abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38163685
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:43 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het voordeel is dat je CZS (centraal zenuwstelsel) zo godsgruwelijk op z'n donder krijgt (als je zwaar genoeg gaat) - dit overigens doordat er meer spiervezels aangesproken worden dan enig andere oefening - wat tot gevolg heeft dat je meer en meer groeihormoon aanmaakt en je lichaam eindelijk eens die calorieen gaat gebruiken om spiermassa aan te maken.

Same geldt voor deadlift.

Wil je niet squatten om je poten groter te krijgen, squat dan in godsnaam om je biceps groter te krijgen.
Ik ga maandag squaten! Morgen kan ook, maar ik moet vrijdag de hele dag op m'n benen staan (10-22u) dus dat lijkt me niet slim
pi_38164308
Man man man wat ben ik gisteren kapotgegaan!
Eerst al tijdens de squat uiteraard...maar daarna door de leg press nog veeeel erger...en ik heb nog geeneens spierpijn in de bovenbeentjes hopen dat het nog komt..ik zie persoonlijk spierpijn als indicatie dat ik goed heb getraind ...in de kuiten verga ik trouwens wel van de spierpijn
Trouwens....als ik bij de squat mijn bovenbenen parellel aan de grond heb, lukt het me ECHT niet om mijn knieen achter mijn tenen te houden hoor hoe krijgen jullie dat in godesnaam voor elkaar?
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:24:54 #103
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38164542
Proberen je reet verder naar achteren te houden bij het omlaag gaan.
Zet je voeten in een rechte lijn met je knieën.

Spierpijn
pi_38164598
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:19 schreef Jurrio het volgende:
Man man man wat ben ik gisteren kapotgegaan!
Eerst al tijdens de squat uiteraard...maar daarna door de leg press nog veeeel erger...en ik heb nog geeneens spierpijn in de bovenbeentjes hopen dat het nog komt..ik zie persoonlijk spierpijn als indicatie dat ik goed heb getraind ...in de kuiten verga ik trouwens wel van de spierpijn
Trouwens....als ik bij de squat mijn bovenbenen parellel aan de grond heb, lukt het me ECHT niet om mijn knieen achter mijn tenen te houden hoor hoe krijgen jullie dat in godesnaam voor elkaar?
Dat hoeft ook niet, ook al zullen sommige beweren van wel!

Het gaat erom dat de 'lengte' dat je heupen naar achteren gelijk is aan dat je knieen naar voren gaan, dus voorbij je tenen is geen probleem, zeker niet als je ook nog eens lange bovenbenen hebt!
pi_38164824
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
Proberen je reet verder naar achteren te houden bij het omlaag gaan.
Zet je voeten in een rechte lijn met je knieën.

Spierpijn
Klopt ook wel, je moet eerst een zitbeweging maken ipv door je knieen gaan. Ook al doe je dit goed is nog geen garantie voor een squat waarbij je knieen niet voorbij je tenen komen!
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:39:22 #106
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38165216
ik kan fullsquatten zonder dat mn knieën voorbij mijn tenen gaan. Gewoon je reet heel ver naar achter steken. Ik squat wel in een smithmachine, dan is het misschien makkelijk praten Binnenkort even proberen zonder Smith, kijken hoe ik dan praat
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38165776
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:39 schreef J-Will het volgende:
ik kan fullsquatten zonder dat mn knieën voorbij mijn tenen gaan. Gewoon je reet heel ver naar achter steken. Ik squat wel in een smithmachine, dan is het misschien makkelijk praten Binnenkort even proberen zonder Smith, kijken hoe ik dan praat
Smith
pi_38165980
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:39 schreef J-Will het volgende:
Ja, squatten in de smith is natuurlijk ook peanuts ivm losse stang!
Ik wil wedden dat als je zonder de smithmachine gaat squatten de eerste keer dat je je gewichten mag gaan halveren aangezien je aan de beweging moet wennen!
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:59:12 #109
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_38166045
ik ben over: ik ga aan de squat

nou alleen nog die squats in een fatsoenlijk schemaatje proppen, want ik weet niet het verschil tussen al die verschillende squats...

ik zit ook steeds meer aan bulken te denken. dat voelt alleen een beetje vreemd omdat ik het afgelopen jaar juist heel weinig heb gegeten om af te vallen.
wat zijn dingen die je veel naar binnen moet proppen? ik heb kwark gelezen, pindakaas. Nog meer dingen?
pi_38166155
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:59 schreef MegaMarc het volgende:
ik ben over: ik ga aan de squat

nou alleen nog die squats in een fatsoenlijk schemaatje proppen, want ik weet niet het verschil tussen al die verschillende squats...

ik zit ook steeds meer aan bulken te denken. dat voelt alleen een beetje vreemd omdat ik het afgelopen jaar juist heel weinig heb gegeten om af te vallen.
wat zijn dingen die je veel naar binnen moet proppen? ik heb kwark gelezen, pindakaas. Nog meer dingen?
Je kan melk, noten (studentenhaver bv), brinta, havermout, brood, pasta proberen. Lukt makkelijk dan.
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:10:09 #111
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_38166525
en dan gaat het om de eiwitten die daar in zitten of moet je ook een overdaad aan calorieen binnen krijgen?
pi_38166678
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:10 schreef MegaMarc het volgende:
en dan gaat het om de eiwitten die daar in zitten of moet je ook een overdaad aan calorieen binnen krijgen?
Calorieen zijn in dit geval belangrijker dan eiwitten, omdat je daar niks aan hebt als je niet veel koolhydraten en vetten binnenkrijgt.
pi_38167370
*werkt een bord met pasta + zongedoogde tomaten weg + 2 boterhammen met gebakken kip*

HEEEERLIJK!! (en voedzaam)
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:31:51 #114
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_38167389
dank je ledzep

ik zal je de komende tijd nog wel wat dingen aan je vragen.

groeien de komende tijd!! trainen is echt verslavend...
pi_38167558
even offtopic, maar het begon ineens echt TERINGHARD te waaien en regenen + onweer hier!

Nog nooit zo hard gezien! Mijn raam ligt nu ook los en alle stroeven liggen eruit... dat zegt al genoeg!
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:38:05 #116
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38167603
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:36 schreef McGilles het volgende:
even offtopic, maar het begon ineens echt TERINGHARD te waaien en regenen + onweer hier!

Nog nooit zo hard gezien! Mijn raam ligt nu ook los en alle stroeven liggen eruit... dat zegt al genoeg!
ik merk het hier ook, gelukkig ben ik met de motor...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_38167744
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MegaMarc het volgende:
dank je ledzep

ik zal je de komende tijd nog wel wat dingen aan je vragen.

groeien de komende tijd!! trainen is echt verslavend...
Geen probleem.

En ik ken de verslaving van het trainen ook .

Btw, ik heb gister snatches geoefend. Wat een überoefening .
pi_38167797
Kom er net achter dat ik mijn heerlijke zongedroogde tomaatjes op dezelfde plank heb gesneden en met hetzelfde mes heb gesneden als de rauwe kip! Vragen om moeilijkheden
pi_38168397
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef McGilles het volgende:
Kom er net achter dat ik mijn heerlijke zongedroogde tomaatjes op dezelfde plank heb gesneden en met hetzelfde mes heb gesneden als de rauwe kip! Vragen om moeilijkheden
dat was dik 10 minuten geleden... voel je al wat?
pi_38168450
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef belikewater het volgende:

[..]

dat was dik 10 minuten geleden... voel je al wat?
Nog nergens last van

Maar in het verleden heb ik al bewezen dat ik een sterke maag heb, vaak dingen zwaar over datum gegeten ed. en nergens last van! Laten we hopen dat het dit keer hetzelfde afloopt!
  woensdag 24 mei 2006 @ 17:00:39 #121
140141 ivosnivo
pi_38168522
Een nieuwe vorm van buikspieren trainen.
pi_38168646
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef ivosnivo het volgende:
Een nieuwe vorm van buikspieren trainen.
haha! Ja dat kan ik op dit moment wel gebruiken! Maar ik was nog zo dom, want ik zag dat mes liggen en dacht nog "hee volgens mij had ik die net nog voor iets anders gebruikt" maar ik kon niet zo snel verzinnen voor wat
pi_38170634
Boeiend, hier in Friesland zuipen we ook pakken melk met stukjes, rauwe eieren vreten etc.
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:06:02 #124
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38170817
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef LedZep het volgende:
Boeiend, hier in Friesland zuipen we ook pakken melk met stukjes, rauwe eieren vreten etc.
Wil je even alleen voor jezelf spreken
pi_38170891
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:06 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Wil je even alleen voor jezelf spreken
Woon jij in Sint Nicolaasga?

Waar train je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: