Wij zijn haar reservesletten en zij is onze reserveslet, mooi geregeld toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn ook alleen maar goed als M-F plat ligt
![]()
Jij hebt toch alleen je vakantie geld moeten verprutsen als thuiswonende full time werkertquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geld ? Wat is dat ?
Dat spul dat ik al jaren niet meer gezien heb ?
Kl*te belastingdienst ..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Steek mezelf wel weer in de schulden![]()
Lijers
mijn accountant zegt altijd, als je belasting moet betalen, heb je het blijkbaar ook verdientquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geld ? Wat is dat ?
Dat spul dat ik al jaren niet meer gezien heb ?
Kl*te belastingdienst ..
dat word alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen je vakantie geld moeten verprutsen als thuiswonende full time werkertFf een chopper kopen en daarna een ZX-9
![]()
![]()
En ik heb afgelopen maand ook meer dan de helft van mijn loon in moeten leveren vanwege een fout ofzo (hoogste schaal gerekend, vanwege geen opgaaf e.d.) Ik kan het ook niet terugvragen want dan krijg ik me toch een paar naheffingen dat ik maar beter me motor kan verkopen![]()
![]()
![]()
Wat een kenkerzooi
En jullie hoeven geen schoolgeld volgend jaar te betalen.![]()
![]()
![]()
Gezien je sig wel ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh ja wou net zeggen, volgens mij wordt het dan boutweer
Zit ook wel wat in ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
mijn accountant zegt altijd, als je belasting moet betalen, heb je het blijkbaar ook verdient
Ja, opzich hebben wij als thuiswoners wel een riant leventje. Alleen heb ik de laatste maanden echt veeuuullste duur geleefd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat word alleen nog maar ergerstraks is alles wat je verdiend voor de helft van de belasting
en de verhogingen e.d alleen voor jou
dus heb je nog veel minder te besteden
![]()
Nederland sucks big time![]()
Try again over een paar weekjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef dribbel79 het volgende:
Het plan was om vanaf de MacDonalds in Veenendaal de Betuwe in te duiken toch??
Gnehe
Gewoon de rekening bij je ouders neerleggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef worldpimber het volgende:
En jullie hoeven geen schoolgeld volgend jaar te betalen.![]()
![]()
![]()
... als ik nou een beetje mijn best deed.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon de rekening bij je ouders neerleggen.![]()
Die willen toch altijd het beste voor hun kroost?![]()
hij maakt dan echt geen kansquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Maar Pepijn komt zo direct wel even NL weer verdedigen
En in Canada schijn je trouwens 60% belasting te moeten betalen?
niet...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn ook alleen maar goed als M-F plat ligt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |