Het origineel klinkt alsof-ie in New Orleans na Katrina is opgenomenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken het origineel niet, maar revisited klinkt echt loepzuiver.
Hoeft dus niet meer, maar dat is dus Wilma, bekend van o.a. Heintje, Bau' Ein Schloss Für Mich en Een Klomp Met Een Zeiltje...quote:Ik tuur naar de foto, btw...
En natuurlijk haar geweldige duetten met Vader Abraham.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Het origineel klinkt alsof-ie in New Orleans na Katrina is opgenomen
[..]
Hoeft dus niet meer, maar dat is dus Wilma, bekend van o.a. Heintje, Bau' Ein Schloss Für Mich en Een Klomp Met Een Zeiltje...
Natuurlijk. Zou Het Erg Zijn Lieve Opa?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef belsen het volgende:
[..]
En natuurlijk haar geweldige duetten met Vader Abraham.
das een man, geen groepquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef GLO het volgende:
Toto Cotugno uit Italië?
Volgens mij heeft Tsjechoslovakije nooit gewonnen en Joegoslavie wel, ik meen in 1989. Zelf vroeg ik gisteren naar Celine Dion die in 1988 voor Zwisterland won. Dus mijn gok is:quote:
Heb even opgezocht en je hebt 3 vragen goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tsjechoslovakije nooit gewonnen en Joegoslavie wel, ik meen in 1989. Zelf vroeg ik gisteren naar Celine Dion die in 1988 voor Zwisterland won. Dus mijn gok is:
Groep uit Joegoslavie
Gewonnen in 1989
Gehouden in Zwitserland
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tsjechoslovakije nooit gewonnen en Joegoslavie wel, ik meen in 1989. Zelf vroeg ik gisteren naar Celine Dion die in 1988 voor Zwisterland won. Dus mijn gok is:
Groep uit Joegoslavie
Gewonnen in 1989
Gehouden in Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |