"Stopt op giro 020 onder vermelding van: Breng Edje terug naar Ajax"quote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar die Roemeen, Chivu was ook een groot succes.
22/5/2006 - Ten Cate: komst Davids een kwestie van centen
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Op de persconferentie van Ten cate bevestigde de nieuwe coach dat hij contact heeft met Edgar Davids. "Ik heb Edgar gebeld. Hij was verrast en blij dat ik trainer van Ajax werd. Het is echter geen kwestie van sentimenten, maar van centen. Ik kan nu niet inschatten hoe groot de kans is dat hij komt."
"Hij heeft bovendien veel ervaring en hij wil die ervaring ook overbrengen. We hebben een jonge spelersgroep die nog veel kan leren. Davids zou daarin een belangrijke rol kunnen spelen."
Volgens Van Geel is het nu om Davids om te reageren. Waarschijnlijk heeft hij dus een aanbod gehad en zal hij nu moeten laten weten of hij dat accepteert of niet. [reageer]
Hier maak ik op dat Tottenham Davids wil laten gaan, dus nu ligt de bal bij Davids. Kom op Edje, kom thuis
De vlag gaat uit hier in Groningen zodra hij komt. Een brandverzekering neem ik maar wel alvastquote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
"Stopt op giro 020 onder vermelding van: Breng Edje terug naar Ajax"
Dat zou je denken, ja. Clubs nemen risico en investeren veelal in spelers waarvan ze denken dat hij later voor een hoger bedrag verkocht kan worden. Daarvoor zijn ze best bereid om zich in de schulden te steken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef koningdavid het volgende:
Als Ajax meer dan 6 miljoen voor Mathijsen wil betalen zegt dat veel over de financiële situatie van Ajax momenteel... Dat zit wel snor volgens mij![]()
Heeft hij gisteren al gezegd. Hij was onder de indruk van hem toen hij tegen Heerenveen speelde. Van Geel en Keizer hebben hem meerdere malen bekeken en vonden hem een absolute aanwinst. Dus wilde Ten Cate hem graag erbij hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef jna het volgende:
Wie mailt ff met de vraag wat ie ervan vind dat Ogararu komt?
Moet hij weten. Ogararu is 100 keer beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dus Ogararu naar Ajax, zal betekenen dat Kromkamp naar Psv zal gaan, let maar op
Eerst zien hequote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ogararu is 100 keer beter.
Dat moeten we eerst nog maar eens zien.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat hij komt, omdat hij Roemeen is, omdat Babel het zegt, of omdat je 'm een keer of twee hebt zien spelen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij Kromkamp vaak heeft zien spelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hij komt, omdat hij Roemeen is, omdat Babel het zegt, of omdat je 'm een keer of twee hebt zien spelen?
anders ik wel. m'n eerste seizoenskaart en daar ga ik optimaal gebruik van maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, wat heb ik zin in het nieuwe seizoen.
Ed moest er nog over nadenkenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Jay-Z het volgende:
Davids komt, dat kán bijna niet ander!
Ze gaan er werk van makenquote:
Heel erg veel ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of Gabri voor het voetbal of geld kiest. Als ie naar Ajax komt moet ie veel inleveren.
Die kiest gewoon voor een Spaanse club die het grootste deel van zijn salaris wel kan ophoesten natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of Gabri voor het voetbal of geld kiest. Als ie naar Ajax komt moet ie veel inleveren.
over wat was dat? niet alles opgepikt van de uitzending.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef twi het volgende:
"Ajax is beursgenoteerd, dus zoiets mag je eigenlijk helemaal niet zeggen"
Fantastische vent, die Henk
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef jna het volgende:
Dat mailtje over Oguraru was dus van mij, zegt die doos m'n naam niet![]()
Daar gaat m'n kans op wereldfaam
Chivu, Lobont, Mitea, bekt allemaal een stuk makkelijker.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Wat is er nou moeilijk aan de naam Ogararu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |