ben ik het eigenlijk wel mee eens, zoek ff een andere opquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Cart_man het volgende:
Ken dat jankplaatje van Kuijt er niet uit. Begint te irriteren.
Zuiverloon moet blijven, ja. Jorien moet eruit.
Inderdaad, een multifunctionele speler die zich ontwikkelt doe je niet weg.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef Kang-He het volgende:
Bij chronisch gebrek aan een normale rechtsback en ook nog een schaars bezet middenveld lijkt het me nou niet de beste zet om Zuiverloon zo maar van de hand te doen.
... play-offs.quote:Op basis van de eerste 34 competitieronden wordt bepaald welke club landskampioen is, welke club degradeert en welke clubs kunnen instromen voor deelname aan de verschillende play-offs. Dit is echter een tussenstand. De definitieve eindstand van de competitie in de eredivisie wordt bepaald na de play-offs wedstrijden, mede als gevolg van de eis van UEFA.
Na de play-offs is een definitieve eindrangschikking opgemaakt op basis waarvan de prijzen (Europese tickets) zijn verdeeld. Bepalend voor deze eindstand zijn dus ook de resultaten in de play-offs. Daar waar de resultaten in de play offs geen uitsluitsel geven (die vergelijking niet te maken is), wordt teruggevallen op de ranglijst na 34 wedstrijden.
Het betreft een ranglijst zonder punten. Dit betekent dat de definitieve eindstand voor het seizoen 2005/2006 er als volgt uitziet:
1. PSV (kampioen) - Champions League
2. Ajax (play-offsfinale gewonnen) - voorronde Champions League
3. FC Groningen (play-offsfinale verloren) - UEFA Cup
4. AZ (na 34 wedstrijden hoger geëindigd dan Feyenoord) - UEFA Cup
5. Feyenoord (na 34 wedstrijden lager geëindigd dan AZ) - UEFA Cup
6. SC Heerenveen (play-offsfinale UEFA Cup gewonnen) - UEFA Cup
7. FC Twente (play-offsfinale Intertoto gewonnen) - Intertoto
8. FC Utrecht (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs om UEFA Cup, maar na 34 duels hoogst geëindigd zonder Europese ticket)
9. Roda JC (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs UEFA Cup)
10. Vitesse (play-offsfinale Intertoto verloren, maar in play offs gewonnen van NEC en RKC)
11. NEC (uitgeschakeld in de 2e ronde van de play-offs voor Intertoto)
12. RKC Waalwijk (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs voor Intertoto)
13. Heracles (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs Intertoto)
14. Sparta (na 34 wedstrijden)
15. ADO Den Haag (na 34 wedstrijden)
16. NAC Breda (winnaar promotie/degradatie play-offs)
17. Willem II (winnaar promotie/degradatie play-offs)
18. RBC Roosendaal - degradatie
Bron: www.knvb.nl
Volgend jaar dan maar gewoon 5e eindigen, heb je ook niks te verliezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef Cart_man het volgende:
We zijn officieel als 5de geëindigd dit seizoen:
[..]
...play-offs.
Mmm... apart.quote:Kalou: Weg bij Feyenoord en spelen voor Ivoorkust
Nee, we hoeven er niet bevreesd voor te zijn dat Salomon Kalou straks tegenover Nederland zal staan op het WK. Maar na dat toernooi zal de Feyenoord-aanvaller wel voor zijn geboorteland Ivoorkust gaan uitkomen, zo meldt Sportweek. Kalou probeerde anderhalf jaar om een Nederlands paspoort te verkrijgen, maar stuitte telkens op minister van Integratie Rita Verdonk.
Kalou: "Het boek is dicht. Na het WK ga ik doen wat ik mijn broer Bonaventure heb beloofd: voor Ivoorkust spelen. Iedereen weet dat ik graag voor het Nederlands elftal was uitgekomen op het WK in Duitsland. Daar heb ik alles aan gedaan, daar hebben bondscoach Marco van Basten en meneer Cruijff alles aan gedaan. Alleen wilde mevrouw Verdonk dat niet. Er zit voor mij niets anders op, daar ik niet verwacht nog lang in Nederland te voetballen. Ik moet verder met mijn carriere, wil niet stilstaan in mijn ontwikkeling."
Binnenkort zal Salomon Kalou samen met zijn oudere broer en zaakwaarnemers gaan bepalen waar zijn toekomst ligt. Engeland of Spanje genieten daarbij zijn zware voorkeur. Kalou moet eerst wachten totdat Feyenoord met een club tot een akkoord komt. Valencia en Chelsea lijken het meest geinteresseerd. Bij de Londense club woedt een interne machtsstrijd, Jose Mourinho is een voorstander van de komst van Kalou, maar een definitief ja-woord heeft de onder vuur liggende Portugese manager nog niet. Daarbij heeft Chelsea nog het probleem dat het Kalou speelgerechtigd moet zien te krijgen voor het Premiership. Het minder kapitaalkrachtige Valencia zit op het vinkentouw.
"Valencia speelt in mijn favoriete systeem, met een diepe spits en een soort schaduwspits daarachter en met mensen op de flanken. Ze spelen Champions League en Valencia lijkt me bovendien een heerlijke stad," lepelt Kalou moeiteloos op. Een jaar geleden lag er al een mogelijkheid om naar Valencia te verkassen, maar toen wilde Kalou liever naar PSV. De Eindhovense club is nu geen optie meer voor de Ivoriaan. Overigens staat ook Romeo Castelen in de belangstelling van Valencia. Als mogelijke vervangers zou Feyenoord nadrukkelijk de Heerenveen-spelers Yildirim en Pranjic volgen.
Dit bewijst Verdonk's gelijk, het had dus helemaal niets te maken met iets terug willen doen voor Nederland....quote:
Nou ja, had ie nog 2 jaar moeten wachten voor ie voor oranje mocht spelen? Als ik hem was had ik lekker met Ivoorkust naar t WK gegaan. Al zal het moeilijk zijn om in zijn vorm Rita's ongelijk te bewijzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit bewijst Verdonk's gelijk, het had dus helemaal niets te maken met iets terug willen doen voor Nederland....
Goede verdedigers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Misschien speelt er nog wat leuks bij Rapid Boekarest?
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap niet dat ze Kalou er niet voor het WK uitschoppen. Hoe sneller die jongen weg is, hoe beter. 5 miljoen incasseren bij Valencia en opzouten ermee
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.
Ja tot 2010quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij wel. En die heeft net verlengd
Dat jullie je lekker in je reet laten naaien door spelers als Ibrahimovic en de Jong die geen FUCK om je club geven...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De enige speler met kwaliteit willen ze weg hebben. Onbegrijpelijk, die Feyenoordfans.
Allemaal leuk en aardig. Heb liever dat Kalou een jaar zit te kniezen bij Feijenoord dan dat hij tussentijds verkocht wordt aan dat provincieclubje uit Brabant. Feijenoord mag nooit een speler aan een directe concurrent verkopen. Zeker niet als die concurrent daar beter van wordt. Bosschaart mag, Kalou niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Wat kon F'noord vorig jaar vangen van PSV voor Kalou ? 10 miljoen dacht ik toch. Afgeketst omdat ze 12 wilden ofzo toch ? En Castelen vorig jaar en tussentijds naar Frankrijk/Engeland voor rond de 5 tot 7 miljoen toch ?
Mooi stukje kapitaalvernietiging als je in 1 jaar tijd dan Kalou + Castelen voor 12 miljoen aan Valencia verkoopt. En meteen een goeie les dat je nooit spelers tegen hun zin moet tegenhouden omdat ze geheid bagger gaan spelen wegens een gebrek aan motivatie of omdat ze balen dat ze niet hogerop konden. Zie Kalou en Landzaat.
Afgeketst omdat Feyenoord Kalou niet naar PSV wilde laten gaan!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Wat kon F'noord vorig jaar vangen van PSV voor Kalou ? 10 miljoen dacht ik toch. Afgeketst omdat ze 12 wilden ofzo toch ?
Dat was een gerucht, wie zegt dat het waar was? Bovendien was Vincken geblesseerd en zat de Celuear nog bij RKC.quote:En Castelen vorig jaar en tussentijds naar Frankrijk/Engeland voor rond de 5 tot 7 miljoen toch ?
Alsof dat te vergelijken valt. Valencia is geen concurrent, de zaken met Kalou staan er 100 % anders voor, en wie zegt dat dit gerucht klopt?quote:Mooi stukje kapitaalvernietiging als je in 1 jaar tijd dan Kalou + Castelen voor 12 miljoen aan Valencia verkoopt.
Nee, ze aan je concurrent verkopen voor een schijntje waar ze vervolgens weer helemaal opbloeien is slim.quote:En meteen een goeie les dat je nooit spelers tegen hun zin moet tegenhouden omdat ze geheid bagger gaan spelen wegens een gebrek aan motivatie of omdat ze balen dat ze niet hogerop konden. Zie Kalou en Landzaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |