van, geregeld?
word perfect 5.1 hoezoquote:
en als het niet draait, druk je ff op F11, kijk je even onder water, en kun je het zo weer oplossen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk wel, die draaien nog altijd goed.
printvoorbeeld?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
Shift-F7.
quote:
sommige dingen zitten echt te diep ingesletenquote:
Jij ook alquote:
Idd, moggûh!quote:
Hier ook...quote:Koppijn![]()
Van 18:00 tot 01:00quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
zijn er nog meer mensen die vrijdag gewoon moeten werken ?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef DarkShine het volgende:
@ Superheld: Willen jullie komend seizoen weer voor degradatie voetballen? Intresse in Zafarin
Vrij genomenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
mijn vrouwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Nee, wel een voetbaltoernooi met spelers, supporters en sponsors van FC Den Bosch en daarna pilzenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
NAC wilt oud Roda-speler Zafarin overnemen van Top Oss...quote:
In de sportschool zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vrij. Verplicht...
Noca mot wel werken.
Die is goed hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
NAC wilt oud Roda-speler Zafarin overnemen van Top Oss...
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
NAC wilt oud Roda-speler Zafarin overnemen van Top Oss...
Zelfde hier, zou nog even meegaan Maastricht in na het werk. Een of twee pinten maximaal, maar als je een keer begint weet je hoe het gaat...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:02 schreef Superheld het volgende:
Ik heb er ook haast nooit last van, paar glaasjes water en paracetamol voor het slapen gaan doet wonderen... Was alleen gisteren te lam.![]()
quote:Maar zo even douchen en daarna eten werkt meestal ook wel.
Prikbord rodajcfans.nlquote:
Voor het niveau in jullie divisie wel jaquote:
En waar hebben die het dan weer vandaan?quote:
De Limburger, lees ik net.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Superheld het volgende:
[..]
En waar hebben die het dan weer vandaan?
Staat (nog) niks over op onze sites namelijk.
heb je al tompouzen in huis gehaald voor hem/haar ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef VoreG het volgende:
Binnen 48 uur staat hier een deurwaarder voor de deur
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je al tompouzen in huis gehaald voor hem/haar ?
meestal zijn die lui wel relaxed hoor !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ik denk dat dat hem wel overhaalt of niet?
kan me voorstellen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
Ik ben hier echt pissig over, dit is nu al de 3e brief van het incassobureau en Koopstudio zou ervoor zorgen dat er betaald zou worden, dat is nu al 2x niet gebeurd en nu bel ik en blijkt die vent die hierover gaat niet aanwezig te zijn en pas om half 3 er te zijn. Als ik om 3 uur nog niet gebeld ben wil ik gewoon die baas van koopstudio spreken, die Powel(niet die van den bosch
), want ik vind dit echt schandalig
Ik heb helemaal geen zin om met mijn naam in het bestand van wanbetalers te staan en al helemaal geen zin in een deurwaarder en de daarbij komende extra kosten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan me voorstellen !
maar als je dat uitlegt aan zo'n deurwaarder komt dat wel goed hoor !
Jawel man. Dat is vet gaaf cool.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om met mijn naam in het bestand van wanbetalers te staan en al helemaal geen zin in een deurwaarder en de daarbij komende extra kosten.
Sorry ik woon niet in rotterdamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel man. Dat is vet gaaf cool.
Pimpen bij je matties.
hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef golfer het volgende:
Middag!
Enige kans dat we vandaag nog wat zon gaan zien?
Wat een klote-weer.
Daar is ook alles mee gezegd. Ik liep tussen de middag ff richting de stad en die vieze harde koude wind..quote:
Ja ik was in de lunchpauze FF richting station gelopen voor een broodje. 12 fukin gradenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd. Ik liep tussen de middag ff richting de stad en die vieze harde koude wind..
Ow ja das voor jou 1 stap, dan ben je er. 12 graden jah, belachelijk. Komende vrijdag is m'n ma jarig, vorig jaar was het 30 graden en hebben we tot half 1 snachts buiten gezeten. Dat gaat vrijdag niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik was in de lunchpauze FF richting station gelopen voor een broodje. 12 fukin graden
in de Sahara ook !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
In Siberië zijn ze blij met 12 graden stelletje pessimisten!
alsof die Siberinezen opknappen van al dat gesmeltquote:
als je nou 's avonds een keertje op tijd je mandje in kruipt ipv maar een beetje in Hools rond te hangen, valt het gapen de volgende dag misschien wel mee !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Gaaaaaaaap!
Zeg, papsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nou 's avonds een keertje op tijd je mandje in kruipt ipv maar een beetje in Hools rond te hangen, valt het gapen de volgende dag misschien wel mee !
Staat nu ook op de fansites..quote:
kijk, en ik maar denken dat ik een open boek ben...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef rubbereend het volgende:
gapen werkt concentratieverhogend.
Dat je dat alleen maar met moe zijn en slaap associeert zegt mij genoeg bjoro
paps heeft het beste met zijn moppie voor, hoorquote:
Dat jullie bestuur genoten heeft van het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Staat nu ook op de fansites..![]()
Tja.. wat je daar nou van moet denken![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
paps heeft het beste met zijn moppie voor, hoor
Och jee, is het wat!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Gollemrulez het volgende:
het is wat.
Wij niet, en ook niet van het bestuur overigens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat jullie bestuur genoten heeft van het afgelopen seizoen.![]()
Dat was te verwachten...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij niet, en ook niet van het bestuur overigens.
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Begint vanavond dat EK onder de 21?
Zelf heb je dus maar toegekeken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:56 schreef dndiek het volgende:
Loop ik naar de supermarkt, komt een man die bij mij in de straat woont vragen of ik nog wat sterke huisgenoten heb om hem te helpen met het tillen van een aquarium van 2 meter
Eigenlijk wel, want ik haalde 1 huisgenoot en toen vroeg hij of ik nog een huisgenoot had die kon helpen... Die kwam er dus ook aan, maar dat was makkelijk met zijn 3en te doen ipv met z'n 4enquote:
wat schaft je pot?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Over het weer geen klagen vandaag.
Zo maar eens eten. Wat een geweldenaar die Basso trouwens.
1tje alla Nana Mouskouri?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:09 schreef golfer het volgende:
Intussen schijnt het zonnetje hier ook weer volop en zijn Bluezz en ik even de stad (Haarlem) in geweest om een nieuwe bril voor haar uit te zoeken.
Daarna boodschappen t/m donderdag in huis gehaald.
moet ik er 1 voor je meenemen op Pinkpop?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee jij ziet er blits uit met je petje![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ik er 1 voor je meenemen op Pinkpop?![]()
Zaterdag is op Kaalhei een supportersvoetbaltoernooi, zal ook wat worden met dat weer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
zondag is er hier een beachvolleyabltoernooi........... maarja met deze voorutizichten kunnen we met muts en wanten aan gaan volleyen
Wijf zonder tietenquote:
Gelukkig niet mijn vriendin.quote:
voor 8u zeker niet wakker geweest?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:19 schreef rubbereend het volgende:
wat klaagt iedereen toch over het weer, wederom stralende zon hier
Koken schijnt een goede eigenschap te zijn waardoor veel meiden voor je vallen. Dat verklaart het hele huis vol hierquote:
Een man zonder piemel.quote:
Voetbal op Talpa.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb geen TV-gids ontvangen. Iemand nog tips voor vanavond ?
Hoge bomen in de misdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
zeker wel, maar om 3.30 schijnt de zon sowieso nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor 8u zeker niet wakker geweest?
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:19 schreef rubbereend het volgende:
wat klaagt iedereen toch over het weer, wederom stralende zon hier
Gelukkig heb ik er al een die kan koken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Koken schijnt een goede eigenschap te zijn waardoor veel meiden voor je vallen. Dat verklaart het hele huis vol hier
Hoe laat en wat precies ?quote:
OK hier heb ik wat aanquote:
Potverdikkie, wat een dag!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Ach ja... 's Avonds personeelsfeest OPOD in Dordt, dat is dan wel weer aardig.
Jong Oranje is niks man.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie, wat een dag!
Ga je wel Jong Oranje missen!
Ben je een Kluivert-offensief gestart?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar speelt daar ja! Al is Kluivert beter [afbeelding]
Die wonnen niet van Olympisch en Olympisch werd weggetikt door het nationaal amateurelftal ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar speelt daar ja! Al is Kluivert beter [afbeelding]
Dus volgens die logica is Jong Oranje slechter dan 't Nederlands Amateurelftal?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die wonnen niet van Olympisch en Olympisch werd weggetikt door het nationaal amateurelftal ja!
http://www.tvtv.nl/quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie denkt er hier overigens dat de wereld vergaat? Even serieus mensen.
Precies. Dramatisch elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dus volgens die logica is Jong Oranje slechter dan 't Nederlands Amateurelftal?
Ik ga zometeen mijn schuilkelder alvast maar in.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie denkt er hier overigens dat de wereld vergaat? Even serieus mensen.
Niet slim gedacht dan. Als ik die potjes zou willen zien, zou ik heus wel kijken. Het interesseert me alleen niet echt veel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh wacht. De wedstrijden zijn om 18.00.
Tsja, ik snap je frustratie.
Die redenatie heeft een naam; ben 'm even kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh wacht. De wedstrijden zijn om 18.00.
Tsja, ik snap je frustratie.
Ik vond het wel een leuk grapje schiggiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet slim gedacht dan. Als ik die potjes zou willen zien, zou ik heus wel kijken. Het interesseert me alleen niet echt veel.
Dank jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje schiggie
Zo is ASWH ook beter dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die redenatie heeft een naam; ben 'm even kwijt.
Ja maar hé...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo is ASWH ook beter dan Feyenoord.
Als je ver genoeg doorrekent wel ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo is ASWH ook beter dan Feyenoord.
Bij m'n favorieten gezet.quote:
Als je een account aanmaakt kun je al de zenders die je hebt toevoegen. Makkelijk als je satelliet of digitale tv hebtquote:
Ah, de rijst is klaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat Tjap Tjoi maken
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:50 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Rob Hutting, zonder ook maar 1 wedstrijd of training als trainer van Fortuna te zijn geweest de eerste ontslagen coach voor het seizoen 2006-2007
ie? Hier zijn alleen vrouwenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Moest ie even wat aftappen?
Oh, ik dacht dat haar Tarzan stroom nodig had.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
ie? Hier zijn alleen vrouwenen ik dan
...
Nee er moest iemand een lamp ophangen, gelukkig had ik mijn document net opgeslagen....
Moet je die dingen dan in het stopcontact stoppen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat haar Tarzan stroom nodig had.
Ja zeg, daar laat ik me niet voor miSCHbruiken!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Laat maar, was om die duvelse VoreG te pesten.
quote:
Ja, ook gezien. Terechte overwinning.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef borisz het volgende:
NL wint met 3-0 van S&M
teminste bij Harry Vemegen![]()
Dat was een talentje, alleen het andere jochie vergiste zich kwam er tijdens de aanloop achter dat ie rechtsbenig was.quote:
Met d'r huidige pannenkoek kan ze die wel gebruikenquote:
natuurlijk wil ik specs van die nieuwe PCquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:00 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar PC is overleden en doorgebrand.
Nieuwe PC is net besteld, maar kan nog even duren voordat ie wordt afgeleverd, dus voorlopig doen we het maar samen op de mijne.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL.
Maten van me willen aankomend seizoen weer proberen kampioen te worden in de reserve 5e klasse, heb alvast een ambitieuze MSN-site gemaakt!
http://groups.msn.com/LAORDREI-J
Denk dat rebelse tong het daar niet mee eens is. Die gaat Bleuz haar subforum's nu vol gooienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezz gaat voor natuurlijk, door de modwerkzaamheden.
wie zijn we nu weer kwijt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef borisz het volgende:
gaat weer lekker in dat tbs kliniek
Gewoon een eenvoudige basis PC van Dell. (Intel4, 160 GB HD, 1024 MB geheugenkaart)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Againzender het volgende:
natuurlijk wil ik specs van die nieuwe PC![]()
Dell levert af en toe verdomd snel weet ik uit ervaring, m'n laptop was er in drie dagen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een eenvoudige basis PC van Dell. (Intel4, 160 GB HD, 1024 MB geheugenkaart)
Aantal andere zaken als extraharde schijven goede grafische kaart en 5.1dolby- geluidskaart zet ik gewoon over vanaf haar overleden PC.
Verwachte levertijd is ca. 10 dagen. We wachten het dus maar even af.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:05 schreef Againzender het volgende:
Dell levert af en toe verdomd snel weet ik uit ervaring, m'n laptop was er in drie dagen!
En 1GB geheugen is altijd prima
dat was met m'n laptop dus ook 10 dagen, staat er drie dagen later doodleuk een koerier voor de deurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwachte levertijd is ca. 10 dagen. We wachten het dus maar even af.
ik heb besloten om maar helemaal niet aan pools te doen dit tournooi.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Geïnteresseerden in de WK-pool kunnen nog altijd mailen.
Had je al gezegd, thanks. Wel in een mooie auto trouwens...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb besloten om maar helemaal niet aan pools te doen dit tournooi.
Maar ja, ik zit dan waarschijnlijk ook in de auto tijdens de eerste wedstijd van oranje
Met Jack van Gelder en Ron de Rijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb besloten om maar helemaal niet aan pools te doen dit tournooi.
Maar ja, ik zit dan waarschijnlijk ook in de auto tijdens de eerste wedstijd van oranje
ja, hij schijnt heel fijn te rijden volgens kennersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Had je al gezegd, thanks. Wel in een mooie auto trouwens...
in Frankrijk wordt dat lastig. Maar ik ben de plannen wel wat aan het bijstellen, mogelijk dat ik 's nachts doorrij, dan kan ik zondag de wedstrijd gewoon in Frankrijk zienquote:
Duitse film? Altijd interessantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
Die Fetten Jahre sind vorbei
ijzersterke film zeg
Ik heb zelf ook al jarenlang, naast mijn eigen del waar ik mee getrouwd ben, probleemloos een Dell-PC.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Againzender het volgende:
Geen enkel probleem tot nu toe met Dell.
heb ik gedaan, maar dat was in 1992.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef DarkShine het volgende:
Iemand hier trouwens wel eens wezen wildkamperen in de Belgische ardennen?
Wel wildplassenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef DarkShine het volgende:
Iemand hier trouwens wel eens wezen wildkamperen in de Belgische ardennen?
Zover ik weet is het niet toegestaan, maar toch liggen er plannen om dat in de zomer te gaan doen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar dat was in 1992.
ach, toen mocht het ook niet geloof ik. We kwamen een paar verlaten legertenten tegen aan de oever van een rivier, daar hebben we gewoon onze tenten naast gegooid. Was redelijk uit de buurt van woonkernen, dus weinig controle. Militairen hebben we ook niet gezien die nacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zover ik weet is het niet toegestaan, maar toch liggen er plannen om dat in de zomer te gaan doen...
Ik geraak helemaal op het verkeerde pad...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er in godsnaam van jou nog terecht komen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er in godsnaam van jou nog terecht komen
Ach, gewoon proberen, niet tveel herrie makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef DarkShine het volgende:
Onze bedoeling was ook om niet dichtbij een woonkern/weg het tentje op te zetten...
Parijs is altijd leuk om te zijn! Hoe lang ga je Suijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Suijk het volgende:
Hey!
Overmorgen naar Parijs dus ook al een beetje gepakt hier.
frankie is dus mijn frankiequote:Hoppa heren 4 staat bovenaan!
Uitwedstrijd tegen the animals , altijd lastig.
Animals had nog geen wedstrijd verloren.
Door zeer uitgekiend honklopen, en stootslagen die met strak werden neergelegd werd animals in 1 inning helemaal gekgedraaid. Onder andere met 1 honkslag, een opofferingsslag en 3 !!!! stootslagen in 1 inning zorgden voor 5 punten.
Grote man aan slag bij de dodgers waren Edwin met 2 honkslagen, 1 2honkslag en een opofferingsslag, Jan met 2 honkslagen en Jim met 4 binnen geslagen punten.
Jacco en Jan die ook nog eens zelf 4 punten in totaal scoorden!
Supersnelheid op de honken. 11 gestolen honken!!
En schitterende diving catch van frankie! (de 2de al deze maand!!)
Sterke pitching van Nick met 5 keer 3 slag, 1 keer 4 wijd, 9 honkslagen tegen en het veld maakte 3 fouten.
Kortom Animals had het erg moeilijk. 9-3 was de stand na 8 inningen. En de overwinning een feit. Direct op plaats 1!
Donderdag weg, zondag terug. Niet zo lang, maar lang genoeg voor een bezoek. Hoop alleen op iets beter weer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Parijs is altijd leuk om te zijn! Hoe lang ga je Suijk?
Ik vertrek overigens zaterdag
Ga naar het Louvre. Echt aan te radenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Donderdag weg, zondag terug. Niet zo lang, maar lang genoeg voor een bezoek. Hoop alleen op iets beter weer...
Zit ook in de planning. Ik ben alleen een beetje bang voor de Da Vinci Code hype, allerlei huppelkutjes die nog bloed gaan zoeken enzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga naar het Louvre. Echt aan te raden
Mwah, ik was er in de week voor de premiere. Het is amper meer. De Da Vinci Code tour die ze hadden hebben ze niet meer en toen we er een personeelslid naar vroegen in de betreffende zaal wist ie totaal niet waar we het over haddenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zit ook in de planning. Ik ben alleen een beetje bang voor de Da Vinci Code hype, allerlei huppelkutjes die nog bloed gaan zoeken enzo.
Ik had er ook meer van verwacht, vond andere schilderijen die er waren mooier eigenlijk. Maar het is toch leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind de Mona Lisa een overgehypt schilderij ... niets cools aan. Het is aardig dat je zo'n beroemd schilderij kan zien, maar qua werk vond ik het mwoaaahh
Och jee ja, was dat geen enorme heisa in Parijs?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik mocht zelfs voorbij de hekken omdat ik in een rolstoel zat![]()
rolstoelen en rollators openen deuren....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht, vond andere schilderijen die er waren mooier eigenlijk. Maar het is toch leuk om te kijken.
Ik mocht zelfs voorbij de hekken omdat ik in een rolstoel zat![]()
Mwah. Mijn schouder en bovenarmspieren zijn verdrievoudigd na het op krukken lopen. Maar daar werd ik rondgeredenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och jee ja, was dat geen enorme heisa in Parijs?
Welterusten Suijk en Eilanden.
Is dat een prestatie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn schouder en bovenarmspieren zijn verdrievoudigd na het op krukken lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |