ben ik het eigenlijk wel mee eens, zoek ff een andere opquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Cart_man het volgende:
Ken dat jankplaatje van Kuijt er niet uit. Begint te irriteren.
Zuiverloon moet blijven, ja. Jorien moet eruit.
Inderdaad, een multifunctionele speler die zich ontwikkelt doe je niet weg.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef Kang-He het volgende:
Bij chronisch gebrek aan een normale rechtsback en ook nog een schaars bezet middenveld lijkt het me nou niet de beste zet om Zuiverloon zo maar van de hand te doen.
... play-offs.quote:Op basis van de eerste 34 competitieronden wordt bepaald welke club landskampioen is, welke club degradeert en welke clubs kunnen instromen voor deelname aan de verschillende play-offs. Dit is echter een tussenstand. De definitieve eindstand van de competitie in de eredivisie wordt bepaald na de play-offs wedstrijden, mede als gevolg van de eis van UEFA.
Na de play-offs is een definitieve eindrangschikking opgemaakt op basis waarvan de prijzen (Europese tickets) zijn verdeeld. Bepalend voor deze eindstand zijn dus ook de resultaten in de play-offs. Daar waar de resultaten in de play offs geen uitsluitsel geven (die vergelijking niet te maken is), wordt teruggevallen op de ranglijst na 34 wedstrijden.
Het betreft een ranglijst zonder punten. Dit betekent dat de definitieve eindstand voor het seizoen 2005/2006 er als volgt uitziet:
1. PSV (kampioen) - Champions League
2. Ajax (play-offsfinale gewonnen) - voorronde Champions League
3. FC Groningen (play-offsfinale verloren) - UEFA Cup
4. AZ (na 34 wedstrijden hoger geëindigd dan Feyenoord) - UEFA Cup
5. Feyenoord (na 34 wedstrijden lager geëindigd dan AZ) - UEFA Cup
6. SC Heerenveen (play-offsfinale UEFA Cup gewonnen) - UEFA Cup
7. FC Twente (play-offsfinale Intertoto gewonnen) - Intertoto
8. FC Utrecht (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs om UEFA Cup, maar na 34 duels hoogst geëindigd zonder Europese ticket)
9. Roda JC (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs UEFA Cup)
10. Vitesse (play-offsfinale Intertoto verloren, maar in play offs gewonnen van NEC en RKC)
11. NEC (uitgeschakeld in de 2e ronde van de play-offs voor Intertoto)
12. RKC Waalwijk (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs voor Intertoto)
13. Heracles (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs Intertoto)
14. Sparta (na 34 wedstrijden)
15. ADO Den Haag (na 34 wedstrijden)
16. NAC Breda (winnaar promotie/degradatie play-offs)
17. Willem II (winnaar promotie/degradatie play-offs)
18. RBC Roosendaal - degradatie
Bron: www.knvb.nl
Volgend jaar dan maar gewoon 5e eindigen, heb je ook niks te verliezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef Cart_man het volgende:
We zijn officieel als 5de geëindigd dit seizoen:
[..]
...play-offs.
Mmm... apart.quote:Kalou: Weg bij Feyenoord en spelen voor Ivoorkust
Nee, we hoeven er niet bevreesd voor te zijn dat Salomon Kalou straks tegenover Nederland zal staan op het WK. Maar na dat toernooi zal de Feyenoord-aanvaller wel voor zijn geboorteland Ivoorkust gaan uitkomen, zo meldt Sportweek. Kalou probeerde anderhalf jaar om een Nederlands paspoort te verkrijgen, maar stuitte telkens op minister van Integratie Rita Verdonk.
Kalou: "Het boek is dicht. Na het WK ga ik doen wat ik mijn broer Bonaventure heb beloofd: voor Ivoorkust spelen. Iedereen weet dat ik graag voor het Nederlands elftal was uitgekomen op het WK in Duitsland. Daar heb ik alles aan gedaan, daar hebben bondscoach Marco van Basten en meneer Cruijff alles aan gedaan. Alleen wilde mevrouw Verdonk dat niet. Er zit voor mij niets anders op, daar ik niet verwacht nog lang in Nederland te voetballen. Ik moet verder met mijn carriere, wil niet stilstaan in mijn ontwikkeling."
Binnenkort zal Salomon Kalou samen met zijn oudere broer en zaakwaarnemers gaan bepalen waar zijn toekomst ligt. Engeland of Spanje genieten daarbij zijn zware voorkeur. Kalou moet eerst wachten totdat Feyenoord met een club tot een akkoord komt. Valencia en Chelsea lijken het meest geinteresseerd. Bij de Londense club woedt een interne machtsstrijd, Jose Mourinho is een voorstander van de komst van Kalou, maar een definitief ja-woord heeft de onder vuur liggende Portugese manager nog niet. Daarbij heeft Chelsea nog het probleem dat het Kalou speelgerechtigd moet zien te krijgen voor het Premiership. Het minder kapitaalkrachtige Valencia zit op het vinkentouw.
"Valencia speelt in mijn favoriete systeem, met een diepe spits en een soort schaduwspits daarachter en met mensen op de flanken. Ze spelen Champions League en Valencia lijkt me bovendien een heerlijke stad," lepelt Kalou moeiteloos op. Een jaar geleden lag er al een mogelijkheid om naar Valencia te verkassen, maar toen wilde Kalou liever naar PSV. De Eindhovense club is nu geen optie meer voor de Ivoriaan. Overigens staat ook Romeo Castelen in de belangstelling van Valencia. Als mogelijke vervangers zou Feyenoord nadrukkelijk de Heerenveen-spelers Yildirim en Pranjic volgen.
Dit bewijst Verdonk's gelijk, het had dus helemaal niets te maken met iets terug willen doen voor Nederland....quote:
Nou ja, had ie nog 2 jaar moeten wachten voor ie voor oranje mocht spelen? Als ik hem was had ik lekker met Ivoorkust naar t WK gegaan. Al zal het moeilijk zijn om in zijn vorm Rita's ongelijk te bewijzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit bewijst Verdonk's gelijk, het had dus helemaal niets te maken met iets terug willen doen voor Nederland....
Goede verdedigers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Misschien speelt er nog wat leuks bij Rapid Boekarest?
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap niet dat ze Kalou er niet voor het WK uitschoppen. Hoe sneller die jongen weg is, hoe beter. 5 miljoen incasseren bij Valencia en opzouten ermee
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.
Ja tot 2010quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij wel. En die heeft net verlengd
Dat jullie je lekker in je reet laten naaien door spelers als Ibrahimovic en de Jong die geen FUCK om je club geven...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.
Allemaal leuk en aardig. Heb liever dat Kalou een jaar zit te kniezen bij Feijenoord dan dat hij tussentijds verkocht wordt aan dat provincieclubje uit Brabant. Feijenoord mag nooit een speler aan een directe concurrent verkopen. Zeker niet als die concurrent daar beter van wordt. Bosschaart mag, Kalou niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Wat kon F'noord vorig jaar vangen van PSV voor Kalou ? 10 miljoen dacht ik toch. Afgeketst omdat ze 12 wilden ofzo toch ? En Castelen vorig jaar en tussentijds naar Frankrijk/Engeland voor rond de 5 tot 7 miljoen toch ?
Mooi stukje kapitaalvernietiging als je in 1 jaar tijd dan Kalou + Castelen voor 12 miljoen aan Valencia verkoopt. En meteen een goeie les dat je nooit spelers tegen hun zin moet tegenhouden omdat ze geheid bagger gaan spelen wegens een gebrek aan motivatie of omdat ze balen dat ze niet hogerop konden. Zie Kalou en Landzaat.
Afgeketst omdat Feyenoord Kalou niet naar PSV wilde laten gaan!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Wat kon F'noord vorig jaar vangen van PSV voor Kalou ? 10 miljoen dacht ik toch. Afgeketst omdat ze 12 wilden ofzo toch ?
Dat was een gerucht, wie zegt dat het waar was? Bovendien was Vincken geblesseerd en zat de Celuear nog bij RKC.quote:En Castelen vorig jaar en tussentijds naar Frankrijk/Engeland voor rond de 5 tot 7 miljoen toch ?
Alsof dat te vergelijken valt. Valencia is geen concurrent, de zaken met Kalou staan er 100 % anders voor, en wie zegt dat dit gerucht klopt?quote:Mooi stukje kapitaalvernietiging als je in 1 jaar tijd dan Kalou + Castelen voor 12 miljoen aan Valencia verkoopt.
Nee, ze aan je concurrent verkopen voor een schijntje waar ze vervolgens weer helemaal opbloeien is slim.quote:En meteen een goeie les dat je nooit spelers tegen hun zin moet tegenhouden omdat ze geheid bagger gaan spelen wegens een gebrek aan motivatie of omdat ze balen dat ze niet hogerop konden. Zie Kalou en Landzaat.
Zit alleen wel een discrepantie in. Ik zie bijna alle F'noorders nl posten dat ie nu lekker mag oprotten omdat ie niks kan en weinig toevoegt. Dan kan het ook geen versterking voor PSV zijn volgens diezelfde mensen, en zou verkoop geen heikel punt moeten zijn. En kan je net zo goed 10 miljoen opstrijken voor versterkingen die jullie dit jaar hard nodig hadden gehad op andere plekken, waar de meeste punten in de competitie door zijn verloren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Heb liever dat Kalou een jaar zit te kniezen bij Feijenoord dan dat hij tussentijds verkocht wordt aan dat provincieclubje uit Brabant. Feijenoord mag nooit een speler aan een directe concurrent verkopen. Zeker niet als die concurrent daar beter van wordt. Bosschaart mag, Kalou niet.
Oh dus jullie konden nog meer vangen als ze gewild hadden ? Hoeveel, 15 ? Dat maakt het nog erger dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Afgeketst omdat Feyenoord Kalou niet naar PSV wilde laten gaan!
Is maar net welke afweging je maakt. Concurrentie versterken, misschien wel ja, maar ook jezelf kunnen versterken op je eigen zwakke punten voor het binnengekomen geld. Misschien was Kalou wel net zo tegengevallen bij PSV als Kone, en hadden jullie daarvoor een goeie linksback en middenvelder kunnen halen.quote:Alsof dat te vergelijken valt. Valencia is geen concurrent, de zaken met Kalou staan er 100 % anders voor, en wie zegt dat dit gerucht klopt?
Er zijn nauwelijks spelers op te noemen die hart voor de club hebben. Ze denken allemaal aan geld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat jullie je lekker in je reet laten naaien door spelers als Ibrahimovic en de Jong die geen FUCK om je club geven...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Heeft Kalou de foto's al gezien van het laatste elftaluitstapje van Ivoorkust....
[afbeelding]
Klopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks spelers op te noemen die hart voor de club hebben. Ze denken allemaal aan geld.
Die spelers missen dan gewoon de topsportmentaliteit, als dat het geval is. Van Bommel, kreeg ook niet elk jaar z'n gewenste transfer, maar bleef wel top voetballlen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Mooi stukje kapitaalvernietiging als je in 1 jaar tijd dan Kalou + Castelen voor 12 miljoen aan Valencia verkoopt. En meteen een goeie les dat je nooit spelers tegen hun zin moet tegenhouden omdat ze geheid bagger gaan spelen wegens een gebrek aan motivatie of omdat ze balen dat ze niet hogerop konden. Zie Kalou en Landzaat.
Ik snap je logica niet hoor. Als je een speler niet wil laten gaan vraag je een (onredelijk) hoog transferbedrag. Niet een laag bedrag. Dus waarom kom je ineens op een hoger bedrag uit. Waar de anderen op doelden is dat ALS kalou zich verder door zou ontwikkelen hij meer waard had kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:16 schreef LuukBes het volgende:
Oh dus jullie konden nog meer vangen als ze gewild hadden ? Hoeveel, 15 ? Dat maakt het nog erger dan.
Toch blijf ik het een sterke zet vinden van Feyenoord. Feyenoord heeft lang gespeeld voor de titel. PSV was op alle fronten behalve voorin al compleet. Bovendien werd kuyt en kalou altijd als het koningskoppel aangewezen dus zou je ook kuyt enorm ontevreden maken wanneer kalou weggegaan was. Er zit dus naast het plaatje van een aflopende contract en daardoor zakkende transferwaarde een tegenkant op van wat kan de speler de club brengen.quote:Is maar net welke afweging je maakt. Concurrentie versterken, misschien wel ja, maar ook jezelf kunnen versterken op je eigen zwakke punten voor het binnengekomen geld. Misschien was Kalou wel net zo tegengevallen bij PSV als Kone, en hadden jullie daarvoor een goeie linksback en middenvelder kunnen halen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat stuk van Kalou geloof ik allemaal niet echt..
Lijkt me ook stug dat hij nog voor Ivoorkust kan spelen, hij is nu helemaal de zondebok.. en in Afrika sporen ze al niet. Bonaventura moest ook vaak een keer naar Strafkampen enzo.
Morientes mag weg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij mag LFC dan eerst wat spitsen dumpen. NU vind ik de moeite niet waard.
Niet als hij naar Liverpool kan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef Nellid het volgende:
Kuyt blijft .
quote:OUDSTE LICHTING VARKENOORD STROOMT DOOR NAAR A-SELECTIE
Erwin Koeman maakt ook volgend seizoen rijkelijk gebruik van de talenten die de jeugdopleiding op Varkenoord oplevert. Koeman voegt na Diego Biseswar, Royston Drenthe en Mohammed Abubakari namelijk ook Sammuel, Lorenzo Davids en Jeffrey Altheer toe aan zijn A-selectie. Alle genoemde talenten krijgen de kans zich tijdens de voorbereiding te bewijzen.
Jeffrey Altheer is een verdediger, terwijl Davids en Sammuel middenvelders zijn. Laatstgenoemde was aanvoerder van Jong Feyenoord, terwijl Sammuel en Altheer ook en vooral uitkwamen voor de A-junioren. ‘Dat Erwin nu bij het eerste gebruik kan gaan maken van al deze spelers, is het directe resultaat van al het goede werk dat de mensen bij de jeugdopleiding doen’, aldus Feyenoords commercieel directeur Chris Woerts.
Eerder werd al bekend dat de Belgen Timothy Derijck en Benjamin de Ceulaer terugkeren van uitleenperiodes bij NAC en RKC Waalwijk. Ook de van een langdurige blessure herstelde Patrick Mtiliga zal starten bij Feyenoords A-selectie. De Deen speelde eind vorig seizoen weer zijn eerste wedstrijden met Jong Feyenoord.
get a life nerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft toch een mooie afscheidswedstrijd gehad
2x scoren in een bomvolle kuip
Verschil is, voor van Bommel kwam gewoon niemand, of alleen europese subtop en middenmoot (Schalke etc), terwijl ie zelf op de top wachtte. Sportieve achteruitgang dus. Voor Kalou kwam PSV, voor hem een verbetering + CL voetbal, en voor Landzaat kwam Fiorentina (4e geeindigd in Italie en gaat nu CL spelen). Verschil zit hem in dat de spelers zelf weg willen voor een in hun ogen sportieve verbetering, en ze tegenhouden bij een verbetering negatief werkt op prestatie's. Is denk ik vrij menselijk dat dat invloed heeft als ambitieuze voetballer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die spelers missen dan gewoon de topsportmentaliteit, als dat het geval is. Van Bommel, kreeg ook niet elk jaar z'n gewenste transfer, maar bleef wel top voetballlen..
Spelers die slecht voetballen om een dergelijke reden verspelen ook in de toekomst een (top)transfer.
Wat ik bedoel is dat ie wellicht zelfs 15 miljoen had kunnen opbrengen, als Feyenoord gewild had. Weet niet tot hoever PSV of een andere club wilde gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet hoor. Als je een speler niet wil laten gaan vraag je een (onredelijk) hoog transferbedrag. Niet een laag bedrag. Dus waarom kom je ineens op een hoger bedrag uit.
Dat vind ik eigenlijk behoorlijk egoistisch van Kuyt, die zelf dit jaar waarschijnlijk ook vertrekt. Hij zette Kalou onder druk begin van het seizoen om niet weg te gaan, terwijl ie zelf ook aan het flirten was met clubs. Dan misgun je Kalou zijn transfer, die voor hem wellicht een droomkans is, en stel Kalou had dramatisch gevoetbald dit jaar, dan zou Kuyt wel vertrekken als het hem uitkomt terwijl Kalou dan zonder transfer zou blijven. Is niet gebeurt, Kalou kan wel weg door een aardig voetbaljaar, maar ik vond het gewoon hypocriet van Kuyt.quote:Bovendien werd kuyt en kalou altijd als het koningskoppel aangewezen dus zou je ook kuyt enorm ontevreden maken wanneer kalou weggegaan was.
Vorige zomer had je in Nederland (en Belgie) aardig kunnen shoppen met dit bedrag : Simons, Landzaat, Huntelaar, de Cler, Koné, enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
Je moet inderdaad met dat geld goed omgaan. Stel dat je 25 miljoen ontvangt in één zomer, ben ik wel benieuwd wat er mee gaat gebeuren. Ik zie in Nederland geen haalbare vervanging op hetzelfde niveau.
Hoezo? Dan stel je het saneren alleen maar uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:44 schreef daaaaan het volgende:
Zou ik belachelijk vinden als ze dat deden.
ik in ieder geval.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Maikalo het volgende:
Wie maakt mij voor gek uit als ik zeg dat volgend jaar de voorhoede er zo uit ziet: Pranjic, Pi-air, Vincken/ de Ceulaer![]()
Ajax en PSV hebben veel meer schulden dan Feyenoord schijnt. Die kiezen er echter voor om mee te draaien met de top. En wanneer je schulden aflost kun je niet verder bouwen, want dan sta je weer op 0 en blijf je daar hangen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo? Dan stel je het saneren alleen maar uit.
Die schulden moeten toch echt een keer weggewerkt worden. Over schulden betaal je namelijk ook rente en dat is weggegooid geld. Dus wat je ASAP kan aflossen, moet een club ook aflossen. Dan kun je straks daadwerkelijk doorbouwen.
Mee eens, het hoeft niet direct uitgegeven te worden, maar je moet ook niet gaan scouten alsof je maar 1 miljoen uit kan geven...quote:En waarom persee al het geld gelijk uitgeven? Het is niet zo dat je Kuyt, Kalou en Castelen gelijk even vervangt voor dat geld. Dan kun je het beter deels investeren in jeugd en talenten dan gevestigde namen te kopen voor veel geld om te scoren bij het publiek.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik in ieder geval.
Dat zou de voorhoede van NAC kunnen zijn. Als je totaal geen ambitites hebt moet je die voorhoede hebben. Kom toch op zeg. Feyenoord is een topclub, daar moet Feyenoord zich naar gedragen. En de supporters ook door geen 3e rangs losers al goed genoeg te vinden.
Ajax is kerngezond door veel positieve transfers uit het verleden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben veel meer schulden dan Feyenoord schijnt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ajax is kerngezond door veel positieve transfers uit het verleden.
Gezonder dan Feyenoord.
PSV heeft het inderdaad ook niet erg ruim.
En dat bericht dat Feyenoord schulden had, klopt ook niet helemaal meer denk ik. Dat was de totaalbalans van het seizoen 2004/2005 ofzo, en Feyenoord kwam enkele miljoenen tekort? Intussen zijn er heel wat spelers verkocht en salarissen weggevallen dus ik denk dat we nu wel weer redelijk op de 0 staan en we nu kapitaal moeten gaan maken met wat er op het veld staat, en (helaas) weg wil.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord en Heerenveen zijn schulden vrij....
Jorien heeft niet maar een paar duizend euro erin gestoken hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef daaaaan het volgende:
Na zoveel jaar nog steeds?
Fabeltje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft alleen schulden aan Jorien
hij zei vorig jaar toch in een interview dat dat allemaal terug betaald wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft alleen schulden aan Jorien
Ja ik meen me ook zoiets te herinneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zei vorig jaar toch in een interview dat dat allemaal terug betaald was
ze voetballen bij Feyenoord..quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kan er iemand wat meer vertellen over Jeffrey Altheer, Davids en Sammuel?
Ik ken ze alleen van naam, meer niet.
beetje jammer, hier kwets je toch niemand mee die hier komt?quote:
idd echte neefjequote:Lorenzo is het symphatieke neefje van Edgar Davids
Persiequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie gaat er dan rechtsbuiten spelen?
quote:Van Persie traint in basiselftal
Geschreven door Harm Jan Deuring op donderdag, 25 mei om 20:07
Tijdens de middagtraining in Lausanne kreeg Robin van Persie in het basisteam verrassend de voorkeur boven Dirk Kuijt. De speler van Arsenal mocht tijdens een partijspel elf tegen elf het op de rechtervleugel proberen van bondscoach Van Basten.
Bovendien kreeg André Ooijer opnieuw de voorkeur in het centrum van de verdediging, waar hij een duo vormde met Joris Mathijssen. Jan Kromkamp stond als rechtsback en Giovanni van Bronckhorst aan de linkerkant.
Het middenveld werd gevormd door Mark van Bommel, Philip Cocu en Rafael van der Vaart. Voorin werd Van Persie vergezeld door Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben.
Eerder op de dag sloot Giovanni van Bronckhorst zich in Zwitserland aan bij de groep. Omdat de linksback deze week voor de tweede keer vader werd, mocht hij enkele dagen later komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nacht verandert iedereen,
kankelul.
Morientes weg bij Liverpool, kan Dirkie hem mooi opvolgen daar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirkie waarschijnlijk geen basisplek op het WK![]()
Dan kan hij mooi nog een jaartje bij ons blijven!
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Morientes weg bij Liverpool, kan Dirkie hem mooi opvolgen daar.
Jajong, flikker nou eens op joh, debieltje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef Jay-Z het volgende:
Speelt het neefje van Edje bij de kakkerlakken???
Heiligschennis
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:47 schreef Backdoorman het volgende:
heb feyenoord nog wat gekocht dan de afgelopen weken?? ik hoor bij ajax allemaal spectaculaire namen en psv had al een sterk elftal terwijl cocu blijft....az heeft al cziommer binnen. ik denk dat feyenoord komend seizoen het kind van de rekening gaat worden als er niets gebeurt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Lijkt me dat ze eerst wachten met een paar verkopen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:02 schreef daaaaan het volgende:
Als iedereen blijft dan kunnen we best kampioen worden hoor. Ook met Bosschaart en Paauwe hebben we heel wat toppers gewonnen.
En Pi-Air in de vorm van zijn levenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Of Feijenoord nu wat koopt of niet. Met spelers als Bosschaart en Paauwe worden we wel kampioen.
Drenthe was gister met Olympisch elftal erg goedquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:02 schreef daaaaan het volgende:
Als iedereen blijft dan kunnen we best kampioen worden hoor. Ook met Bosschaart en Paauwe hebben we heel wat toppers gewonnen.
Als Koeman wat aan de mentaliteit kan veranderen, Kuijt blijft en weer in vorm komt, en we geluk hebben dat spelers als Drenthe en Samuel grote talenten blijken te zijn die het niveau meteen op kunnen pakken, dan zie ik het niet eens zo superslecht in.
Maar goed, toch zie ik natuurlijk het liefst 3 of 4 goede aankopen.
zie je die gasten al in het 2e voetballenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou:
Snoyl, De Cuelnaar, Zuiverloon, Sno en Saidi terughalen
Bosschaart, Schreuder, Paauwe, Collen, Aerts, Hofs, Pi Air en Ali B. in het 2e stoppen en niet meer mee laten trainen met het eerste.
Dan heb je best een redelijk basisteam met vooral jonge spelers op de bank.
Misschien wordt je dan geen kampioen maar dan staat er wel een team met toekomst
Maar dat vind ik raar, want Paauwe en Bosschaart zitten toch wel boven het niveau van RBC en ADO? Net danquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:08 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wordt niet alleen kampioen door te winnen van ajax, psv en az. Ze moeten ook winnen van de kleintjes en dat werd zoals bijna elk seizoen niet gedaan. Mede door veel fouten van Bosschaart en Paauwe. Die twee zijn grotendeels de oorzaak dat er tegen clubs werd gelijkgespeeld en verloren. Paauwe liet vaak zijn man gaan, waardoor die vrij kwam te staan. Bosschaart idem. Beide hebben een waardeloos spelinzicht als het aankomt op verdedigen.
Daar zou Feyenoord een stuk sterker van wordenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
ja, maar ik bedoel dat ze dan allemaal weg zijn natuulijk.
Als je een watje zoals Paauwe centraal zet weet je dat het nooit niks wordt met je menaliteit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar dat vind ik raar, want Paauwe en Bosschaart zitten toch wel boven het niveau van RBC en ADO? Net danwanneer die tegen de kleintjes ook 200 % geven, moeten ze de onderlinge duels kunnen winnen.
Ik blijf er dus bij dat het aan de mentaliteit ligt.
Aerts gaat weg, Collen is het lievelingetje van Koeman, Pi-Air gaat nooit in het 2e spelen, Paauwe laat je uit respect nooit in het 2e spelen, Ali B wordt verkocht denk ik. Waarom Hofs weg? Prima speler!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou:
Snoyl, De Cuelnaar, Zuiverloon, Sno en Saidi terughalen
Bosschaart, Schreuder, Paauwe, Collen, Aerts, Hofs, Pi Air en Ali B. in het 2e stoppen en niet meer mee laten trainen met het eerste.
Niet vergeten dat we MET Paauwe van clubs als Inter en Borussia hebben gewonnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je een watje zoals Paauwe centraal zet weet je dat het nooit niks wordt met je menaliteit.
Dat vond ik juist de enige goede actie van Bosschaartquote:Het Feyenoord van nu is het Feyenoord van Bosschaart die Huntelaar na een dikke nederlaag een duw geeft
Sorry hoor, maar als je dat soort trieste acties kunt waarderen zit er echt iets niet goed in je hoofdquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef daaaaan het volgende:
Dat vond ik juist de enige goede actie van Bosschaartalleen de reden erachter (de nederlaag) was idd kut.
Hoezo? Hij vindt het toch kut dat ie dat doet omdat ie verliest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat soort trieste acties kunt waarderen zit er echt iets niet goed in je hoofd
Kut. Wie brengt me naar Delta?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat soort trieste acties kunt waarderen zit er echt iets niet goed in je hoofd
quote:Alin Stoica naar Nederland ?
De kans bestaat erin dat straks eeuwige belofte Alin Stoica een 4-jarig contract tekent in Rotterdam.
Stoica een Roemeen, geboren op 10 december in Boekarest, hij begon dan ook zijn loopbaan bij Steaua Bucharest en kreeg al vrij vroeg de stempel van 'talent' op zijn hoofd geplakt.
Op zijn zestiende werd hij gevolgd door ondermeer Parma, Lecce en Hannover, toch koos hij voor het Belgische Anderlecht waar hij al vrij vlug de publiekslieveling van de supporters kwam. In 2002 ruilde hij Anderlecht voor rivaal Club Brugge, maar bij gebrek aan speelkansen vertrok hij al vlug weer naar zijn geboorteland, na een tussenlanding bij Siena, om bij de ploeg van (aan/af) trainer Hagi, Politehnica Timisoara, zijn carriere nieuw leven in te blazen. Nu lijkt dat te lukken, want Stoica zou eerstdaags zijn contract tekenen ... Al zou Standard Luik uit België ook nog aan zijn mouw trekken, maar de Roemeen lijkt zeker van zijn beslissing.
Pikant detail : Stoica's manager zou zelf contact opgenomen hebben met Feyenoord.
Degene die dit niet willen gelove zullen wel zien over een paar dagen
Vriendelijk groeten
Ik ken hem niet. Heb ff wat opgezocht.
1995/96 Steaua Boekarest 1 0 Roemenie
1996/97 Steaua Boekarest 0 0 Roemenie
1996/97 Anderlecht 3 0 Belgie
1997/98 Anderlecht 32 3 Belgie
1998/99 Anderlecht 26 1
1999/00 Anderlecht 16 6 Belgie
2000/01 Anderlecht 29 7 Belgie
2001/02 Anderlecht 22 5 Belgie
2002/03 Club Brugge 9 4 Belgie
2003/04 Club Brugge 9 0 Belgie
2004/05 Club Brugge 6 1 Belgie
Totaal 153 27
Geburtsdatum: 10.12.1979
Grösse: 1,76
Nationalität: Rumänien
Fuss: links
Status: Akt. Nationalspieler: 13 Spiele
Verein: FCU Politehnica Timisoara
Position: Mittelfeld
Positionsdetails: Defensiv-Allrounder
Im Team seit: 2005
Loek loopt weer te kopieeren van het prikbordquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart is een tijdje terug vader geworden inderdaad.
[..]
Leuk om de hele zomer allemaal onzin te lezen.quote:» Jong Feyenoord keeper naar Volendam
Jesper Hoogendoorn vertrekt naar FC Volendam. Daar zal de doelman de strijd aan moeten gaan met Jeroen Verhoeven en Paul Kok. Dit seizoen speelde hij voor Jong Feyenoord, maar in Rotterdam liep zijn contract af en een verlenging was geen optie. Bij de Eerste Divisie club tekent hij een contract voor één jaar met een optie voor nog een seizoen.
Halen.quote:Benson afgeknapt op Ajax, spits is nu Feyenoord-fan 25 mei 2006
Ex-Ajacied Fred Benson laat deze week in Voetbal International weten dat hij geen warme gevoelens koestert voor zijn oude club. In navolging van Tim de Cler presteert de Vitesse-aanvaller het zelfs om te zeggen dat hij nu helemaal weg is van Feyenoord. Benson doorliep bij Ajax de jeugdopleiding, maar slaagde er nimmer in om in de buurt van het eerste elftal te komen.
Fred Benson als speler van Jong Ajax in actie tegen zijn huidige club Vitesse "Tot het tweede heb ik altijd veel speeltijd gekregen, maar daarna werd dat steeds minder", zegt de 22-jarige spits. "Omdat er voldoende spitsen bij het eerste zaten, heb ik twee jaar geleden besloten de club te verlaten en naar Vitesse te gaan. Ik ging ervan uit dat ik toch weggestuurd zou worden."
Volgens Benson ligt zijn hart nu niet meer in Amsterdam, maar in Rotterdam. "Feyenoord is de enige topclub in Nederland die me trekt. Zij hebben spelers die voor elkaar door het vuur gaan en samen een team vormen. De spitsen hebben daar ook vrijheid acties te maken. En niet onbelangrijk: de supporters zijn heel trouw. Met Ajax heb ik het eigenlijk wel gehad. Ik ben ook geen Ajax-spits om eerlijk te zijn. Ik wil de bal in mijn voeten krijgen en dan een actie maken."
Feijenoordtime, nog lachwekkender dan voetbalonline en consorten.quote:Huysegems lijkt onhaalbaar voor FC Utrecht
De komst van Stein Huysegems lijkt voor FC Utrecht een onhaalbare kaart. Zijn voorkeur lijkt naar Feyenoord uit te gaan bovendien bevestigde technisch directeur Marcel Brandts (AZ) vandaag dat Huysegems inderdaad 2.5 miljoen euro moet kosten, zoals een paar dagen geleden al op deze site te lezen viel.
Bron: Feyenoordtime
Yeah rightquote:Volgens een Engelse radiozender zou Chelsea Kalou voor zeven miljoen euro hebben gekocht. Wordt nog een jaar verhuurd aan Feijenoord
quote:Terug 25-05-2006: Geloof niet alles wat je leest Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Bijna een maand geleden schreef de website FeyenoordSelectie.tk een goed stuk over de geruchtenstroom en het waarheidsgehalte daarvan. In de afgelopen maanden zijn er weer verschillende geruchten bij gekomen. Turkse Media noemde een aantal namen in één bericht met Feyenoord. Dit werd overgenomen door vele Feyenoord sites, nog geen maand later moeten dezelfde websites de geruchten weer ontkennen.
We merken dat iedereen zich laat gek maken door geruchten op internet. De redactie van FR-Fans.nl krijgt ook veel e-mails, met de vraag waarom wij bepaalde geruchten niet op op de website plaaten. Daar is maar één reden voor: 'Geloof niet alles wat je op internet leest'.
Het zal ons ook niet verbazen als vele websites in de komende weken weer namen als Ugur Yildirim en Daniel Pranjic van het lijstje moeten schrappen. Al dit bovenstaande wil niet zeggen dat FR-Fans.nl u helemaal niet meer van geruchten voorziet. Voor de laatste geruchten blijft u bij FR-Fans.nl bij het goede webadres, mits de geruchten van een betrouwbare bron afkomstig zijn.
Hoezo? Willen ze dan bij AZ gaan spelen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:54 schreef daaaaan het volgende:
om opeens te gaan slijmen bij Feyenoord zodat ze alsnog ooit bij een top 3-club terecht komen.
Daar heb je vast lang over na moeten denken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hoezo? Willen ze dan bij AZ gaan spelen?
Dirkje kuyt, Dirkje Kuyt, Dirkje Kuyt olé olé!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:31 schreef daaaaan het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7843984761222560733&q=kuyt
Dat hadden ze een week terug moeten bedenkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord wil Rasmus Wurtz
Waarom haal je het orginele bericht van Steef weg?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kuyt kan best wel eens dit weekend getranfereerd worden naar Liverpool. Het zou ook best kunnen dat Van Persie daarom op rechts speelt morgen
Dat is ook een groot probleem. Koeman kan dat niet omdat hij een middelmatige trainer is. Hij maakt spelers niet beter, is tactisch erg slecht en zorgt er ook niet voor dat de spelers met het schuim op de bekken het veld in gaan. Aan Koeman hebben we helaas helemaal niks.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:02 schreef daaaaan het volgende:
Als Koeman wat aan de mentaliteit kan veranderen,
Grappig, je grijpt echt elke mogelijkheid aan om Koeman af te krakenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is ook een groot probleem. Koeman kan dat niet omdat hij een middelmatige trainer is. Hij maakt spelers niet beter, is tactisch erg slecht en zorgt er ook niet voor dat de spelers met het schuim op de bekken het veld in gaan. Aan Koeman hebben we helaas helemaal niks.
Het is wel duidelijk dat hij is uitgeleerd bij Feijenoord...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef dvdfreak het volgende:
Kuyt wil 'rust aan zijn kop'
Dirk Kuyt wil gedurende het WK 'rust aan zijn kop’. De spits van Feyenoord heeft zijn zaakwaarnemers te verstaan gegeven dat hij niet met transferperikelen lastig gevallen wil worden zo lang Nederland nog actief is op het WK. "Ik heb mijn toekomstperikelen nu bewust opzij geschoven. Ik heb mijn management ook gezegd dat ik in deze WK-periode niets hoef te weten van eventueel geïnteresseerde clubs. Alleen Oranje telt", licht Kuyt zijn beslissing toe in het AD.
Zowel Newcastle United als Liverpool is hevig geïnteresseerd in de Katwijker, die op zijn beurt al heeft laten doorschemeren graag naar de Premier League te willen. Vooralsnog wil hij zich helemaal onderdompelen in het Oranjegevoel, hetgeen hem tot nu toe zeer bevalt. "Achteraf kun je zeggen dat de druk op mij bij Feyenoord dit seizoen wel heel groot is geweest. Hier bij Oranje kan ik me ook eens aan andere jongens optrekken. Ik merk bovendien dat ik in deze omgeving weer keihard aan de bak moet op de trainingen."
Vandaagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van wanneer is dat artikel?
vandaagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van wanneer is dat artikel?
Braafheidquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Braafheid is wel goed. Opdam is bagger
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jason Culina bedoel je?
JC voor de meeste Feyenoorders wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor Greene of JC was dat toch ook geen belemmering?
Wees gerust jongens, Nellid ( wie kent hem niet? ) zegt dat Kuijt niet naar Liverpool gaat!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef Nellid het volgende:
Kuyt gaat niet voor, en ook niet na het WK naar Liverpool.
Steef:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef Nellid het volgende:
Kuyt gaat niet voor, en ook niet na het WK naar Liverpool.
Als je nog niet fatsoenlijk Nederlands kan probeer het dan niet in het in Engelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
pff how the fuck is steef, net of dat god is man
Als Kuyt naar liverpool gaat vindt ik het wel goed voor 15 miljoen minimaal
Jij zal eerst wat aan je Nederlands moeten doen, voordat je ook maar gaat denken aan het leren van een nieuwe taal.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Als je nog niet fatsoenlijk Nederlands kan probeer het dan niet in het in Engels
?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Sjevtsjenko verlaat AC Milan
Uitgegeven: 26 mei 2006 19:09
Laatst gewijzigd: 26 mei 2006 19:11
MILAAN - AC Milan laat Andrei Sjevtsjenko gaan. De topclub uit Italië bevestigde vrijdag dat de Oekraïense spits na zeven jaar Milaan verlaat. De club opent de onderhandelingen met Feyenoord.
"Ik ga weg om persoonlijke redenen. Er zijn geen problemen met de club en het heeft ook niets met financiële zaken te maken", verklaarde de topschutter zelf. "Ik dank de club voor alles."
Sjevtsjenko kwam zeven jaar geleden over van Dinamo Kiev. In Milaan groeide hij uit tot een wereldspeler die de Champions League won in 2003 en de Italiaanse titel in 2004. Hij is topscorer aller tijden in de Champions League.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zuiverloon verkocht aan Heerenveen
Bron: Feyenoord.nl
Transferbedrag word niet bekent gemaakt, want die zit in een deal met Pranjic
Flikker op, joh. Kutkind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ga even je eigen topic verkloten, hup weg hier ksst.
Magrao en Mtiliga raken ze aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Zuiverloon helemaal geen slechte speler. Kan een hele goede worden. Waarom verkoopt Feyenoord hem wel en prutsers als Magrao en Mtiliga niet?
Precies. Collen en Schreuder krijgen een contractverlenging en Zuiverloon mag wieberen. God knows why.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Zuiverloon helemaal geen slechte speler. Kan een hele goede worden. Waarom verkoopt Feyenoord hem wel en prutsers als Magrao en Mtiliga niet?
Het verlies nemen en eruit gooien. Oprotten ermee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Magrao en Mtiliga raken ze aan de straatstenen nog niet kwijt.![]()
Zuiverloon is minder gezellig om mee te buurten na de wedstrijd aan de bar?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Collen en Schreuder krijgen een contractverlenging en Zuiverloon mag wieberen. God knows why.
Rare keuze idd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Collen en Schreuder krijgen een contractverlenging en Zuiverloon mag wieberen. God knows why.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Mtiliga is best een aardige speler voor de middenmoot, lijkt mij.
Schreuder schijnt goed in de groep te liggen en moet als leider fungeren binnen het elftal. Collen is mij ook een raadselquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik vind het een goede speler. Ik snap daarom ook niet waarom Feyenoord hem verkoopt.
Valt opzich wel mee met hem, maar deze was echt te flauw.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:34 schreef Bellator het volgende:
Die Erwtensoep moeten ze echt een ban geven ofzo. Hij loopt alleen maar te trollen en domme opmerkingen te maken.
Ik vind het ook geen verkeerde voetballer, ze hadden hem nog een (half) jaartje moeten verhuren en ik snap al helemaal niet dat ze Zuiverloon weg doen en Collen behouden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik vind het een goede speler. Ik snap daarom ook niet waarom Feyenoord hem verkoopt.
En...blijf je nog een jaar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Loesj het volgende:
Ik ben normaal gesproken Dirk-kuijt
Hoge kwaliteit filmpjes zeg, dat het op 1,44 MB moet.quote:
Zeker, met een vertrek van Kuyt verlies je heel wat goals en assists, en dan is maar de vraag wie je aankoopt om dat op te vangen....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:53 schreef Chadi het volgende:
Als het zo door gaat gaat Feyenoord het heel lastig krijgen volgend jaar.
Europees gezien is dat ook een stuk minder voor Nederland. Ik hoop dat Erwin in de zomer wat boodschappen doet her en der met het geld dat ie krijgt van de transfers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zeker, met een vertrek van Kuyt verlies je heel wat goals en assists, en dan is maar de vraag wie je aankoopt om dat op te vangen....
Absoluut. Voor clubs als RKC gewoon een aanwinst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Mtiliga is best een aardige speler voor de middenmoot, lijkt mij.
Overschatte voetballler.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef Elvislives het volgende:
Javier Portillo halen dus!
Zeker niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
Kuyt gaat zeker wel weg.
Niet slecht, 10.000.000. Als het waar is natuurlijk, zou me niets verbazen als Feyenoord t weer verkloot en er maar 5 voor krijgt.quote:Kalou naar Chelsea
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoorder Salomon Kalou verhuist naar Chelsea. De speler heeft gisteren een principe-akkoord bereikt met de club. Drie weken geleden sprak hij voor het eerst met eigenaar Abramovich en trainer Mourinho. Gisteren was Kalou in Engeland om de deal af te ronden.
Feyenoord gaf de Ivoriaanse aanvaller toestemming naar Londen af te reizen nadat Chelsea zich donderdag in De Kuip had gemeld met een eerste bod. De verwachting is dat beide clubs vandaag of uiterlijk morgen overeenstemming bereiken over de definitieve transfersom. Daarna keert Kalou terug naar Engeland om een vier- of vijfjarig contract te ondertekenen bij de club van Arjen Robben.
Het is nog maar de vraag of Kalou in Engeland meteen aan de slag kan. Omdat hij niet uit een EU-land komt, moet hij aan speciale voorwaarden voldoen om een speelvergunning te krijgen.
Zo dient een speler van buiten de EU in de afgelopen jaren een behoorlijk aantal interlands te hebben gespeeld om in aanmerking te komen voor een Engelse licentie. Kalou staat echter nog op nul. Alleen voor uitzonderlijke talenten wil de Engelse voetbalfederatie (FA) een uitzondering maken.
"Chelsea ziet in Kalou een extreem talent”, legde Chris Woerts, marketing directeur en woordvoerder van Feyenoord uit. "Via een speciale commissie wil de club een licentie voor hem bemachtigen."
Feyenoord kan op een dikke transfersom rekenen voor Kalou, omdat zijn contract nog doorloopt tot medio 2007. Het gaat waarschijnlijk om een bedrag van ruim 10 miljoen euro, een record voor de Rotterdamse volksclub.
Misschien als ie zn 'vorm' van 2jr geleden weer heeft, nu echt niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Absoluut. Voor clubs als RKC gewoon een aanwinst.
Met zijn 15 goals als 24 jarigequote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef Elvislives het volgende:
Javier Portillo halen dus!
Ik denk dat als die gast ergens een échte kans krijgt en weet dat hij de nummer 1 spits is, dat hij weer gaat doen wat hij 1000 keer in de jeugd deed: scoren!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met zijn 15 goals als 24 jarige
Wat is dat opeens voor schulden-hype bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, die 10 mln kan de schulden van Feyenoord nog niet dekken..
Is algemeen bekend dat Feyenoord niet zo goed zit in de centen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is dat opeens voor schulden-hype bij Feyenoord?pleur toch op.
Je kan het ontkennen maar daarmee ben je ze niet kwijt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is dat opeens voor schulden-hype bij Feyenoord?pleur toch op.
Vrijwel geen enkele club zit dat, PSV al helemaal niet maar daar hoor je niets over. Feyenoord is juist een van de weinige clubs die meestal de zaken redelijk op orde heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat Feyenoord niet zo goed zit in de centen.
Bij Ajax duurt het ook niet lang meer. De reservekluis is opengemaakt om spelers als Stam aan te trekken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan het ontkennen maar daarmee ben je ze niet kwijt.
Gelukkig hebben we een reservekluis van ruim 60 miljoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax duurt het ook niet lang meer. De reservekluis is opengemaakt om spelers als Stam aan te trekken.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een reservekluis van ruim 60 miljoen.
Bron?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een reservekluis van ruim 60 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |