abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38234025
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over het vasthouden moet je ook maar net treffen dat je 'lenig genoeg' bent in je armen. Ik kan met geen mogelijkheid hem pakken zoals gewichtheffers, ik doe persoonlijk altijd gekruist, maar dit ging niet over mij, dus ik hou me smoel wel
Da's kut, dan kan je dus ook geen cleans doen. Maar je kan je polsflexibiliteit op zich best trainen, mocht je daar behoefte aan hebben (je zal de eerste bb-er zijn die ik ken, behalve ikzelf, die cleans wil doen )
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:42:25 #202
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38234036
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?
gekruist zoals op http://www.bodybuilding.com/fun/2003/frontbarbellsquat.wvx

maar ik zie nu dat ik hem fout deed volgende keer nog eens proberen, was vergeten dat de stang ter hoogte van de nek moest
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:43:09 #203
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38234062
ik doe cleans Sinds eergisteren
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38234115
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef J-Will het volgende:
ik doe cleans Sinds eergisteren

Probeer dan ook eens high pulls, imo stukken beter voor je zijkant schouders en traps dan upright rows + je explosiviteit gaat omhoog, wat weer handig is voor cleans.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:48:15 #205
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38234273
bankdrukken blijft vet though En met cable flys kan ik de boel goed uitputten
pi_38236146

woah die billen
balsporten :r
pi_38236155
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:44 schreef Tommy__ het volgende:
[afbeelding]

woah die billen
Squat ass for life
pi_38236208
m'n benen voeten staan bij het squatten nogal wijd.. (zoals op de foto - ben ik niet)
is dit erg?

pi_38236281
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef Tommy__ het volgende:
m'n benen voeten staan bij het squatten nogal wijd.. (zoals op de foto - ben ik niet)
is dit erg?

[afbeelding]
Bedoel je dat je voeten zo naar buiten wijzen? Zo ja dat hoeft niet slecht te zijn, alleen ik betwijfel dat je in het dagelijks leven ook zo staat (je moet squatten zoals je normaal ook staat)

Bedoel je dat je een wide stance hebt? Zo ja dat is helemaal niet erg omdat je dan juist meer hamstring / gluteus / ad- en abductors involvement hebt.
pi_38236394
als ik gewoon recht sta staan m'n voeten onder een hoek van ongv 20° naar buiten, als ik squat wordt dit al gauw 45°
pi_38236515
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef Tommy__ het volgende:
als ik gewoon recht sta staan m'n voeten onder een hoek van ongv 20° naar buiten, als ik squat wordt dit al gauw 45°
Voortaan dus squatten met 20 graden dus.
pi_38236670
en led, als je cleans uitvoert gaat dit dan zoals dit:?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:12:12 #213
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38237144
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:35 schreef Sloper het volgende:

[..]

Het woord synthol is geen 1 keer genoemd, maar die Greg is idd echt sick, met die spuit 2 kopjes pus uit zn arm getrokken enzo.
Ik heb het gemist, moest slapen en hoopte dat het op talpa.nl te zien zou zijn. Niet dus
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:59 schreef Jurrio het volgende:

Trouwens...hier is een tijdje geleden gezegd dat de bench press vooral voor de triceps is, maar als je je handen nou eens heel ver uit elkaar zet...dan gebruik je toch wel je borst het meest? Aangezien je dan je armen al gestrekt hebt?
De oefening wordt dan een soort van ´flyes´press, als je begrijpt wat ik bedoel .
Toch?
Ik doe misschien 1 keer per maand 1 bankdrukvariant met wijde grip. Zo wijd als de stang maar is. Je kunt dan veel minder gewicht pakken, maar het is mega zwaar voor je borst en schouders.
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
Volgens 3XL is het zelfs zo dat bij een schuinte (is dat een woord?) helling van >30 graden je meer schouders dan borst gebruikt. Hij doet dan ook incline op 15 en 30 graden. Dat is opmerkelijk, aangezien de meeste "vaste" incline bankjes op minstens 45 graden staan. Daarom doe ik incline ook altijd met dumbbells op een gewone bench .
Haha, dan doe ik dat al jaaaaaaaren goed dus. Ik zit nooit op 45 graden bankjes . Altijd op zo'n ander bankje die je zelf kunt verstellen. Zet ik hem op de minst schuine stand (nee niet horizontaal). Flyes het zelfde.

Vandaag trouwens voor het eerst sinds jaaaaaren weer is gesquat. Had al een paar dagen totaal geen last van me knieën (had vorige week me quads training overgeslagen). Ging best lekker, eerst beetje opwarmen met 70. Daarna setjes van 100, 110 en 120. 120 Ging nog niet zo lekker. Ga eerst maar wat lagere gewichten met veel herhalingen doen denk ik.
Voelde voor het eerst sinds tijden weer is kramp in me bovenbenen na een training, vooral met trappenlopen.
pi_38237269
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef Tommy__ het volgende:
en led, als je cleans uitvoert gaat dit dan zoals dit:? [afbeelding]
Nee, da's nogal een kuttechniek. Want kijk: eerst een powerclean (zonder squat dus) waardoor de barbell al op goede hoogte is en dan nog eens naar beneden squatten en dan weer omhoog

Wat je moet doen (en dat is ontzettend moeilijk) is de barbell tot iets boven heuphoogte trekken (dat is de cleanpull - een soort deadlift maar dan met je schouders vóór de barbell), dan de squatbeweging maken (de barbell beweegt nu dus NIET) zodat je eigenlijk onder de barbell duikt. De barbell gaat dus niet naar je schouders, je schouders gaan naar de barbell. Vanuit die positie kom je omhoog.

Ik ben geen expert, sterker nog mijn techniek is in principe ook waardeloos, alleen goed genoeg voor een recreatieve lifter als ik .
pi_38237854
http://www.aceathlete.com/hatch/video.htm

Voor de techniek van een aantal belangrijke lifts. En ook leuk om te zien hoe belachelijk sterk dat ventje is. Als ik over 2 jaar dat niveau heb, mag ik niet klagen denk ik zo

[ Bericht 2% gewijzigd door LedZep op 26-05-2006 17:49:50 ]
pi_38238208
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
http://www.aceathlete.com/hatch/video.htm

Voor de techniek van een aantal belangrijke lifts. En ook leuk om te zien hoe belachelijk sterk dat ventje is. Als ik over 2 jaar dat niveau, mag ik niet klagen denk ik zo
ja dat kereltje is zwaar geschift

toch rare trekjes dat hij doet bij de clean pull :s
pi_38238500
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae? Ik heb het (nog) nergens en dat vind ik best kut, want striae is cool en snelle groei nog meer. Ik hoop op littekens de komende maanden
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:07:30 #218
140141 ivosnivo
pi_38239118
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae? Ik heb het (nog) nergens en dat vind ik best kut, want striae is cool en snelle groei nog meer. Ik hoop op littekens de komende maanden
Striae is kut, en zalfjes zijn gay.
Ik heb ze heel licht aan de binnenkant van me biceps, me heupen, me oksels bij me borst en ook aan de andere kant bij me rug. En volgens mij begint het nu ook wat op me rug
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:11:02 #219
140141 ivosnivo
pi_38239256
In me kuiten zou ik het daarintegen niet erg vinden
pi_38239343
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Striae is kut, en zalfjes zijn gay.
Ik heb ze heel licht aan de binnenkant van me biceps, me heupen, me oksels bij me borst en ook aan de andere kant bij me rug. En volgens mij begint het nu ook wat op me rug
Dat is toch hardcore
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:14:30 #221
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_38239385
wat is striae?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:23:12 #222
140141 ivosnivo
pi_38239699
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:14 schreef MegaMarc het volgende:
wat is striae?
Groeistrepen die zwangere vrouwen krijgen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:32:23 #223
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38240034
ivo is een nieuw genetisch proefmodel, kinderen onder je oksels groeien
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:32:29 #224
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_38240038
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat is toch hardcore

Zeker hardcore
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_38240356
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Da's kut, dan kan je dus ook geen cleans doen. Maar je kan je polsflexibiliteit op zich best trainen, mocht je daar behoefte aan hebben (je zal de eerste bb-er zijn die ik ken, behalve ikzelf, die cleans wil doen )
Nee, ik kan dus ook geen cleans doen (of powercleans). Heeft meer met m'n onderarm te maken die niet zo ver naar mijn biceps kan zeg maar (komt vast door die enorme biceps van mij )

Over die striae, ik heb aan beide kanten van mijn oksels lopen richting biceps.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:33:25 #226
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38244651
quote:
Heeft iemand hier trouwens ook last van striae?
Aan de zijkanten van mijn buik

(toen ik 1,5 jaar geleden begon was mijn bierbuik dermate uitgepuild dat ik uit mijn vel ben gerekt, en niet denken dat die klote lidtekens weer weggaan )
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:41:24 #227
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38244954
ik zo bankdrukken, kreeg ik in de 4de set bij rep 6 ofzo 37,5 niet meer omhoog Gelukkig was er een beer (vrij zeldzaam op vrijdag ) die me ff kon helpen.
Ook nog ff gesquat, om 1 of andere reden voel ik hem nu wel en de vorige keer bijna niet. Denk dat het kwam doordat ik 3 reps met 55 kg deed. Technisch zuigt mijn squat nog wel, dus nog ff lekker oefenen met wat lichter gewicht

ook dragonflags geprobeerd, maar ik krijg dat nooit voor elkaar denk ik (ik heb de kracht echt niet om mijn lange benen gestrekt en te houden terwijl ik op me schouderbladen rust)
Miss als ik een bankje gebruik en ik zet die in hoek x en laat mijn onderrug daar op steunen dat het dan wel kan, eens kijken of dat iets is de volgende keer.

oja ledzep, die download is echt te gaar, werkt totaal niet hier Maar ik wil hem wle graag hebben Andere oplossing misschien ?

[ Bericht 14% gewijzigd door Fugie op 26-05-2006 20:52:14 ]
pi_38247697
Ik zal morgen dat ding eens opnieuw uploaden.

Kom ik omstreeks 7 uur de healthcenter binnen, en wat zie ik, kwijl uit mijn mondhoeken komend?

JAWEL

EEN POWERRACK

Ik was gelijk verliefd, dus ik zeg tegen zo'n knaap dat ze zo'n mooi ding hebben aangeschaft. "Ja zegt ie, das voor de fysiotherapeut, voor de veiligheid "

Afijn, ik geloof dat ik dus de enige ben die er gebruik van gaat maken zoals het hoort, dus vanaf nu zullen pin quarter squat (OMG, dat worden eindelijk hoge gewichten ), rack pulls (idem), bench press lockouts (über voor triceps), military press lock outs en pin military presses tot mijn trainingen

Gelijk eronder gejumpt en 20 reps gedaan met 60kg, was zo enthousiast dat het zonder moeite ging, zonder breathing style in 1 keer naar rep 20, zonder problemen

Mijn dag kan niet meer stuk
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:59:35 #229
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38247837
ik train standaard deadlifts en squats in powerrack
pi_38247953
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef Fugie het volgende:
ik train standaard deadlifts en squats in powerrack
Onze instructeurs weten wss niet eens wat je met een powerrack kan doen, behalve "voor de veiligheid"
pi_38248638
Fugie als het goed is krijg jij zometeen een email met daarin de e-books. Mochten er meer geinteresseerd zijn bij wie de download niet werkt, via yousendit kan ik em naar je mail versturen.
pi_38249119
quote:
Zeg dit tegen twee willekeurige vrouwen en ik garandeer je twee blauwe ogen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38249158
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:31 schreef Webkim het volgende:

[..]

Zeg dit tegen twee willekeurige vrouwen en ik garandeer je twee blauwe ogen.
Gelukkig komen hier alleen maar stoere testosteronuitpuilende kerels
pi_38249187
En ik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38249223
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef Webkim het volgende:
En ik.
Maar jij lurkt normaalgesproken .

Wat doe je, fitness?
pi_38249239
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

laat iets weten als je het binnenhebt, ziet er een erg degelijjke site uit, spijtig dat ze geen gainer verkopen.. ik zal wel nog wat melk drinken
Tis vandaag verzonden dus ik zal 't ff laten weten...
pi_38249328
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb het gemist, moest slapen en hoopte dat het op talpa.nl te zien zou zijn. Niet dus
http://media.putfile.com/(...)d-Documentary-Part-1
http://media.putfile.com/(...)d-Documentary-Part-2
http://media.putfile.com/(...)d-Documentary-Part-3
pi_38249497
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef LedZep het volgende:

[..]

Maar jij lurkt normaalgesproken .

Wat doe je, fitness?
Spinning. Tot zes keer per week. Dus Bodypump, wat ik eerst ook deed, schiet er steevast bij in. De laatste dagen vermaak ik me ook weer op de fitnessvloer en in de buikspierhoek. Maar ik lurk hier voornamelijk voor de kennis. Kwilalleswetenzegmaar.

Je hebt trouwens wel wat gemist aan die Talpa docu! Die Greg Valentino was/is echt een zieke gast! Anabolen naalden hergebruiken, zodat je een knoert van een hematoom in je voetbal-size biceps krijgt, en de bloed en pus er vervolgens in je eigen badkamer gaan uitzuigen met een naald, terwijl je jezelf filmt. Raar volk, die bodybuilders.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38249516
*foutje*
Hardloper.
IG @webkim
pi_38249742
Ah, je lurkt voor de kennis. In dat geval weet je dus ook dat ik en een aantal van de meest gerespecteerde coaches ter wereld van mening zijn dat als je ook maar iets doet in de fitnesszaal, het begint met een S en eindigt op QUAT
pi_38249761
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Gelukkig komen hier alleen maar stoere testosteronuitpuilende kerels
Uche...

Die docu gisteren op Talpa: wat is BB toch ongezond! Ik ben blij dat hier alleen amateurs zitten. Ik begin nu zelfs niet aan de whey!
dat viel toch wel mee?
pi_38249886
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Uche...

Die docu gisteren op Talpa: wat is BB toch ongezond! Ik ben blij dat hier alleen amateurs zitten. Ik begin nu zelfs niet aan de whey!
Amateurbodybuilders hebben anders een voedingspatroon en levensstijl waar de gemiddelde andere man of vrouw nog wat van kan leren. De problemen beginnen pas wanneer je op dergelijk niveau komt dat anabole steroiden noodzakelijk zijn om enigszins mee te draaien. Of wanneer je na 2 jaar denkt op een plateau of fysiek plafond denkt te zitten door belachelijke schema's die geen aandacht besteden aan je zwakke punten, maar dat is een ander verhaal
pi_38250010
Btw ik weet nu hoe dat yousendit precies werkt. Fugie heeft een email gekregen met "instructies" om het gevalletje te downloaden, maar iedereen kan hem downloaden met de volgende link:

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=046D37663F84303D

Ook voor de vrouwen hier (we hebben er al 2 ) interessant, vooral de ebooks over stretching en flexibiliteit dacht ik zo.

Edit: gedurende 7 dagen of 25 downloads, dus beperkt verkrijgbaar.
pi_38250197
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Uche...

Ik ga verder niets zeggen over BB of anabolen, maar toch even dit: als je bedoeld is voor Gregg Valentino en zijn armen, die komen niet zozeer door anabolen, maar omdat hij zijn armen volspoot met Synthol. En idioten die spuiten hergebruiken en zo infecties krijgen heb je overal wel.

En volgens mij is er echt niets mis met Whey, tenzij je dagelijks een pot wegwerkt
pi_38250216
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef LedZep het volgende:
Ah, je lurkt voor de kennis. In dat geval weet je dus ook dat ik en een aantal van de meest gerespecteerde coaches ter wereld van mening zijn dat als je ook maar iets doet in de fitnesszaal, het begint met een S en eindigt op QUAT
I know. Squatten gebeurt bij Pump ook veelvuldig. Eén van m'n favorieten, puur omdat m'n benen het sterkst zijn van alles. Hoeveel moet je als vrouw eigenlijk kunnen legpressen, op zo'n suf horizontaal ding met vast gewicht als dit.

En waarom krijg ik toch elke keer van die zere borstspieren van die vertical traction en dat andere ding waarbij je het gewicht juist wégduwt. Teveel gewicht? Voelt de hele avond nog alsof ik op middeleeuwse wijze tussen twee paarden gebonden ben, die dan elk heel hard een andere kant op galloperen.

(schattig hè, die onschuld )
Hardloper.
IG @webkim
pi_38250408
Zo'n ding hebben wij dus ook . Squatten bij pump is oke, alleen hier zie ik vaak dat ze eigenlijk quarter squats maken, wat weer minder is (en je krijgt er geen squatass van).

Hoeveel je "moet kunnen" legpressen is niet echt te zeggen, maar als je 50kg wegduwt is het netjes (gemiddeld).

Ik heb even gegoogled op vertical traction en het is dus zo'n shoulder press ding. Dat "wegduwding" is wss een seated chest press. Waarom je last van je borst krijgt? Omdat je je borst gebruikt
pi_38250568
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef LedZep het volgende:
Waarom je last van je borst krijgt? Omdat je je borst gebruikt
Onnozel: "Oooh, zou dát het zijn!"

Bij Pump doe je ook volledige squats hoor, en squats helemaal onderin (die zijn lastig!).
Na een paar maanden een paar keer per week meedoen heb je heus een hele acceptabele behind. Squat ass. Rock bottom. Of hoe je het ook noemen wil.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38250716
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef Webkim het volgende:

[..]

Bij Pump doe je ook volledige squats hoor, en squats helemaal onderin (die zijn lastig!).
Na een paar maanden een paar keer per week meedoen heb je heus een hele acceptabele behind. Squat ass. Rock bottom. Of hoe je het ook noemen wil.
Wow dat heb ik ze hier nog nooit zien doen . Rock bottom squats a.k.a. ass to the grass is natuurlijk het leukste wat er bestaat. Alhoewel, instructeurs die dan aan komen zetten met "slechtvoorjeknieen"verhaaltjes komen in de buurt
pi_38251033
Dit is wel het LedZep slowchattopic zeg. :-)
Leuk dat ik een bovengemiddelde legpresser ben trouwens. Ik las ergens dat je minimaal je eigen gewicht zou moeten kunnen wegkrijgen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38252014
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik vind dat Pump zo dom. Ik sprak een meisje die vertelde dat je daar met 2 kg staat te zwaaien. Dus toch een meiden huppelles??
dat viel toch wel mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')