Ik dacht meer aan Carnivale en Invasion.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:03 schreef Cairon het volgende:
kuche kuche kuch kuch *Surface* kuche kuch kuch
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de pilot van deze serie gezien.
En is me erg goed bevallen en lijkt me echt een super serie![]()
Rising Stars was IDD het eerste waar ik aan dacht bij The 4400, en ook bij deze serie.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef LeBeau het volgende:
De enige overeenkomst zijn de superkrachten en het mysterieuze sfeertje.Als dat als rip off geldt, is the 4400 ook een rip off van o.a. een hele berg strips en sci-fi series. Ik vind het idee eerder lijken op Rising Stars, wat al iets ouder is dan 4400. Er zijn wel vaker series met overlappende thema's, kijk maar naar al die ziekenhuis en advocaten series.
Wat hij zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???(check mn profiel
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 17-07-2006 19:26:44 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gebazeld. Ben iig benieuwd naar het eindproduct. Als ze maar wel hun eigen muziek nemen en niet meer van Batman Begins stelen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
*sarcasme* Oeh, dat zal lastig wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef japzooi het volgende:
Klinkt wel cool. Moet dit gaan concurreren met The 4400?
Pfft ik zoeken, en ik kon niks vinden. Jullie hebben te weinig gepost hier.quote:
Ik las ergens dat de aflevering echt zo lang wordt als de screener (55 minuten dus), omdat de aflevering gesponsord is door Nissan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef Miguel het volgende:
Vanavond de season premiere![]()
Waarschijnlijk dus zelfs korter dan de 'uitgelekte' dvdscr. Ik dacht dat het een 2 hour season premiere zou worden, maar NBC heeft maar één uurtje ingepland voor Heroes vanavond![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Symer het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar het tweede deel, vooral naar Greg Grunberg![]()
Wow, die had ik nog niet gezien, idd erg coolquote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik ook!
HIER vind je een sneak peak van Greg in Heroes!! Erg cool![]()
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
En Mods zou iemand die OP dan nog kunnen veranderen met deze Heroes openingspost:
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/Heroes/HeroesOP.txt
Alvast bedankt![]()
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?
Nee gek, maar tis leuk als een paar personen zeggen dat ze het een leuke OP vinden. Of dat er misschien gewacht moet worden tot een nieuwe topic,quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Symer het volgende:
Alle serietopics zouden OP's zoals die van Miguel moeten hebben, je weet meteen waar het over gaat, of er bekende gezichten in meedoen en het linkt door naar sites waar je meer info kunt vinden. Bovendien is meteen duidelijk wanneer je welke afleveringen kunt verwachten en hoef je niet lang te zoeken als je een eerder topic zoekt.
Bovendien vind ik dat een serie als Heroes wel een mooie OP zoals die van Miguel verdient.
Dat zijn er in ieder geval al tweequote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het prima, heb de OP gepreviewd en het ziet er mooi uit.
Bovendien moeten inzet en creativiteit beloond worden![]()
![]()
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!quote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ook een mooie OP, maar ik wilde niet zomaar gaan veranderen..
Ik had nog niks gezegd in dit topic geloof over de serie..
Tis geil! Tis hot! Tis OMFG wat een lekkere serie.
er is een pre-air versie around the internetquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
I know; ik heb eerder al op die aflevering gereageerd in dit topicquote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
er is een pre-air versie around the internet
Idd!quote:
Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Waarom las ik dat?! Het is vast niet waar!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen wel vaker spoilers online zet als ze niet kloppen die niet bleken te kloppen
Heheh, ja ik ken haar reputatiequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppen
Bron: TVTrackerquote:At 9 p.m., the debut of NBC drama Heroes got off to a positive start, with a 9.9/14 in the overnights (#1 overall), 14.29 million viewers (#1) and a 5.9/14 among adults 18-49 (#1). Heroes, in addition, gained audience at 9:30 p.m., a potentially positive sign for the future.
In Amerika ook, NBC heeft de promotie van Heroes aangepakt alsof het een bioscoopfilm is, ze hebben zich vooral op het filmpubliek gericht door veel posters in bioscopen op te hangen en trailers te laten zien op de tv-schermen die daar in de lobby's hangen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Miguel het volgende:
Ratings van de pilot
[..]
Bron: TVTracker
Zeker goed nieuws dusMaar hij is ook erg 'gehyped' moet ik zeggen. Veel ads op tv en op websites en extra aandacht in wat bladen (in Canada iig).
Kom maar op met die 2e ep
0 is de unaired pilotquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Episode 0 en 1 vliegen over MSN binnen.
Zijn die 2 samen de pilot van TV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog andere dingen?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik heb ze beide ff heel snel bekeken en tis idd dezelfde. Alleen is 00 veel slechter van kwaliteit.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Miguel het volgende:
episode nul?
Voor zover ik weet zijn er twee versies uit, één in dvdscr ('gelekt' laaang voordat hij was uitgezonden) en de (hr)hdtv rip (gereleased afgelopen maandagnacht)
Beide zijn echter dezelfde aflevering en duren zo'n 52 minuten.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
0 is de unaired pilot
1 is de echte pilot.
Zijn vrijwel hetzelfde, alleen is 1 wat beter gemonteerd, andere muziek, enz.
Iemand al de verschillen tussen 0 en 1 opgemerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:27 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:48 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezen![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling!
quote:
Eigenlijk kijk ik alleen Heroes van die lijst.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Damn trouwens, hebben jullie het nu ook zo druk op dinsdag
[[url=http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/myeps-small.jpg]afbeelding][/url]
Hoe heb je die kalender in elkaar gezet? Volg op het moment zoveel series dat dat wel uitkomst zou kunnen biedenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Damn trouwens, hebben jullie het nu ook zo druk op dinsdag
[[url=http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/myeps-small.jpg]afbeelding][/url]
of beter nog, helemaal niet aanmelden en gewoon je series kiezen wat die onthoud door een cookie:quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Miguel het volgende:
is een site: www.myepisodes.com
Even aanmelden, dan kun je al je series kiezen die je kijkt en dan verteld het je wat op welke dag komt voor zover data tot dan toe bekend zijn natuurlijk. Heb nog niet gehad dat ze er een keer naast zaten, dus betrouwbare bron
Wat is daar anders aan dan? Geen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Het afl 1 gekeken. Mooi
Heb afl 0 ook ff door zitten spoelen en er zitten idd wel wat verschillen in (zoals bv de schilderijen).
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan? Geen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik vermoed dat dat de climax gaat worden waar ze dit seizoen naar toe werken. Die heroes moeten dat met gebundelde krachten voorkomen o.i.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
We zien ook in deze episode dat op 8 november New York wordt verwoest.
Kan niet wachten op episode 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Nou, ik blijf nog even mooi bij mijn excel bestandje. Dat hele MyEpisodes vind ik een groot rommeltje dat a-logisch in elkaar zit en teveel button-presses en acties nodig heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Cure het volgende:
Super dit!
Eindelijk mn excel bestandje de prullenbak in!
Denk het nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dus NY gaat opgeblazen wordenSpektakel!
Supergave serie dit!
Ja, dat vond ik wel grappig, die cameo van die gasten die het in de Google idols moesten afleggen tegen onze Nederlandse girls. Had ik op Tweakers ook gepostquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Frautie het volgende:
ik heb net epi 1x00 gekeken. Vind de verhaallijn kewl!
Is 't niemand trouwens opgevallen dat toen die Japanner zichzelf teleporteerde naar 't damestoilet je op de achtergrond de Backstreet Boys hoorde...
Deze heren hadden waarschijnlijk een cameo. 'T lijkt er teveel op om ze niet te zijn
Ja dat is mijn gedachte ook. Is denk een te groot gebeurtenis voor de serie, om dat te laten gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk het niet
De tijdlijn zoals ie nu is zorgt er voor dat New York opgeblazen zal worden.
Ik denk dat de heroes dit dus gaan voorkomen.
Ik vond ze kewlquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ja, dat vond ik wel grappig, die cameo van die gasten die het in de Google idols moesten afleggen tegen onze Nederlandse girls. Had ik op Tweakers ook gepost
Volgens mij heeft ze die map enzo gedaan toen haar 'alter-ego' de 'baas' was, Want ze was wel 4 uur weg en ze was ineens op een heel andere plek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
Overigens heeft Nikki niet een eigen plekje in de woestijn om haar lijken te begraven, zoals iemand zei, maar ze was erheen geleid met een map. Ik vermoed dat Silar haar aan zijn kant wil krijgen en haar daarom helpt. Ben benieuwd wat zijn power is. Hij lijkt een soort hersenetende iceman te zijn oid.
Oeh... dat had ik niet eens bedacht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die map enzo gedaan toen haar 'alter-ego' de 'baas' was, Want ze was wel 4 uur weg en ze was ineens op een heel andere plek.
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh... dat had ik niet eens bedacht!Ik ging er gewoon van uit dat het Silar was die haar hielp.
Maar ze was toch 4 uur "out" in die kelder? En daarna lagen die lijken er nog. Of heb ik niet goed opgelet?![]()
Dus in die 4 uur heeft ze de kaart enzo gedaan en de garage opgemruimt denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.
OK, ik heb duidelijk niet opgelet toen. (quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was er voor, Toen ze in de auto zat belde ze haar zoon dat ze er binnen 5 minuten was maar even later werd ze weer 'wakker' van de telefoon en zei haar zoontje dat ze 4 uur 'out' was.
Dat lijkt me een logische verklaring, ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus in die 4 uur heeft ze de kaart enzo gedaan en de garage opgemruimt denk ik.
Maar ik vraag me nu wel af hoe die andere lijken daar komen heeft zij dit al eens een keertje gedaan of is het gewoon een dumpplek voor lijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische verklaring, ja.
"gewoon"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar ik vraag me nu wel af hoe die andere lijken daar komen heeft zij dit al eens een keertje gedaan of is het gewoon een dumpplek voor lijken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Hiro overigens duidelijk de tofste persoon
Whiiiii!
Super Hiro, Star Trek power!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Hiro overigens duidelijk de tofste persoon
Whiiiii!
En andere kleren aan. Ze droeg eerst iets wits, en daarna iets roods. Er zal wel bloed op dat witte zijn gekomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Greg in Lost? Dan moet je mijn geheugen even opfrissenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, in afl 2 zaten 3 bekenden voor me:
Greg Grunberg (o.a. LOST)
Clea Duvall (o.a. Carnivàle)
Stacy Haiduk (mijn Toreador-heldin uit Kindred: The Emraced)
Vond het wel weer een mooie aflevering. Spannend. En die kunstenaar =
Heeeeel even maar. Hij was de pilootquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Greg in Lost? Dan moet je mijn geheugen even opfrissen
Vergeet Gerald DeGroot nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeel even maar. Hij was de pilootdie daarna gezellig in de boom hing.
Ik heb geen teken opgemerkt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Silentuz het volgende:
vond ep 2 idd zeer goed. 3e serie die ik nu volg (naast Prison Break en House)
kmoet zeggen dat ik wel verwachtte dat de broers beiden kunnen vliegen (ze stonden samen op 1 foto op de site). voor de rest topserie. blijvertje hoop ik.
ook vet dat dat ene teken steeds terugkomt
iemand enig idee of het al een bestaand teken is dat ergens voor staat, of dat het gewoon 'random' is?
thx. snap nog steeds niet waarom prtscrn niet werkt bij films, moest er special fraps voor downloaden, daarom zijn het ook bmptjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef Merkie het volgende:
Hele vette caps Silentuz! Dat je dat teken ook in die DNA-code terugzag! Het lijkt mij dat er bepaalde genen ontbreken waardoor er bepaalde krachten vrijkomen.
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed. Soort empathy power denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef Ogala het volgende:
Trouwens die jongen in het ziekenhuis heeft dezelfde skill als die striptekenaar:
[afbeelding]
Oftewel dezelfde scene later op het dak als hij kwaad wordt op zijn broer en dat teken rechtsboven die komt vaker terug (computerprogramma, tekeningen etc.) ....
ik denk eerlijk gezegd van niet, waarschijnlijk hebben ze allemaal zo'n link naar dat symbool, omdat op de site een week geleden ofzo, staan de broers op 1 foto. wat mij doet denken aan dat ze gewoon dezelfde powers hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef lady23 het volgende:
[..]
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed. Soort empathy power denk ik.
Hmm zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef lady23 het volgende:
[..]
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed.
Empathy is als telepathy maar dan geen duidelijke gedachten maar emoties.quote:Soort empathy power denk ik.
Als je kijkt naar deze afbeelding zie je dat het niet zo is. Hij tekent de toekomst (dat hij naar z'n broer loopt), een gave die Isaac heeft. Hij tekent niet goed, maar hij doet het wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:44 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd van niet, waarschijnlijk hebben ze allemaal zo'n link naar dat symbool, omdat op de site een week geleden ofzo, staan de broers op 1 foto. wat mij doet denken aan dat ze gewoon dezelfde powers hebben.
Dan zullen ze de boel wel weer cancelen na 1 seizoen, net als Invasion.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:01 schreef Arsenius het volgende:
wat een top serie, wordt echt de hit van dit jaar
Dat zijn de eerste 2. 00 en 01 zijn (ongeveer) dezelfde. Daar was ik dus ook al ingetrapt, maar ze waarschuwden me hieroquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dan zullen ze de boel wel weer cancelen na 1 seizoen, net als Invasion.
Ik heb net de eerste 3 afleveringen gevonden, althans afl. 00, 01 en 02... maar snel gaan kijken.
zekers een vette serie, nog paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
00 is toch die uitgelekte pilot die vandezomer rond lurkte?
Hiro is tot nu toe echt mijn favoriet.![]()
Spannende serie! Kan niet wachten tot ep 3. Ik vind het een verfrissende serie, weer eens iets anders. Ben al die aliens inmiddels wel zat.(muv van de alien in Smallville dan
).
bronquote:Superhero drama is first of the freshman shows to earn award
NBC's new superhero drama Heroes has been given a full-season pickup from the network.
Ò, die snol uit Brick (en Heroes)quote:
Zij is tof!quote:
Is er nog niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat The Nine eigenlijk dan? (of zal ik er maar even een topic voor opzoeken)
Tot nu toe komt Heroes bij mij nog vóór LOST denk ik.
het is in principe gewoon open gevouwen hoor, dr voorgevel hangt gewoon aan de zijkant.. normaal moeten ze dat ook weer dichtvouwen en dicht maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:07 schreef Arsenius het volgende:
zonde van der tetn zeg, hopelijk groeit dat weer terug. Zou zonde zijn. Wel weer smakelijk zeg maar erg vermakelijke serie. Het wordt de topper van 't jaar!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is die serie het volgen waard ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef rthls het volgende:
Heroes is wat Lost in 2004 was en wat Prison Break in 2005 was
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vond het weer een toffe ep!
Wie zou die mysterieuze nege rin het café zijn? Hij kon z'n gedachten niet lezen en hij had dat florijn-achtige symbool als hanger aan z'n ketting. Sylar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:59 schreef Chen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bron is een quote van de maker in een tv gids. Dit verklaart wel waarom hij wel kon vliegen met zijn broer er bij en niet toen hij op dat hekje stond.quote:Power mimicry or absorption
Ability to copy or absorb another's powers or skills.
dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef Janteh het volgende:
op wikipedia staat dat Peter's superpower 'power mimicry' is.
[..]
de bron is een quote van de maker in een tv gids. Dit verklaart wel waarom hij wel kon vliegen met zijn broer er bij en niet toen hij op dat hekje stond.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef Chen het volgende:
Wie is D.L. Hawkins, ik heb die nog helemaal niet gezienMaar op imdb.com staat dat die in 6 episodes zit
Misschien dat je dr kent van Carnivale (Sofie)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef edejong het volgende:
ja ik herkende haar ook ergens van, ook geen idee waarvan!!
ik vind dat ze een beetje op Neve Campbell (Scream) lijkt, mischien familie?
Misschien is ze om een andere rede dood gegaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie het niet een beetje gek dat Claire wordt opengesneden terwijl de doodsoorzaak mij overduidelijk lijkt?
dat zei ik toch ook al!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:25 schreef dapluiz het volgende:
Die FBI agente is iig Clea Duvall
http://www.imdb.com/name/nm0245112/
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is ze om een andere rede dood gegaan?
inderdaad!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijk.
Misschien is paps benieuwd hoe zijn dochter er van binnen uitziet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:42 schreef edejong het volgende:
[..]
inderdaad!
al lijkt het me dat het wel om een reden is! zo'n grote fout maken ze niet!!![]()
Dat klonk echt gigantisch foutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:26 schreef McNasty het volgende:
[..]
Misschien is paps benieuwd hoe zijn dochter er van binnen uitziet?
Misschien was ze wel vergiftigd en is ze zelf gevallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijk.
dat klinkt vrij onlogisch, je zag toch zelf wat er gebeurde??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was ze wel vergiftigd en is ze zelf gevallen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat verwacht je dan van een McNasty?
Ik denk van niet, die houten staak zorgde er gewoon voor dat haar hersenen niet opnieuw gemaakt konden worden, omdat de staak in de weg zatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:27 schreef Knipoogje het volgende:
Die griet lijkt dus ook een beetje op een vampier. Een stuk hout door haar hersenen maakt haar ook echt dood. Maar ze wordt weer levend zodra de stok verwijderd wordt...
Peter Parker kan helemaal niet vliegenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Net ff ep 1 gezien
Coole serie...ff tijd maken voor ep 2/3 straxjess..
Wel frappant dat die mannetje die vliegt Peter heet....peter parker enzo
geen grap met PPquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Peter Parker kan helemaal niet vliegen.
PP slingert, hij vliegt niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
geen grap met PP![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Preview van episode 4:
http://www.youtube.com/watch?v=s0jPXrUA82Y
En het feit dat die doorzeefd werd met kogels en daarna weer opstond?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:40 schreef arie_bc het volgende:
sylar zijn dingen zijn vooralsnog allemaal met telekinese te verklaren imo
Wij waren je een paar pagina's terug voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:37 schreef LaSalle het volgende:
Toffe twists, leuke cast en echt een briljante insider-joke waar ik nog niemand over heb gehoord, zal even één hint geven:
http://www.youtube.com/watch?v=6Wi1J3PMSTQ
Kan iemand zich die scene nog herinneren in volgens mij de 1e aflevering in die Japanse bar waar Hiro zichzlef teleport naar de dames-wc? Daar zongen dus 2 japanners in dezelfde outfits datzelfde nummer
Hij kaatste de kogels af met een telekinetisch schildquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
En het feit dat die doorzeefd werd met kogels en daarna weer opstond?
Sylar heeft gewoon meerdere gaves.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Telekinetische backdraftquote:
Dús wel!quote:
Ik zag het jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij waren je een paar pagina's terug voor
Dat heb ik heel niet gehoord!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:30 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Trouwens, die voice-over aan het begin van elke aflevering vind ik nou ook niet bepaald spoiler-vrij, hij zei voor afl.3 al dat die vader van Claire uit was om de 'Heroes' te 'destroyen'?!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef LaSalle het volgende:
Bij het shot van die vader wordt er verteld:Dat is niets. Die introteksten zijn symbolisch gebabbel van Suresh, die tot op zekere hoogte betrekking hebben op wat ze laten zien. Vergeet echter niet dat de schrijvers zonder schroom dezelfde "symbolische teksten" kunnen gebruiken om de kijker opzettelijk op het verkeerde spoor te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
je zag hem niet doorzeeft worden, iig geen bloed etc.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
What is the matrixquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
quote:
Dat lijkt me wel duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wow dat einde. Samurai fighter from the future
, lijkt een beetje Terminator-achtig met het terugkomen uit de toekomst om iets groots te voorkomen.
Het lijkt er dus op dat in de toekomst de Heroes een soort superhelden worden, met Hiro de Samurai en Peter met scar en wie weet wat nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |