Dat zijn de eerste 2. 00 en 01 zijn (ongeveer) dezelfde. Daar was ik dus ook al ingetrapt, maar ze waarschuwden me hieroquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dan zullen ze de boel wel weer cancelen na 1 seizoen, net als Invasion.
Ik heb net de eerste 3 afleveringen gevonden, althans afl. 00, 01 en 02... maar snel gaan kijken.
zekers een vette serie, nog paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
00 is toch die uitgelekte pilot die vandezomer rond lurkte?
Hiro is tot nu toe echt mijn favoriet.![]()
Spannende serie! Kan niet wachten tot ep 3. Ik vind het een verfrissende serie, weer eens iets anders. Ben al die aliens inmiddels wel zat.(muv van de alien in Smallville dan
).
bronquote:Superhero drama is first of the freshman shows to earn award
NBC's new superhero drama Heroes has been given a full-season pickup from the network.
Ò, die snol uit Brick (en Heroes)quote:
Zij is tof!quote:
Is er nog niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat The Nine eigenlijk dan? (of zal ik er maar even een topic voor opzoeken)
Tot nu toe komt Heroes bij mij nog vóór LOST denk ik.
het is in principe gewoon open gevouwen hoor, dr voorgevel hangt gewoon aan de zijkant.. normaal moeten ze dat ook weer dichtvouwen en dicht maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:07 schreef Arsenius het volgende:
zonde van der tetn zeg, hopelijk groeit dat weer terug. Zou zonde zijn. Wel weer smakelijk zeg maar erg vermakelijke serie. Het wordt de topper van 't jaar!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is die serie het volgen waard ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef rthls het volgende:
Heroes is wat Lost in 2004 was en wat Prison Break in 2005 was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vond het weer een toffe ep!
Wie zou die mysterieuze nege rin het café zijn? Hij kon z'n gedachten niet lezen en hij had dat florijn-achtige symbool als hanger aan z'n ketting. Sylar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:59 schreef Chen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |