Da's kut, dan kan je dus ook geen cleans doen. Maar je kan je polsflexibiliteit op zich best trainen, mocht je daar behoefte aan hebben (je zal de eerste bb-er zijn die ik ken, behalve ikzelf, die cleans wil doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over het vasthouden moet je ook maar net treffen dat je 'lenig genoeg' bent in je armen. Ik kan met geen mogelijkheid hem pakken zoals gewichtheffers, ik doe persoonlijk altijd gekruist, maar dit ging niet over mij, dus ik hou me smoel wel
gekruist zoals op http://www.bodybuilding.com/fun/2003/frontbarbellsquat.wvxquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?
quote:
Bedoel je dat je voeten zo naar buiten wijzen? Zo ja dat hoeft niet slecht te zijn, alleen ik betwijfel dat je in het dagelijks leven ook zo staat (je moet squatten zoals je normaal ook staat)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef Tommy__ het volgende:
m'n benen voeten staan bij het squatten nogal wijd.. (zoals op de foto - ben ik niet)
is dit erg?
[afbeelding]
Voortaan dus squatten met 20 graden dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef Tommy__ het volgende:
als ik gewoon recht sta staan m'n voeten onder een hoek van ongv 20° naar buiten, als ik squat wordt dit al gauw 45°
Ik heb het gemist, moest slapen en hoopte dat het op talpa.nl te zien zou zijn. Niet dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:35 schreef Sloper het volgende:
[..]
Het woord synthol is geen 1 keer genoemd, maar die Greg is idd echt sick, met die spuit 2 kopjes pus uit zn arm getrokken enzo.
Ik doe misschien 1 keer per maand 1 bankdrukvariant met wijde grip. Zo wijd als de stang maar is. Je kunt dan veel minder gewicht pakken, maar het is mega zwaar voor je borst en schouders.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:59 schreef Jurrio het volgende:
Trouwens...hier is een tijdje geleden gezegd dat de bench press vooral voor de triceps is, maar als je je handen nou eens heel ver uit elkaar zet...dan gebruik je toch wel je borst het meest? Aangezien je dan je armen al gestrekt hebt?
De oefening wordt dan een soort van ´flyes´press, als je begrijpt wat ik bedoel.
Toch?
Haha, dan doe ik dat al jaaaaaaaren goed dus. Ik zit nooit op 45 graden bankjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
Volgens 3XL is het zelfs zo dat bij een schuinte (is dat een woord?) helling van >30 graden je meer schouders dan borst gebruikt. Hij doet dan ook incline op 15 en 30 graden. Dat is opmerkelijk, aangezien de meeste "vaste" incline bankjes op minstens 45 graden staan. Daarom doe ik incline ook altijd met dumbbells op een gewone bench.
Nee, da's nogal een kuttechniek. Want kijk: eerst een powerclean (zonder squat dus) waardoor de barbell al op goede hoogte is en dan nog eens naar beneden squatten en dan weer omhoogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef Tommy__ het volgende:
en led, als je cleans uitvoert gaat dit dan zoals dit:? [afbeelding]
ja dat kereltje is zwaar geschiftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
http://www.aceathlete.com/hatch/video.htm
Voor de techniek van een aantal belangrijke lifts. En ook leuk om te zien hoe belachelijk sterk dat ventje is. Als ik over 2 jaar dat niveau, mag ik niet klagen denk ik zo
Striae is kut, en zalfjes zijn gay.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae? Ik heb het (nog) nergens en dat vind ik best kut, want striae is cool en snelle groei nog meer. Ik hoop op littekens de komende maanden
Dat is toch hardcorequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Striae is kut, en zalfjes zijn gay.
Ik heb ze heel licht aan de binnenkant van me biceps, me heupen, me oksels bij me borst en ook aan de andere kant bij me rug. En volgens mij begint het nu ook wat op me rug
Groeistrepen die zwangere vrouwen krijgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:14 schreef MegaMarc het volgende:
wat is striae?
Nee, ik kan dus ook geen cleans doen (of powercleans). Heeft meer met m'n onderarm te maken die niet zo ver naar mijn biceps kan zeg maar (komt vast door die enorme biceps van mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Da's kut, dan kan je dus ook geen cleans doen. Maar je kan je polsflexibiliteit op zich best trainen, mocht je daar behoefte aan hebben (je zal de eerste bb-er zijn die ik ken, behalve ikzelf, die cleans wil doen)
Aan de zijkanten van mijn buikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae?
Onze instructeurs weten wss niet eens wat je met een powerrack kan doen, behalve "voor de veiligheid"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef Fugie het volgende:
ik train standaard deadlifts en squats in powerrack
Zeg dit tegen twee willekeurige vrouwen en ik garandeer je twee blauwe ogen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae? Ik heb het (nog) nergens en dat vind ik best kut, want striae is cool en snelle groei nog meer. Ik hoop op littekens de komende maanden
Gelukkig komen hier alleen maar stoere testosteronuitpuilende kerelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:31 schreef Webkim het volgende:
[..]
Zeg dit tegen twee willekeurige vrouwen en ik garandeer je twee blauwe ogen.![]()
Tis vandaag verzonden dus ik zal 't ff laten weten...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
laat iets weten als je het binnenhebt, ziet er een erg degelijjke site uit, spijtig dat ze geen gainer verkopen.. ik zal wel nog wat melk drinken![]()
http://media.putfile.com/(...)d-Documentary-Part-1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, moest slapen en hoopte dat het op talpa.nl te zien zou zijn. Niet dus
Spinning. Tot zes keer per week. Dus Bodypump, wat ik eerst ook deed, schiet er steevast bij in. De laatste dagen vermaak ik me ook weer op de fitnessvloer en in de buikspierhoek. Maar ik lurk hier voornamelijk voor de kennis. Kwilalleswetenzegmaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar jij lurkt normaalgesproken.
Wat doe je, fitness?
Uche...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gelukkig komen hier alleen maar stoere testosteronuitpuilende kerels
Amateurbodybuilders hebben anders een voedingspatroon en levensstijl waar de gemiddelde andere man of vrouw nog wat van kan leren. De problemen beginnen pas wanneer je op dergelijk niveau komt dat anabole steroiden noodzakelijk zijn om enigszins mee te draaien. Of wanneer je na 2 jaar denkt op een plateau of fysiek plafond denkt te zitten door belachelijke schema's die geen aandacht besteden aan je zwakke punten, maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Uche...
Die docu gisteren op Talpa: wat is BB toch ongezond! Ik ben blij dat hier alleen amateurs zitten. Ik begin nu zelfs niet aan de whey!![]()
Ik ga verder niets zeggen over BB of anabolen, maar toch even dit: als jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Uche...
Die docu gisteren op Talpa: wat is BB toch ongezond! Ik ben blij dat hier alleen amateurs zitten. Ik begin nu zelfs niet aan de whey!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef LedZep het volgende:
Ah, je lurkt voor de kennis. In dat geval weet je dus ook dat ik en een aantal van de meest gerespecteerde coaches ter wereld van mening zijn dat als je ook maar iets doet in de fitnesszaal, het begint met een S en eindigt op QUAT
Onnozel: "Oooh, zou dát het zijn!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef LedZep het volgende:
Waarom je last van je borst krijgt? Omdat je je borst gebruikt
Wow dat heb ik ze hier nog nooit zien doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Onnozel: "Oooh, zou dát het zijn!"
Bij Pump doe je ook volledige squats hoor, en squats helemaal onderin (die zijn lastig!).
Na een paar maanden een paar keer per week meedoen heb je heus een hele acceptabele behind. Squat ass. Rock bottom. Of hoe je het ook noemen wil.
Ik vind dat Pump zo dom. Ik sprak een meisje die vertelde dat je daar met 2 kg staat te zwaaien. Dus toch een meiden huppelles??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Onnozel: "Oooh, zou dát het zijn!"
Bij Pump doe je ook volledige squats hoor, en squats helemaal onderin (die zijn lastig!).
Na een paar maanden een paar keer per week meedoen heb je heus een hele acceptabele behind. Squat ass. Rock bottom. Of hoe je het ook noemen wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |