In het begin zwaai je met twee kilo, maar je bouwt dat geleidelijk op, omdat een les drie maanden lang hetzelfde is qua choreografie, muziek en oefeningen. Dus als je een doorzetter bent heb je in de derde maand misschien wel schijven van tien kilo aan je barbell hangen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik vind dat Pump zo dom. Ik sprak een meisje die vertelde dat je daar met 2 kg staat te zwaaien. Dus toch een meiden huppelles??![]()
Goeie info! Mannen uit het krachthonk...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
In het begin zwaai je met twee kilo, maar je bouwt dat geleidelijk op, omdat een les drie maanden lang hetzelfde is qua choreografie, muziek en oefeningen. Dus als je een doorzetter bent heb je in de derde maand misschien wel schijven van tien kilo aan je barbell hangen.
Ik heb wel eens mannen uit het krachthonk mee zien doen, die het zwaar onderschat bleken te hebben.Puur omdat je met Bodypump heel veel herhalingen doet. Minder goed voor pure spieropbouw dan 'echte' krachttraining. Maar uitstekend voor toning van je lijf.
Maar hoeveel zijn het er echt? Volgens mij zit er een spiegel een eindje verderop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:19 schreef Tommy__ het volgende:
vond net dit plaatje:
[afbeelding]
(check ook die "ladder" aan het plafond
![]()
)
Zo te zien 5 rekjes + spiegel, maar dat ik ook niet niksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:23 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Maar hoeveel zijn het er echt? Volgens mij zit er een spiegel een eindje verderop.
Dat zijn nog goede verhoudingen ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo te zien 5 rekjes + spiegel, maar dat ik ook niet niks![]()
Zo voor de verandering een keer op zaterdag naar de gym, vandaag benen + onderrug aan de beurt! Gisteren ging trouwens heerlijk met een incline benchpress van 100kg en een military press van 80kg!
Nu eerst m'n ontbijt maar eens wegwerken!![]()
Squat 5x5quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat zijn nog goede verhoudingen ook.
Wat staat er op het programma voor LB?
Dat is een flink volume en workload. Hoever ga je met deads als je squat en front squat al tot max bent gegaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Squat 5x5
Frontsquat 5x5
Deadlift 5x5 (afhankelijk van mini blessure)
Leg press 4x8
Calf raises 4x8
Crunches
Hypers
Als ik verder geen last krijg van mijn abs dan ga ik tot zo'n 120kg, maar ik heb verder geen last van vermoeidheid ofzo, met bankdrukken kan ik na 10 setjes nog wel mijn max halen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is een flink volume en workload. Hoever ga je met deads als je squat en front squat al tot max bent gegaan?
Links werken niet bij mij, ligt dit aan me codecs? Zo ja wat voor bestanden zijn het?quote:
Ladders zijn echt vet! Die hadden we ook in het krachthok van de atletiekverenging waar ik vorig jaar bijzatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:19 schreef Tommy__ het volgende:
vond net dit plaatje:
[afbeelding]
(check ook die "ladder" aan het plafond
![]()
)
Er is een groot verschil tussen de zittende en de 45graden legpress... ( en dan nog weer tussen de verschillende merken aparaten etc)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:06 schreef Jurrio het volgende:
Ik ben namelijk 82 kg...maar als ik mezelf afmat, kom ik wel aan een 210-220 hoor (12-10-10-8-6 reps)..Wat drukken jullie dan?
Waar ga jij je psychisch op voorbereiden dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:00 schreef LedZep het volgende:
Ik vind bodypump allerminst een vrouwenhuppeluurtje. Ik zou het best wel willen doen als GPP (general psychical preparedness) maar ik heb momenteel niet zoveel tijd.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Waar ga jij je psychisch op voorbereiden dan?![]()
Te veel reps met 180kg (seated leg press, dus geen 45 graden) om fatsoenlijk te trainen. Hoger gaat ie niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:06 schreef Jurrio het volgende:
*zocht ff op google* ah oké dus dat is een power rack
Die heb ik niet in de gym...wel een ander rek...waar de houders niet verticaal onder elkaar staan, maar schuin zegmaar.
Net gewerkt, kratten bier af- en oppakken, goede training voor je schouders...
Vandaag staan mijn borst en triceps op het schema, omdat donderdag niet gelukt is!
Trouwens, dat van de legpress, dat je daar minstens je eigen lichaamsgewicht moet kunnen, is alleen voor vrouwen ofzo?
Ik ben namelijk 82 kg...maar als ik mezelf afmat, kom ik wel aan een 210-220 hoor (12-10-10-8-6 reps)..Wat drukken jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |