SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nou, ik blijf nog even mooi bij mijn excel bestandje. Dat hele MyEpisodes vind ik een groot rommeltje dat a-logisch in elkaar zit en teveel button-presses en acties nodig heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Cure het volgende:
Super dit!
Eindelijk mn excel bestandje de prullenbak in!
Denk het nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dus NY gaat opgeblazen wordenSpektakel!
Supergave serie dit!
Ja, dat vond ik wel grappig, die cameo van die gasten die het in de Google idols moesten afleggen tegen onze Nederlandse girls. Had ik op Tweakers ook gepostquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Frautie het volgende:
ik heb net epi 1x00 gekeken. Vind de verhaallijn kewl!
Is 't niemand trouwens opgevallen dat toen die Japanner zichzelf teleporteerde naar 't damestoilet je op de achtergrond de Backstreet Boys hoorde...
Deze heren hadden waarschijnlijk een cameo. 'T lijkt er teveel op om ze niet te zijn
Ja dat is mijn gedachte ook. Is denk een te groot gebeurtenis voor de serie, om dat te laten gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk het niet
De tijdlijn zoals ie nu is zorgt er voor dat New York opgeblazen zal worden.
Ik denk dat de heroes dit dus gaan voorkomen.
Ik vond ze kewlquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ja, dat vond ik wel grappig, die cameo van die gasten die het in de Google idols moesten afleggen tegen onze Nederlandse girls. Had ik op Tweakers ook gepost
Volgens mij heeft ze die map enzo gedaan toen haar 'alter-ego' de 'baas' was, Want ze was wel 4 uur weg en ze was ineens op een heel andere plek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
Overigens heeft Nikki niet een eigen plekje in de woestijn om haar lijken te begraven, zoals iemand zei, maar ze was erheen geleid met een map. Ik vermoed dat Silar haar aan zijn kant wil krijgen en haar daarom helpt. Ben benieuwd wat zijn power is. Hij lijkt een soort hersenetende iceman te zijn oid.
Oeh... dat had ik niet eens bedacht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die map enzo gedaan toen haar 'alter-ego' de 'baas' was, Want ze was wel 4 uur weg en ze was ineens op een heel andere plek.
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh... dat had ik niet eens bedacht!Ik ging er gewoon van uit dat het Silar was die haar hielp.
Maar ze was toch 4 uur "out" in die kelder? En daarna lagen die lijken er nog. Of heb ik niet goed opgelet?![]()
Dus in die 4 uur heeft ze de kaart enzo gedaan en de garage opgemruimt denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.
OK, ik heb duidelijk niet opgelet toen. (quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was er voor, Toen ze in de auto zat belde ze haar zoon dat ze er binnen 5 minuten was maar even later werd ze weer 'wakker' van de telefoon en zei haar zoontje dat ze 4 uur 'out' was.
Dat lijkt me een logische verklaring, ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus in die 4 uur heeft ze de kaart enzo gedaan en de garage opgemruimt denk ik.
Maar ik vraag me nu wel af hoe die andere lijken daar komen heeft zij dit al eens een keertje gedaan of is het gewoon een dumpplek voor lijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische verklaring, ja.
"gewoon"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar ik vraag me nu wel af hoe die andere lijken daar komen heeft zij dit al eens een keertje gedaan of is het gewoon een dumpplek voor lijken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Hiro overigens duidelijk de tofste persoon
Whiiiii!
Super Hiro, Star Trek power!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Hiro overigens duidelijk de tofste persoon
Whiiiii!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |