In Sint Nicolaasgaquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Woon jij in Sint Nicolaasga?
Waar train je?
Is er een sportschool in Sint Nyk?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
In Sint Nicolaasga
(waar woon / train jij dan ? ) al gezien, sneek
ik snap het niet, waarom zou je een ander mes pakken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef McGilles het volgende:
Kom er net achter dat ik mijn heerlijke zongedroogde tomaatjes op dezelfde plank heb gesneden en met hetzelfde mes heb gesneden als de rauwe kip! Vragen om moeilijkheden
suga suga... ooooohh honey honeyquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
!!
Ik eet nooit meer suiker! Lekker fruit, veel gezonder ook!![]()
Omdat rauwe kip bacteriën kan bevatten waar je verdomde ziek van kan worden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik snap het niet, waarom zou je een ander mes pakken?![]()
Sinds 1,5 jaar dus, maar zoals ik hier al eens eerder had aangegeven hebben ze nog lang niet alles. Alleen kan ik zeer goed met de eigenaars (zelfs zo goed dat ze me gevraagd hebben komende zomer ff op de sportschool te passenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is er een sportschool in Sint Nyk?Ik dacht dat ze alleen een kerk en een snackbar (waar ik mijn ijsjes koop als ik ga fietsen 's zomers
) hadden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef LedZep het volgende:
[..]
Omdat rauwe kip bacteriën kan bevatten waar je verdomde ziek van kan worden?
Dan mag jij een rauw stukje kip eten en dan spreek ik je wel over 2 dagenquote:
Zijn er goede sportscholen in Sneek?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:19 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Sinds 1,5 jaar dus, maar zoals ik hier al eens eerder had aangegeven hebben ze nog lang niet alles. Alleen kan ik zeer goed met de eigenaars (zelfs zo goed dat ze me gevraagd hebben komende zomer ff op de sportschool te passen), en vandaar dat ik er niet weg wil. Bovendien is de eerstvolgende goede sportschool dan Heerenveen of Sneek
(ps. St. Nicolaasga heeft 2 kerken, 2 snackbars, 1 supermarkt, 4 kroegen, en nog veel meer dingen hoor![]()
![]()
)
ow man je wilt niet weten hoe vertieft je je kunt voelen van een rauw stukje kip... Twee weken geleden heb ik 24 uur lang lopen kotsen. Me zelden zo ziek gevoeld...quote:
Hé, ik bedenk me net een verdomd goed idee, voor een 'get slim in 2 weeks'-breezah-boekquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
ow man je wilt niet weten hoe vertieft je je kunt voelen van een rauw stukje kip... Twee weken geleden heb ik 24 uur lang lopen kotsen. Me zelden zo ziek gevoeld...
bestaat al, noemen ze anorexiaquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef synthesix het volgende:
[..]
Hé, ik bedenk me net een verdomd goed idee, voor een 'get slim in 2 weeks'-breezah-boek![]()
Niet ongevaarlijk trouwens! Je kunt er zelfs maagkanker van krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
ow man je wilt niet weten hoe vertieft je je kunt voelen van een rauw stukje kip... Twee weken geleden heb ik 24 uur lang lopen kotsen. Me zelden zo ziek gevoeld...
Ik voelde me onderrug ook lekker na afgelopen keer!quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef LedZep het volgende:
Ik had gisteravond zowaar spierpijn in mijn onderrug! Spierpijn heb ik in de afgelopen weken helemaal niet gehad, dus dat was wel weer eens lekker.
Komt overigens doordat ik na mijn 20 repper squat met 57,5kg (die overigens zeer vlotjes ging, gaat erg goed) een paar triples en een 4-rep deadlift met 120kg heb gedaan. Ik own de gymeigenaar enige instructeur met wat verstand nu bijna, die haalde 6x 120kg (met nog 1 rep over), maar dat was met straps en beltOh ja, hij is ook 20 kilo zwaarder
Hier ook, training mot morgen dan maar :\quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik voelde me onderrug ook lekker na afgelopen keer!
ps: me buik voelt weer bijna normaal aan!Jammer genoeg is mijn gym vandaag dicht! Domme hemelvaart
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |