Dat moeten we eerst nog maar eens zien.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ogararu is 100 keer beter.
Omdat hij komt, omdat hij Roemeen is, omdat Babel het zegt, of omdat je 'm een keer of twee hebt zien spelen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ogararu is 100 keer beter.
Waarschijnlijk omdat hij Kromkamp vaak heeft zien spelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hij komt, omdat hij Roemeen is, omdat Babel het zegt, of omdat je 'm een keer of twee hebt zien spelen?
anders ik wel. m'n eerste seizoenskaart en daar ga ik optimaal gebruik van maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, wat heb ik zin in het nieuwe seizoen.
Ed moest er nog over nadenkenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Jay-Z het volgende:
Davids komt, dat kán bijna niet ander!
Ze gaan er werk van makenquote:
Heel erg veel ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of Gabri voor het voetbal of geld kiest. Als ie naar Ajax komt moet ie veel inleveren.
Die kiest gewoon voor een Spaanse club die het grootste deel van zijn salaris wel kan ophoesten natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of Gabri voor het voetbal of geld kiest. Als ie naar Ajax komt moet ie veel inleveren.
over wat was dat? niet alles opgepikt van de uitzending.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef twi het volgende:
"Ajax is beursgenoteerd, dus zoiets mag je eigenlijk helemaal niet zeggen"
Fantastische vent, die Henk
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef jna het volgende:
Dat mailtje over Oguraru was dus van mij, zegt die doos m'n naam niet![]()
Daar gaat m'n kans op wereldfaam
Chivu, Lobont, Mitea, bekt allemaal een stuk makkelijker.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Wat is er nou moeilijk aan de naam Ogararu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |