"Knapperig"?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar zeewier.
Maar stel je een beetje ziltige, knapperige smaak voor.
Als nori datzelfde spul is wat om een sushi zit dan heb ik een beter beeld van de smaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:19 schreef Miasan het volgende:
Die zeewier is gedroogd. Die velletjes zijn dus helemaal droog en stijf en zullen daarom knapperig zijn. En als je de nori eenmaal om sushi of onigiri heenwikkelt wordt het nat door de rijst en dan blijft er niet veel knapperigs meer over
Echt? Ik zou verhongerenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dan maar hopen dat de rest van de familie het niet wegkiepert..
Maar serieus, ik heb er ook eens over gedacht om 6 stukjes Sushi naar het werk voor lunch mee te nemen..
Ik wou ook al gaan commenten over ons bento-topic. Misschien inderdaad idee om daar eens een kijkje te nemen TS als je spul zoekt voor je lunch. Zag ook dat wat andere mensen al het vaag over bento's hadden zonder op te merken dat hier al topics over zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Amthezia het volgende:
Ik ben erg actief in het bento topic (iedereen aan de bento!!! YAY) en ook maak ik vaak onigiri's voor in mijn box. Ik vind de japanse rijst toch echt het lekkerste! Soms maak ik gevulde, maar meestal "kale" met wel nori eromheen.
Laatst had ik een hele fijne vulling, met wasabi en gerookte zalm. Die smaakte echt heel goed!
Ik had er ook een blog over geschreven, met foto's erbij!
http://www.bento-babe.nl/?p=775
vahmp, toen het grootste deel van dit topic werd gepost was het eerste Bento topic nog niet eens geborenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Ik wou ook al gaan commenten over ons bento-topic. Misschien inderdaad idee om daar eens een kijkje te nemen TS als je spul zoekt voor je lunch. Zag ook dat wat andere mensen al het vaag over bento's hadden zonder op te merken dat hier al topics over zijnOpletten mensen
dohquote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
vahmp, toen het grootste deel van dit topic werd gepost was het eerste Bento topic nog niet eens geboren
Moest toch wel lachen om het contrast tussen kinder/vrouwen bento en mannen bento doosjes/trommeltjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef n0a het volgende:
Je kan dus via ebay bestellen of ook via http://www.jbox.com/BENTO/.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef Mirjam het volgende:
ook heel handig; een onigiri-vorm op de kop tikken bij de toko
zo kun je makkelijk grappig gevormde onigiri's maken!
maar ze worden er wel heel leuk vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Onigiris zijn pas lekker als ze met bloed zweet en tranen gekneden zijn met handen.
Hoe calvinistisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Tanin het volgende:
Onigiris zijn pas lekker als ze met bloed zweet en tranen gekneden zijn met handen.
Als er nori omheen zit is het voor mij al zout genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Jij hebt alleen rode onigiri's dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
ah je houdt van erg zoute onigiri huhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |