Niemand hapt hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Chadi het volgende:
Is toch goed geld als je er 5-6 voor krijgt
Mislopen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Die HSV pogingen zullen toch stranden, ze hebben daar door het mislopen van de CL weinig te besteden. Ook vertrekt Farfan niet naar een subtopper.
Weinig?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:02 schreef Leso_Varen het volgende:
FarfanEn vijf miljoen is natuurlijk veeeel te weinig voor zo'n speler, 10 vind ik eigenlijk nog aan de lage kant voor Farfan, eerder 12-15 of hoger.
nee maradona is een muis hier mee vergelekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weinig?.
12-15 miljoen voor een speler die een contract tot 2007 heeft?
Het is geen Maradona hoor.
2008quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weinig?.
12-15 miljoen voor een speler die een contract tot 2007 heeft?
Het is geen Maradona hoor.
edit: de nummer 3 blijkt voorronde CL te mogen spelen daar? Dan gaan ze die voorronde gewoon niet halenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mislopen?
Ze spelen toch gewoon voorronde CL?
Als hij 't voor elkaar krijgt, is ie een held. 't gaat 'm echter niet lukken, maar hopelijk is dit een teken aan de wand dat er geen Soncken en Sikora's op de Herdgang zullen verschijnen.quote:EINDHOVEN, 31 mei 2006 17:27 - Ronald Koeman, de nieuwe trainer van PSV, is van plan centrale verdediger Luisao mee te nemen van zijn vorige club, Benfica. De boomlange verdediger speelde afgelopen seizoen een centrale rol in het systeem dat Koeman hanteerde.
Benfica zou echter 18 miljoen euro voor Luisao vragen en dat is buiten het bereik van de Eindhovense club. Toch hoopt Koeman nog altijd op een transfer.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:
aldus sportweek:
Farfan is persoonlijk rond met HSV maar die willen maar 5 miljoen betalen en PSV wil 10 miljoen ontvangen. En aangezien Barcelona zich bij PSV gemeld zou hebben voor Farfan verwachten ze iig niet dat PSV zal gaan zakken met de prijs.
quote:Westerhof: HSV heeft zich nog niet eens gemeld
Volgens Voetbal International zou Rob Westerhof zich verbazen over alle geruchten rond Farfan en HSV. Volgens de PSV voorzitter heeft de Duitse club zich uberhaupt nog niet gemeld bij PSV.
Ja idd.. zodra die naam voorbij komt gaan mijn haren recht over eind staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Westerhofnu ga ik me alleen maar meer zorgen maken dat Farfan naar HSV gaat
Hij moet toch binnekort weg, samen met Timmer of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. zodra die naam voorbij komt gaan mijn haren recht over eind staan
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
Timmer moet al lang weg en die gaat ook per 1 oktober geloof ik...
dat postte ik een maand geleden ook al, en ondertussen wordt Hiddink buiten vele beslissingen gehouden terwijl ik denk dat hij best van waarde had kunnen zijn de afgelopen maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Het is toch allemaal schijnheilig. Allemaal tot oktober wachten, en dan Hiddink erbij halen en andere zaken die Timmer tegen gehouden zou kunnen hebben. Die man weet toch ook dat hij over een paar maanden weg is? Is toch niet in het belang van de club dat er nu een toneelstukje van 4 maanden moet worden opgevoerd?
nou hij heeft anders al regelmatig geklaagd dat hij overal buiten wordt gehoudenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef twi het volgende:
Ach, Hiddink is ook niet dom natuurlijk. Die wacht het prima af en houdt zich ondertussen op de vlakte.
Bij PSV is het anders een recent verschijnsel...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef Pritt het volgende:
Alle supporters van topclubs hekelen het bestuur, toch eigenlijk wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |