quote:Ten Cate hoopt op Davids
Henk ten Cate, de nieuwe trainer van Ajax, maakt zich sterk om Edgar Davids terug te halen naar Amsterdam. "Voor spelers die we graag willen hebben, doe ik alle moeite", liet Ten Cate maandag bij zijn presentatie in de ArenA weten. Ten Cate, die voor het nieuwe seizoen tenminste drie spelers wil aantrekken, noemde Davids een uitstekende voetballer. "Hij heeft bovendien veel ervaring en hij wil die ervaring ook overbrengen. We hebben een jonge spelersgroep die nog veel kan leren. Davids zou daarin een belangrijke rol kunnen spelen."
De oud-international staat nog onder contract bij Tottenham Hotspur. Ajax wil hem graag overnemen, maar wacht nog op een positief bericht vanuit Londen. "De bal ligt bij Edgar", liet technisch directeur Martin van Geel weten. "Meestal doet hij iets goed met de bal. Ik hoop nu ook."
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef Nashje het volgende:
Op AT wordt gemeld dat er op diverse fora gezegt is dat Mathijsen voor 100% naar Ajax gaat.
Hetzelfde gevoel hierquote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er écht veel vertrouwen in!
Is hier niet een speciaal topic voor...quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef DrDentz het volgende:
als ie komt loop ik een week met duikbril op!
Ik vorig seizoen ook, maar durf nu niet meer zo optimistisch te zijn. Maar als Davids echt komt.... (wat bijna te mooi klinkt om waar te zijn)quote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er écht veel vertrouwen in!
Ik ook ja. Ga er maar vanuit dat 't een flink bedrag is, DS kennende.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff van die berichten over Mathijsen word ik een beetje naar.
brrr zoveel geld voor een speler die je niet nodig hebt![]()
Mathijsen hoeft van mij ook niet komen. Er hoeven wat mij betreft helemaal geen AZ-spelers te komen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff van die berichten over Mathijsen word ik een beetje naar.
brrr zoveel geld voor een speler die je niet nodig hebt![]()
Daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 22 mei 2006 16:29 schreef twi het volgende:
Ik had eigenlijk "Bedankt, Mevrouw Ten Cate" als TT verwacht
Ik niet, vorig jaar had ik echt een slecht gevoel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vorig seizoen ook, maar durf nu niet meer zo optimistisch te zijn. Maar als Davids echt komt.... (wat bijna te mooi klinkt om waar te zijn)
Ik denk dat je bij Mathijsen toch wel aan bedrag van 6-8 miljoen Euro moet denken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef koningdavid het volgende:
Mathijsen mag van mij voor 2 a 3 miljoen best komen.
Als ze hem nu al kopen heeft het WK er niets mee te maken natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Mathijsen toch wel aan bedrag van 6-8 miljoen Euro moet denken.
Hetgeen ook een beetje van zijn vertoonde spel op het WK zal afhangen.
'Leen' vraagt, zeker aan Ajax, de hoofdprijs voor Mathijsen en dat is hij wat mij betreft zeker niet waard....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ze hem nu al kopen heeft het WK er niets mee te maken natuurlijk
2.5 miljoen pondquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Mathijsen toch wel aan bedrag van 6-8 miljoen Euro moet denken.
Hetgeen ook een beetje van zijn vertoonde spel op het WK zal afhangen.
Ik heb hetzelfde. Heb eigenlijk wel weer veel vertrouwen, maar dat had ook ik vorig seizoen ook. We zullen zien..quote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vorig seizoen ook, maar durf nu niet meer zo optimistisch te zijn. Maar als Davids echt komt.... (wat bijna te mooi klinkt om waar te zijn)
Ja, maar naar het WK gaat het alleen maar omhoog. Ach laat hem gewoon wegblijvenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
'Leen' vraagt, zeker aan Ajax, de hoofdprijs voor Mathijsen en dat is hij wat mij betreft zeker niet waard....
Das voor Kromkamp.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2.5 miljoen pond
volgens voetbalzone![]()
![]()
Als ik de geruchten mag geloven heeft Van Geel ook de toezegging gehad om de "oorlogkas" te gebruiken om Ajax snel weer naar de top te brengen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef koningdavid het volgende:
Als Ajax meer dan 6 miljoen voor Mathijsen wil betalen zegt dat veel over de financiële situatie van Ajax momenteel... Dat zit wel snor volgens mij![]()
Inderdaad, vond ik ook een goede zet!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef BoNi het volgende:
Wat ik overigens gister ook erg positief vond bij Studio Voetbal was het verhaal dat van Geel en Fontein bij Barcelona zijn geweest om daar met de beleidsbepalers te spreken over de manier waarop Barcelona uit hun dip is gekomen.
ik moet leren lezenquote:
Dus binnekort tekent zidane bij Ajax. In plaats van te stoppenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven heeft Van Geel ook de toezegging gehad om de "oorlogkas" te gebruiken om Ajax snel weer naar de top te brengen.
Tuurlijk. Zou eeuwig zonde zijn als hij zijn plaats in moet leveren aan jorisquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef jna het volgende:
Zie eigenlijk liever een Vermaelen die zich kan ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |